Miksi täällä useat

parasäitiikinä

uudetn aikkosett hirvastuu kun äidit puolustaa omia lapsiaan ja perhettään? Taitaa olla vaan katkeruutta ja pettymystä kun eivät saa miehen ex vaimon ja ex lasten omaisuutta itselleen. Eikä pääse haukkumaan naamatusten ex vaimoa ja lapsia. Aina pitäisi sutturoiden tuntea se kiusan hyvänolo ja nähdä miten lapset kärsii.
Miten voi olla niin kiero mieli että kaikki paha saa heidät tuntemaan olonsa onnelliseksi ja hyväksi? Heistä siis rikominen on kivaa ja tuottaa hyvää mieltä.
Miehet nyt tykkää vapaasta oflosta ja suosiolla jättääkin lapset parhaimman puoliskon sen ex vaimon hoiteisiin, mutta se että vieras ummikko tulee ja alkaa määrää mitä mies aa tehdä ja mitä ei niin sitä on vaikee käsittää, vaifkka mies on aikuinen niin ummikko käskyttää sitä.
Miehet on niin tossun alla, ja pelkää että siivooja pakenee pian kun hoksaa miksi mies on hänet ottanut, siivoojaksi ja pyykkäriksi.

38

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakastunut.mies

      Voisitko lähettää valokuvasi ja yhteystietosi tänne? Taidan olla rakastunut sinuun. Vaikutat mielipiteidesi valossa niin älykkäältä ja keskustelukykyiseltä naiselta, että olet pikkuhiljaa hiipinyt sydämeeni.

    • Lissujuopottelee

      Juopolla taas viiraa ja pahasti.

    • Lissuonjuoppo

      Miksi täällä yksi juoppo ämmä kiivastuu, kun normaalit ihmiset kritisoi hänen täyshulluja avauksiaan.
      Taitaa olla tosi katkera ja vihaa täynnä.

    • parasäitiikinä

      Mminäe n ole Hirvastunu tjuoppoÄmmä

      • Olet kyllä lasten kauhistus ämmä !


    • dkfjajfaöfj

      Koska heitä ei ole huolittu mihen sukuun vaan se ensimmäinen miniä siellä lasten kanssa on tervetullut aina. Tottakai se ottaa koteloon kun ei olekkaan niin hyvä tyyppi kuin itse luulee.

      • kossut

        Niinkö, ei ole, tai eivät ole tarpeeksi juoppoja, teidän suvussa on kriteeri, että juoppo pitää olla ja oikeen rapajuoppo sukulaisminiä.


      • surullistateilläon
        kossut kirjoitti:

        Niinkö, ei ole, tai eivät ole tarpeeksi juoppoja, teidän suvussa on kriteeri, että juoppo pitää olla ja oikeen rapajuoppo sukulaisminiä.

        No menist hoitoon jos teillä on suvussa noin alkoholisoituneita vai eikä enää pysty hakemaan apua.


      • Kossut
        surullistateilläon kirjoitti:

        No menist hoitoon jos teillä on suvussa noin alkoholisoituneita vai eikä enää pysty hakemaan apua.

        Opettele lukemaan ,nyt puhuttiin sinusta ja sun juoppohullusta suvusta.


      • ettiedämuista
        Kossut kirjoitti:

        Opettele lukemaan ,nyt puhuttiin sinusta ja sun juoppohullusta suvusta.

        Kyllä sä ihan itsestäsi ja omasta ongelmastasi puhut.


      • sinustalissupuhutaan
        ettiedämuista kirjoitti:

        Kyllä sä ihan itsestäsi ja omasta ongelmastasi puhut.

        opettele lukemaan ja ymmärtämään mitä luet.


      • kumarrameitä
        sinustalissupuhutaan kirjoitti:

        opettele lukemaan ja ymmärtämään mitä luet.

        Opettele sinä kohteliasta käytöstä ja puhuttelemaan muita arvokkaasti ja asiallisesti, ole nöyrä ja kuuliainen, ja kumarra ylempiäsi kuten meitä täällä jotka sinua vähän ojennamme täällä.

        Sinun käytös ja viestintä taitosi ovat niin huonot että et kehtaisi tänne tulla niitä esittelemään.


      • matteuksenevankeljumi
        kumarrameitä kirjoitti:

        Opettele sinä kohteliasta käytöstä ja puhuttelemaan muita arvokkaasti ja asiallisesti, ole nöyrä ja kuuliainen, ja kumarra ylempiäsi kuten meitä täällä jotka sinua vähän ojennamme täällä.

        Sinun käytös ja viestintä taitosi ovat niin huonot että et kehtaisi tänne tulla niitä esittelemään.

        Kuka itsensä ylentää se alennetaan ja se joka itsensä alentaa se ylennetään.


      • fumfumfumfumfumfumf
        matteuksenevankeljumi kirjoitti:

        Kuka itsensä ylentää se alennetaan ja se joka itsensä alentaa se ylennetään.

        Hei nyt sä ymmärsit mitä sun pitää tehdä ja muuttaa itsessäsi. Pidä toi.

        Tarpeeksi kun sua neuvoo niin tuleehan se näyryyssieltä kun ei ole muuta mahdollisuutta. Hyvä sie.


      • matteuksenevankeljumi kirjoitti:

        Kuka itsensä ylentää se alennetaan ja se joka itsensä alentaa se ylennetään.

        Niinpä kun itse muistaisit tuon


      • Kossut
        fumfumfumfumfumfumf kirjoitti:

        Hei nyt sä ymmärsit mitä sun pitää tehdä ja muuttaa itsessäsi. Pidä toi.

        Tarpeeksi kun sua neuvoo niin tuleehan se näyryyssieltä kun ei ole muuta mahdollisuutta. Hyvä sie.

        Se oli tarkoitettu sulle lissu, sinä pidät itseäsi parempana kuin muut.


      • otaopiksesi
        Kossut kirjoitti:

        Se oli tarkoitettu sulle lissu, sinä pidät itseäsi parempana kuin muut.

        Mä olen parempi kuin muut. Mua ei kukaan ojentele koskaan, minä ojennan muita. Sinuakin.


      • Näinontotta
        otaopiksesi kirjoitti:

        Mä olen parempi kuin muut. Mua ei kukaan ojentele koskaan, minä ojennan muita. Sinuakin.

        Niinhän ne juopot luulee, jopa velat tulee saataviksi......


      • otaopiksesi kirjoitti:

        Mä olen parempi kuin muut. Mua ei kukaan ojentele koskaan, minä ojennan muita. Sinuakin.

        Sulla ei oo voimaa valtaa ojentaa ketää eikä tyhmässä päässä järkee


    • Lissu on menetetty kauraa ryypännyt viimisetkin aivoja muistuttavat osat

    • Lisbetti kyllä se vaan on niin että minun sukuuni kuuluu minun lapset ja vaimoni !!!
      Ex ulkoistettiin kokonaan samalla minuutilla kun avioero paperit jätettiin käräjäoikeuteen ja 2vrk aikaa hakea vaatteensa ja henkilökohtaiset tavaransa (lapset oli sen 2vrk isovanhempien luona). Ja nykyäänäiti tapaa lapset joka toinen viikonloppu ja JOKA TOINEN JOULU ,pääsiäinen ja juhannus ... ...ja äitienpäivänä jos sattuu olemaan hänen vuoro kierron mukaan muuten juhlimme oman porukan kesken äitien päivää

      • Sukummeonparas

        No se on surullista että teillä on niin huonosti asiat.
        Meidän perheestä ja suvusta ulkoistettiin ja heitettiin mäkeen ainoastaan tuo luuseri mies joka lapset hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin. Ei olla sen jälkeen kaivattu kun päästiin pahemman yli, ja lapset ymmärsivät että isä ei rakastanut heitä enää kun hylkäsi heidät.
        Meillä lapset eivät halunneet koskaan mennä isän luokse, onneksi, kukapa, haluaa tuntea semmoista isää joka hylkää lapset, no ei kukaan.
        Me juhlimme oman perhee ja koko suvun kanssa kaikki juhlat niin synttäreistä kuin joulut ym juhannukset, kaikki ollaan koossa ketkä ovat ennenkin, vain luuseri puuttuu, mutta se on hänen murheensa. Meillä on lapset ja lastenlapset, miniät ja vävyt, on anopit ja apet, lasten serkut ja enot, aivan ihanaa. Olisihan se hullua jos lapset olisi joutuneet sukunsakin jättämään se takia että isä heidät hylkäsi, meillä ei onneksi niin. Yksi on joukosta poissa, mutta se ei meitä haittaa, heikot luovuttaa ja vahvat jää!


      • Sukummeonparas kirjoitti:

        No se on surullista että teillä on niin huonosti asiat.
        Meidän perheestä ja suvusta ulkoistettiin ja heitettiin mäkeen ainoastaan tuo luuseri mies joka lapset hylkäsi ja vaihtoi sutturoihin. Ei olla sen jälkeen kaivattu kun päästiin pahemman yli, ja lapset ymmärsivät että isä ei rakastanut heitä enää kun hylkäsi heidät.
        Meillä lapset eivät halunneet koskaan mennä isän luokse, onneksi, kukapa, haluaa tuntea semmoista isää joka hylkää lapset, no ei kukaan.
        Me juhlimme oman perhee ja koko suvun kanssa kaikki juhlat niin synttäreistä kuin joulut ym juhannukset, kaikki ollaan koossa ketkä ovat ennenkin, vain luuseri puuttuu, mutta se on hänen murheensa. Meillä on lapset ja lastenlapset, miniät ja vävyt, on anopit ja apet, lasten serkut ja enot, aivan ihanaa. Olisihan se hullua jos lapset olisi joutuneet sukunsakin jättämään se takia että isä heidät hylkäsi, meillä ei onneksi niin. Yksi on joukosta poissa, mutta se ei meitä haittaa, heikot luovuttaa ja vahvat jää!

        Vaikka et sinä ole edes sukua miehelles jollet ole sukurutsaa tehnyt... ...ja kyllä meillä on asiat hyvin kun lapset asuu kotona ja pidetään kotia pystyssä rakastamani naisen kanssa


      • Siksilissuonhullu
        radikaal kirjoitti:

        Vaikka et sinä ole edes sukua miehelles jollet ole sukurutsaa tehnyt... ...ja kyllä meillä on asiat hyvin kun lapset asuu kotona ja pidetään kotia pystyssä rakastamani naisen kanssa

        Lissukin on sukurutsan tulos, heillä on aina naitu sukulaisia, koska vieraita on aina pelätty ja kummasteltu.


      • perheemmeonparas
        radikaal kirjoitti:

        Vaikka et sinä ole edes sukua miehelles jollet ole sukurutsaa tehnyt... ...ja kyllä meillä on asiat hyvin kun lapset asuu kotona ja pidetään kotia pystyssä rakastamani naisen kanssa

        Meille ei sutturat tule emmekä mene sutturan kotiin. Miksi menisimme? Eihän se perheenrikkojasuttura ole meitlle mitään sukua ei edes tuttava, vaan ihminen joka rikkoi lastemme perheen ja vaati isää hylkäämään meidät ja sukunsta. Miksi semmoinen pitää ottaa meille asumaan? Ota sinä van kaikki naikkoset, me emme.

        Olemme niin arvokkaita ihmisiä, että sutturat eivät tule haisemaan ja likaamaan kotiamme eikä puhuttele meitä. Sanoinkin jo alussa miehelle että sutturoita et tuo meille, eikä ole tuonut, emme ole koskaan niitä nähneet, ei kuulu meidän ylvääseen sukuun ja perheeseen.


      • isä1
        perheemmeonparas kirjoitti:

        Meille ei sutturat tule emmekä mene sutturan kotiin. Miksi menisimme? Eihän se perheenrikkojasuttura ole meitlle mitään sukua ei edes tuttava, vaan ihminen joka rikkoi lastemme perheen ja vaati isää hylkäämään meidät ja sukunsta. Miksi semmoinen pitää ottaa meille asumaan? Ota sinä van kaikki naikkoset, me emme.

        Olemme niin arvokkaita ihmisiä, että sutturat eivät tule haisemaan ja likaamaan kotiamme eikä puhuttele meitä. Sanoinkin jo alussa miehelle että sutturoita et tuo meille, eikä ole tuonut, emme ole koskaan niitä nähneet, ei kuulu meidän ylvääseen sukuun ja perheeseen.

        Niin yleensä eron jälkeen ex vaimon suku ulkoistetaan eikä ex puolisot ole sukua keskenään joten lastesi isän ei tarvitse vanhempiasi tavatakkaan ja mitä hän omien va.hempien tai laspsIensa kanssa tekee tai keitä lapset tapaa isänsä kanssa ei kuulu sinulle


      • 456354

        Miltä Miem tuntui saada kenkää? Ainakin alkoholismi sinulla taisi puhjeta.


      • 456354 kirjoitti:

        Miltä Miem tuntui saada kenkää? Ainakin alkoholismi sinulla taisi puhjeta.

        Sinä juoppo pölvästi olet !


      • 456354
        radikaal kirjoitti:

        Sinä juoppo pölvästi olet !

        Et sitten muuhun pystynyt rutsatuilla aivoilla. Runkkaa välillä, se lievittää stressiä.


    • Eisutturoille

      Minulla äidillä on lapset aina niin arkena kuin sunnuntaina. Joka joulu, äitienpäivä ja juhannus. Ex-mies ja kantturansa ei kuulu perheeseen eikä lasten tarvii sinne mennä enää. Se on meidän onni ja voitto. Häviäjä on ex-mies, lapsilla on rakastava äiti.

      • No niin ei meidänkään perheseen kuulu ex kanttura ja lapset tapaa äitiään koska se on heidän oikeus ... ...mut ei velvollisuus ! Äidin tahdolla ei ole merkitystä minulle ainoastaan lasten oikeudella molempiin vanhempiin enkä pakota tai vie lapsia äidille jollei he sitä halua


      • LuutnanttiR
        radikaal kirjoitti:

        No niin ei meidänkään perheseen kuulu ex kanttura ja lapset tapaa äitiään koska se on heidän oikeus ... ...mut ei velvollisuus ! Äidin tahdolla ei ole merkitystä minulle ainoastaan lasten oikeudella molempiin vanhempiin enkä pakota tai vie lapsia äidille jollei he sitä halua

        Samoin ,exäni se pikku- huora ei kuulu minun perheeseeni milläänlailla, valitettavasti se on lasteni äitee ja lapset tapaa sitä sillon ,kun heitä huvittaa en pakota lapsia sinne "synninpesään"teinit tekee niin ko haluuvat.


      • RenegadeR
        LuutnanttiR kirjoitti:

        Samoin ,exäni se pikku- huora ei kuulu minun perheeseeni milläänlailla, valitettavasti se on lasteni äitee ja lapset tapaa sitä sillon ,kun heitä huvittaa en pakota lapsia sinne "synninpesään"teinit tekee niin ko haluuvat.

        Kuitenki panit sitä "pikkuhuoraa"


      • outoajengiä

        Miksi aikuiset lapset lapsineen ja puolisoineen asuu sun luona?


    • kolmarrikkooaina

      Miesten kanttura sutturat onkummallisia akkoja. Yleensä ne rikkoo kaikki perheet kun ei ole muuta tekemistä. Sitten syyttää muita siitä että perhe on rikottu. Eilenkin kaksi naapuria menetti miehensä kun perheenrikkojakanttura rikkoi heidän perheensä ja nyt se kanttur asuu siellä. Vaimo ja lapset saivat lähtä , taksilla lähtivät jonnekin. Nyt on huushollissa uusi suttura. Mies menetti rikkaan vaimon ja lapset ja asuu nyt velkasiessa talossa, ja vaimo j alapset rikkaina jossain.

      • huoripukkit

        Toinen puolisoista rikkooa aina.......


      • kolmasrikkooaina
        huoripukkit kirjoitti:

        Toinen puolisoista rikkooa aina.......

        Joo se uusiosuttura rikkoo. Ensin rikkooo liiton ja kun pääsee miehen seuraan niihän rikkoo koko perheen ja suvun ja kaikki suhteet kavereihin. Aika julma strategia, mutta jos ei ole koskaan ollut parisuhdetta eikä perhettä eikä mitään elämsässä niin ei voi tietää mitä kaikkea siinä mies menettää- Mitä saa tilalle,,pelkkää p...


      • Toinenrikkooaina
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Joo se uusiosuttura rikkoo. Ensin rikkooo liiton ja kun pääsee miehen seuraan niihän rikkoo koko perheen ja suvun ja kaikki suhteet kavereihin. Aika julma strategia, mutta jos ei ole koskaan ollut parisuhdetta eikä perhettä eikä mitään elämsässä niin ei voi tietää mitä kaikkea siinä mies menettää- Mitä saa tilalle,,pelkkää p...

        Toinen puolisoista rikkoo aina ja ikuisesti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe