SIMS 4 KYSYMYKSIÄ!!

sineliaa

sain sims 4 pelin. mutta mulla on pari kysymystä siitä..
1: onko sims 4 kovin raskas peli läppärille? itsellä on läppäri..
2: kauanko asennus kestää?
3: vaatiiko sims 4 originin?
4: voiko sims 4 vahingoittaa läppäriäni??
oon näitä vähän miettinyt.. kaipaisin neuvoja! kiitos kaikesta avusta:)

1

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

Varoitus: Pitkä juttu ja sisältää mielipiteitä - ei tutkittua tietoa.

1: Ei ole kovin raskas. Monet pelaavat läppärillä TS4:ää.
      2: Riippuu tosi paljon tapauksesta. Ensi kerralla asennus kesti mulla noin tunnin. Toisella kertaa arviolta vähintään kolme tuntia, kun asensin lisäreitä ja muuttelin pelin asetuksia, yms.
      3: Teoriassa ei vaadi, mutta käytännössä kyllä. Aikamoista tepulointia ilman Originia, kerrotaan.
      4: Mikä tahansa VOI vahingoittaa läppäriä, jopa peli ja sen pelaaminen. Ongelmia voi ilmetä, jos esimerkiksi läppäri kuumenee käytössä tuntuvasti (syitä useita erilaisia, mm. huono kotelon tuuletus, pienitehoinen laite jne.) Lämpö vahingoittaa tietokoneen komponentteja ajan mittaan. Oikein kuumana osat vahingoittuvat nopeammin.
      Miksi paljon ja vaativia pelejä pelaavat nuoret ostaisivat kalliita ja kookkaita erityisesti pelaamiseen suunniteltuja pelikoneita, jos pienet ja halvat läppärit toimisivat pelikäytössä yhtä hyvin - ja yhtä kauan?
      Asia ei ole kuitenkaan aivan yksiselitteinen. Jos läppäri valmistajan ilmoituksen mukaan täyttää Sims 4:n laitevaatimukset (tai ylittää ne), ei ongelmia luultavasti esiinny moneen aikaan. Eräs tietokoneeni - pöytäkone tosin - kesti huomattavan rankkaa Sims 3:n ja monen muun pelin päivittäistä pelaamista toistakymmentä vuotta ennen kuin alkoi hiljalleen oireilla. Sims 4:stä en vielä tiedä, mutta sitä pidetään yleisesti tietokoneelle kevyempänä kuin kolmosta. Tilanne voi jonkin verran muuttua jos ja kun pelaajat asentavat enemmän lisäosia ja lataavat peliin yhtä sun toista kamaa.
      Toinen juttu on tietenkin se, ettei pelejä suinkaan tahallaan suunnitella rikkomaan ihmisten tietokoneita, pikemminkin päinvastoin. Jos peli koneessasi toimii kohtalaisen hyvin. ei pelottavasti pätki eikä hirvittävästi kuumenna konetta, niin ei muuta kuin pelaat vaan menemään. Suurempi vaara läppärille on yleensä siitä, että se putoaa lattialle, kuin että pelaaminen sen hajottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe