haluisin siis järjestää kavereitten kaa bileet mun parhaalle kaverille, joka täyttää 17 ( kovin järkyttävästi ei haluta mitää juoma-ideoit) mut siis mitkä jutut teiän mielest tekee hyvät bileet? järjestettäis ne luultavasti yöllä (22 eteenpäin) ja paikka on tiedos mut mitä vois tehä ja riittääks et on musaa ja kavereit, ehdottakaa ohjelmaa?!! mitkä on hyvii tapoi yllättää ja mitkä on parhait ja hauskoi tapoi nolata ystävä sillee et jää kuitenki hyvii muistoi? saa ehdottaa kaikkii pelei ja leikkei ja kaikkee hassuu kans
bileeet 17w täyttävälle
Tyttös00
5
338
Vastaukset
- Tyttös00
Rahaa ei oo yhtää enempää ku tarpeeks, mut aikaa on huhtikuuhun asti :)
Meit ois varmaa sellai suht pieni porukka, 5-20, en viel tiiä saanko jengin innostuu täst, mut tosiaan mietin kaikkee yllätyksii ja rentoo pelailuu, tää mun ystävä ei niinkää oo sellai megabilehile... - efjnevn
Mulla ois hyviä ideoita, mm.
- sauna
- alias-peli
- singstar
- jotain teidän lempimusiikkia
- hyvää ruokaa - efjnevn
Ja sitten EI mitään kuokkavieraita!!
- Entinen_nuori
Ei ainakaan kutsuja someen.
http://yle.fi/uutiset/3-5953473 En osaa sanoa, itelläni ei ystäviä ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715