Asiakkaiden törkeä käytös.

MiettikääSitä

Asiakkaat kitisevät jatkuvasti netissä siitä kun asiakaspalvelijoiden naamat ovat mutrulla ynnämuuta.Oletteko ennen kitisemistä miettineet sitä,että miksi ne ovat? Ensin haukutaan "palvelutaidottomaksi" ja "työntekijää ei kiinnosta". En ihmette miksi asiakaspalvelijat ovat suu mutrulla kun saavat IHAN KAIKESTA haukut ja vihat niskaansa vaikka se ei ole heidän syy edes! Asiakas ostaa lihatiskiltä pihvin,paistaa kotona ja paistaa sen huonosti ja se on raakaa yms.No kenen syyksi se menee,no kaupan.Asiakas ostaa kalaa ja soittaa illalla että se oli huonoa,kauppa pyytää kalaa takaisin jotta asiaa voidaan tutkia,kala on syöty. Älyttömiä purkauksia aina asiakkailta työntekijöille.Soittakaa kriisikeskukseen tai menkää terapeutille purkamaan pahaa oloa.Me emme ole mitään palloja joita voi pompottaa miten haluaa,katsokaa asiakkaat ensin omaa käytöstä ennenkuin syyttelette muita,vitun idiootit.

Asiakas mukava työntekijälle - työntekijä takaisin mukava. Itse ainakin olen ottanut käytäntöön sellaisen asian jos asiakas tulee huutamaan ja haukkumaan niin minulla alkaa kahvi tauko.Ei minun ole pakko kuunnella haukkuja ja raivoamista,olen siellä palvelemassa enkä sylkykuppina :)

12

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reklamaation_paikka

      Ei kaikki ihmiset läheskään toimi noin tuolla tavoin.
      Moni jopa tyytyy kärsimään itse kontollansa vaikka tuotteessa on oikeastikin vikaa ja reklamoitavaa. Toki sivistynyt ihminen tehdessään tuotereklamaatiota ei mesoa ja räyhää tai säti. Voi olla että räyhääminen on lisääntynyt. En tiedä.

    • paljonkokemusta

      Asiakaspalvelija on valinnut itse työnsä. Pitää sitten olla palveluasenne. Tietysti voi silti tehdä pahaa saada asiatonta palautetta. Asiakkaita ei voi valita, joukossa on höyrypäitä.

      Mutta asiakaspalvelijan on suhtauduttava huonoon palautteeseen ammattimaisesti, siis korostan ammattimaisesti. Siitä ei kannata vetää hernettä nenäänsä.

      On kyllä sanottava, että asiakaspalvelussa tapaa joskus todella työhön sopimattomia. Nämä luultavasti karsiutuvat nopeasti pois. Yleensä asiakaspalvelijat ovat valoisia ja auttavaisia sekä tuntevat hyvin alansa ja tuotteet.

      • Notuota

        Huono/negatiivinen palaute on eri asia kuin apinanraivoinen möykkä -palaute. Ensimmäistä tulee ja siihen jokainen osaa suhtautua, koska sitä tulee jossain vaiheessa elämää jokaiselle jostain asiasta, mutta jälkimmäistä ei tarvitse kuunnella - tai varmaan joku kurkussa valitettavasti kuuntelee, mutta itse pyydän tällaista henkilöä palaamaan asiaan myöhemmin.


    • huonopäiväkö

      "katsokaa asiakkaat ensin omaa käytöstä ennenkuin syyttelette muita,vitun idiootit."

      Aika kivasti sanottu asiakaspalvelijalta. Huono päivä?

      • Miettikääsitä

        Hyvä päivä on ollut,sanoin vain suoraan asiani.


      • Helppoelämä---

        Voithan aina irtisanoutua ja jättää laskut maksamatta ja hankkiutua ulosottoon, Kela korvaa loput, eiks vaan? Ah, helppoa on elämä, vai mitä?

        Tuskin pakko olla siellä töissä, jätät vaan menemättä:)


      • helppoustylsistyttää
        Helppoelämä--- kirjoitti:

        Voithan aina irtisanoutua ja jättää laskut maksamatta ja hankkiutua ulosottoon, Kela korvaa loput, eiks vaan? Ah, helppoa on elämä, vai mitä?

        Tuskin pakko olla siellä töissä, jätät vaan menemättä:)

        Kaikki eivät ole kuin sinä, vaan haluavat itse maksaa oman elämisensä.


      • Helppoelämä---

        Niin, minäkin haluaisin maksaa oman elämiseni, mutta aina löytyy joku/jotkut, jotka haluavat estää sen keinolla millä hyvänsä!


      • Miettikääsitä
        Helppoelämä--- kirjoitti:

        Voithan aina irtisanoutua ja jättää laskut maksamatta ja hankkiutua ulosottoon, Kela korvaa loput, eiks vaan? Ah, helppoa on elämä, vai mitä?

        Tuskin pakko olla siellä töissä, jätät vaan menemättä:)

        Siis mitä vittua????!!!! Jos joku tulee valittamaan asiallisesti ja aiheesta niin ok,ei siinä mitään,sitten katsotaan mitä asialle tehdään.Sitä en ymmärrä,että heti raivotaan ja huudetaan.. Eli siis olen väärällä alalla koska en hyväksy raivoamista? Hahahah olet sekaisin päästäsi.

        Ja väite "asiakas on aina oikeassa" mihin helvettiin se perustuu? Jos asiakas tulee sanomaan,että tuotteessa on vikaa vaikka ei oikeasti ole niin mitäs sitte pitää tehdä? Korvata,antaa uusi? Typeriä vitsejä.Hanki apua ja nopeasti :)


      • lhlhkl

        Ko henkilö tuskin työpaikallaan on tätä kirjoittanut. Ehkä vaan mielessään ajatellut näin kun joku oikein kusipää tullut jtn inisemään. Minua häiritsee tuo aika kivasti sanottu asiakaspalvelijalta. Kun nekin ovat vaan ihmisiä, ei ne voi töihin mennessään muuttua sylkykupeiksi!


      • Vhsjkyf

        Ota huomioon, että asiakaspalvelija ei ole asiakaspalvelija 24/7, hän on sitä _vain_ työvuoronsa ajan ja loppuajan ihan tavan tallaaja omine tunteineen ja mielipiteineen 😉 Ketäpä ei koskaan vituttaisi oma työ, en itse asiassa muista omasta tuttavapiiristä ketään, jota ei koskaan olisi mikään työasia ärsyttänyt.


    • Konsu

      Asiakas vois ensin varmistaa että kysyy myyjältä, kun on kaupassa. Myyjällä/henkilökunnalla on talon vaatteet päällä ja se ko kaupan nimi lukee rintamerkissä. Kaupassa tekee työtään muutkin. Turha häiritä myyntiedustajaa tai myynninedistäjiä, konsulentteja he ovat vain käymässä, eivätkä voi kauppaa tuntea. Eivät ole oppaita! Ammattilaisia joilla on edustamansa firman nimi esillä. Kysy tuotteesta, oman tuotteensa asiantuntija paikalla. Myyjän löydät kyllä kun katsot hyllyjen välistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      439
      2024
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      207
      1730
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      184
      1478
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1471
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1167
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      2
      1134
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      132
      1078
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      978
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      34
      976
    Aihe