DVD-kopiointi ilman scarttia

Joonas-dvd

miten onnistuu dvdn kopiointi kahdella dvd-soittimella:
Soittimessa on scart ulos ja yksinkertaiset perusliitännät (..s-video out)

Tallentavalla on scart ulos, s-video sisään, optinen ja koaksiaalinen audio ulostulo, DV-in, S-video in, 2x audio sisääntulo, composiittivideo sisääntulo.

Minkälaiset piuhat tarttee jos edes onnisttuu ja miten käy kuvan- ja äänenlaadun?

Soitin on perus tuntematon Base ja tallentava Tangent dvdr500.

7

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies76

Et tarvitse kuin sen polttavan aseman ensin ohjelma lukee kopioitavan levyn ja sen jälkeen tyhjä levy sisään ja copy,niin helppoa se on.

• joonas-dvd

Eli toimiiko kyseinen toiminto vaikka polttavassa ei olisi kovalevyä..? Mihin kyseinen dvd "tallentuu väliaikaisesti?

• tpi
        joonas-dvd kirjoitti:

Eli toimiiko kyseinen toiminto vaikka polttavassa ei olisi kovalevyä..? Mihin kyseinen dvd "tallentuu väliaikaisesti?

Tuo aikaisempi vastaus koski tietokonekäyttöä.
        Suuressa osassa (ei kaikissa) dvd-levyjä on macrovision suojaus, joten tuollainen dvd-laitteelta dvd-laitteelle kopiointi ei onnistu.
        Jos kokeilee, kannattanee käyttää s-videota, äänet täytyy sitten johtaa rca-piuhoilla koneelta toiselle.

• PirunNyrkki

Itsellänikin kyseinen Tangent 500dvr,tosin levisi sunnuntaina.Se siitä.
      Näin ainakin itse kopioin ja hyvin onnistui:Scartilla lähtö toistavasta ja tulo,RCA vai mikä piuha se nyt onkaan niin,Tangentin etupuolella oleviin sisääntuloliittimiin kiinni kahteen ääni ja yhteen kuva(keltainen)kiinni.Sitten vain sisääntulo Tangentista oikein,levy pyörimään,Tangent nauhoittamaan ja kopiointi onnistuu!
      Macrovivion muuten toimii scart-scart.En tiedä toimiiko muissa laitteissa sama "kopioinninkierto".Kellään kokemuksia?
      Itselläni ei ainakaan kuvan ja äänenlaadun suhteen moittimista!Tosin nyt Tangent vietävä takuuhuoltoon kun jumahti kunnolla.

• Joonas-dvd

Ostin itse jo saman laitteen ja hyvin kopioi. Mutta kerropa minkä takia laitteesi hajosi tiedän itse varautua mahdollisesti samaan.

• Joonas-dvd kirjoitti:

Ostin itse jo saman laitteen ja hyvin kopioi. Mutta kerropa minkä takia laitteesi hajosi tiedän itse varautua mahdollisesti samaan.

Anttilaan kiikutin perjantaina.Laite tilttasi levyn laittaessa ja kun resetoi ottamalla piuhan seinästä niin virtaa ei tullut ollenkaan.Semmottia..

• Joonas-dvd kirjoitti:

Verkko-osa(?!)luki maahantuojan huoltolapussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5736
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3781
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2728
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2202
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2147
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162