Kertokaa Opel tietäjät ja omistajat: Onko totta että Opel ei ole auto ja piika ei ole ihminen?
Pitääkö paikkansa???
11
190
Vastaukset
- monenpalstanpelle
Hei, kato mua, kato mua...Olkaa mun kaa, jooko. Pelle yrittää saada seuraa. Ressukka.
- opelisti
Piikahan on ihminen siinä missä muutkin palkolliset, tekevät arvokasta työtä joten ontuva vertaus.
- fkfjhfhfdhd
Tuo oli alkujaan fordin sanonta kun oli vielä hiukan piikojakin jäljellä.Karvaooppeli sitten ominta ja se miksi et osta ooppelia.Tietenkin siksi että äiti on kieltänyt koskemasta koneisiin joissa on salamankuva kyljessä.
- gfsangfsn
Aloittaja on lähtenyt liikkeelle 60 v. kaskulla, on se hienoa kun on pudonnut ajasta ja kehityksestä jo aikaa sitten. Työkyvyttömyyseläkkeellä vai työttönyydessä.
Kyllä piika on ihminen, edelleenkin, ja kyllä Opel on auto.
- opelisti
Opel on yllättänyt positiivisesti olemalla lämmin auto, jota ei kaikista pikkuturboista todellakaan voi sanoa. Mikä lie opelin kikka jota ei muut valmistajat ole keksineet. Aika näyttää ilmeneekö muitakin plus ominaisuuksia kun nyt vasta ajettu reilu 1000 kilsaa.
- kasvihuoneilmiö
Ei ole enää, kunnon piikoja ja autoja markkinoilla!
- että_sikäli
No jos tämänkin päivän kepulais-, lestadiolais-isännniltä kuten Sipilä ja kumppanit kysytään, niin ei ole heidän mielestään piiat eikä rengitkään ihmisiä, vaan välttämätön paha, joiden pitäisi talkoilla työskentelemän isäntien hyväksi.
- Opel.on.PoP
Piiat ja rengit teki tiluksilla ja talouksissa aikoinaan kaikki työt, kuljetukset tehtiin Opel- merkkisillä autoilla, enää on jäljellä Opel joka edelleen toimii erittäin hyvin sille tarkoitettuun tehtävään.
- öööösdt
Opeleiden valmistushan on lopetettu,se päättyi viimeiseen takavetoiseen omegaan 2003.Sen jälkeen on valmistettu vain leluja.tietokoneita pyörillä.Kulkuvälineitä nörteille,jotka eivät osaa ajaa.
- opelisti
Ensikilometrien jälkeen väittäisin päinvastaista sillä edellisen kerran kun ajoin Opel Kadetilla, on tämä uusi ihan eri planeetalta. Kadet oli vikuri jonka kanssa sai tehdä töitä että talvella sen kanssa pysyi tiellä vaan tämä uusi Astra menee kuin itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899