Kyselin jo Apua aloittelijalle, mutta Tämähän onkin varmaan oikea paikka kysyä.
Olen saanut toistuvasti ainakin Firefoxissa viimeisen kuukauden aikana ruudulleni omituisen suorakulmion, jossa lukee vain "Open PUD". Netistä ei löydy mitään järkevää selitystä. Mikähän virus se mahtaa olla?
Tässä on kuva tuosta kummajaisesta: http://aijaa.com/mPYedM
Mikä ihmekumma se oikein on? Eikö kellään muulla ole tullut tuota vastaan? Virusskannaus ei ilmoita siitä mitään. Ensimmäisen kerran se openpudi tuli vastaan wordpressissä jolla ylläpidän pientä blogsua, ihan vaan liitettäessä itseotettua kuvatiedostoa sivulle.
Se on nyt näkynyt luulisin että jokaisella koneellani, Windowsissa ja Linuxissa.
Voiko se olla pesiytynyt wifireitittimeen ja levinnyt sitä kautta koneelta toiselle? Se hyppää näkyviin klikkauksien yhteydessä: kohdistettaessa kursori johonkin kohtaan sivulla (mutta ei joka klikkauksella vaan vain harvakseltaan).
Eniten ihmetyttää että koko netissä ei kukaan muu ole ihmetellyt koko OpenPUDista yhtikäs mitään.
Niin ja miten tuosta voi päästä eroon? Asensin Mageian koneelle vasta kaksi päivää sitten ja jo nyt se on ruudulla koko ajan. Suomi24:ää kummemmilla sivuilla ei ole köyty. Jossei se pöppänä tule netistä niin sitten sen täytyy tulla wifi-reitittimestä (ZyXEL).
Mikä pöpö on "Open PUD"?
Mikäpöpöpöpö
0
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562