Nousuni miehen lasten käskyttäjäksi: psykologiaa

Päättäväinen-enkeli

Aikuisen on usein vaikea ymmärtää lapsen käytöstä. Lapsipuolet elävät vuorovaikutteisessa suhteessa aikuisen kanssa, ja siksi yhteiselon lainalaisuuksia tulisi tarkastella lapsen ja vuorovaikutuksen näkökulmasta.


Olen havainnut miehen lasten heittäytyvän tietyissä tilanteissa päättelevän virheellisesti, että korkeampiarvoinen äitipuoli ei käskyttäisi.

Kuten yleisesti tiedämme, lapsilla on jonkinlainen statushierarkia, joka on meidän tapauksessamme vahvempi miehen lapsilla. Pienillä pennuilla on niin sanottu pentulisenssi, jonka turvin ne saavat tehdä lähes mitä tahansa vanhempien siitä hermostumatta. Lisenssin voimassaolo päättyy noin neljän vuoden iässä, jolloin minä alan osoittaa pennuille rajoja. Mies ei tietenkään osallistu pentujen kouluttamiseen. Rajojen asettamiseen ei liity fyysistä väkivaltaa, vaikka perättömissä viranomaislausumissa lasten olosuhteista onkin väitetty näin.

Vain pieni osa korkean statuksen lapsipuolista käyttäytyy yhtä mahtailevasti, kuin miehen kakarat. Käytännössä hylkäsin nämä mahtailijat nopeasti, sillä kukaan ei pidä diktaattoreista. Perheessämme arvostetaan yksilöä, joka on varma omasta asemastaan. Tämä ei alennu pullistelemaan muille eikä yritä hallita tilanteita fyysisesti. Äkkipikaisesti ja arvaamattomasti käyttäytyvää yksilöä on pakko käskyttää.

Statukseltaan korkein ei lapsipuoli ei hhallitse perheessämme, vaan hallitsee olemassa olevia resursseja eli itseään kiinnostavia asioita. Eli leikkiköön leegoilla kunhan on hiljaa.

Jos lapsipuoli kontrolloi ensisijaisesti resursseja, äitipuolen tehtävä on pitää huolta siitä, että kakara saavuttaa haluamansa resurssin käyttäytymällä äitipuolen toivomalla tavalla. Muutoin käskytetään.

Muille äitipuolille sanoisin, että jos miehen kakara haluaa ruokaa tai päästä ulos, pyydä sitä ensin rauhallisen päättäväisesti esimerkiksi istumaan ja avaa ovi vasta kun se on istunut. Jos kakara haluaa tervehtiä ihmisiä tai muita kakaroita, sen tulee ensin istua. Resurssit on ansaittava. Jos pystyt käskyttämään näin, olet saavuttanut penskan silmissä korkeimman statuksen. Se on oikeanlaista johtamista, jota kakara oppii ymmärtämään ja kunnioittamaan hyvin nopeasti. Lyhyesti sanottuna, miten johdonmukainen ja ennalta arvattava pystyt kaikissa toimissasi olemaan vaikuttaa siihen, kuinka korkeassa asemassa olet miehen lapsen silmissä. Mitä annat sille toukalle tapahtua, on aina sinun vastuullasi ja oma valintasi.

Perheessämme käskyttäjän aseman sai miehen lasten kokemuksen kautta, eikä niitä motivoi dominanssi tai halu edetä perheemme arvojärjestyksessä. Mahdollisissa kiistelyssa ei haeta johtajan paikkaa, vaan osoitan ihan selvästi, kuka määrää ja että rajoja on turha edes kokeilla. Lasten biologinen lorttoäiti ei koskaan kait sitten tehnyt tätäkään!
Miehen lasten kouluttaminen on pitkäjänteistä hommaa ilman palkkaa. Kiire tai hermostuminen vain huonontaa lopputulosta. Kuka nyt uskaltaisi luottaa tai olisi edes kiinnostunut huonohermoisesta ja arvaamattomasta äitipuolesta? On oltava raudanluja ja vankkumaton!

Opetettaessa lasta taitavalla palkkion käytöllä, saadaan aikaan myönteinen vuorovaikutus lapsen ja käskyttäjän välille. Tämä mahdollistaa sen, että lapsi tietää, mistä kuuluu ja kuka käskee. Toimiva vuorovaikutussuhde voidaan siis nimetä myös johtajuudeksi. Minä olen perheemme johtaja ja kunnioitukseni ansainnut.

156

1513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellahyvä

      Todella hyvä ja poikkeuksellisen hyvin perusteltu kirjoitus! Jokaisen äitipuolen tulisi lukea tämä!

      • HAHHHAAAAAA

        HEHHEEEEEE... meinaat siis että vierailla sutturoilla on oiekus kohdella miehen lapsia miten sattuu ja sen jälkeen haukkua ja arvostella miehen lapsia, ex puolisoa ja koko sukua häikäilemättömästi? ET OLE TOSISSASI!!!

        Muutappa niin että miehen exä tekisi juuri noin, että kiusaisi henkiesti sun kakaroitasi ja haukkusi heisät sen jälkeen? Mitä sanoisit?
        Niin et pitäisi siitä yhtään, kauhistuisit.

        Jos nyt lopettaisit tuon perheenrikkojien suosimisen ja kehumisen täällä, ja keksittyisit vaikka itsesi melentervyshoitoon. On niin naurettava aloitus sulla että voi hyvänen aika, eikö kukaan ole kertonut miten sairasta tuo on?


      • Päättäväinen-enkeli
        HAHHHAAAAAA kirjoitti:

        HEHHEEEEEE... meinaat siis että vierailla sutturoilla on oiekus kohdella miehen lapsia miten sattuu ja sen jälkeen haukkua ja arvostella miehen lapsia, ex puolisoa ja koko sukua häikäilemättömästi? ET OLE TOSISSASI!!!

        Muutappa niin että miehen exä tekisi juuri noin, että kiusaisi henkiesti sun kakaroitasi ja haukkusi heisät sen jälkeen? Mitä sanoisit?
        Niin et pitäisi siitä yhtään, kauhistuisit.

        Jos nyt lopettaisit tuon perheenrikkojien suosimisen ja kehumisen täällä, ja keksittyisit vaikka itsesi melentervyshoitoon. On niin naurettava aloitus sulla että voi hyvänen aika, eikö kukaan ole kertonut miten sairasta tuo on?

        "Muutappa niin että miehen exä tekisi juuri noin, että kiusaisi henkiesti sun kakaroitasi ja haukkusi heisät sen jälkeen? Mitä sanoisit?
        Niin et pitäisi siitä yhtään, kauhistuisit."

        Miehen exä tietää kurin muuttuvan vain kovemmaksi, jos hän tekee jotain! HÄN on se suttura, hänellä oli mahdollisuutensa ja nyt lapset ovat minun alaisiani!


    • Ulla-maija

      On totta, että luottamus ansaitaan, eikä sitä voi pakolla ottaa. Se vaatii äitipuolelta kovia uhrauksia koska lasten biologinen äiti ja isä ovat useimmiten jättäneet työn tekemättä silloin kun se olisi pitänyt tehdä, mutta koeta ap jaksaa! Me kaikki äitipuolet jaamme painavan taakkasi!

    • Sirkku__

      Nyt puhuu kokemus. Muidenkin olisi syytä ottaa onkeensa!

      • kokemustaonjuupa

        Kyllä niillä perhenrikkojilla on kokemusta kiusta miestä, tämän ex vaimoa ja lapsia, olet ihan oikeessa, kokemusta on kiusaamisesta.


      • mekaikkilissunfanit

        Totta, lissuhan on ollut täällä se viisasten kivi. Vihdoinkin alate ymmärtämään miten paljon hän tietää ja psykologiaa lukeneena ymmärtää teitä. Ottakaa oppia lissun sanista, sinäkin vihdoin tajuut miten suurista asioista se lissu puhuu.

        Kaikki vaan ottakaa lisuun sanat onkeen sillä kokemus juurikin puhuu! Hyvä että vihdoin olet sinäkin sen ymmärtänyt.


      • Lissuonhullu
        mekaikkilissunfanit kirjoitti:

        Totta, lissuhan on ollut täällä se viisasten kivi. Vihdoinkin alate ymmärtämään miten paljon hän tietää ja psykologiaa lukeneena ymmärtää teitä. Ottakaa oppia lissun sanista, sinäkin vihdoin tajuut miten suurista asioista se lissu puhuu.

        Kaikki vaan ottakaa lisuun sanat onkeen sillä kokemus juurikin puhuu! Hyvä että vihdoin olet sinäkin sen ymmärtänyt.

        Juurikin niin, lissuhan se täällä on aina kiusaamassa miehen lapsia, joka päivä hän kehoittaa kiusaamaan ja terrorisoimaan miehen lapsia.
        Juu ottakaa vaan oppia natsilta.


    • Raisi0

      Lissuko se siellä? Mee jo hoitoon.

      • Päättäväinen-enkeli

        Kuka? Olen kyllä ihan oma itseni :)


      • hyväsiesiesie
        Päättäväinen-enkeli kirjoitti:

        Kuka? Olen kyllä ihan oma itseni :)

        Lissukkahan se siellä. Älä leiki niin vaatimatota..


    • mekanshuijataanlapset

      Joo meillä kans minä käskytän miehen lapsia alinomaa, meille ei tulla lepokotiin meillä kakarat tekevät työtä ja minä ksäken. Mies tukee minua ja käskytää mysö lapsiaan jos eivät tottele minua. Silloin heille määrätään kuukauden tulokielto ja eivät saa soittaa meille. Elarit laitetaan jäihin ja kyllä pian tottelevat meitä taas.
      Minä olen heidän rakas äitipuoli ja haluan kasvattaa miehen lapsita yhtä hyvin kkakaroita kuin minun lapseni ovat, kilttejä ja normaaleita ja kohteliaita ja ahkerai, mutta turhalta näyttää koska eivät oikein ymmärrä mitä haluan, haluan heidän normalisoituvan ja kohtelevan minua arvokkaasti ja kunnioittavasti. Kertaakaan miehen lapset eivätt ole sanoneet minua äidiksi tai kiittääisivät kuns aavat ruokaa tai tarroja.
      Kurissa me kasvatamme miehen lapset, koska lasten oma äiti ei ole niin tehnyt, laiska nainen, minua saa kiittää siitä että lapset osaavat syöd itse ettei tarvi syöttää.
      Äitipuoli on rikkaus heille, mutta eivät tajuu edes sitä, eikä sitä että äidille ei soitella kun ollaan täällä isin kauniissa ja kalliisa kodissa, exillä ei ole mitään saumaa tulla tänne tai olla uhelmisesxsa rupattelemasa tyhmyyksiä.
      Mies on onnelinen kun lysi minut, sanoikin että olen kuin kultakimpale kun tulin juuri sopivasti kun kakarat alkoivat olla pahassa isässä.
      Meillä säännöt laatii minä ja mies myötäilee, olen perheen pomo ja kersat tietää sen.
      Juu psykologiaa käytän, huijaan ja ouhun potaskaa, et jos siivootte tuon kellarin saatte tarran, mutta ian läytyy epäjärjestystä joten tarra jää saamatta, mutta kelalri on siivottu. Onneksi olen hyvä huijaamaan, sen avulla lapset tekee lähes mitä tahansa.

      • Virheitäkännissä

        Tämä on lissun.


    • Päättäväinen-enkeli

      Ihanaa saada tukea! Kyllä tosiaan pelisilmää pitää olla, juuri kuten että käskyttää niin että palkkiona on jokin arvoton tarra, tai että vasta kun rauhoittuu ja istuu, saa tehdä muita asioita. Me olemme tehneet niin, että soittelukieltoon pysyvä ja elarit jäissä, elleivät he tee juuri niinkuin minä sanon. Eli huijaamisen lisäksi on tällainen konkreettinenkin keino.

      Näin se on äidillekin (minähän olen nyt äiti) helppo juttu, koska saan teetettyä heillä paljon kotitöitä ja ne esim. tekevät sellaisia työjuttuja joita en itse jaksa, kuten minun työhöni kuuluu laittaa kirjeitä kirjekuoriin, niin he tekevät sen ruokapalkalla. Kuoria on usein kymmeniä tai satojakin. He tosiaan ymmärtävät asemansa, että jos eivät tee kuten minä käsken, niin sijoitusasunto kutsuu. Tajuavat myös olla hiljaa siinä kuoria täyttäessä kun minä kun keskityn ja soitan pienoa.

      • äitipuolionsuuririkkaus

        Kurittomia ovat mieheni lapset, olemme siitä monesti keskustelleetkin ja minä sanani sanonut. Olen informoinut miehen lasten opettajaa ja lasten äitiä että voisvat tiukemmin tehdä niitä säätöjä tai noudattaa niitä joita minä olen heille antanut. Olen erittäin tiukka äitipuoli, enkä siedä millään velttoja ja huonosti käyttäytyviä kakaroita. Hrrr.. ihan puistattaa.
        Miehen lapset tulevat meille silloin kun sanon tai sitten ei tule ollenkaan, ja laitan heidät kotimatkalle just sillon kun kyllästyn. Mies joskus vähän moittii minua mutta ymmärtää kyllä että lapset ovat minua kohtaan ilkeitä. Lappu odottaa aina päydällä mitä tekevät kun täällä ovat, ja ruksi tulee jos ei tehdä Tarraa ei saa jos ei totella, minä määrään, täällä miehen kotona. Vappuna on lapsille laitettu seinien ja ikkunoiden pesu ja vaatekkaapien järjestys ja koirankopin siivous ja autotallinen puunaus. Me saamme miehen kanssa vähän olla vaan ja nauttia vapusta.


      • Päättäväinen-enkeli
        äitipuolionsuuririkkaus kirjoitti:

        Kurittomia ovat mieheni lapset, olemme siitä monesti keskustelleetkin ja minä sanani sanonut. Olen informoinut miehen lasten opettajaa ja lasten äitiä että voisvat tiukemmin tehdä niitä säätöjä tai noudattaa niitä joita minä olen heille antanut. Olen erittäin tiukka äitipuoli, enkä siedä millään velttoja ja huonosti käyttäytyviä kakaroita. Hrrr.. ihan puistattaa.
        Miehen lapset tulevat meille silloin kun sanon tai sitten ei tule ollenkaan, ja laitan heidät kotimatkalle just sillon kun kyllästyn. Mies joskus vähän moittii minua mutta ymmärtää kyllä että lapset ovat minua kohtaan ilkeitä. Lappu odottaa aina päydällä mitä tekevät kun täällä ovat, ja ruksi tulee jos ei tehdä Tarraa ei saa jos ei totella, minä määrään, täällä miehen kotona. Vappuna on lapsille laitettu seinien ja ikkunoiden pesu ja vaatekkaapien järjestys ja koirankopin siivous ja autotallinen puunaus. Me saamme miehen kanssa vähän olla vaan ja nauttia vapusta.

        Ihanaa että suunnittelette jo Vappua! Oi silloin on vain kuu kiurusta kesään! Meillä on sellainen erityissääntö Vappuna, että lapset saavat puhutella muita istumatta ensin. Tulee leppoisa juhlamieli kaikille!


      • Virheitäkänniseltä
        äitipuolionsuuririkkaus kirjoitti:

        Kurittomia ovat mieheni lapset, olemme siitä monesti keskustelleetkin ja minä sanani sanonut. Olen informoinut miehen lasten opettajaa ja lasten äitiä että voisvat tiukemmin tehdä niitä säätöjä tai noudattaa niitä joita minä olen heille antanut. Olen erittäin tiukka äitipuoli, enkä siedä millään velttoja ja huonosti käyttäytyviä kakaroita. Hrrr.. ihan puistattaa.
        Miehen lapset tulevat meille silloin kun sanon tai sitten ei tule ollenkaan, ja laitan heidät kotimatkalle just sillon kun kyllästyn. Mies joskus vähän moittii minua mutta ymmärtää kyllä että lapset ovat minua kohtaan ilkeitä. Lappu odottaa aina päydällä mitä tekevät kun täällä ovat, ja ruksi tulee jos ei tehdä Tarraa ei saa jos ei totella, minä määrään, täällä miehen kotona. Vappuna on lapsille laitettu seinien ja ikkunoiden pesu ja vaatekkaapien järjestys ja koirankopin siivous ja autotallinen puunaus. Me saamme miehen kanssa vähän olla vaan ja nauttia vapusta.

        Tämä on lissun.


      • Blaaaaaaaa
        äitipuolionsuuririkkaus kirjoitti:

        Kurittomia ovat mieheni lapset, olemme siitä monesti keskustelleetkin ja minä sanani sanonut. Olen informoinut miehen lasten opettajaa ja lasten äitiä että voisvat tiukemmin tehdä niitä säätöjä tai noudattaa niitä joita minä olen heille antanut. Olen erittäin tiukka äitipuoli, enkä siedä millään velttoja ja huonosti käyttäytyviä kakaroita. Hrrr.. ihan puistattaa.
        Miehen lapset tulevat meille silloin kun sanon tai sitten ei tule ollenkaan, ja laitan heidät kotimatkalle just sillon kun kyllästyn. Mies joskus vähän moittii minua mutta ymmärtää kyllä että lapset ovat minua kohtaan ilkeitä. Lappu odottaa aina päydällä mitä tekevät kun täällä ovat, ja ruksi tulee jos ei tehdä Tarraa ei saa jos ei totella, minä määrään, täällä miehen kotona. Vappuna on lapsille laitettu seinien ja ikkunoiden pesu ja vaatekkaapien järjestys ja koirankopin siivous ja autotallinen puunaus. Me saamme miehen kanssa vähän olla vaan ja nauttia vapusta.

        Lissun


    • iyoyo

      ...

    • helppojanakkeja

      Mun ei tarvinnu edes käyttää psykologiaa. Aikuinen on aina lapsen yläpuolella, ja voi kiristää ja painostaa lasta tekemään mitä vaan. Ei miesten lapsille pidä periksi antaa, äitipuoli on se joka määrää, se on tehtävä miehenlapsille selväksi. Muuten ei ole asiaa äidipuolen ja isän luokse. Pelkkä katse joskus riittää. Ei tarvi sanoo mitään. Kiero mieli auttaa.

      • Pienonsoittajatar

        On ihan terve mieli, jos pitää kurin huushollissa. Ennenpitkää tosiaan pelkä katse riittää. Lapsi asettuu luonnollisesti psykologiseen tottelevaisuustilaan (ns. kliininen kakofonia), jossa hän toteuttaa äitipuolen vaatimukset mukisematta.


      • onneksiomatosaavat
        Pienonsoittajatar kirjoitti:

        On ihan terve mieli, jos pitää kurin huushollissa. Ennenpitkää tosiaan pelkä katse riittää. Lapsi asettuu luonnollisesti psykologiseen tottelevaisuustilaan (ns. kliininen kakofonia), jossa hän toteuttaa äitipuolen vaatimukset mukisematta.

        No näinhän se on, miehen lapsille on oltaa tiukka muuten olisi sekasorto jokapäivä. Ne kun eivät itse ymmärrä yhtikäs mitään. Psykologiaa on hyv käyttää, pienillä valheilla saa paljon aikaan. oisaalta se vaikutta että lapset on tyhmiä kun ei huomaa miten heitä huijataan, mutta sehän oli tiedossa kun miehen kotiin mjuutin että hänen lapset ei ole kaikista fiksuimmasta päästä. Mutta yritämme kaikkemme jotta he normalisoituisvat ja osaisivat joskus toimia omillaan. Siksi olen läsnä aina jotta on keltä pyytää apua jos mitään ei osata.


      • Känniläisenkertomaa

        Lissun.


      • Blaaaa

        Lissun


      • Kirj.virheiden.määrä
        onneksiomatosaavat kirjoitti:

        No näinhän se on, miehen lapsille on oltaa tiukka muuten olisi sekasorto jokapäivä. Ne kun eivät itse ymmärrä yhtikäs mitään. Psykologiaa on hyv käyttää, pienillä valheilla saa paljon aikaan. oisaalta se vaikutta että lapset on tyhmiä kun ei huomaa miten heitä huijataan, mutta sehän oli tiedossa kun miehen kotiin mjuutin että hänen lapset ei ole kaikista fiksuimmasta päästä. Mutta yritämme kaikkemme jotta he normalisoituisvat ja osaisivat joskus toimia omillaan. Siksi olen läsnä aina jotta on keltä pyytää apua jos mitään ei osata.

        Lissun


      • onneksiomatosaavat kirjoitti:

        No näinhän se on, miehen lapsille on oltaa tiukka muuten olisi sekasorto jokapäivä. Ne kun eivät itse ymmärrä yhtikäs mitään. Psykologiaa on hyv käyttää, pienillä valheilla saa paljon aikaan. oisaalta se vaikutta että lapset on tyhmiä kun ei huomaa miten heitä huijataan, mutta sehän oli tiedossa kun miehen kotiin mjuutin että hänen lapset ei ole kaikista fiksuimmasta päästä. Mutta yritämme kaikkemme jotta he normalisoituisvat ja osaisivat joskus toimia omillaan. Siksi olen läsnä aina jotta on keltä pyytää apua jos mitään ei osata.

        Sinä psykologiaa psykiatriaa ja kourallisen nappeja tarviit .... ...sen verran hulluja kirjoittelet


      • lapsetavuttomat
        onneksiomatosaavat kirjoitti:

        No näinhän se on, miehen lapsille on oltaa tiukka muuten olisi sekasorto jokapäivä. Ne kun eivät itse ymmärrä yhtikäs mitään. Psykologiaa on hyv käyttää, pienillä valheilla saa paljon aikaan. oisaalta se vaikutta että lapset on tyhmiä kun ei huomaa miten heitä huijataan, mutta sehän oli tiedossa kun miehen kotiin mjuutin että hänen lapset ei ole kaikista fiksuimmasta päästä. Mutta yritämme kaikkemme jotta he normalisoituisvat ja osaisivat joskus toimia omillaan. Siksi olen läsnä aina jotta on keltä pyytää apua jos mitään ei osata.

        Siis KUN mitään ei osata


      • tosiäiti
        lapsetavuttomat kirjoitti:

        Siis KUN mitään ei osata

        Juuri niin


    • HulluksionMennyt

      Aloittajalta taas kerran uusi osoitus siitä totaalisesta typeryydestä, joka saa hänet tekemään aina vain näitä uusia, typeriä avauksia. Kuvitteletko edelleenkin ettei sinua tunnisteta?

    • ISÄ1

      Lissunauta haaveilee... ...vajakki

    • missiksisyntynyt

      Aina nille miehsten lapsille saa olla neuvoja antamassa ja vahtimassa. Pslkologiaa on käytettävä jotta voi vähän huijaamalla saada miehen lapset tekemään ees jotain ja arvostamaan äitipuolta.
      Meillä on kyllä tiukat ehdot siitä että minua on kunnioitettava ja arvostettava muutenkin, ja puhuteltaessa kysyttävä lupa. En ole lapsille mikään joku ihminen vaan, vaan arvokkaampi kuin heidän oma äiti joka ei jaksa heitä kasvattaa. Jätti homman minulle ja lastenisälle, helpolla pääsee. Mutta voin sanoo että parempinäin, lapset tarvii tiukan ja tarkan äitipuolen, jotta he kasvavat normaaleiksi ja aikanaan osaavat elää vaikka yksin ja kunnioitvat sitä toista osapuolta. Mun lapsetkin osaavat jo mutta nämä miehen lapset eivät, ja siinä on kova työ. Huijaus on hyvä kikka, puhun kauniisti mutta tarkoitan totta.

      • Lissuolethullu

        Ei sulla ole miestä eikä lapsia ,se siitä saatanan " pslkologiaa" lukenut aivovammainen ämmä.


    • 1säpappa

      Musta tuo oli aika oivallinen provo. Kuin suoraan (huonosta) koirankoulutusoppaasta.

      • Isäpappa.arvasi

        Bingo! Koirankoulutudopinnäytteen osa, jossa koirat vaihdettu lapsiksi. Mutta kyllä tähän vielä vastataan, nou hätä. Mitali herralle.


      • 1säpappa
        Isäpappa.arvasi kirjoitti:

        Bingo! Koirankoulutudopinnäytteen osa, jossa koirat vaihdettu lapsiksi. Mutta kyllä tähän vielä vastataan, nou hätä. Mitali herralle.

        Tarkoitin, että nimenomaan HUONOSTA koirankoulutusoppaasta.
        Noin ei kouluteta edes fiksuja koiria, lapsista nyt puhumattakaan.

        Tämä sitten ihan ilman provoilua: olen itse verrannut usein koirankoulutusta lastenkasvatukseen. Kaikki ei tietenkään sellaisesta vartailuta pidä, ja onhan niissä eroavaisuuksiakin, mutta tuntuu kyllä käyvän käsi kädessä se, ettei osata kasvattaa lapsia eikä koiria.


      • Isäpappa.arvasi

        En itsekään provonnut, juuri noinhan se on. Koiramme-lehden tulisi kuulua äitiyspakkaukseen.


    • Onkokoirakotona

      Nämä koulutusohjeet suoraan kopsattu erään koirakoulun sivuilta :) Just eilen luin pennun koulutukseen liittyen.

      • Trollimestari

        Niin olikin, ei se ollutkaan opinnäyte. Hyvin rullas, yksi mun tulokseikkaimmista trolleista. Koirapalstalla sain muutama vuosi sitten aikaan täyden sodan yhdellä viestillä, parissa päivässä 80 vastausta ja jengi uhkas tappavansa toisensa jne :D


      • Trollimestari
        Trollimestari kirjoitti:

        Niin olikin, ei se ollutkaan opinnäyte. Hyvin rullas, yksi mun tulokseikkaimmista trolleista. Koirapalstalla sain muutama vuosi sitten aikaan täyden sodan yhdellä viestillä, parissa päivässä 80 vastausta ja jengi uhkas tappavansa toisensa jne :D

        Mutta huom, en kopsannut suoraan, vaan vaihdoin muutamia sanoja ja muunsin hiukan


    • Koiramme

      Ihmisen on usein vaikea ymmärtää koiranpennun käytöstä, pennut elävät vuorovaikutteisissa suhteissa ihmisen kanssa ja siksi yhteiselon lainalaisuuksia tulisi tarkastella koiranpennun näkökulmasta.
      Olen havainnut koiranpentujen heittäytyvän tietyissä tilanteissa päätellen virheellisesti, että korkeaa-arvoisempi ihminen ei käskyttäisi ja kouluttaisi.......

      • Hmmmmm. Korkampiarvoinen???? Ei Lissu et ole yhtään et ketään korkeampi vaan maan matonen !


      • Koirammekenneljärjestö
        radikaal kirjoitti:

        Hmmmmm. Korkampiarvoinen???? Ei Lissu et ole yhtään et ketään korkeampi vaan maan matonen !

        Ei tää ollut lissun vaan koirankoulutusoppaasta ,jota lissu siteeraa ihmisiin.


      • Koirammekenneljärjestö kirjoitti:

        Ei tää ollut lissun vaan koirankoulutusoppaasta ,jota lissu siteeraa ihmisiin.

        Mutta kun tämä lissulässy on oikeesti tuotamieltä jos hänellä olisi mies ja miehellä lapsia


    • suloine

      Ollaamme äidit uhkaavia, kun puolikkaita noin pelottaa ! Minun lapsilla on vain yksi
      äiti, ja rakas onkin. Lapsia on turha stressata ja kouluttaa, hehän käyvät vain
      tapaamassa omaa isäänsä. Kurileiriä työvelvoitteineen ette voi käytännössä
      toteuttaa, siitä on lastensuojelulaki. Miestä voitte kyykyttää, hirviöt !

      • jatämäontosi

        Sutturat pelkää että menettää sen elättäjän, siksi pitää manipuloida se mies vihaamaan ja hylkäämään omat lapset ja exä. Se on pelkkää pelkoa ja katkeruutta, siksi niitä lapsia ei kannata eikä voi antaa isälleen silloin kun suttura siellä majailee, muuten lapset saa erittäin huonja vikutteita ja kuka haluu että omat lapset haukutaan j akiusataan sutturoiden toimesta? Ei kukaan. ja se on yksi asia mikä sutturoita kiukuttaa, kun eivät saa kiusata ja haukkua miehen exää ja lapsia.


      • sairastasakkia
        jatämäontosi kirjoitti:

        Sutturat pelkää että menettää sen elättäjän, siksi pitää manipuloida se mies vihaamaan ja hylkäämään omat lapset ja exä. Se on pelkkää pelkoa ja katkeruutta, siksi niitä lapsia ei kannata eikä voi antaa isälleen silloin kun suttura siellä majailee, muuten lapset saa erittäin huonja vikutteita ja kuka haluu että omat lapset haukutaan j akiusataan sutturoiden toimesta? Ei kukaan. ja se on yksi asia mikä sutturoita kiukuttaa, kun eivät saa kiusata ja haukkua miehen exää ja lapsia.

        Näin se on niinpä. Perheet on rikottava jotta pääsee elämään miehen kustannuksell. Monet vapaat naiset ovat työttömiä ja etsii perheellistä miestä joka elättää.


      • Lissuonkusipää
        jatämäontosi kirjoitti:

        Sutturat pelkää että menettää sen elättäjän, siksi pitää manipuloida se mies vihaamaan ja hylkäämään omat lapset ja exä. Se on pelkkää pelkoa ja katkeruutta, siksi niitä lapsia ei kannata eikä voi antaa isälleen silloin kun suttura siellä majailee, muuten lapset saa erittäin huonja vikutteita ja kuka haluu että omat lapset haukutaan j akiusataan sutturoiden toimesta? Ei kukaan. ja se on yksi asia mikä sutturoita kiukuttaa, kun eivät saa kiusata ja haukkua miehen exää ja lapsia.

        Ei täysjärkisiä kukaan manipuloi ainoastaan sun serkku exäsi ,joka on vammainen, voidaan manipuloida ja sinä toisena vammaisena kuvittelet ,et kaikilla on samoin, sitä se sukurutsaus teettää kusipäisiä ihmisiä.


      • Oyp

        Lastensuojeluviranomaiset kyllä keksivät ihan omiaan, on yhdentekevää mitä he "havaitsevat"!


    • kärsimystämonelle

      törkeetä on jos toisen perhe rikotaan kun on mielessä vaan raha..

      • Ullamaija.Kivipuru

        Tähän sopii sanonta "money talks, bullshit walks"


      • Oot kai ymmärtänyt ettei eroon tarvita 3.osapuolta ja mitä rikkomiseen tulee niin siihen riittää yksi narsisti /päsmäriakka joka käytöksellään tekielämisen mahdottomaksi samassa taloudessa !
        Ja eron jälkeen ex on ulko puolinen ja tapaa lapsiaan kotonaan! Mutta ei meillä ole kyllä alottajan kaltaista äitipuoltakaan tai yleensäkään äitipuolta vaan vaimoni Satu joka ei rakasta käskyttämistä aloittajan tavoin (käskytetään käskemisen vuoksi sadistinen d
        Domina)


      • näinhänseonaina
        radikaal kirjoitti:

        Oot kai ymmärtänyt ettei eroon tarvita 3.osapuolta ja mitä rikkomiseen tulee niin siihen riittää yksi narsisti /päsmäriakka joka käytöksellään tekielämisen mahdottomaksi samassa taloudessa !
        Ja eron jälkeen ex on ulko puolinen ja tapaa lapsiaan kotonaan! Mutta ei meillä ole kyllä alottajan kaltaista äitipuoltakaan tai yleensäkään äitipuolta vaan vaimoni Satu joka ei rakasta käskyttämistä aloittajan tavoin (käskytetään käskemisen vuoksi sadistinen d
        Domina)

        Ja höpsis, eihän kukaa mies lapsiaan jätä ellei tule se perheenrikkoja ja lupaa helppoa lapsetonta elämää, tokihan mies on niin urpo että hylkää ja vaihtaa lapsensa. Mutta tämä suttura syyttää miehen lapsia siitäe ttä isä joutu hylkäämään heidät.


      • näinhänseonaina kirjoitti:

        Ja höpsis, eihän kukaa mies lapsiaan jätä ellei tule se perheenrikkoja ja lupaa helppoa lapsetonta elämää, tokihan mies on niin urpo että hylkää ja vaihtaa lapsensa. Mutta tämä suttura syyttää miehen lapsia siitäe ttä isä joutu hylkäämään heidät.

        En minä niin kirjoittanutkaan että lapsiaan olisi jättänyt vaan erosi vaimostaan ! Eikä se että eroaa vaimostaan tarkoita että jättäisi lapsensa! Todellakin oottyhmä kuin vasemman jalan saapas


      • näinhänseonaina kirjoitti:

        Ja höpsis, eihän kukaa mies lapsiaan jätä ellei tule se perheenrikkoja ja lupaa helppoa lapsetonta elämää, tokihan mies on niin urpo että hylkää ja vaihtaa lapsensa. Mutta tämä suttura syyttää miehen lapsia siitäe ttä isä joutu hylkäämään heidät.

        Ja Lissu et sinä mikään taivaan lahja ole et ainakaan lapsille vaan helvetin esikartanon portinvartija !


      • parasparempiparhain
        radikaal kirjoitti:

        Ja Lissu et sinä mikään taivaan lahja ole et ainakaan lapsille vaan helvetin esikartanon portinvartija !

        No niin en ole sanonutkaan eikä meistä kukaan ole taivaan lahja, olemme kaikki samanlaisia ihmisiä, minä nyt vaan on fiksumpi kuin sinä.
        Olen oikeudenmukainen ja rakastava äiti lapsilleni ja lastenlasilleni, paras miniä appivanhemmille ja ihana tytär vanhemmilleni. Siitä ei pääse mihinkään eikä sitä aiaa kukaan voi muuttaa.
        Lapseni ovat onnellisia kun olen heidän äitinsä, sanovatkin että parempaa äitiä he ei olisi koskaan saaneet. Ai että se lämmittää.
        Siis en halua olla kenenkään mieliksi, voit haukkua minua ja muita miten lystäät, minä en siitä piittaa. Parempiasihan mollaat. Halin sua.


      • parasparempiparhain kirjoitti:

        No niin en ole sanonutkaan eikä meistä kukaan ole taivaan lahja, olemme kaikki samanlaisia ihmisiä, minä nyt vaan on fiksumpi kuin sinä.
        Olen oikeudenmukainen ja rakastava äiti lapsilleni ja lastenlasilleni, paras miniä appivanhemmille ja ihana tytär vanhemmilleni. Siitä ei pääse mihinkään eikä sitä aiaa kukaan voi muuttaa.
        Lapseni ovat onnellisia kun olen heidän äitinsä, sanovatkin että parempaa äitiä he ei olisi koskaan saaneet. Ai että se lämmittää.
        Siis en halua olla kenenkään mieliksi, voit haukkua minua ja muita miten lystäät, minä en siitä piittaa. Parempiasihan mollaat. Halin sua.

        Ei et oo fiksumpi vaan ihan seinä hullu narsist


      • uskonsunymmärtävän
        radikaal kirjoitti:

        Ei et oo fiksumpi vaan ihan seinä hullu narsist

        Ehei, ei sun pidä olla kateellinen ja kakera jos itse et ole menestynyt elämässäsi. Nauti siitä mihin pystyt ja kykenet, ei sun tarvi olla yhtä hyvä kuin joku muu, varmasti ole hyvä jossain muussa kuin ihmissuhteissa ja näin, varmaan osaat vaikka juosta taloa ympäri paremmin kuin joku muu.


    • parasäitipuolihoivaa

      Hei meillä on myös miehen lapsille käskytykset:
      PETAA PETIT HETI
      SIIVOA KEITTIÖ HETI
      VAIHDA VAATTEESI
      SIIVOA PIHA JA AUTOTALLI JOKA PÄIVÄ
      ÄLÄ KYSELE VAAN TEE
      ISTU HILJAA
      PUHU VASTA KUN ÄITIPUOLI ANTAA LUVAN
      KUMARRA ÄITIPUOLTA TAVATESSASI JOKA KERTA
      NIIAA
      TEE RUOKA
      TISKAA JA HETI
      KÄY NUKKUMAAN VASTA KUN ÄITIPUOLI ANTAA LUVAN
      POISTU PAIKALTA KUN ÄITIPUOLI ON ANTANUT LUVAN
      TULE VASTA KUN ÄITIPUOLI KÄSKEE, JA KUMARRA SYVÄÄN
      ÄLÄ KINUA MITÄÄN VAA TYYDY SIIHEN MITÄ RUOKAA SAAT

      Hyvin toimii käskytys.

      • Herää ÄÄLIÖ UNESTAS ET SINÄ MITÄÄN KÄSKYTÄ PÖLVÄSTI


      • uyuytu

        Erityisen tehokasta on vaatia kumartamaan ja niiamaan samaan aikaan joka kerta heti


      • kokeilkaapasitekin
        radikaal kirjoitti:

        Herää ÄÄLIÖ UNESTAS ET SINÄ MITÄÄN KÄSKYTÄ PÖLVÄSTI

        Kyllä minä äitipuolena käskytn miehen perhettä ja sukua, olen näin tominut siitä asti kun miehen lapset saivat minut äitipuolenelämäänsä ja hyvin toimii.
        Kun näin käskyttää ei tule ongelmia.
        Äitipuoli on lasten uusi äiti joka kasvattaa ja opastaa ja käskyttää, olemme lapsille rikkauksia ilman meitä heillä ei ole normaalia tulevaisuutta.


      • sukua.käskytettävä
        kokeilkaapasitekin kirjoitti:

        Kyllä minä äitipuolena käskytn miehen perhettä ja sukua, olen näin tominut siitä asti kun miehen lapset saivat minut äitipuolenelämäänsä ja hyvin toimii.
        Kun näin käskyttää ei tule ongelmia.
        Äitipuoli on lasten uusi äiti joka kasvattaa ja opastaa ja käskyttää, olemme lapsille rikkauksia ilman meitä heillä ei ole normaalia tulevaisuutta.

        Se on ihan oikein ja tarpeellista. Muutenhan miehen sukulaiset jäävät sellaiksi, kuin ovat ja eihän siitä mitään tule!


      • kokeilkaapasitekin kirjoitti:

        Kyllä minä äitipuolena käskytn miehen perhettä ja sukua, olen näin tominut siitä asti kun miehen lapset saivat minut äitipuolenelämäänsä ja hyvin toimii.
        Kun näin käskyttää ei tule ongelmia.
        Äitipuoli on lasten uusi äiti joka kasvattaa ja opastaa ja käskyttää, olemme lapsille rikkauksia ilman meitä heillä ei ole normaalia tulevaisuutta.

        Jos sinä toimit noin niin ei se ole muuta kuin sinun psyykkisestä sairaudesta


      • Persoonapuoläiti

        Taas vaihdoit persoonaa, nyt tuli taas esiin hirvee äitipuoli.


    • Sirkku--

      Minä sanoin lapsille heti äitipuoleksi tultuani, että: "olettekos leikkineet leikkiä "seuraa johtjaa")? Että se on pelinhenki nyt, MINÄ olen johtaja eikä se suttura, joka oli joskus äitinne" Mitään kapinointia ei ole kuulunut. Palkitsen tarroilla. Heillä on tarravihkot ja sellaisen täytytä he saavat palkinnoksi uudet tarravihkot!

      • Lissuonjuoppo

        Ota jo lääkkeesi lässy nyt viiraa taas pahasti


    • kaunis-ja-älykäs

      Ei ei, olen ihan kunnossa. Olen vain ainoa selväjärkinen ja siksi muut luulevat, että minulla viiraisi.

      • miehenlapsetkauheita

        Kyllä me äitipuolet ollaan hyvin älykkäitä ihmisiä, sikihän se mies entisen akkansa ja lapset hylkäsi ja vaihtoi meihin kun osaamme kaiken ja enemmänkin. Miehenlapset kasvaa siinä mukana ja ongelmat poistuu kun me ohjaammme ja neuvomme ja ksavatamme, ja mies kukoistaa mutta xät vaan nulee näppejään.
        Äitipuolilla on hommat hanskassa ja sen tietää kaikki, ilman meitä lapset ei kasva normaaleiksi eikä mies ymmärrä yhtään mitään. Saimme myös oman kodin ja sitä pyröitämme eitä tarvi töissä käydä kun lapsissa on niin paljon hommaa, ei ehi. Mies tienaa ja äitipuoli tuhlaa.
        Viel kun saisi miehen lapset pois tästä hyörimästä omilleen voisi elää kunnon kotirouvan elämää.


      • miehenlapsetkauheita kirjoitti:

        Kyllä me äitipuolet ollaan hyvin älykkäitä ihmisiä, sikihän se mies entisen akkansa ja lapset hylkäsi ja vaihtoi meihin kun osaamme kaiken ja enemmänkin. Miehenlapset kasvaa siinä mukana ja ongelmat poistuu kun me ohjaammme ja neuvomme ja ksavatamme, ja mies kukoistaa mutta xät vaan nulee näppejään.
        Äitipuolilla on hommat hanskassa ja sen tietää kaikki, ilman meitä lapset ei kasva normaaleiksi eikä mies ymmärrä yhtään mitään. Saimme myös oman kodin ja sitä pyröitämme eitä tarvi töissä käydä kun lapsissa on niin paljon hommaa, ei ehi. Mies tienaa ja äitipuoli tuhlaa.
        Viel kun saisi miehen lapset pois tästä hyörimästä omilleen voisi elää kunnon kotirouvan elämää.

        Ei en eronnut vaimostani kenenkään toisen takia vaan hänen narsismin takia enkä ottanu kettään hänen tai sinun kaltaista narsistia tilalle vaan terveen ihanan naisen


      • uskonettäniinkäy
        radikaal kirjoitti:

        Ei en eronnut vaimostani kenenkään toisen takia vaan hänen narsismin takia enkä ottanu kettään hänen tai sinun kaltaista narsistia tilalle vaan terveen ihanan naisen

        No se on hyvä ettet heittnyt vaifmoasi pihalle vaan hän ehti ensin. Onhan se surullista miehen kannalta kun nainen heittää miehen pihalle ja sitten mies alkaa selittelemään ja puolustautumaan... noita nyt sattuu, jos olet pihalle lentänyt niin mitä sitten, nyt on sulla taas nainen joka varmaan jo harkitsee jättävän sut.


      • uskonettäniinkäy kirjoitti:

        No se on hyvä ettet heittnyt vaifmoasi pihalle vaan hän ehti ensin. Onhan se surullista miehen kannalta kun nainen heittää miehen pihalle ja sitten mies alkaa selittelemään ja puolustautumaan... noita nyt sattuu, jos olet pihalle lentänyt niin mitä sitten, nyt on sulla taas nainen joka varmaan jo harkitsee jättävän sut.

        Kuule ei ex vaimolla ollu valtaa voimaa hettää ketään pihalle vaan hänellä oli aikaa vrk hakea vaatteensa ja henkilokohtaiset tavaransa.... ....katos kun tuo avioehto oli sellanen


      • lissuonvammainen
        radikaal kirjoitti:

        Kuule ei ex vaimolla ollu valtaa voimaa hettää ketään pihalle vaan hänellä oli aikaa vrk hakea vaatteensa ja henkilokohtaiset tavaransa.... ....katos kun tuo avioehto oli sellanen

        Ei lissu tiedä mikä on avioehto.


      • tarmotimpermanni
        lissuonvammainen kirjoitti:

        Ei lissu tiedä mikä on avioehto.

        Joo ei kukaan tiedä. Kait se on semmonen että avioliitossa tarvitaan ehto kumpi vie roskat ja kuka pesee ikkunat.

        Naapurin ilari sano että heillä on ehto siitä kumpi syö ja kumpi käy paskalla.


      • tarmotimpermanni kirjoitti:

        Joo ei kukaan tiedä. Kait se on semmonen että avioliitossa tarvitaan ehto kumpi vie roskat ja kuka pesee ikkunat.

        Naapurin ilari sano että heillä on ehto siitä kumpi syö ja kumpi käy paskalla.

        No Lissu on se joka käy paskal ja syö sen


    • Tosiäiti

      Mikä teillä ex-äideillä oikein on, voisitte vain hyväksyä tilanteen :) Miehenne on todennut teidät epäkelvoksi ja hankkinut paremman. Ei se sen kummempaa ole :) Ei siitä kannata katkeroitua, herranjumala :) Mies vain seurasi sydämensä ääntä, samaa, joka kerran johdatti hänet teidän luoksenne :) Hän oli hetken turvasatamassa, kunnes löysi älykkäämmän, sosiaalisesti lahjakkaamman ja kauniiksi syntyneen paremman äidin lapsille :) Sydäntäni raastaa lukea, kuinka hirveitä ihmisiä jotkut biologiset äidit voivatkaan olla. Onneksi muutama teistä osaa suhtautua asiaan rationaalisesti :) Pikemmin meidän äitipuolten tulisi olla vihaisia teille, koska kiusasitte lasta vuosikaupalla ja me joudumme korjaamaan rötöksenne!

      • äitipuolilmiehellehih

        Kuule meistähän on hyvä että luuseri mies läysi samanloisen. Itse emme olisikaan ymmärtäneet että mies on luuseri ellei samanoloinen ljuseri naikkonen olisi rikkonut meidän kaikkien perhietä. Ihan hyvä että samanoloinen luuserinainen löysi vertaisensa.

        Oletko miehelle äitipuoli? No miehet tarvii äiätiä ikuisesti, ja hyvä jos läysi uuden ädin itselleen jos se biologinen äiti pn heidät jo hylänneet ikuisten isojen vauvojen hoivaamisesta niin on hyvä että uusi äitipuoli tulee joa hoivaa miestä siitä edelleen.

        Onnea vaan elämäämme, on hyvä että luuserit kohtaa, ja miehen parempi perhe voi keskittyä parempaan elämään. Olisi monet jo romahtaneet ellei luuserit olisi läytäneet toisiansa.


      • äitipuolilmiehellehih kirjoitti:

        Kuule meistähän on hyvä että luuseri mies läysi samanloisen. Itse emme olisikaan ymmärtäneet että mies on luuseri ellei samanoloinen ljuseri naikkonen olisi rikkonut meidän kaikkien perhietä. Ihan hyvä että samanoloinen luuserinainen löysi vertaisensa.

        Oletko miehelle äitipuoli? No miehet tarvii äiätiä ikuisesti, ja hyvä jos läysi uuden ädin itselleen jos se biologinen äiti pn heidät jo hylänneet ikuisten isojen vauvojen hoivaamisesta niin on hyvä että uusi äitipuoli tulee joa hoivaa miestä siitä edelleen.

        Onnea vaan elämäämme, on hyvä että luuserit kohtaa, ja miehen parempi perhe voi keskittyä parempaan elämään. Olisi monet jo romahtaneet ellei luuserit olisi läytäneet toisiansa.

        Hmmmm. Mieshän erosi luuserista vanhahasta imbesilli serkustaan !


      • parempielämänyt
        radikaal kirjoitti:

        Hmmmm. Mieshän erosi luuserista vanhahasta imbesilli serkustaan !

        Ai jaa, hyvä kun sinä kerrot mitä meillä tapahtuu!

        Jos olisin aikanani tiennyt ett ämies on täys luuseri tuksin moista miestä olisin lasteni isäksi huolinutkaan, mutta kun en ole ennustaja en voinut tietää. Onnkeis nyt olemme päässeet eroon moisesta luuserista. Olemme liian arvokkaita luuserin elämään.


      • parempielämänyt kirjoitti:

        Ai jaa, hyvä kun sinä kerrot mitä meillä tapahtuu!

        Jos olisin aikanani tiennyt ett ämies on täys luuseri tuksin moista miestä olisin lasteni isäksi huolinutkaan, mutta kun en ole ennustaja en voinut tietää. Onnkeis nyt olemme päässeet eroon moisesta luuserista. Olemme liian arvokkaita luuserin elämään.

        Sinä luuseri olet ja juoppo


    • käskyttäjä2

      Lyhyempiä provoja kiitos. Tuollaisten lukemiseen menee liikaa aikaa.

    • Alaarvoistapaskaa

      Täyttä sontaa....

    • meidänperheenpomo

      Meillä myös minä äitipuolena joudun paljon kasvattamaan miehen lapsia ja opettamaan heidän äitiään kavatuspuuhissa. Lapset ovat aika velttoja ja itsekkäitä mutta onneksi meis läysi minut ja sain tiukan otteen lapsiin ja tämän perheen toimintaan. Minä olen pomo tässä perheessä ja suvussa.
      Psykologiaan on käytettävä ja narrattava jotta lapset luulevat olevansa eteviä ja osaavia. Nauramme miehen kanssa jälkeenpin että oi voi...
      Tiukasti minäkin käskytän ja minuutilleen on tultava kun minä niin sanon. Puhelin tai pelit jäävät viikoksi jos yhtään myöhästytään. Äidille laitan viestiä ja kyselykaavakkeita viikottain, jota näen miten siellä toimitaan ohejeitteni mukaan. Joskus teemme tarkastuskäyntejä, ja ohjeistamme miehen exää siivuksessa ja ruuanlaitossa.
      Lapset oppivat kun on joku joka osaa ja joku joka pitää kuria. Mutta pienillä valheilla saa paljon aikaan, lapset eivät kyllä saa valehdella eikä toimia vastoin ohjeitani. Olen onnistunut siinä aika hyvin, ja nyt opettelemme käytöstapoja ulko ovella toimintaan.

      Olen onnellinen että saan komentaa ja käyttää psykologiaa tähän perheeseen, ei näitä lapsia muut olisivatkaan osanneet kasvattaa, on aika tiukkaa tavaraa. Kuri kuri kuri ja psykologia auttaa minuakin. Jäin pois töisä ja mies elättää meidän perheen jotta voin keskittyä hänenlastensa kasvatukseen. Siinä on titä yllinkyllin.

      • Täyttäpaskaa

        Täyttä ala-arvoista sontaa, yksi kahjo kommentoi itsensä kanssa, tää on oikeen "suoli24".


      • tiukastikakaroitakasva
        Täyttäpaskaa kirjoitti:

        Täyttä ala-arvoista sontaa, yksi kahjo kommentoi itsensä kanssa, tää on oikeen "suoli24".

        Miksi sinä arvostelet itipuolen raskasta arkea? Oletko koskaankokeillut ksavattaa omien hyvin käyttäytyvien lasten jälkeen kauhukakaroita jotka tulee miehen mukana yleensä? Se on raksata hommaa, eikä siinä pärjää nynny vaan äitipuoli jolla on homma hanskassa, psykologin taitoja, ja jämäkkyyttä. Yleensä miehen lapset ovat laiskoja ja saamattomia, ja tavii kovan jä,pitin ihmisen että heistä kasvaa normaaleita ja reippaita yksilöitä. Kaikki ei pärjää siinä touhuss, joten äitipuoli on se oikea ihminen kasvattamaan jämäkkyydellä miehen lapset. Usein lasten oma äiti kritisoi mutta siitä välittää tarvi, aikansa huutaa sitten luovuttaa kun huomaa jääneensä metsään.


      • Lissuonparas

        Psykologiaa on käytettävä ja narrattava myös, jotta mies luulisi olevansa etevä ja osaava. Eihän sille mitään voi, että lasten ja miehen exän lisäksi miehet nyt ovat aina vähän ulapalla.


      • tiukastikakaroitakasva kirjoitti:

        Miksi sinä arvostelet itipuolen raskasta arkea? Oletko koskaankokeillut ksavattaa omien hyvin käyttäytyvien lasten jälkeen kauhukakaroita jotka tulee miehen mukana yleensä? Se on raksata hommaa, eikä siinä pärjää nynny vaan äitipuoli jolla on homma hanskassa, psykologin taitoja, ja jämäkkyyttä. Yleensä miehen lapset ovat laiskoja ja saamattomia, ja tavii kovan jä,pitin ihmisen että heistä kasvaa normaaleita ja reippaita yksilöitä. Kaikki ei pärjää siinä touhuss, joten äitipuoli on se oikea ihminen kasvattamaan jämäkkyydellä miehen lapset. Usein lasten oma äiti kritisoi mutta siitä välittää tarvi, aikansa huutaa sitten luovuttaa kun huomaa jääneensä metsään.

        Et sinä Lissu mikään puoliäiti ole vaan jätetty vanha luuska joka huuta huoripukki ukkonsa perään !


      • yyyyyrtu
        Täyttäpaskaa kirjoitti:

        Täyttä ala-arvoista sontaa, yksi kahjo kommentoi itsensä kanssa, tää on oikeen "suoli24".

        Useampi, Lissu on ainoa sekopää


    • äitipuolionrikaus

      itipuolta arvostellaan tottakai, kun ihmiset eivät osaa niitä lapsiaan kasvattaa. Siksi monet äidit jättävätkin lapset isän luokse koska siellä on se lapsille rikkaus lapsuuteen. Ja äidit saavat laiskotella ja vaikka käydä kapakoissa.
      Äitipuoleen luotetaan kyllä mutta aina ne äidit tahallaan vähän venkoilee, kun häpeevät ettei osaa kasvattaa omia lapsiaan. Onneksi on äitipuolet jotka pistää perheen ja suvun asiat rullaamaan.

    • tosiasioita-vain

      Äidit on kateellisia äitipuolille. Äidit, eli rupsahtaneet vanhat lortot, on lapsitehtaina tehtävänsä tehneet, keho on kulunut ja ruma. Tottakai mies vaihtaa parempaan vuosikertaan.

      • pienetpalvelijatmulla

        Mä kans käytän psykologiaa että saan miehen lapset tekemään likaisemmat kotityöt mitä itse en kynsieni takia voi tehdä. Tiskaus, roskat, imurointi, siivous, kukkienhoito, koiran ulkoiluttaminen, siaunan pesu, pyykkäys, ruoanlaitto mattojen tamppaus. Ei paljon mutta vähän kuitenkin.

        Ei ne muuten mitään tekis, sis ja laiskottelis jottei kehuen pääse niskan päälle. Vaikka jälki on kaamee mutta kuitenkint ekee jotain. Tykkää musta kun hullu puurosta, mut mä en heistä, siks on kiva määrätä ja pompottaa. Lapset kyl tykkää et on tekemistä ja vaadin että mua kunnioitetaan,


      • Ei ! Miehenä en ikipäivänä huoli ihmistä jolla on alottajan kaltaiset fantasiat käskyttämisestä ja en ikipäivänä pidä eron jälkeen ex talouteen kuuluvana enkä missään suhteessa perheen jäsenenä joten minun kumppanin ei tarvitse/saa olla missään tekemisessä minun ex vaimon kanssa ! Ex ei koskaan tule olemaan ihminen joka milloinkaan vierailisi minun kotona !


      • turhaaprosointia
        pienetpalvelijatmulla kirjoitti:

        Mä kans käytän psykologiaa että saan miehen lapset tekemään likaisemmat kotityöt mitä itse en kynsieni takia voi tehdä. Tiskaus, roskat, imurointi, siivous, kukkienhoito, koiran ulkoiluttaminen, siaunan pesu, pyykkäys, ruoanlaitto mattojen tamppaus. Ei paljon mutta vähän kuitenkin.

        Ei ne muuten mitään tekis, sis ja laiskottelis jottei kehuen pääse niskan päälle. Vaikka jälki on kaamee mutta kuitenkint ekee jotain. Tykkää musta kun hullu puurosta, mut mä en heistä, siks on kiva määrätä ja pompottaa. Lapset kyl tykkää et on tekemistä ja vaadin että mua kunnioitetaan,

        Ei sulla lässy ole miestä eikä lapsia, ja kukaan ei sinusta tykkää.


      • e78r89
        radikaal kirjoitti:

        Ei ! Miehenä en ikipäivänä huoli ihmistä jolla on alottajan kaltaiset fantasiat käskyttämisestä ja en ikipäivänä pidä eron jälkeen ex talouteen kuuluvana enkä missään suhteessa perheen jäsenenä joten minun kumppanin ei tarvitse/saa olla missään tekemisessä minun ex vaimon kanssa ! Ex ei koskaan tule olemaan ihminen joka milloinkaan vierailisi minun kotona !

        Eksäsi varmaan palaa halusta palata luoksesi... jatkakaa tumputtamista arvon herra.


      • kasvatankuinmuidenlapsia

        Äitipuolet kyllä osaa vetää oikeesta narusta. Tavallinen sanominen ei auta, on käytettävä valhteita ja yllyttämistä. Lahjontakin on yvä vaikkei sitten enää annakkaan sitä palkintoa, kunhan saa lapset tekemään kotitöitä. Se on pietnt mitä voivaatia, ja itipuolta on kuunneltava ja toteltava, hän sentään opastaa ja kasvattaa miesten lapsia. Ilmaseksi ei ne exät mitään siitä maksa ite kinuu vaan rahaa kapakkaan.
        Minä ainakin komennan ja yritän yllyttää heitä siivoomaan ja onnistuu joskus, ja sitten annan tarran. On kumma että 16 ja 18 v kersat ei usko mitä isin vaimo sanoo, hän on auktoriteetti kakaroille. Aikuinen se äitipuoli on rikkaus miehen lapsille. Nämäkin tenavat ovat oppineet miten pyyhitään pölyjä ja kysytään lupa jos mennään ulos ja tullaan kotia kun sanotaan. Meillä kersat tuelvat 18 kotia, tai se n puhelin pois 1 kk.


      • kasvatankuinmuidenlapsia kirjoitti:

        Äitipuolet kyllä osaa vetää oikeesta narusta. Tavallinen sanominen ei auta, on käytettävä valhteita ja yllyttämistä. Lahjontakin on yvä vaikkei sitten enää annakkaan sitä palkintoa, kunhan saa lapset tekemään kotitöitä. Se on pietnt mitä voivaatia, ja itipuolta on kuunneltava ja toteltava, hän sentään opastaa ja kasvattaa miesten lapsia. Ilmaseksi ei ne exät mitään siitä maksa ite kinuu vaan rahaa kapakkaan.
        Minä ainakin komennan ja yritän yllyttää heitä siivoomaan ja onnistuu joskus, ja sitten annan tarran. On kumma että 16 ja 18 v kersat ei usko mitä isin vaimo sanoo, hän on auktoriteetti kakaroille. Aikuinen se äitipuoli on rikkaus miehen lapsille. Nämäkin tenavat ovat oppineet miten pyyhitään pölyjä ja kysytään lupa jos mennään ulos ja tullaan kotia kun sanotaan. Meillä kersat tuelvat 18 kotia, tai se n puhelin pois 1 kk.

        Sormeta sinä lehmä ihan rauhassa mulla on vaimo ja lapset kotona ja ex noutaa heidät luoksensa joka toinen viikonloppu yhdeksi yöksi ! Ja vaimollani ei ole tarvetta käskyttää käskemisen vuoksi niin kuin tällä alottajalla !


      • Kossut
        kasvatankuinmuidenlapsia kirjoitti:

        Äitipuolet kyllä osaa vetää oikeesta narusta. Tavallinen sanominen ei auta, on käytettävä valhteita ja yllyttämistä. Lahjontakin on yvä vaikkei sitten enää annakkaan sitä palkintoa, kunhan saa lapset tekemään kotitöitä. Se on pietnt mitä voivaatia, ja itipuolta on kuunneltava ja toteltava, hän sentään opastaa ja kasvattaa miesten lapsia. Ilmaseksi ei ne exät mitään siitä maksa ite kinuu vaan rahaa kapakkaan.
        Minä ainakin komennan ja yritän yllyttää heitä siivoomaan ja onnistuu joskus, ja sitten annan tarran. On kumma että 16 ja 18 v kersat ei usko mitä isin vaimo sanoo, hän on auktoriteetti kakaroille. Aikuinen se äitipuoli on rikkaus miehen lapsille. Nämäkin tenavat ovat oppineet miten pyyhitään pölyjä ja kysytään lupa jos mennään ulos ja tullaan kotia kun sanotaan. Meillä kersat tuelvat 18 kotia, tai se n puhelin pois 1 kk.

        Painu hevonvittuun niiden mielikuvitus miehesi ja lapsiesi kanssa.
        Keskittyisit vaan siihen juopotteluun.


      • Kultainen-pelastaja
        kasvatankuinmuidenlapsia kirjoitti:

        Äitipuolet kyllä osaa vetää oikeesta narusta. Tavallinen sanominen ei auta, on käytettävä valhteita ja yllyttämistä. Lahjontakin on yvä vaikkei sitten enää annakkaan sitä palkintoa, kunhan saa lapset tekemään kotitöitä. Se on pietnt mitä voivaatia, ja itipuolta on kuunneltava ja toteltava, hän sentään opastaa ja kasvattaa miesten lapsia. Ilmaseksi ei ne exät mitään siitä maksa ite kinuu vaan rahaa kapakkaan.
        Minä ainakin komennan ja yritän yllyttää heitä siivoomaan ja onnistuu joskus, ja sitten annan tarran. On kumma että 16 ja 18 v kersat ei usko mitä isin vaimo sanoo, hän on auktoriteetti kakaroille. Aikuinen se äitipuoli on rikkaus miehen lapsille. Nämäkin tenavat ovat oppineet miten pyyhitään pölyjä ja kysytään lupa jos mennään ulos ja tullaan kotia kun sanotaan. Meillä kersat tuelvat 18 kotia, tai se n puhelin pois 1 kk.

        Juuri niin, kuri sen olla pitää. On selvä että tässäkin keskustelussa on eri mieltä olevia, mutta keitä he ovat: juurikin niitä epäonnistuneita äitejä! Heidän mielipiteensä vain osoittavat, etteivät he kertakaikkiaan pysty rationaaliseen ryhmänjohtamiseen, eivätkä voi myöntää asiaa itseilleen.


    • jjjjjtt

      jjjj

    • meilläkäskytänminä

      Juu meillä myös olen saanut psykologian avulla miehen lapset kuriin ja järjestykseen ja ymmärtämään että olen heille äiti täällä ollsessa että truha alkaa nipottaa ja kiukuteleen ei mene läpi. Tiukka pitää olla, muute jäät jalkoihin.
      Äitipuoli on rikkaus ja onni miehen lapsille joka huomaa ongelmat ajoissa ja puuttuu niihin. Lapsilla ei ole oikeutta alkaa komentamaan äitipuolta jos lasten isä ei siihen puutu on koulupsykologi sitä varten joka auttaa äitipuolta onglmalasten kanssa. On kiva kasvattaa toistenlapsia kun ei ole mitään velvollisuutta, kasvatat jos haluut jos et ei haittaa ei ole oma ongelma. Narraaminen ja lahjonta toimii meillä. Lapset tietää kuka käskyttää ja toimivat sen mjukaan, Onkiva teettää palveluksia kun raksaan työviikon jälkeen haluu vaan olla ja pomottaa meihen tenavia. Ja ne tykkää kovasti tehdä ja palvella mua.

      • äitipuolestaäiti

        Olen sitä mieltä että äitipuolella on oikeus olla äitinä miehen lapsille. Miehen pitää sitä tukea. Mitän parempaa lapset eivät vois saada kuin luoton äitipuoleen. Toivottavasti lapset joskus sen tajuu eikä kiukkua asioista johon heillä ei ole valtaa miten kaikki tehdään heidän hyväksi.
        Kova komento ja rajat sitä kaikki toivoo äitipuolilta. Kyllä ne lapset tykkää vaifkkei kerro, rohkeesti vaan laittamaan exille luut kurkkuun asia ei koske heitä.


      • Ei et ole miehesi lapsille puoliäiti etkä käskyttäjä vain ja ainoastaan isän kumppani (pano).


      • Hylättyon

        Miten niin kun omasta mielestäsi sun tarinasi meni? Onko uskottava? Minusta sun sepustuksesi on kouluarvostelun mukaan hylätty 4-ala-arvoinen suoritus Lissu.


      • miem

        sinä alkkis olet ! Eikä puoliäidin roolissa tai missään roolissa tarvitse noin kiimassa olla käskyttämiseen ja jos käskytystä täytyy hsrrastaa niin ei ex puolisoiden tarvitse kotonaan kuunnella/totella entisten uusikkoa


    • käskytäjämiehenkakaroil

      Minäkin olen alusta asti ollut äitipuolen roolissa se käskyttäjä ja määräilijä miehenlapsille. Muuta vaihtoehtoa ei ollut. Miehen lapset tiesivät että tiukka olen ja vaadin paljon. Sotkua en siedä enkä kiukkua, mulle ei vastaan sanota vaan tehdän kun kerran sanon. Ruokailussa olen tarkka, kaikki syödään mitä lautaselle laitan ja kiitetään ja astiat viedään pesukoneeseen ja siivotaan pöytä. Vaatteet eivät sa olla likaiset eikä hiukset sekaisin.
      Minulta kysytään lupa oka ikiseen asiaan, ja vastaväitteitä en kuuntele. Puhelinta ja peljä käytetään 30 min päivä kun täällä ollaan ja säännöt opeteltava ulkoa. Lahjontaan en rydy vaan lahjat ansaitaan kovalla uurastamisella ja kohteliaalla käytöksellä. karkkia ei syödä eikä riehuta sisällä eikä pihallamme, muualla siten eri asia.
      On hienoa kun voi vaikuttaa lasten tekemisiin ja tulevaisuuteen ja he ekeävt minun neuvojeni mukaan, teitää että on saanut hyvää aikseksi. Käskyttmisellä onnistuu ja tiukalla asenteella. Millasia olisivat lapset jos minä en olisi kasvattamassa, mies sanoo, ja on onnllinen että pidän jöötä.

      • Epäilenviimeistä

        Kumpi ,tai kuka sinä oikeestaan olet, oletko se petetty ja jätetty lissu ,tai äitipuoli jonkun äijän lapsille ,tai teinityttö jonka vanhemmat on eronnut ,tai isä jonka exmuija on narsisti ,tai TROLLI joka kännissä kirjoittelee lämpimikseen.


    • äitipuolikäskyttää

      Määräilijän pesti on kiva. On ihana päästä komentamaan lapsia. Itse aloinkäskyttämäänmiehenlapsia kun huomasin että he vaan kiukkuavat kun ei ole äiti täällä. Olemme sanoneet lapsille että sanokaa mua äidiksi sillä se selvii äiti on tässä.

      On hyvä saada lapsille selväksi että aikuinen määrää ei lapset, ja äitipuoli on rikkaus heille. Onni on että on äitipuoli, muutoin ongelmat vaan pitkittyy jos kukaan ei puutu.

      • Kouluttaja-

        Totta, kirsikkana kakun päällä on vielä määräilemisen ja pätemisen hauskuus! Se vallantunne, se pakahduttava riemu, tuntee kuinka endorfiini ja adrenaliini syöksyvät verenkiertoon! Ei ole parempaa olotilaa, kuin määräämisen jälkeinen tila, se eeppinen voimantunne! Silloin tuntee todella elävänsä!!


      • äitipuolimäärääjapiste
        Kouluttaja- kirjoitti:

        Totta, kirsikkana kakun päällä on vielä määräilemisen ja pätemisen hauskuus! Se vallantunne, se pakahduttava riemu, tuntee kuinka endorfiini ja adrenaliini syöksyvät verenkiertoon! Ei ole parempaa olotilaa, kuin määräämisen jälkeinen tila, se eeppinen voimantunne! Silloin tuntee todella elävänsä!!

        Meillä mies sanoikin lapsille että olen heidän äitisnä että ei mitään vastaväitteitä. Minä saan määrätä ja asettaa rajoja ja tehdä säännöt joita on noudatettava. Lastenkuuluu kunnioittaa äitipuolta ja olla kohteliaita eikä kiukutella, sillä äitipuoli on heille auktoriteetti. Lapset eivät kestäneet sitä määräystä vaan ovat olleet täällä onneksi vähemmän joten saamme olla oman perheen kesken ja nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta, kun eivät mellasta täällä ja sotke ja huuda eikä hauku minua.
        Mies on oieka aarre kun pitää meidän puolta, eikä ala lellimään omia kakaroitaan.
        Oma perhe on tärekin ja ulkopuoliset voivat sitten miettiä mitä tuli tehntyä kun ei heitä haluta joka päivä tulla sotkemaan meille.


      • miem
        äitipuolimäärääjapiste kirjoitti:

        Meillä mies sanoikin lapsille että olen heidän äitisnä että ei mitään vastaväitteitä. Minä saan määrätä ja asettaa rajoja ja tehdä säännöt joita on noudatettava. Lastenkuuluu kunnioittaa äitipuolta ja olla kohteliaita eikä kiukutella, sillä äitipuoli on heille auktoriteetti. Lapset eivät kestäneet sitä määräystä vaan ovat olleet täällä onneksi vähemmän joten saamme olla oman perheen kesken ja nauttia hiljaisuudesta ja rauhasta, kun eivät mellasta täällä ja sotke ja huuda eikä hauku minua.
        Mies on oieka aarre kun pitää meidän puolta, eikä ala lellimään omia kakaroitaan.
        Oma perhe on tärekin ja ulkopuoliset voivat sitten miettiä mitä tuli tehntyä kun ei heitä haluta joka päivä tulla sotkemaan meille.

        Et sinä miehesi edellisen liiton lapsille mikään äiti ole et edes puoliäiti !!! Pelkkä kiusaaja olet et edes kunnon ihminen !!!!


      • Lissuonhullu
        Kouluttaja- kirjoitti:

        Totta, kirsikkana kakun päällä on vielä määräilemisen ja pätemisen hauskuus! Se vallantunne, se pakahduttava riemu, tuntee kuinka endorfiini ja adrenaliini syöksyvät verenkiertoon! Ei ole parempaa olotilaa, kuin määräämisen jälkeinen tila, se eeppinen voimantunne! Silloin tuntee todella elävänsä!!

        Just, ja samaan sekaan vielä puoli pullollista kossua ,niin johan sitä ollaan niin päällikköä että.


      • tiukkisäitipuoliäiti
        miem kirjoitti:

        Et sinä miehesi edellisen liiton lapsille mikään äiti ole et edes puoliäiti !!! Pelkkä kiusaaja olet et edes kunnon ihminen !!!!

        Kyllä minä olen. Mies itse niin tahtoo, minä en olisi tahtonut alkaa äidiksi mutta mies vaan tivasi ja tivasi että parempaa ei ole kuin minä. Olihan se sitten pakko ryhtyä hänen lapsilleen äidiksi. Rankkaa on ollut ja onneksi mies antoi luvan että komentaa saan ja laatia sääntöjä ja pitää tiukkaa kuria. Toisen lapsielle on helpompi pitää kuria kuin omille, omille on paljon lepsumpi eikä raatsi karjua ja asetttaa rangaistuksia, mutta toisenlapsiin kun ei ole mitään tunteita niin voi vähän olla tiukempi.
        Hyvin olen saanut heidät ymmärtämään kuka määrää ja kelta kysellään jos tulee ongelmia ja niitähän heillä riittää. Tuski erotta lusikkaa haarukasta jotenopetettavaa on paljon. Eivät vielä sano äidiksi mutta ajan kanssa oppivat senkin miten mua puhutellaan. Kaunis käytös, kohtelias asenne, auttamishalu on se mitä vaadin tiukasti. On kiva kun on paljon tenavia voi määrätä ja leikkiä suurperheen äitiä. Kivaa olla pomona, tykkään.


      • miem
        tiukkisäitipuoliäiti kirjoitti:

        Kyllä minä olen. Mies itse niin tahtoo, minä en olisi tahtonut alkaa äidiksi mutta mies vaan tivasi ja tivasi että parempaa ei ole kuin minä. Olihan se sitten pakko ryhtyä hänen lapsilleen äidiksi. Rankkaa on ollut ja onneksi mies antoi luvan että komentaa saan ja laatia sääntöjä ja pitää tiukkaa kuria. Toisen lapsielle on helpompi pitää kuria kuin omille, omille on paljon lepsumpi eikä raatsi karjua ja asetttaa rangaistuksia, mutta toisenlapsiin kun ei ole mitään tunteita niin voi vähän olla tiukempi.
        Hyvin olen saanut heidät ymmärtämään kuka määrää ja kelta kysellään jos tulee ongelmia ja niitähän heillä riittää. Tuski erotta lusikkaa haarukasta jotenopetettavaa on paljon. Eivät vielä sano äidiksi mutta ajan kanssa oppivat senkin miten mua puhutellaan. Kaunis käytös, kohtelias asenne, auttamishalu on se mitä vaadin tiukasti. On kiva kun on paljon tenavia voi määrätä ja leikkiä suurperheen äitiä. Kivaa olla pomona, tykkään.

        Piparii mies tahtoi mutta ÄITI SINÄ ET OLE MIEHESI EDELLISEN LIITON LAPSILLE ET EDES PUOLIÄITI SAATIKA KUNNOLLINEN IHMINEN... ...PELKKÄ LUMPPU


      • Miem
        miem kirjoitti:

        Piparii mies tahtoi mutta ÄITI SINÄ ET OLE MIEHESI EDELLISEN LIITON LAPSILLE ET EDES PUOLIÄITI SAATIKA KUNNOLLINEN IHMINEN... ...PELKKÄ LUMPPU

        KAIKKI NAISET OVAT PELKKIÄ LUMPPUJA JA HUORIA MINÄ OLEN RADIKAAL


      • äitipuoltakunnioittamaan
        Miem kirjoitti:

        KAIKKI NAISET OVAT PELKKIÄ LUMPPUJA JA HUORIA MINÄ OLEN RADIKAAL

        Onko? Sinäkin olet onneksi. Mutta juttu on niin että äitipuolella oon valtaa kasvattaa ja komentaa miehenlapsia mielinmäärin. Mihin ne raasut joutuisi ellei äitipuoli ottaisi ohjat käsiinsä ja hoitaisi ja kasvattaisi heitä? Monet lapset ovat hunningolla. Äitipuoli palkatta ohjaa ja kasvattaa ongelma lapsia. Siihen ei kaikki pysty.
        Kunnioittakaa äitipuolia ja antakaa heille rauha kasvattaa ja mahdollisuus thdä lapsistanne yhteiskuntakelpoisia.
        Parempaa lahjaa ei lapsille voi antaa kuin äitipuoli joka osaa. Psykologiaa vaan kasvatukseen ja pientä huijausta niin kaikki hoituu. Lpaset ovat lapsia ja äitipuoli kyllä ymmärtää kasvatuksen.


      • Äiteepuol
        äitipuoltakunnioittamaan kirjoitti:

        Onko? Sinäkin olet onneksi. Mutta juttu on niin että äitipuolella oon valtaa kasvattaa ja komentaa miehenlapsia mielinmäärin. Mihin ne raasut joutuisi ellei äitipuoli ottaisi ohjat käsiinsä ja hoitaisi ja kasvattaisi heitä? Monet lapset ovat hunningolla. Äitipuoli palkatta ohjaa ja kasvattaa ongelma lapsia. Siihen ei kaikki pysty.
        Kunnioittakaa äitipuolia ja antakaa heille rauha kasvattaa ja mahdollisuus thdä lapsistanne yhteiskuntakelpoisia.
        Parempaa lahjaa ei lapsille voi antaa kuin äitipuoli joka osaa. Psykologiaa vaan kasvatukseen ja pientä huijausta niin kaikki hoituu. Lpaset ovat lapsia ja äitipuoli kyllä ymmärtää kasvatuksen.

        Lissu, sun lapsesi on kaikki hunningolla, koska et antanut exäsi naisen niitä kasvattaa.


      • Juopposääolet
        tiukkisäitipuoliäiti kirjoitti:

        Kyllä minä olen. Mies itse niin tahtoo, minä en olisi tahtonut alkaa äidiksi mutta mies vaan tivasi ja tivasi että parempaa ei ole kuin minä. Olihan se sitten pakko ryhtyä hänen lapsilleen äidiksi. Rankkaa on ollut ja onneksi mies antoi luvan että komentaa saan ja laatia sääntöjä ja pitää tiukkaa kuria. Toisen lapsielle on helpompi pitää kuria kuin omille, omille on paljon lepsumpi eikä raatsi karjua ja asetttaa rangaistuksia, mutta toisenlapsiin kun ei ole mitään tunteita niin voi vähän olla tiukempi.
        Hyvin olen saanut heidät ymmärtämään kuka määrää ja kelta kysellään jos tulee ongelmia ja niitähän heillä riittää. Tuski erotta lusikkaa haarukasta jotenopetettavaa on paljon. Eivät vielä sano äidiksi mutta ajan kanssa oppivat senkin miten mua puhutellaan. Kaunis käytös, kohtelias asenne, auttamishalu on se mitä vaadin tiukasti. On kiva kun on paljon tenavia voi määrätä ja leikkiä suurperheen äitiä. Kivaa olla pomona, tykkään.

        Kuules alkkis eli juoppo ,ei sulla ole miestä eikä lapsia.


      • miem
        Miem kirjoitti:

        KAIKKI NAISET OVAT PELKKIÄ LUMPPUJA JA HUORIA MINÄ OLEN RADIKAAL

        HOMO SINÄ OLET


      • LissuMiem
        miem kirjoitti:

        HOMO SINÄ OLET

        Varmaan vaikea kirjoittaa yhdellä kädellä? Ehkä MiemRadikaalLissun kirjoitusvirheet eivät johdukaan dokaamisesta vaan siitä, että toinen käsi tumputtaa koko ajan


    • Ryhtiälapsille

      Minä en halua, että miehen lapset kasvavat heikoiksi, vaikka saivatkin biologiselta "äidiltään" flegmaatikon heeenit. Siksi sekoitan miehen lasten ruokiin ja juomiin proteiinijauheita. Olisi hirveää, jos heistä tulisi luin "äitinsä."

      • Voiheeeni

        "Heeenit?????


    • Marketta.Uusperheliitto

      En ymmärrä, miksi meitä kunnon kuria pitäviä äitipuolia vihataan. Olen itsekin peöastanut muutaman perheen. Osaamme korjata vätysäitien tekemät virheet ja kuten tästäkin näkyy, kova kuri kakarana auttaa menestymään aikuisena: http://yle.fi/uutiset/3-9434192

      Todistusaineistoa asianmukaisen kurin ylläpidosta on tässäkin ketjussa jo niin paljon, että eiköhän sovita niin että vastaan väittäjät vetäytyvät ihan hissuksiin takavasemmalle. Näet joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee. Ettehän te sille mitään voi, etteivät vanhempanne olleet mistään kotoisin. Jaxuhalit!

      • Vaarassaovatkaikki

        Tuo Pohjois-Korean poika on juuri tapettu Malesiassa tappaja on oma veli joka nyt johtaa P Koreaa.


      • ihanaäitipuoli

        Niinpä me äitipuolet raskaasti kasvatamme toistenlapsia,komennamme, nuhtelemme, opetamme, neuvomme ja laadimme sääntöjä ja rangaistuksia, jotta miehen lapset kasvasivat normaaleiksi. On rasittavaa kasvattaa huithapeleita kun omat lapset ovat esimrkillisiä olelet ja erittäin hienoja nuoria. Minä ainakin vaadin ja käskytän ja jos ei kuulu, niin sitten puhelin, tai pelit pois,, kaverit pois ja kotitöitä. Rahaa ei tipu vaan syödään maksalatikkoa.

        Kyllä siinä kovempi kuori sulaa kun tietää että rakkaudesta äitipuoli kasvattaa. Kyllä he kiittävät aikanaan ja exät kiittää ja pyytää anteeksi että olivat häirikäoineet ja hankaloittaneet äitipuolen perhe elämää.


      • Lässykkä
        ihanaäitipuoli kirjoitti:

        Niinpä me äitipuolet raskaasti kasvatamme toistenlapsia,komennamme, nuhtelemme, opetamme, neuvomme ja laadimme sääntöjä ja rangaistuksia, jotta miehen lapset kasvasivat normaaleiksi. On rasittavaa kasvattaa huithapeleita kun omat lapset ovat esimrkillisiä olelet ja erittäin hienoja nuoria. Minä ainakin vaadin ja käskytän ja jos ei kuulu, niin sitten puhelin, tai pelit pois,, kaverit pois ja kotitöitä. Rahaa ei tipu vaan syödään maksalatikkoa.

        Kyllä siinä kovempi kuori sulaa kun tietää että rakkaudesta äitipuoli kasvattaa. Kyllä he kiittävät aikanaan ja exät kiittää ja pyytää anteeksi että olivat häirikäoineet ja hankaloittaneet äitipuolen perhe elämää.

        Ensinnäkin sinä et osaa rakastaa muuta kun ittees, vihata , haukkua ja mollata osaat kiitettävästi. Toiseksi sulla ei ole miestä eikä lapsia, olet vain yksinäinen katkera juoppo.


      • äitipuoletrikkaus
        Lässykkä kirjoitti:

        Ensinnäkin sinä et osaa rakastaa muuta kun ittees, vihata , haukkua ja mollata osaat kiitettävästi. Toiseksi sulla ei ole miestä eikä lapsia, olet vain yksinäinen katkera juoppo.

        Tuo on tyypillistä kun ex vaimot ovat kateellisia miehen uudelle vaimolle. Ollaanm ustasukkasia kun hän osaa kasvattaa ja komentaa miehenlapset ja lapset tykkää uudesta äidistä yli kaiken. Surullista ettei ex äidit näe mitenpaljon uusi äiti lapsille tuo rikkautta ja voimaa ja käytöstapoja, toki he ovat kateellisia kun eivät aikanaan osanneet itse lapsiaan kasvattaa. Nyt on myöhäisätä mutta haukkua ne exät osaa.


      • Lissuonjuoppo
        äitipuoletrikkaus kirjoitti:

        Tuo on tyypillistä kun ex vaimot ovat kateellisia miehen uudelle vaimolle. Ollaanm ustasukkasia kun hän osaa kasvattaa ja komentaa miehenlapset ja lapset tykkää uudesta äidistä yli kaiken. Surullista ettei ex äidit näe mitenpaljon uusi äiti lapsille tuo rikkautta ja voimaa ja käytöstapoja, toki he ovat kateellisia kun eivät aikanaan osanneet itse lapsiaan kasvattaa. Nyt on myöhäisätä mutta haukkua ne exät osaa.

        Juopotella myös osaat hyvin, mutta trollata et osaa uskottavasti ja et osaa kunnolla lukea ja kirjoittaa, syy on ainaisessa juopottelussa.


      • Ei äitipuolia vihata vaan sinua puoliäidin kuvatusta joka RAKASTAA KÄSKYTYSTÄ IHAN PELKÄN KÄSKEMISEN VUOKSI EIKÄ TARKOITUKSESI OLE KASVATTAA VAAN SE ETTÄ SAAT KÄSKYTTÄÄ


      • Uusiäitionrikkaus
        radikaal kirjoitti:

        Ei äitipuolia vihata vaan sinua puoliäidin kuvatusta joka RAKASTAA KÄSKYTYSTÄ IHAN PELKÄN KÄSKEMISEN VUOKSI EIKÄ TARKOITUKSESI OLE KASVATTAA VAAN SE ETTÄ SAAT KÄSKYTTÄÄ

        Minä ainakin olen nyt löytänyt sen mitä olen kaivannut, äidipuolen roolini. On ihanaa käskyttääja komentaa lapsia, kun ei ole omia, tässä saa toeuttaa äidin roolia josta olen aina haaveillut. On kiva määrätä ja leikkiä kaupungilla äitiä, eihän kukaan tiedä ettei nuo kersat ole mun joka ei tunne. On kiva välillä vähän kun lapset väittää vastaan ja minä kuitenkin voitan heidät. Saan määrätä ja leikkiä sitä perheen äitiä, se on kivaa. Kun tietää vielä että lapset kysyvät multa asioita joihin annan luvan tai en anna lupaa, mutta olen heille se auktoriteetti ja määräysvaltainen aikuinen se äiti josta haaveilin aina. On ihanaa määrätä kakaroita ja opettaa heille asioita ja komentaa. näyttää että kuka äärää ja kuka pitää jöötä ja keltä kysytään lupa. Nautin tästä päälikön hommasta.


      • Alkosanelee
        Uusiäitionrikkaus kirjoitti:

        Minä ainakin olen nyt löytänyt sen mitä olen kaivannut, äidipuolen roolini. On ihanaa käskyttääja komentaa lapsia, kun ei ole omia, tässä saa toeuttaa äidin roolia josta olen aina haaveillut. On kiva määrätä ja leikkiä kaupungilla äitiä, eihän kukaan tiedä ettei nuo kersat ole mun joka ei tunne. On kiva välillä vähän kun lapset väittää vastaan ja minä kuitenkin voitan heidät. Saan määrätä ja leikkiä sitä perheen äitiä, se on kivaa. Kun tietää vielä että lapset kysyvät multa asioita joihin annan luvan tai en anna lupaa, mutta olen heille se auktoriteetti ja määräysvaltainen aikuinen se äiti josta haaveilin aina. On ihanaa määrätä kakaroita ja opettaa heille asioita ja komentaa. näyttää että kuka äärää ja kuka pitää jöötä ja keltä kysytään lupa. Nautin tästä päälikön hommasta.

        Merkillistä uhoomista, ihmiseltä ,jolla ei ole miestä eikä lapsia.
        Alkoholi näyttelee suurta osaa sun elämässä ja on tehnyt sut mielisairaaksi.


      • kurjaasunelämä
        Alkosanelee kirjoitti:

        Merkillistä uhoomista, ihmiseltä ,jolla ei ole miestä eikä lapsia.
        Alkoholi näyttelee suurta osaa sun elämässä ja on tehnyt sut mielisairaaksi.

        Hm, miksi kuvitat toisten elämää vaikket tiedä siitä mitään? Mistä teidät että hänen mies ja hän käyttää viinaa ja ovat mielisairata? Et voi tietää, et mitenkään. Kuvittelu ja mustamaalaaminen on keino jos itellä menee huonosti niin pitää maalata muidenkin elämä.

        Kunkerran teidät alkohlisoituneena millaista sun elämä on, niin kero muillekin miten sitä hoidat vai hoidatko? Surullista että olet työtön ja pois potkittu monesa eri työpaikasta, olet koditon ja hyljeksitty, yksinäinen rahaton juoppo. Voi sua. Menetit luottotiedotkin ja ylivelkaa sulla on montakymmentätuhatta, kurjaa... on paha sun tuosta suosta enää nousta.


      • kurjaasunelämä kirjoitti:

        Hm, miksi kuvitat toisten elämää vaikket tiedä siitä mitään? Mistä teidät että hänen mies ja hän käyttää viinaa ja ovat mielisairata? Et voi tietää, et mitenkään. Kuvittelu ja mustamaalaaminen on keino jos itellä menee huonosti niin pitää maalata muidenkin elämä.

        Kunkerran teidät alkohlisoituneena millaista sun elämä on, niin kero muillekin miten sitä hoidat vai hoidatko? Surullista että olet työtön ja pois potkittu monesa eri työpaikasta, olet koditon ja hyljeksitty, yksinäinen rahaton juoppo. Voi sua. Menetit luottotiedotkin ja ylivelkaa sulla on montakymmentätuhatta, kurjaa... on paha sun tuosta suosta enää nousta.

        Ei tiedä sinun elämästä ??? Älä nyt selitä kaikki sinun elämästä tietää olet toistakymmentä vuotta esitelmöinyt siitä


      • Uusiäitionrikkaus kirjoitti:

        Minä ainakin olen nyt löytänyt sen mitä olen kaivannut, äidipuolen roolini. On ihanaa käskyttääja komentaa lapsia, kun ei ole omia, tässä saa toeuttaa äidin roolia josta olen aina haaveillut. On kiva määrätä ja leikkiä kaupungilla äitiä, eihän kukaan tiedä ettei nuo kersat ole mun joka ei tunne. On kiva välillä vähän kun lapset väittää vastaan ja minä kuitenkin voitan heidät. Saan määrätä ja leikkiä sitä perheen äitiä, se on kivaa. Kun tietää vielä että lapset kysyvät multa asioita joihin annan luvan tai en anna lupaa, mutta olen heille se auktoriteetti ja määräysvaltainen aikuinen se äiti josta haaveilin aina. On ihanaa määrätä kakaroita ja opettaa heille asioita ja komentaa. näyttää että kuka äärää ja kuka pitää jöötä ja keltä kysytään lupa. Nautin tästä päälikön hommasta.

        Niin LEIKKIPUOLIÄITI OLET JA RAKASTAT KÄSKYTTÄMISTÄ ELÄMÄSI KESKIPISTE ON KÄSKYTTÄMINEN.... ......OOT OIKEASTI SAIRAS YKSILÖ


      • Kylläsinuttunnetaan
        kurjaasunelämä kirjoitti:

        Hm, miksi kuvitat toisten elämää vaikket tiedä siitä mitään? Mistä teidät että hänen mies ja hän käyttää viinaa ja ovat mielisairata? Et voi tietää, et mitenkään. Kuvittelu ja mustamaalaaminen on keino jos itellä menee huonosti niin pitää maalata muidenkin elämä.

        Kunkerran teidät alkohlisoituneena millaista sun elämä on, niin kero muillekin miten sitä hoidat vai hoidatko? Surullista että olet työtön ja pois potkittu monesa eri työpaikasta, olet koditon ja hyljeksitty, yksinäinen rahaton juoppo. Voi sua. Menetit luottotiedotkin ja ylivelkaa sulla on montakymmentätuhatta, kurjaa... on paha sun tuosta suosta enää nousta.

        Lissu hei, olet tilittänyt elämääsi täällä vuodesta vuoteen , haukkunut exääsi ja hänen muijaansa ja kehunut itteesi, ja sinulla on monta persoonaa ja sinut tunnistaa joka persoonasta ,joissa toistuu samat virheet ja lauserakenne aina sama ,ehkä olet aina kännissä kun nuo virheet toistuu ja toistuu....


      • Kossut
        kurjaasunelämä kirjoitti:

        Hm, miksi kuvitat toisten elämää vaikket tiedä siitä mitään? Mistä teidät että hänen mies ja hän käyttää viinaa ja ovat mielisairata? Et voi tietää, et mitenkään. Kuvittelu ja mustamaalaaminen on keino jos itellä menee huonosti niin pitää maalata muidenkin elämä.

        Kunkerran teidät alkohlisoituneena millaista sun elämä on, niin kero muillekin miten sitä hoidat vai hoidatko? Surullista että olet työtön ja pois potkittu monesa eri työpaikasta, olet koditon ja hyljeksitty, yksinäinen rahaton juoppo. Voi sua. Menetit luottotiedotkin ja ylivelkaa sulla on montakymmentätuhatta, kurjaa... on paha sun tuosta suosta enää nousta.

        Se koira älähtää mihin kalikka kolahtaa.....kippis....


      • kaskummaaaa
        radikaal kirjoitti:

        Niin LEIKKIPUOLIÄITI OLET JA RAKASTAT KÄSKYTTÄMISTÄ ELÄMÄSI KESKIPISTE ON KÄSKYTTÄMINEN.... ......OOT OIKEASTI SAIRAS YKSILÖ

        "Sairas yksilö" on nimimerkki Miemin aiemmin viljelemä nimitys


    • ihanaäitipuoli

      Olen samaa mieltä että miesten lapsille on laadittava kovat rajat ja säännöt jotta he ymmärtävät kunnioittaa isän uutta suhdettä ja ymmärtävät että tämä nainen on heidän uusi äitipuoli jolla on sama oiekus kasvattaa ja komentamiseen kuin isällä ja sillä toisella äidillä. Lastne tulee aina kunnioittaa vanhempiaan ja heidän uusia suhteitaan jos niitä on eikä mellastaa ja tehdä omin päin ratkaisuja jotka ovat vahingoksi uudelle äitipuolelle. Hän on se joka määrää ei lapset., oli se kuka tahansa.
      Lapsia ei tule kasvattaa pumpulissa vaan säännöillä ja opettamisella että aikuinen on pomo
      Jos ei meneperille on lasten syytä muuttaa sinne missä saavat olla pomoja, äitipuoli ei ole se joka luovuttaa. Lasten kasvatus kuuluu äitipuolelle sanoi kersat tai entinen äiti mitä hyvänsä, heitä ei kuunnella. Kaikki lasten parhaaksi. Kyllä olen sitä mieltä että huijaamalla pääsee miehenlasten käskyttäjäksi ja tiukalla asenteella. Kunnioitusta on vaadittava ja määrättävä että äitipuoli kasvattaa. Lapset kyllä oppii tykkäämään kun ei anna periksi, ei pidä antaa periksi, äitipuolen koti ei ole heidän koti vaan paikka minne he tulevat kasvamaan ja oppimaan. Tilapäinen kasvatuskoti.

      • ISÄ1

        sinä puoliäiti lissu rajat tarvitset ja lääkkeet narsismiin...


      • Saatananjuoppo

        Sulla on kova tarve tuoda tuota tyhmyyttäsi esiin, kirjoitit tuon saman jo tuolla edellisissä kommenteissasi.


      • pamejamenee
        ISÄ1 kirjoitti:

        sinä puoliäiti lissu rajat tarvitset ja lääkkeet narsismiin...

        Älä huoli, Lissu vetää lääkkeitä ja viinaa 24/7


      • LISSUUUUUUUUUUUUUUUUUU

        Niin siis olen samaa mieltä VITTU itseni kanssa


      • Ymmärrystäpeliin
        ISÄ1 kirjoitti:

        sinä puoliäiti lissu rajat tarvitset ja lääkkeet narsismiin...

        Ahaa, myös nimim Isä1 on sama Eadikaal, Miem ja Lissu. Tommosta lauserakennetta ei moni käytä, mutta sinä käytät


      • ISÄ1
        Ymmärrystäpeliin kirjoitti:

        Ahaa, myös nimim Isä1 on sama Eadikaal, Miem ja Lissu. Tommosta lauserakennetta ei moni käytä, mutta sinä käytät

        Ja sinä olet Lissun kanssa se persreikä joka ei tajua asian ydintä !
        Eli ero tarkoittaa eroa ja eron syy on avioparin epäsopu sopimattomuus toisilleen( ei kolmansien osapuolien) ja erossa loppuu velvoitteet toisilleen.


      • kolmasrikkooaina
        ISÄ1 kirjoitti:

        Ja sinä olet Lissun kanssa se persreikä joka ei tajua asian ydintä !
        Eli ero tarkoittaa eroa ja eron syy on avioparin epäsopu sopimattomuus toisilleen( ei kolmansien osapuolien) ja erossa loppuu velvoitteet toisilleen.

        Höpsis, kyllä kolmas tulee aina rikkomaan jonkun perheen. Sinä et usko koska olet itse rikkonut jonkun perheen silloinhan ei myönnetä, on niin helppo syyttää misetä ja lapsia ja exää.. lapset ovat sun mielestä aina syyllisiä kun vanhemmilla on ongelmia, isä hylkää lapset.

        Kolams rikkooo aina, miski muutenlapset ja exä jää kaipaan isää jos mies olisi lastensa kanssa sopinu että isä lähtee nyt eikä tuu takas kun olitten iin ilkeitä.

        Kolmas rikkoo aina ja siksi kun ei ole mitään menetettävää ja saa juopotella miehen siivellä ilmaseksi jokapäivä ja asua ilmaseksi ja ruokaa tulee. Klaja pitää saaha eikä töitä tehdä. Kolmas on kettu ei siitä voi mithkään.


      • Hoitsu22
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Höpsis, kyllä kolmas tulee aina rikkomaan jonkun perheen. Sinä et usko koska olet itse rikkonut jonkun perheen silloinhan ei myönnetä, on niin helppo syyttää misetä ja lapsia ja exää.. lapset ovat sun mielestä aina syyllisiä kun vanhemmilla on ongelmia, isä hylkää lapset.

        Kolams rikkooo aina, miski muutenlapset ja exä jää kaipaan isää jos mies olisi lastensa kanssa sopinu että isä lähtee nyt eikä tuu takas kun olitten iin ilkeitä.

        Kolmas rikkoo aina ja siksi kun ei ole mitään menetettävää ja saa juopotella miehen siivellä ilmaseksi jokapäivä ja asua ilmaseksi ja ruokaa tulee. Klaja pitää saaha eikä töitä tehdä. Kolmas on kettu ei siitä voi mithkään.

        Olisit jumalauta vieny sen exäsi lääkäriin ja oikeuden päätöksellä pistänyt sen holhouksen alle, jos oli kaikkien vietävissä, sillä on selvästi alkava altzmaimerin sairaus.


      • ISÄ1
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Höpsis, kyllä kolmas tulee aina rikkomaan jonkun perheen. Sinä et usko koska olet itse rikkonut jonkun perheen silloinhan ei myönnetä, on niin helppo syyttää misetä ja lapsia ja exää.. lapset ovat sun mielestä aina syyllisiä kun vanhemmilla on ongelmia, isä hylkää lapset.

        Kolams rikkooo aina, miski muutenlapset ja exä jää kaipaan isää jos mies olisi lastensa kanssa sopinu että isä lähtee nyt eikä tuu takas kun olitten iin ilkeitä.

        Kolmas rikkoo aina ja siksi kun ei ole mitään menetettävää ja saa juopotella miehen siivellä ilmaseksi jokapäivä ja asua ilmaseksi ja ruokaa tulee. Klaja pitää saaha eikä töitä tehdä. Kolmas on kettu ei siitä voi mithkään.

        Ei KYLLÄ SINÄ YKSIN OLET EROOSI SYYLLINEN NARSISMISI KANSSA


      • ISÄ1
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Höpsis, kyllä kolmas tulee aina rikkomaan jonkun perheen. Sinä et usko koska olet itse rikkonut jonkun perheen silloinhan ei myönnetä, on niin helppo syyttää misetä ja lapsia ja exää.. lapset ovat sun mielestä aina syyllisiä kun vanhemmilla on ongelmia, isä hylkää lapset.

        Kolams rikkooo aina, miski muutenlapset ja exä jää kaipaan isää jos mies olisi lastensa kanssa sopinu että isä lähtee nyt eikä tuu takas kun olitten iin ilkeitä.

        Kolmas rikkoo aina ja siksi kun ei ole mitään menetettävää ja saa juopotella miehen siivellä ilmaseksi jokapäivä ja asua ilmaseksi ja ruokaa tulee. Klaja pitää saaha eikä töitä tehdä. Kolmas on kettu ei siitä voi mithkään.

        Ja kuule lissu en minä lapsia hylännyt vaan erosin vaimosta ja lapset tapaa äitiään sopimuksen mukaan tai jollei sopimuksen mukainen päivä sovi niin se on äidille menetetty tapaaminen


      • Muistisairaat
        Hoitsu22 kirjoitti:

        Olisit jumalauta vieny sen exäsi lääkäriin ja oikeuden päätöksellä pistänyt sen holhouksen alle, jos oli kaikkien vietävissä, sillä on selvästi alkava altzmaimerin sairaus.

        Kyl lissun kanssa elämä on täyttä helvettiä ,ei ihme ,jos sairstuu altzaimeriin ,mies parka.


      • Radikaal-Lissu
        Muistisairaat kirjoitti:

        Kyl lissun kanssa elämä on täyttä helvettiä ,ei ihme ,jos sairstuu altzaimeriin ,mies parka.

        Kaikki terveet sielut samassa terveessä ruumiissa


    • ISÄ1

      Ja mulle joka päivä on toteutunut dokaaminen

    • Asiantuntija-

      Aloittaja puhuu asiaa! Juuri noinhan se on.

      • äitipuolionpäähekilö

        Joo meillä minäkin äitipuolena käytän psykologiaa miehen kakaroiden kasvattamiseen, Inhoon heitä mutta leikin että tykkään. Käskytän kovasti heitä mielistelemällä enkä näytä raivoani, muuten he eivät tekisi kotitöitä eikä passasisi mua. Kun sanoo lempeästi vaikka tarkoittaa raivoa, niin saa viemään roskia ja hakemaan kaupasta mulle ruokaa.
        Jos huudat ne kakarat ei tekisi mitään. Vaikka ärsyttää niin pitää leikkiä kivaa äitiä.

        Riidellä ei viitsi koska se stressaa mua. Narraamalla lapsia saa paljon aikaan. Sitä sanotaan psykologiaksi. Lapsukaiset ei tajuu, mutta mitä siitä. Äitipuoli on pomo ja komentaa määräää ja käskyttää ja kasvattaa. Tiukkana vaan, vähän narrausta niin jo alkaa lapset uskoo että äitipuoli on ihana, vaikka sisällä jyllää.


      • Suvun.keskiössä
        äitipuolionpäähekilö kirjoitti:

        Joo meillä minäkin äitipuolena käytän psykologiaa miehen kakaroiden kasvattamiseen, Inhoon heitä mutta leikin että tykkään. Käskytän kovasti heitä mielistelemällä enkä näytä raivoani, muuten he eivät tekisi kotitöitä eikä passasisi mua. Kun sanoo lempeästi vaikka tarkoittaa raivoa, niin saa viemään roskia ja hakemaan kaupasta mulle ruokaa.
        Jos huudat ne kakarat ei tekisi mitään. Vaikka ärsyttää niin pitää leikkiä kivaa äitiä.

        Riidellä ei viitsi koska se stressaa mua. Narraamalla lapsia saa paljon aikaan. Sitä sanotaan psykologiaksi. Lapsukaiset ei tajuu, mutta mitä siitä. Äitipuoli on pomo ja komentaa määräää ja käskyttää ja kasvattaa. Tiukkana vaan, vähän narrausta niin jo alkaa lapset uskoo että äitipuoli on ihana, vaikka sisällä jyllää.

        Ovelaa! Itsekin vedätän miehen lapsia, miestä ja niiden sukua. Käyn häissä ja hautajaisissa ja esitän olevani iloinen tai surullinen, vihainen tai hillitty, sairas tai terve, tilanteen mukaan. Koskaan en näytä todellisia tunteitani vaan pidän tilanteen hallinnassa. Manipuloin ja sitä kautta kontrolloin. He ovat niin typeriä etteivät ymmärrä, kuinka he ovat minulle vain pelinappuloita. Pelinappuloita, joita ohjaan ja koulutan, komennan ja määrään tekemään juuri niinkuin haluan, mutta ns positiivisen vahvistamisen kautta eli palkitsemalla kun he tekevät kuten haluan. Jos he tekevät toisin, en koskaan suutu vaan esitän esim loukkaantunutta tai uhriudun.


      • TaioletHullu

        Olet ilmeisesti teatterissa töissä ohjaajana sekä näyttelijänä.
        Väärä foorumi sulle , tämä on uusperhepalsta ei teatteripalsta.


      • Suvun.keskiössä
        TaioletHullu kirjoitti:

        Olet ilmeisesti teatterissa töissä ohjaajana sekä näyttelijänä.
        Väärä foorumi sulle , tämä on uusperhepalsta ei teatteripalsta.

        Juuri teatteristahan miesten kanssa on kyse ja ihmisten kanssa yleensäkin! Elämä on teatteria, commedia ldel arte! Elämä on näytelmä, peli ja me näyttelemme elämämme roolia.

        Äitipuolena olen roolipelin kiteytymä, pelurien peluri. Tässä roolissa todella testataan, osaako pelata, osaako näytellä uskottavasti.

        Lisäksi miehiäkin on helpompi lempata, kun ei kiinny heihin lainkaan ja ajattelee heitä vain aisankantajina. Opin tämän jo teininä.


      • uusiäitimiehenkakar
        TaioletHullu kirjoitti:

        Olet ilmeisesti teatterissa töissä ohjaajana sekä näyttelijänä.
        Väärä foorumi sulle , tämä on uusperhepalsta ei teatteripalsta.

        Miehen lasten kanssa ja heidän kasvatus on kuin teatteria. Sen voi rinnastaa hölmöilyyn. Lapset ovat niin huonosti kasvatettu, että ihmetellä täytyy. Minä aina kauhistun heidän tapaansa olla täällä ja pelleillä ja kiukutella alinomaa. Äitipuolena olen huolissani heistä ja laitan rajat olemiseen. Uskon että tämä teatteri joskus loppuu ja lapset ymmärtävät normalisoitua ja olla osa meitä. Uskon että vielä kiittävät minua kun ovat saaneet upean äitipuolen elämäänsä.

        Yritän neuvoa ja opastaa ja komentaa ja olla äiti heille mutta usein tuntuu että ei he ymmärrä omaa parastaan.
        Vahdin heitä usein ja jos en elämä olisi täysin sekaisin heillä, onneksi olen heille olemassa. Mies ei ole samall aaltopituudella minun kanssa aina tarvii vääntää ja painostaa olemaan samaa mieltä mun kanssa koska tiedän , kyllä tämä tästä. Olen reilu äiti lapsille ja toivon että antaisivat ajan kulua ja huomaavat että ilman minua heillä ei ole normaalia elämä. Olen paras äiti heille.


    • miehetsyyllisiä

      Miehet ovat yhteiskunnan syäpä. Ilman miehiä sutturatkin olisivat kunnon ihmisiä. Nyt he paneskelevat ympäriinsä, koska vieraat miehet houkuttelevat heidät siihen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe