Arvoisat KTM Herrasmiehet, käykää Harrikkapalstal.

ChiangMaiOriginal

Harrikkapalstalla oireilee KTM-miehenä nimimerkillä HondaKurko - sitä ja tätä.
Pääpuheenaiheina sielä on harrikkanegatiivisuus ja idiotismi.
Käykää ihan mielenkiinnosta katsomassa mitä mieltä yx sun toinen on moottoripyöräilystä ja varsinkin KTM-miehenä.
Tuon kaltainen ongelmaisten oireilu ei ainakaan yhteishenkeä paranna, vaikka tosin sillä ei liene mitään merkitystä tosiasialliseen yhteishenkeen, näiden idioottien enemmälti viettäessä aikaansa pussikaljoineen R-kioskin ikkunanlaudalla.
Mukavia ajokelejä toivotan sinne pakkaseen kaikille herrasmiesmotoristeille, kun kuitenkin kevätaurinkoaikaan ei ole kovin pitkää aikaa.

28

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HondaKurkonLetkujenkka

      Vituttaako töpselinokan taluttajaa?

      • SivustaSeurannut

        No huhhuh tosiaan.
        Käykää harrikkapuolella katsomassa tämän KTM-miehen oireiluja.
        Hän on kertomansa mukaan Helsinkiläinen viiskymppinen lennonvalvoja tai lennonjohtaja ja hänellä on kova tarve elvistellä omalla paremmuudellaan ja rikkaudellaan ja oireilla myös seksuaalisia idioottinäkemyksiään eläessään suomalaisen rotunaisen kanssa.


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Vituttaako perseaukisia fattapummeja? Ranteen jännetuppitulehduksenne lähtee rohdoilla, samoin hinttibaareista saamanne syylät. Se yksi homorutto ei parane, mutta voimia omaisille.
        Sivustaseurannut on ilmeisesti myös äidinkielen tunneilla sivuun jäänyt. Älä viitsi enää tuoda tyhmyyttäsi julki, joten jatka siellä erilaisten oppijoiden (kehareiden) tukiopetuksessa.


    • PilleriPäivässäAuttais

      Tosiaan !!!!!!!!
      Onko jonkun äiti unostanu laittaa aikamies-peräkammarinpojan, jonka pinnasängyn päädyssä seinällä on harrikkajuliste aamuvelliin päivittäiset pillerit.

    • LarunKTM

      Mä tiedän ton miehen. Se asuu noissa uusissa taloissa, ja täällä Larussa on kaksi isoo KTMmää, sillä on se toinen. Piikkisiä löytyy kyllä, mut näitä isoja ei. Kesällä harvoin näkyy liikkuvan, tarkempaa tietoa ei ole.

      • KurkonIsä

        Jep, kiva omistaa ja elvistellä ja siihen se jääkin sitten, kun korvien välistä ottaa kipeetä kaikki mikä ei oman navan ympärillä.


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Itkekää, kurjat, itkekää.


      • AutokoulunOpe

        Kun kaveri on kuten kertonut, monitahorajoitteinen persjalkainen, jolla ei jalta yllä maahan, on tarakalla suomalainen pitkäsäärinen laaturotunainen, jokainen voi kuvitella miltä näyttää kun Kurko pysähtyy punaisiin valoihin jätkän pitäessä snyfänsä tapeilla ja nainen pistää korkokenkänsä katuun, että mopo ei oo kyljellään kuten Kurkon yksin ajaessa.


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Vituttaako leipäjonon poikaa, kun jollain on laatunainen ja -mopo, vielä omistusasuntokin? Tärppinä 17 donaa kuussa liksa, yövuoroja kyllä tulee. Tapa ittes, homo.


    • ArkaLapsi

      Mua vituttaa kun jollain on iso KTM ja varaa asuu Larussa meren äärellä. Mutta olen muutenkin impo ja työtön luuseri. Harrikasta unelmoin, saispa piparii joskus.

      • PilleriPäivässäAuttais

        Toisilla on kovin paljon pohdittavaa ketä vituttaa vai vituttaako ja jos jos vituttaa,miksi vituttaa ymmärtämättä tosiseikkaa, että he itse ovat sääliitäviä ja saavat osakseen ymmärrystä mutta ei tarvitsemaansa apua.


      • PilleriPäivässäAuttais

        Minuakin harmittaa, kun poikaystäväni vaihtoi lääniä. Teri oli ihan kiva, mut vähän huolimaton tuhkaluukustansa. Löydän kohta uuden poikulin, ja sitten taas voin mollata HondaKurkoa (hetero, yäk). Tosiasiassa mua vituttaa, kun jollain on asiat niin hyvin kuin sillä on. Vittuperkelesaatana.


    • MotoristiNainenKTM

      Toi Letkujenkkatyyppi on ihan sairas..... se luulee että kaikkia vituttaa, siis mikä vituttaa ja mix vituttaa ????????
      Kun ihminen noin vahvastinelää oman napansa ympärillä, niin onneks sillä on pohjanmaalainen suomalainen laaturotunainen pönkittämässä egoansa entissstään.
      Hyi helvetti......... ei edes pitkällä tikulla....

      • PilleriPäivässäAuttais

        Motoristinainen lienee mopopoikien panopuu, sellaisten, jotka eivät edes tiedä millainen on oikea NAINEN. Mutta ilmeisesti riittää, että naisella on pimppa, ja sen perusteella voi sanoa mitä vaan.
        Motoristinainen voi keskittyä parhaaseen osaamisalueeseensa, eli synnyttämiseen. Jos ei ole jo maho vanha loppuunporattu lumppu mopokerholta.
        Buaahhaahhaaa.


      • KurkonLapualainenVaimo

        Motoristinainen hyvä Kurko, on sinun pitkäsäärinen laaturotunainen Lapualta, etkö tunnistanut minua mussukka.
        Minäkin käytän toisten nimimerkkejä, koska myös saan siitä sinun tavoin orgasmeja.


      • HondaKurkonLetkujenkka

        Imetkö? Otatko kakkoseen?
        Rakas vaimoni ei ole Lapualta, vaikka Pohjanmaalta onkin. Sen asian setvimisen lopetan tähän.


      • KaunisThai

        Voi harmi, vain Lapualaiset tahtoo kunnon kyrvälliset miehen ja muille pohjanmaalaisille kelpaa myös pippeliset pojat.
        Ottaako se laaturotunaisesi kakkoseen, kun niin sanavarastoos on tarttunu?


    • HondaKurkonLetkujenkka

      KaunisThai, jatka pilisi näpläämistä. Muuhun et pysty. Lättänaamapoikulisi ei saa oleilulupaa Suomeen. Edes adoption kautta. Vitun pedofiili.

    • HondaKurkonAkseli

      ChiangMai (Harley-tyttö, PPA, KKKO, mikä nimimerkki tahansa oletkaan) , turvallisuusosastomme on selvittänyt henkilöytesi, ja poliisi noutaa sinut Vantaan poliisivankilaan lähipäivinä sieltä Jakomäestä. Lycka till, pelle.

    • LapualtaEtiäppäin

      Olen LAPUALTA.
      Olen pitkäsäärinen laaturotunainen.
      Hyväksyn että aviomieheni kysyy 15 vuotiaalta tytöltä imeekä ja nieleekö tämä, koska se on tärkeää miehelleni joka on saanut 80 luvulla tervejärkisen paperit.
      Eihän se ole kuin virtuaalipedofiiliaa, kun mieheni vain sanailee mieliaiheestaan.

      • HondaKurkonAkseli

        Huono veto, maajussin morsianpoju. Tiedoksi, yksi teistä on jo käynyt kuulusteluissa, kaksi vielä odottaa pari päivää. Jatkakaa valitsemallanne tiellä, akuankat.


      • Etiäppäin

        Etiäppäin etiäppäin töpöjaloilla ja terveeksi todetuilla aivoilla, etiäppäin.


      • HondaKurkonAkseli

        Et taida, moukka, tietää, mistä teoksesta "etiäppäin" on suora lainaus? Lukisit joskus kirjojakin.


    • ThainAviomiesOriginal10

      Mille poliisilaitokselle ja kenelle tutkinnanjohtajalle voi ilmoittautua ????

      Tahdon tulla kuulluksi.
      Tahdon omatoimisesti ilmoittautua, että minua Kurkon täysjärkisen papereita koskevassa asiassa ei etsintäkuuluteta kainsainvälisesti.

      • HondaKurkonAkseli

        Taimaasesta ei luovuteta Suomeen kuulusteluja varten. Jakomäestä sinut kyllä noudetaan. Odottele sohvalla, virkamies tulee.


      • Jakomäki

        Virkamies kuittaa ja aktivoi.


    • Palikkatesti

      Luovutus vai omatoiminen ilmoittautuminen, minne ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe