Hei. Ohikulkumatkalla poikkesin Fiilismarketissa, Humppilassa. Olipa hyvä käynti.
Erikoisenlaista tavaraa. Hienoa. Ei pitänyt mitään ostaa, mut koriin jäi kaikkea ja tarpeellista. Mukavaa, että tällaisia paikkoja on vielä jäljellä. Kaikkea ei tarvitse
ostaa Prismasta tai Citymarketista.
Fiilismarket
7
4613
Vastaukset
- Huolestunut2017
Kävin kanssa kun pitkästä aikaa kotipaikkakunnalle eksyin, kovin puhellaan että ovat nykyiset kauppiaat toimintaa lopettelemassa?? Mahtaako olla uutispöllö?
- lkgeoit
Siellä on kattavat valikoimat ja edulliset tuotteet
- Huhuji
Samaa turhaketta joka paikka pullollaan. Fiiliksessä ollaan jämähdytty 90-luvulle ja siksi jäävätkin muiden varjoon.
- Ohikulkija2
Poikkesin myös! Mukava tavaratalo ja osa tuotteista tosi edullisia. Toki löytyy myös "turhaa hyllyntäytettä" mutta yleisesti ottaen kannattava paikka käydä :-)
- Anonyymi
Aukioloajat muuttuneet huonoiksi, ei taida kauppa enää kannattaa. Hyllyt notkuu halpoja turhakkeita. Ei tarvitse enää poiketa.
- Anonyymi
Tavaraa on, mutta lähinnä krääsää.. Olen myös kuullut, kun työntekijöille puhutaan ikävään sävyyn johtoportaan toimesta. Ei jatkoon.
- Anonyymi00007
Itse olen käynyt joka kerta kun kotipaikalla käyn,muutaman kerran vuodessa ja aina mukaan tarttuu jotain,aina olen saanut hyvää palvelua ja vaihdan kuulumiset henkilökunnan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661