Jeesus auttaa kaikkiin uniongelmiin

Itse olen kärsinyt unettomuudesta ja unihalvauksista ja muistakin häiriöistä, mutta nyt olen jotakuinkin vapautunut. Toki paljon riippuu siitä, miten päiväni käytän ja juuri siitä, pysynkö Jumalan lähellä ja hänen tahdossaan vai en. Mutta Jumalan lähellä on hyvä olla ja hänen läheisyytensä poistaa kaikkea pahaa ja pimeää elämästämme.

Halvauksiin minulla auttaa se, että alan rukoilla Isä meidän rukousta. Kuulemma vapaamuotoinenkin rukous auttaa, mutta itse olen käyttänyt Isä meidän -rukousta. Yhteen aikaan minulla oli paljon noita halvauksia, olin vissiin jotenkin liikaa sotkeentunut huonoihin asioihin ja juuri tutkimaan sielunvihollisen työtä (olin siis ihan kristitty silloinkin mutta opinpahan, että ei meidän pidä liikaa kiinnostua ja lukea oudoista ja pelottavista asioista edes ymmärtääksemme niitä, vaan katse tulee kääntää Jeesukseen ja olla kiinnostunut hänestä)

Nämä kristilliset opetusnauhoitukset auttavat todella hyvin nukahtamaan, vaikka todella hyviä ovatkin, tai juuri siksi: http://oneway.tv/fi/category/PLdZAghCIk-sFZgBeCJhQ45jMeXL2zoqDH Varsinkin Tapani on hyvä opettaja ja hänen opetuksiaan on ilo kuunnella, jos sattuukin pysymään hereillä. :) Mutta hänellä on niin rauhoittava ääni tai jotain, että minua kyllä alkaa unettaa. :) Ja noiden soidessa nukun yöni todella rauhassa.

5

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JeppeJeepulis

      Hieno homma. Huomasin juuri ilmoituksen Karhusaarentien sillalla Helsingin puolella Espoon suuntaan siitä, että Jeesus tulee, oletko valmis! Kannattaa varmaan mennä odottelemaan siihen bussipysäkille, jos vaikka jää siinä pois. Ei tarvitse enää kuunnella mitään opetusnauhoituksia, kun voi kuunnella hänen juttujaan livenä. Ihan vinkkinä vain.

    • opasdnopdgn

      Voikun olisikin noin helppoa. Omaa typeryyttäni sössin rytmin ja nyt saan kärsiä siitä,ei auta lääkkeet,ei liikunta,ei alkoholi,ei mikään... Unihalvauksiakin tulee aina sillontällön,joskus pelottavia,joskus ihan sekopäisiä,joskus jopa mielenkiintosia.

    • nettisyntinen

      Maailmassa monien ahdistusten kuluttua uni onkin makein.

    • HolopaisenKatkeramieli

      Ari Koivunen on Jumalasta seuraava ja Hän kutsuu sinut mukaan bileisiin,

    • uneton_unessa

      Ei sillä ole merkitystä, onko rentouttava aihe uskonnollinen tai tieteellinen. Pääasia, että sen vaikutukseen uskoo ja antaa itselleen mahdollisuuden rentoutua. Rentoutumiseen ei välttämättä tarvitse mitään erillistä välinettä tai keinoa. Riittää kun poistat ympäriltäsi kaikki mahdolliset häiriötekijät ja tyhjennät mielesi. Unihalvauksiin ei auta mikään rukous eikä loitsu. Se tulee jos on tullakseen.

      Uniongelmiensa aiheuttaja täytyy tottakai selvittää, eikä vain miettiä rentoutusääniteitä, kamomillaa, unilääkkeitä tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2429
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      180
      1557
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1113
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      977
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe