Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

SIMS 4 KYSYMYKSIÄ!!

sineliaa

sain sims 4 pelin. mutta mulla on pari kysymystä siitä..
1: onko sims 4 kovin raskas peli läppärille? itsellä on läppäri..
2: kauanko asennus kestää?
3: vaatiiko sims 4 originin?
4: voiko sims 4 vahingoittaa läppäriäni??
oon näitä vähän miettinyt.. kaipaisin neuvoja! kiitos kaikesta avusta:)

1

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

      Varoitus: Pitkä juttu ja sisältää mielipiteitä - ei tutkittua tietoa.

      1: Ei ole kovin raskas. Monet pelaavat läppärillä TS4:ää.
      2: Riippuu tosi paljon tapauksesta. Ensi kerralla asennus kesti mulla noin tunnin. Toisella kertaa arviolta vähintään kolme tuntia, kun asensin lisäreitä ja muuttelin pelin asetuksia, yms.
      3: Teoriassa ei vaadi, mutta käytännössä kyllä. Aikamoista tepulointia ilman Originia, kerrotaan.
      4: Mikä tahansa VOI vahingoittaa läppäriä, jopa peli ja sen pelaaminen. Ongelmia voi ilmetä, jos esimerkiksi läppäri kuumenee käytössä tuntuvasti (syitä useita erilaisia, mm. huono kotelon tuuletus, pienitehoinen laite jne.) Lämpö vahingoittaa tietokoneen komponentteja ajan mittaan. Oikein kuumana osat vahingoittuvat nopeammin.
      Miksi paljon ja vaativia pelejä pelaavat nuoret ostaisivat kalliita ja kookkaita erityisesti pelaamiseen suunniteltuja pelikoneita, jos pienet ja halvat läppärit toimisivat pelikäytössä yhtä hyvin - ja yhtä kauan?
      Asia ei ole kuitenkaan aivan yksiselitteinen. Jos läppäri valmistajan ilmoituksen mukaan täyttää Sims 4:n laitevaatimukset (tai ylittää ne), ei ongelmia luultavasti esiinny moneen aikaan. Eräs tietokoneeni - pöytäkone tosin - kesti huomattavan rankkaa Sims 3:n ja monen muun pelin päivittäistä pelaamista toistakymmentä vuotta ennen kuin alkoi hiljalleen oireilla. Sims 4:stä en vielä tiedä, mutta sitä pidetään yleisesti tietokoneelle kevyempänä kuin kolmosta. Tilanne voi jonkin verran muuttua jos ja kun pelaajat asentavat enemmän lisäosia ja lataavat peliin yhtä sun toista kamaa.
      Toinen juttu on tietenkin se, ettei pelejä suinkaan tahallaan suunnitella rikkomaan ihmisten tietokoneita, pikemminkin päinvastoin. Jos peli koneessasi toimii kohtalaisen hyvin. ei pelottavasti pätki eikä hirvittävästi kuumenna konetta, niin ei muuta kuin pelaat vaan menemään. Suurempi vaara läppärille on yleensä siitä, että se putoaa lattialle, kuin että pelaaminen sen hajottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe