Mikä on paras materiaali pukuhuoneen lattia valussa, jossa lattia lämmitys?
Pukuhuoneen lattia valu
10
170
Vastaukset
- ei-kipsiä-valuun
Betonivalu paras, myyntimiesten hömppää kaikki muut.
- akryylitoimii
Akryylimassa kestää ja on lämmin.
- juuhjup
Pikabetonilla laatta n. 70 mm paksuksi, jonka voi liipata sitten tasaiseksi hetken päästä. Pinnoitteeksi voi laittaa vaikka lattiamaton kun laatta on kuivunut, mieluiten hengittävä.
- hhhmm
kaikki vastaukset väärin..
- Esi_merkki
Betoni on halvin, kestää tosin kuivua todella kauan ja laatasta on tehtävä n. 60 - 70 mm paksu muuten se saattaa käpristyä hieman kovettuessaan.
Pikalattiamassa kuivuu pinnoituskuivaksi todella nopeasti, mutta on selvästi kalliimpaa vaikka laatan saa valaa hieman ohuemmaksi n. 45 - 55 mm. - hyvääjäläkee
sahanpuruja, hiivaa, ja kuivabetonia..
- Sellasta_tänään
Ja ripaus meiramia.
- Aragorn6
Uiva puulattia on toimiva ja nopea ratkaisu, sen voi maalata tai öljytä. Lämmitys kannattaa hoitaa seinäpattereilla.
- vedäitekses
millais uiva puulattia sitte valetaan??
- tervaa-pintaan
vedäitekses kirjoitti:
millais uiva puulattia sitte valetaan??
Tervalla niin puuveneetkin tehtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827