Maisaaren uudet isäntä/emäntä?

Kehtäkomennä

Onkohan Maisaaren uusi saari-isäntä jo valittu?

22

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExÅbolainen

      Olet ilmeisesti huumori miehiä? Ei Turussa näin nopealla tahdilla saada aikaan mitään...

    • Epätietoine

      Liittyykö tää tähän Silja-lina skandaaliin?

      • Joo, Lina, Mai ja Silja ovat siskoksia.
        Tykkäävät snorkkeloinnista.


      • Töttörööööö

        Joo. Eiku ei. Se olikin Vaisaari, siellä on monta isäntää. Sori taas.


      • Jurpå kirjoitti:

        Joo, Lina, Mai ja Silja ovat siskoksia.
        Tykkäävät snorkkeloinnista.

        Ovat käytökseltään kaukana siitä kultivoituneesta eleganssista jota saaristossa odottaisin. Suorastaan irvokkaan groteskia väkeä.


    • JuominkiaJaVeronkantoa

      Huhujen mukaan kaunis-saaren Anneli ja Reino alkaisivat pitää maisaarta olisi, niin retroa jos ihmiset muistaa.

    • rakennusihme

      onkohan ulkovessassa yhä komeasti istuintason yläpuolelle kohoava kakkatorni

      • retropenaali

        Ei ollut, mutta toivottavasti muodostuu ja mukavaa olisi, että juopot saapuisivat taas ja täyttäisivät maikun, kuten vanhaan hyvään aikaan.


      • rakennusihme
        retropenaali kirjoitti:

        Ei ollut, mutta toivottavasti muodostuu ja mukavaa olisi, että juopot saapuisivat taas ja täyttäisivät maikun, kuten vanhaan hyvään aikaan.

        Tuskinpa torni oli tehty ovettoman tai avoimen oven sukupuolineutraaliin huussiin kovin humalassa, koska ymmärtääkseni se vaatii istuimelle nousemisen, tasapainoilua ja tähtäämistä :D


    • Mihinmäeksyn

      Aukeaako kaudeksi -17 ?

      • jukkajo

        melko varmaan


    • onneeVaanUudelleSitVaan
    • Edellinenpitäjäolihyvä

      Onnea uudelle yrittäjälle, pidä paikat siistinä, palvelun taso korkealla.

    • vaiEnköNähnyt

      Vaikuttaa siltä, että veneilijät eivät kiinnosta, kun ei vaivautunut mainitsemaan hintoja yöpymiselle hinnastossa....hintoja piisaa kyllä kaikesta muusta?

      • vaivautui

        kyllä siellä on hinnasto


      • PihisteleväPursimies
        vaivautui kirjoitti:

        kyllä siellä on hinnasto

        No, missä kohtaa mainitaan veneilijän hinnat, asuntovaunulle, saunoille, mökeille kyllä.

        No mitä riistävät tältä kaudelta?


      • lukutaitoinen

      • PihisteleväPursimies
        lukutaitoinen kirjoitti:

        Kyllä sieltä löytyy hinnasto: satamamaksu sama 8€ kuin viime vuonna.
        http://maisaari.com/Maisaari/Tervetuloa_Maisaareen!_files/Maisaaren hinnasto 2017.pdf

        Linkki ei johda mihinkään, ei auta vaikka osaisi lukea :), mutta kiitos hinta tiedosta.


    • Vaatimaton_seilori

      Tulipahan käytyä ja todellakin isäntäväki on vaihtunut. Valitettavasti palvelun taso on romahtanut. Onkohan näillä uusilla isännillä pitkäkin sopimus?

      • MerjaOliPro

        Kait ne saavat jatkaa maailman tappiin jos haluavat...


    • Grillämpimä

      Annetaan uusien nyt hetki aikaa harjotella, edellinen emäntä ja isäntä myös oli huippuja!
      Mut hyvä tästäkin viel tulloo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe