Latasin ko. ohjelman. Onko sen käyttöön suomenkielistä opastusta? Millä tavoin itse olette oppineet kuvankäsittelyä jos kielitaito ei riitä?
raw therapee
3
675
Vastaukset
- käsittelijä
Itse olen käynyt valokuvauskursseja, joissa on opetettu kuvankäsittelyä mm. Rawtherapeella. Eiköhän Googlettamalla löydy aina jotain ohjeita suomeksikin, jos ei nyt kaikkia, ainakin tarpeellisemmat ohjeet.
- jkeks
YouTubesta löytyy raw therapeelle vain englanninkielisiä opastusvideoita. LR olisi varmaan hyvä mutta hinta liian kova tällaiselle aloittelevalle kuvankäsittelystä kiinnostuneelle, lightroomille löytyy kyllä suomenkielistä opetusvideota.
- Opastusta
Tuossa on vähän opastusta RawTherapeen käyttöön. Vähän vanhemmasta versiosta, mutta eiväthän perusasiat miksikään muutu.
http://pallopanoraama.blogspot.fi/2011/02/raw-therapee-3n-uudet-toiminnot-osa-1.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294