Mauno Voutilainen ilostutti jälleen koko Suomea Kansanradiossa. Lupasi jatkaa töiden ja naisen etsintää ja lupasipa pienentää vatsaansakin. Sipilän hallituskin sai kritiikkiä.
Se on vaan lopultakin hieno mies tuo Mauno. Kyllä kaupunkikin voisi hänelle jollain tavoin huomiota osoittaa.
Mauno Voutilainen
81
9451
Vastaukset
- Höpönlöpönn
T%oivottavasti Mauno pääsee pian eläkkeelle, niin loppuu se töistä höpöttäminen.
- Anonyymi
Nythän eläkeläiset vasta kuuminta hottia työmarkkinoilla ON
- samaaaaaa
Toivottavasti Mauno pääsee/joutuu pian eläkkeelle niin loppuu se ainanen työstä jauhaminen.
- Maunojaksaa
Ei varmaan tiedä sitäkään, miten eläkettä haetaan ;)
- MaunoJortikka
Sinne torille vaan toinen muistomerkki, näköispatsas, vielä korkeampi kivinen jortikka.
- dsgsd
Joo, kaksi metrinen näköispatsas heti torimulkun vasemmalla puolelle. Oikealle puolelle on ehdotettu jo jokunen vuosi sitten Väinönkadun taistelun muistomerkkiä. Patsaana kolme metrinen ED ja polkupyörä :D
- Maunojaksaa1
Jos Maunolla on maha kasvanut, tuskin ainakaan sitten nälässä elää :)
- tuottavuusloikka
Eikö tuon Maunon voisi palkata vanhainkodille vanhuksia ulkoiluttaan, se kun on kova puhumaan, niin saisivat vanhukset samalla juttuseuraa ajankohtaisista asioista, varmaan ruoka/kahvipalkalla saisi sen sinne houkuteltua
- tjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtjtj
Kolumnistiksi Keskisuomalaiseen. Hae.
- Jonskuna
Lehti ei tarvi niin tyhmiä kirjoittavia kuin Mauno on.
- 0-mies
Maha kasvaa aina leipäjonossa norkoillessa.Punikki
vie leivänkin köyhän suusta.- VoiManuManu
Kaikki mikä on sinun, on myös minun.
Mutta kaikki mikä on minun, ei ole sinun.
Siinä sitä menneen maailman kommunismia... - MaunoVoutilainen
Köyhän suusta en ole vienyt leipää, olen itse köyhä. Miten voisin viedä leivän köyhän suusta, tai mitään muutakaan, kun tarvitsen ravintoa, jaksaakseni taistella työmarkkinoilla ehkä koittavasta oikeasta duunista, pysytellä kartalla soten muutoksista, jaksaakseni itse liikkua, sekä laittaa kommenttia, kun on saanut nähdä tätä kurjuutta, niin tokihan tätä on tuotava julki, oikeaa totuutta tarvitaan.
- erehtyivät
VoiManuManu kirjoitti:
Kaikki mikä on sinun, on myös minun.
Mutta kaikki mikä on minun, ei ole sinun.
Siinä sitä menneen maailman kommunismia...Noin ajatteli minunki pari Ladalla ajellutta mökkinaapuria, mutta erehtyivät.
- Anonyymi
MaunoVoutilainen kirjoitti:
Köyhän suusta en ole vienyt leipää, olen itse köyhä. Miten voisin viedä leivän köyhän suusta, tai mitään muutakaan, kun tarvitsen ravintoa, jaksaakseni taistella työmarkkinoilla ehkä koittavasta oikeasta duunista, pysytellä kartalla soten muutoksista, jaksaakseni itse liikkua, sekä laittaa kommenttia, kun on saanut nähdä tätä kurjuutta, niin tokihan tätä on tuotava julki, oikeaa totuutta tarvitaan.
Olen yrittänyt saada Maunoa puhelimlla kiinni onnistumatta.....Tarkoituksni on sanoa Maunolle,jos kiinoataa hakudu huhtikuussa eduskunta vaaliehdokaaksi.......Sinulla on paljon kuulijoita kansanradion kautta........ja olet muutenkin selainen kun kansandustajan tulee olla.
- Anonyymi
MaunoVoutilainen kirjoitti:
Hyvä Mauno
- MaunoVoutilainen
Kiitos kun muistetaan, täällä olen. Teen kunniaa Jyväskylälle ja tekopitäjälle Hankasalmelle. Hiihtämistä olen jatkanut, kun on lumia sen verran jo ollut, lyhyitä ovat nykyään lumiset ajat, ennen hiihdin parhaimmillaan vielä toukokuussa, nyt ovat hiihdot loppuneet jo maaliskuun puolella. Pitääkin tässä taas soittaa tuttuun Kansanradion tallennusnumeroon, 0800 154 64, soitan Kelan pompottelusta, kun vaativat soppalan joulukuun päätöksen, ennen sähkölaskun maksua, miksi ihmeessä eivät kuntien ja Kelan järjestelmät keskustele keskenään? Aivan älytöntä, että pitää edelleen jotain lappua lapun jälkeen toimittaa, vaikka on mainostettu, miten tietoja saavat, asiakas pääsee helpolla, ei tämä kaikilta osin sitä olekaan. Taisikin jäykempi Kelan hoitama perustoimeentulotuki tulla siksi, että saadaan kepitettyä meitä köyhimpiä.
- Anonyymi
Vieläkö maakunta maksaa, kuten Köyliössä tuumasit?
- Anonyymi
Sehän se on sinun työtä; kuponkien täyttely. Etkö ole vielä sitäkään ymmärtänyt.
- Kysynvaaaaaaa
Et ole ainut jotka joutuvat niitä lippuja ja lappuja luukulta toiselle viemään, niitä on todella paljon muitakin samassa tilanteessa. Et osaa kun valittaa, oisko joku asia edes kunnossa mielestäsi??
- mies_ämmällä
miten noin komee ja korkeasti koulutettu mies pysyy työttömänä ja sinkkuna vuodesta toiseen? ei jummarra.. ite peruskoulun käynyt pallinaama ja töitä ja naisia riittää, ikuna ei tarvinnu olla töittä ja naitta!
- TasanEiKäyOnnenlahjat
MAUNO ei kulje paskasissa haalareissa eikä hänen kätensä töistä likaannu. Naisten ei tarvitse ottaa säälistä Maunoa siipiensä suojaan. Työnteosta puheen ollen "TYHMÄ" paljon työtä tekee,viisas pääsee helpommalla.
- MaunoOnKöyhä
Turha työtöntä vapaaherraloisijaa kenenkään ihailla saati kadehtia. Ei sellaisen leipä liene koskaan leveä.
- MaunoVoutilainen
Kiitoksia taas kerran huomioimisesta. Juuri kuuluu suorana Kansanradio, olenkohan mukana äänessä? Narinaa kun alkaa kuulumaan, siitä tunnistaa, että tulee tuttua tarinaa. Joku kysyi, onko mikään asia kunnossa mielestäni? On. Kansanradio on hyvä ohjelma, välillä on tullut ruokapankista jytkyjä kasseja, joskus olen saanut naistakin, uutta haen, oli taas hyvä ilmoitukseni Keskisuomalaisen senssiosastolla. Herra-57, Jkl, hakee edelleen uutta naista, kaikille keleille. Tämmöinen, kohta tärähtää varmaan vastaustakin?
- MaunoVoutilainen
Tänään ollaan 20. päivässä elokuuta 2017, taas tänäänkin kuuntelin tarkalla korvalla Kansanradion mainion ohjelman lähetyksen, valitettavasti en ollut nyt tänään mukana, illalla taas soittelen oman kolme minuuttiseni tallennukseen, moni muukin harmittelee joka kerta, milloin en ole mukana ohjelmassa, kerran kuussa olen keskimäärin päässyt ääneen, hyvä sekin.
- Kuonolainen
Olen monta vuotta luullut, että M V on fiktiivinen henkilö, jonka Keskisomalin toimittajat ovat luoneet ihan vittuillakseen tyhmille lukijoille.
- FaktaaVaiFiktiota
Niinpä. Nykyisinhän (eikä aina ennen vanhaankaan) ei lukija/kuuntelija voi aina satavarmasti tietää, onko mediassa oleva tieto faktaa vai fiktiota vai jotain siltä väliltä. Tahallista virheellistä propagandaa syydetään nettiin jopa tiettyjen valtioiden taholta, saati ääriryhmien, toimittajien ja yksittäisten kansalaisten...
- MaunoVoutilainen
En ole fiktiivinen, vaan faktiivinen henkilö, yleisen edun ajaja, köyhän puolustaja.
- asfhdjfghkgj
Manellahan on jo oma lehtensä eli MV-lehti??? Eikös se nimi tule nimikirjaimista????
- Tekopitäjästämyösminä
Mauno on ihan oikea ihminen. Hankasalmelaisen kanttorin poikana tunnettiin koulumaailmassa.
- Anonyymi
Tekopitäjästämyösminä kirjoitti:
Mauno on ihan oikea ihminen. Hankasalmelaisen kanttorin poikana tunnettiin koulumaailmassa.
Ja myöhemmin koulun polttajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myöhemmin koulun polttajana.
Lueskelin tuossa vanhoja Helsingin Sanomia ja huomasin 22.12.1973 olevassa lehdessä uutisen otsikolla
Arestiin jätetty poika poltti koulun
Jutussa mainitaan, että sytytettyään verhot poika pakeni paikalta, otti ensin käyttöön polkupyörän, mutta kun sillä ajo ei tahtonut luonnistaa, hän otti käyttöönsä auton, jolla ajoi ojaan. Ojasta ylös kömmittyään hän palasi palopaikalle katselemaan sammutustöitä. Tuhopolton tehnyttä 15-vuotiasta kuulusteltiin perjantaina. Hän ei osoittanut mitään katumuksen merkkejä, sanoi vain vankan krapulan vaivaavan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueskelin tuossa vanhoja Helsingin Sanomia ja huomasin 22.12.1973 olevassa lehdessä uutisen otsikolla
Arestiin jätetty poika poltti koulun
Jutussa mainitaan, että sytytettyään verhot poika pakeni paikalta, otti ensin käyttöön polkupyörän, mutta kun sillä ajo ei tahtonut luonnistaa, hän otti käyttöönsä auton, jolla ajoi ojaan. Ojasta ylös kömmittyään hän palasi palopaikalle katselemaan sammutustöitä. Tuhopolton tehnyttä 15-vuotiasta kuulusteltiin perjantaina. Hän ei osoittanut mitään katumuksen merkkejä, sanoi vain vankan krapulan vaivaavan.Mauno Voutilainen asettuu SDP ehdolle Jyväskylän kuntavaaleissa ensi keväänä eli 2025. Uskon, että Maunolla on mahdollisuuksia, koska hällä on rautainen tieto "köyhien" elämästä. Osaa kirjoittaa lehtiin, pitää puheita. on täällä netissä videoita yms. Toivon, että Mauno pääsee eteenpäin.
- juuri.noin
Talousviisaat listasivat Suomen ongelmat: Velkaantuminen, alhainen työllisyysaste ja riittämätön OSAAMISTASO rasittavat.
- Rehellisyyttä
J:kylän tuleva pormestari . Rehellinen .
- Politrukitvallassa
Mauno ja maunon jutut on hyvä arkinen muistutus päättäjille,, mauno kertoo miten suomi käytännössä makaa.....
Valta median Tiedonvälitys on nykyään täyttä propagandaa, hallintoa myötäilevää propagandaa. Kansaa viedään kuin lika ämpäriä ja naivit toimittajat ja naivi ahne politiikka pakko suoltaa "totuuksia "
Markkinatalous uskonto politrukit on vallassa ja satuilee. - joko.nyt
Joko Maunolle on löytynyt töitä?
- raijarisukko025
Siis olisi loistava poliitikko ja varmasti lahjoittaisi palkkansa köyhille.
- paska.puhetta
Reijo on kunnon jätkä tehdasduunarin taustalla.
- Maunostakyse
Mikä hiton Reijo? Onko se hetero? Eihän vaan uuvatti?
- Tolkkua
Myö lähetään taas ens aprillipäivänä Maunon kanssa töihin , niinkun aina.
L- SianKylki
Niinku te ootta niit V... ho moja. Tiietään tee palvelus ja hyppää jokeen
- LesFileet
Joitakin köyhiä näyttää ärsyttävän Voutilainen enemmän kuin Sauli Niinistö. Vaikka pitäisi olla toisinpäin.
- maksarasistitJKL4ever
Heikkoa on heikon helpompi lyödä!
- Docventuresissa
Kansakunnan olohuone esitetään Docventuresissa. Onko Mauno tuolloin studiovieraana keskustelemassa henkeviä Rikun ja tunnan kanssa?
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/08/16/internetia-populismia-ja-suomalaisuutta-docventuresin-5-kausi-pureutuu - MaunoVoutilainen
Näin täällä vaan työttömänä kärvistellään, eläkkeen hakua virittelen, jotta saan kirjatuksi Kelalla maaliskuun aikana jätetyn eläkehakemuksen, kansaneläke takuueläkkeestä, höysteenä Ilmariselta 5 €/kk työeläkekertymää. Sen osalta se ja sama, myönnetäänkö, kunhan Kelan eläkkeet alkaisi juoksemaan, on joka tapauksessa turva aktiivimallia vastaan jonkin ajan, kun saan liitteitä lekureilta ja hakemuksen sisään.
- tavallista.elämää
Mane on ollut jo kauan aikaa 56v, onkohan tullut jo ikää lisää.
Älä Mane välitä noista haistattelijoista, jatka juttujasi kansanradioon, sitä on kiva tavallisten tallaajien kuunnella. Mielipiteitä on siellä monia, ja tarinaniskijää monenlaista.
Kirjoita ja puhu vielä enemmänkin, oikein kelan yms tyyppien kiusaksi.
Ja aktiivimallia tässä muutkin vastustaa. - Köyliöläinen
Ja maakunta maksaa...
- Rehellisyyttäkin
Uskon kuitenkin että Maunosta poikkeavat ihmiset ovat niitä jotka yhteiskunna elättävät ja rahoittavat myös Maunon elämän . Duunari maksaa loppupelissä jokaisen avustuksissa kylvetyn euron . Harvinainen kylvö ! sen tuottavuus on miinus merkkinen .
- Nero0343083376
Kukaan ei ole niin viisas kuin suomalainen idiootti!
- työnorja
Mahtaa muuten tulla iso eläke Maunolle...työvuosia kun on kertynyt mukavasti?
Loiseläjä koko mies, ei lähde Suomi nousuun Maunon avulla. - Kaikkea_sitä_onkin
Eikö tuo Voutilainen ymmärrä edes hävetä omaa saamattomuuttaan?
Kehtaa vielä valittaa ja syytellä yhteiskuntaa siitä, että hänellä menee huonosti. Onko Voutilaisella peiliä lainkaan?
Jos on, niin siellä se pääsyyllinen hänen kurjuuteensa luuraa. - ikämikälie
Onko Voutilaisella omaisuutta (perittyä), kun on voinut olla oloneuvoksena ilmeisesti aika kauan. Onko kyseessä teeskentely olla työttömän puolella ja esittää työtöntä, mikäli taustalla onkin esim. peritty asuminen.
- Laiskat_lapamadot
Eiköhän Mauno ole ollut oloneuvoksena käytännössä koko elämänsä ajan.
Hän on itse maininnut olleensa työelämässä vain 6 kuukautta.
Se on sellainen suoritus, johon ei moni muu kykene. Tosin siinä ei ole mitään ylpeilyn aihetta, ennemminkin tuollaista saamattomuutta pitäisi hävetä. - Anonyymi
Laiskat_lapamadot kirjoitti:
Eiköhän Mauno ole ollut oloneuvoksena käytännössä koko elämänsä ajan.
Hän on itse maininnut olleensa työelämässä vain 6 kuukautta.
Se on sellainen suoritus, johon ei moni muu kykene. Tosin siinä ei ole mitään ylpeilyn aihetta, ennemminkin tuollaista saamattomuutta pitäisi hävetä.Itse yrittäisin rikkoa tuota Maunon työttömyysennätystä, mutta ikä ei taida siihen riittää. Yli 30 vuoden yhtäjaksoinen työttömyysjakso on hatunnoston arvoinen suoritus!!!
- Anonyymi
Yhteiskunnan elättinä asuu kaupungin asunnossa.
- Anonyymi
Mauno, Suvimäen koulu on vielä polttamatta, panepa toimeen.
- Anonyymi
Mauno soita minulle. puh.044 2377945. minulla on tärkeää polittista asijaa sinulle.
- Anonyymi
Minun fantasia on että saisin viettää kiihkeän yön Maunon kansa.
Veikko 67v - Anonyymi
Töiden välttelystä voi tehdä taidetta. Me muut veronmaksajat maksamme koko lystin.
- Anonyymi
Olet asian tosiytimessä.
- Anonyymi
Suurin osa ns. veronmaksajista on käytännössä nettosaajia. Keskiluokka saa tulonsiirtoja enemmän kuin niitä veroina maksaa.
- Anonyymi
Yksi kaveri väitti, että joiltakin Tuomijärven Lehtisaaresta vierailevilta ihmisiltä olisi kadonnut omaisuutta saunomisen aikana, kun Voutilainen oli ollut siellä. Minusta tällainen on turhaa Voutilaisen mustamaalaamista.
- Anonyymi
Mauno on mukava mies, kun se nukkuu.
- Anonyymi
Manu oli tänään kansanradiossa. Slava Mauno ja Jyväskylä!
- Anonyymi
Maunosta tulee hyvä kansanedustaja, esiintymiskykyä ja puhetta piisaa.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton.
- Anonyymi
Kannatan Maunoa eduskuntaan. Ehtisi hänkin vielä töihin ennen eläköitymistä eikä puhelahjoissakaan ole valittamista. Vieläkö ehtii puolueiden listoille vai mennäänkö omana vaihtoehtoliikkeenä?
- Anonyymi
Kyllä Maunokin siellä pärjää, ei tarvitse kun kädet heiluu ja suu käy ja palkkion nostaa, ei ne muutkaan siellä muuta tee.
- Anonyymi
No kyllähän siellä lait laaditaan ja hallituksen päätökset lukitaan.
- Anonyymi
Sen tekevät avustajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tekevät avustajat.
Kansanedustajat tekevät päätökset. Muut avustavat ja esittelevät.
- Anonyymi
Haluaako Mauno sinne, muistuttaa työntekoa?
- Anonyymi
Paloikos koulu jossain tuhopolton vuoksi. ?
- Anonyymi
Tule Mauno joskus käymään Suvimäen Klubitalolla. Pidät meidän köyhien kuntoutujien puolesta ääntä!
- Anonyymi
Ei Mauno veljeile kuntoutujien kanssa, vaan parempien ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Mauno veljeile kuntoutujien kanssa, vaan parempien ihmisten kanssa.
Mikäs köyhien puolustaja se sellainen on?
- Anonyymi
Mauno Voutilainen lauloi Kansanradiossa.
- Anonyymi
Mauno oli mukana mukana STOP nyt! -mielenosoituksessa. Bongasin hänet sekä Senaatintorilla, että Rautatientorilla. Yhden kerran oli mukana samassa linja-autossa kun vierailimme eduskuntatalolla. Olimme lähdössä pois ja matkan johtaja kysyi, että ovatko kaikki paikalla? Joku huusi ryhmästä, että Voutilaisen Mauno on pikkuparlamentissa netissä! .Paluumatkalla Mauno istui jonkun naisen kanssa seuraavassa penkkirivissä. En vielä tuolloin tiennyt kuka hän on, mutta myöhemmin on kyllä tutuksi.
- Anonyymi
Kävelykadulla Mauno päivystää ja aseman pysäkillä.
- Anonyymi
Mauno käynyt aika monessa valtion kansanopistossa, sivistynyt mies.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi811980En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201694- 321507
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061406Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331277- 871039
- 25988
- 26983
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23837Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."
Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L19812