26.päivä tammikuuta 2017 entinen siwa muuttuu K-marketiksi.
Toivottavasti tulee paremmat tuotteet vanhojen tilalle.
Ja jokos ne nelosoluet ja lonkerot on kaupan hyllyillä?
Ps. Muistakaa ihmiset käyttää PINS pisteenne!
K-Market Karhunlähde
7
617
Vastaukset
- Hohto666
24.-25.1.2017 siwa on suljettu remontin vuoksi.
- Tupakkaa-osteleva
Tänään kauppaan vaihdettiin uudet ulko-ovet. Jännittävää. Elämme muutoksen aikoja.
- pappa888
Siwassa hyllyt ammottaa tyhjyyttään kuin jossain Venäjällä.
- lihapulla-ES
Siwa auki huomenna viimeistä päivää. Hyllyissä on vain vähän tavaraa ja kaikki lähtee -70% alennuksella. Hyvästi rakas siwa. Jäämme kaipaamaan sinua. 26. päivä aukeaa uusi K-market.
Periaatteessahan tuo rakennus palaa juurilleen nimenmuutoksen myötä, sillä aikoinaanhan siinä aloitti K-market Majava. Sen lopetettua rakennus oli tyhjillään ja vuoden 1996 loppupuolella Siwa muutti näihin tiloihin. Eli Siwa ehti olla 20 vuotta tässä rakennuksessa ennen nimen vaihtumista.
- Sokerisuu
Kakkua ja kahvia tarjolla tänään k-marketissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2109093
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265678- 544720
- 924639
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703360Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651