Sähköpolkupyörien akut

On hämmastytävää kuinka esim, Prisma ja moni muu myy sähköpolkupyöriä joista huolto ja varaosien saanti häviää kahdenvuoden kuluttua eikä myyjät osaa kertoa mistä saisi akun tai muita osia. Sähköpyörien tuonti on sekavaa pyörät tuodaan pääasiassa Kiinasta. Missä on kuluttaja suoja sekä vastuu nykypäivänä maahantuojilla. Akkujen saanti todella onnetonta kun mallit vaihtuu vuosittain samaten valehdelaan akkujen kestot. Akun kesto kun perustuu henkilön painoon sekä vahvuuteen kilometrejä voi ajaa 25-60 km riippuen kokonaispainosta sekä akun vahvuudesta. painoni on 97 kg pääsen Ibriidolla keskimäärin 35-40 km ja tämä on on oikea luku useimissa pyörissä. Akuille annetaan takuita puolivuotta 500 lataukselle eihän tällainen riitä. Minulla ollut kaksivuotta Ibrido jolla ajan päivittäin 25-35 km nyt akku lopahti enkä saa uutta akkua kun Prismassa ei tiedetä näistä asioita mitään. Akku on 24 v 10 Ah Toivoisin kuluttajalautakuntaa mukaan tähän markkinointiin ja tervettä kaupankäyntiä kuluttajille. Sähköpyrät on tullut jäädäkseen enkä parempaa vihreätä kulkunevoa tiedä kun vain saadaan asiat kuntoon. 7 vuotta olen ajellut.
Ilmoita

läski plösö hyydyttää akut.
Ajele oikealla polkupyörällä niin kevenet !
Ilmoita
Paskaa kertakäyttö kamaa myyvät kansalle, marketistaan! Laatumerkkiä sen olla pitää, johon saa varaosia!
Ilmoita
Tsekkaa akkula.fi yms.
Kennottavat myös uudestaaan
H
1 VASTAUS:
Akkulan tuotteita ei näyttä saavan pakettiautomaattiin, vaikka tilaustoiminto niin väittää...?
+Lisää kommentti
Myös esim ecakit.fi myy tarvikeakkuja ja kennottaa...
Halvempiakin löytynee googlettamalla...
Ilmoita
Työmatkoihin tai muuten paljon ajavan kannattaa ostaa esim. Pyrkijä sähköpyörä : latauksella pääsee n. 80 km, seitsemän vuoden päästäkin todennäköisesti puolet tuosta. 1690e hinnalla saa tosin jo erittäin kevyen ja herkkäkulkuisen esim. Cyklocross pyörän tai itse päädyin mukavuus painotteiseen täysjoustoon.
Ilmoita
Kun ostaa mitä tahansa merkkiliikkeestä, on varaosat ja huolto ok.

Kun ostaa Prismasta tai muuten halvimmasta kuten aloittaja, niin oireillaan palstalla.
Ilmoita
Hyvä tietää ettei kannata aina halvinta ostaa.onhan se tosi et pyöräliikeen ei kannata huonoa edes kaupata.
Ilmoita
itse ajan "auton/moottoripyörän "-akuilla..
on mm. 75Ah ja ja saa itse päättää miten pitkiä matkoja ajaa..
ja tarvitsee ladata harvemmin,
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Sähköpolkupyörien akut

On hämmastytävää kuinka esim, Prisma ja moni muu myy sähköpolkupyöriä joista huolto ja varaosien saanti häviää kahdenvuoden kuluttua eikä myyjät osaa kertoa mistä saisi akun tai muita osia. Sähköpyörien tuonti on sekavaa pyörät tuodaan pääasiassa Kiinasta. Missä on kuluttaja suoja sekä vastuu nykypäivänä maahantuojilla. Akkujen saanti todella onnetonta kun mallit vaihtuu vuosittain samaten valehdelaan akkujen kestot. Akun kesto kun perustuu henkilön painoon sekä vahvuuteen kilometrejä voi ajaa 25-60 km riippuen kokonaispainosta sekä akun vahvuudesta. painoni on 97 kg pääsen Ibriidolla keskimäärin 35-40 km ja tämä on on oikea luku useimissa pyörissä. Akuille annetaan takuita puolivuotta 500 lataukselle eihän tällainen riitä. Minulla ollut kaksivuotta Ibrido jolla ajan päivittäin 25-35 km nyt akku lopahti enkä saa uutta akkua kun Prismassa ei tiedetä näistä asioita mitään. Akku on 24 v 10 Ah Toivoisin kuluttajalautakuntaa mukaan tähän markkinointiin ja tervettä kaupankäyntiä kuluttajille. Sähköpyrät on tullut jäädäkseen enkä parempaa vihreätä kulkunevoa tiedä kun vain saadaan asiat kuntoon. 7 vuotta olen ajellut.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta