Asiakkaiden törkeä käytös.

MiettikääSitä

Asiakkaat kitisevät jatkuvasti netissä siitä kun asiakaspalvelijoiden naamat ovat mutrulla ynnämuuta.Oletteko ennen kitisemistä miettineet sitä,että miksi ne ovat? Ensin haukutaan "palvelutaidottomaksi" ja "työntekijää ei kiinnosta". En ihmette miksi asiakaspalvelijat ovat suu mutrulla kun saavat IHAN KAIKESTA haukut ja vihat niskaansa vaikka se ei ole heidän syy edes! Asiakas ostaa lihatiskiltä pihvin,paistaa kotona ja paistaa sen huonosti ja se on raakaa yms.No kenen syyksi se menee,no kaupan.Asiakas ostaa kalaa ja soittaa illalla että se oli huonoa,kauppa pyytää kalaa takaisin jotta asiaa voidaan tutkia,kala on syöty. Älyttömiä purkauksia aina asiakkailta työntekijöille.Soittakaa kriisikeskukseen tai menkää terapeutille purkamaan pahaa oloa.Me emme ole mitään palloja joita voi pompottaa miten haluaa,katsokaa asiakkaat ensin omaa käytöstä ennenkuin syyttelette muita,vitun idiootit.

Asiakas mukava työntekijälle - työntekijä takaisin mukava. Itse ainakin olen ottanut käytäntöön sellaisen asian jos asiakas tulee huutamaan ja haukkumaan niin minulla alkaa kahvi tauko.Ei minun ole pakko kuunnella haukkuja ja raivoamista,olen siellä palvelemassa enkä sylkykuppina :)

12

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reklamaation_paikka

      Ei kaikki ihmiset läheskään toimi noin tuolla tavoin.
      Moni jopa tyytyy kärsimään itse kontollansa vaikka tuotteessa on oikeastikin vikaa ja reklamoitavaa. Toki sivistynyt ihminen tehdessään tuotereklamaatiota ei mesoa ja räyhää tai säti. Voi olla että räyhääminen on lisääntynyt. En tiedä.

    • paljonkokemusta

      Asiakaspalvelija on valinnut itse työnsä. Pitää sitten olla palveluasenne. Tietysti voi silti tehdä pahaa saada asiatonta palautetta. Asiakkaita ei voi valita, joukossa on höyrypäitä.

      Mutta asiakaspalvelijan on suhtauduttava huonoon palautteeseen ammattimaisesti, siis korostan ammattimaisesti. Siitä ei kannata vetää hernettä nenäänsä.

      On kyllä sanottava, että asiakaspalvelussa tapaa joskus todella työhön sopimattomia. Nämä luultavasti karsiutuvat nopeasti pois. Yleensä asiakaspalvelijat ovat valoisia ja auttavaisia sekä tuntevat hyvin alansa ja tuotteet.

      • Notuota

        Huono/negatiivinen palaute on eri asia kuin apinanraivoinen möykkä -palaute. Ensimmäistä tulee ja siihen jokainen osaa suhtautua, koska sitä tulee jossain vaiheessa elämää jokaiselle jostain asiasta, mutta jälkimmäistä ei tarvitse kuunnella - tai varmaan joku kurkussa valitettavasti kuuntelee, mutta itse pyydän tällaista henkilöä palaamaan asiaan myöhemmin.


    • huonopäiväkö

      "katsokaa asiakkaat ensin omaa käytöstä ennenkuin syyttelette muita,vitun idiootit."

      Aika kivasti sanottu asiakaspalvelijalta. Huono päivä?

      • Miettikääsitä

        Hyvä päivä on ollut,sanoin vain suoraan asiani.


      • Helppoelämä---

        Voithan aina irtisanoutua ja jättää laskut maksamatta ja hankkiutua ulosottoon, Kela korvaa loput, eiks vaan? Ah, helppoa on elämä, vai mitä?

        Tuskin pakko olla siellä töissä, jätät vaan menemättä:)


      • helppoustylsistyttää
        Helppoelämä--- kirjoitti:

        Voithan aina irtisanoutua ja jättää laskut maksamatta ja hankkiutua ulosottoon, Kela korvaa loput, eiks vaan? Ah, helppoa on elämä, vai mitä?

        Tuskin pakko olla siellä töissä, jätät vaan menemättä:)

        Kaikki eivät ole kuin sinä, vaan haluavat itse maksaa oman elämisensä.


      • Helppoelämä---

        Niin, minäkin haluaisin maksaa oman elämiseni, mutta aina löytyy joku/jotkut, jotka haluavat estää sen keinolla millä hyvänsä!


      • Miettikääsitä
        Helppoelämä--- kirjoitti:

        Voithan aina irtisanoutua ja jättää laskut maksamatta ja hankkiutua ulosottoon, Kela korvaa loput, eiks vaan? Ah, helppoa on elämä, vai mitä?

        Tuskin pakko olla siellä töissä, jätät vaan menemättä:)

        Siis mitä vittua????!!!! Jos joku tulee valittamaan asiallisesti ja aiheesta niin ok,ei siinä mitään,sitten katsotaan mitä asialle tehdään.Sitä en ymmärrä,että heti raivotaan ja huudetaan.. Eli siis olen väärällä alalla koska en hyväksy raivoamista? Hahahah olet sekaisin päästäsi.

        Ja väite "asiakas on aina oikeassa" mihin helvettiin se perustuu? Jos asiakas tulee sanomaan,että tuotteessa on vikaa vaikka ei oikeasti ole niin mitäs sitte pitää tehdä? Korvata,antaa uusi? Typeriä vitsejä.Hanki apua ja nopeasti :)


      • lhlhkl

        Ko henkilö tuskin työpaikallaan on tätä kirjoittanut. Ehkä vaan mielessään ajatellut näin kun joku oikein kusipää tullut jtn inisemään. Minua häiritsee tuo aika kivasti sanottu asiakaspalvelijalta. Kun nekin ovat vaan ihmisiä, ei ne voi töihin mennessään muuttua sylkykupeiksi!


      • Vhsjkyf

        Ota huomioon, että asiakaspalvelija ei ole asiakaspalvelija 24/7, hän on sitä _vain_ työvuoronsa ajan ja loppuajan ihan tavan tallaaja omine tunteineen ja mielipiteineen 😉 Ketäpä ei koskaan vituttaisi oma työ, en itse asiassa muista omasta tuttavapiiristä ketään, jota ei koskaan olisi mikään työasia ärsyttänyt.


    • Konsu

      Asiakas vois ensin varmistaa että kysyy myyjältä, kun on kaupassa. Myyjällä/henkilökunnalla on talon vaatteet päällä ja se ko kaupan nimi lukee rintamerkissä. Kaupassa tekee työtään muutkin. Turha häiritä myyntiedustajaa tai myynninedistäjiä, konsulentteja he ovat vain käymässä, eivätkä voi kauppaa tuntea. Eivät ole oppaita! Ammattilaisia joilla on edustamansa firman nimi esillä. Kysy tuotteesta, oman tuotteensa asiantuntija paikalla. Myyjän löydät kyllä kun katsot hyllyjen välistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

      Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      143
      2841
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

      Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      278
      2548
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

      JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      34
      1502
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

      Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      38
      1484
    5. Voi mies olit taas niin komea

      Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1212
    6. Kadutko koskaan

      Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

      Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1075
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

      Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

      Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      317
      935
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

      Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      60
      922
    Aihe