Otsikko kertoo. Vihaan elämääni ja mikään ei onnistu. Kysy mitä vaan
kysy 15v pojalta jonka elämä menee päin helvettiä
48
1080
Vastaukset
- 15wgirls
No mikäs nii helvetittää?
Mitä söit viimeeks
Onks kik :D
Sry ny o tylsää Spesifioi elämäsi helvetillisyys.
- toivoton01
Ku ei oo intoa tehä mitää. Koulu menee huonosti, vihaan kaikkia yms. Viimeks söin pizzaa, kikkiä ei oo
- Upsidedownn
Nii AIDS minkä ikäne olitkaa?
- Upsidedownn
Oikeest😂😂😂 oon luullu et joku 28 vuotias
- Marko.DeWitsaus
Tuo siristelijä onkin oikeesti jokin varhaisnero, joka sävelti ensimmäiset sonaattinsa 2-vuotiaana ja väitteli dochtoriksi 10-vuotiaana
- Upsidedownn
En kyll ihmettelis sekunttiakaan.
Marko.DeWitsaus kirjoitti:
Tuo siristelijä onkin oikeesti jokin varhaisnero, joka sävelti ensimmäiset sonaattinsa 2-vuotiaana ja väitteli dochtoriksi 10-vuotiaana
En minä mikään Korealainen ole.
- Ahti.pamahti.kahtia
Mitä tarttisit nyt eniten?
- toivoton01
Pari vapaapäivää jotain piristävää
- voimaakupienesämummosa
HB piristää itseäni mutta voipi olla ettei kuulu sun musamakuun. Vaikkei mikään direktiivi muistaakseni kiellä kokeilemasta.
- toivoton01
Kyllähän tuo ihan ok:lta vaikutti
- srfr
Tässä niiltä muuan kontsertti: https://youtu.be/0QSvHbQ8inc?t=10 Tuommoista kun saapuisi radiostakin, mutta ei ku vaan Sannia, Rihannaa ja Anna Arpiöykkäriä.
- toivoton01
Nimeomaan. Kuka jaksaa tätä nyky paskaa kuunnella
- aszvd-83
toivoton01 kirjoitti:
Nimeomaan. Kuka jaksaa tätä nyky paskaa kuunnella
Minä jaksoin nii kaua kunnes tuhustuin toho. Mieluite radiosta kuuntelen jotain puhetta kute Esko Salervon luentoja, Alivaltiosihteeriä ja mitä ny sattuu tuloon
Onks mukavaa mennä huomenna kouluun?
- toivoton01
Perseestä jos minulta kysytään
- toivoton01
Hyvä etten oo ainut täällä.
- Pirkka-Pekka.Setelius
Eipä se oo kiva raikkaisiin ja ravitseviin ulkohommiinkaan läksiä kurkkusäryssä vaan ku asiakkaat tarvii halkoja
Pirkka-Pekka.Setelius kirjoitti:
Eipä se oo kiva raikkaisiin ja ravitseviin ulkohommiinkaan läksiä kurkkusäryssä vaan ku asiakkaat tarvii halkoja
Miks et enää juttele mulle?
- Taakkaisat.asiakkaat
Keskityin tosa musan kuunteluun mutta siirryttäköön nyt ajatuksista pajatuksiin.
Taakkaisat.asiakkaat kirjoitti:
Keskityin tosa musan kuunteluun mutta siirryttäköön nyt ajatuksista pajatuksiin.
Voitko yrittää ees joskus puhuu selvemmin
- Thin.king.is.thinking
Piiskatin kirjoitti:
Voitko yrittää ees joskus puhuu selvemmin
että jutellaa vaa
- KenvoisBarbinsammuttaa
Piiskatin kirjoitti:
Sori, ku oon nii tyly
No, kaiken voi sanoa monella sävyllä, ja ne sävyt ei välity täälä. Ehkä korkeintaan emojien tahi hymiöide avulla. Mutta piristävää jutella semmoisen kans joka käyttää tunteita. Näin ku on vähä sairaaksitulemistunnelmissa niin ei sillaan jaksa hermostua pienistä
KenvoisBarbinsammuttaa kirjoitti:
No, kaiken voi sanoa monella sävyllä, ja ne sävyt ei välity täälä. Ehkä korkeintaan emojien tahi hymiöide avulla. Mutta piristävää jutella semmoisen kans joka käyttää tunteita. Näin ku on vähä sairaaksitulemistunnelmissa niin ei sillaan jaksa hermostua pienistä
Ei jutella tässä keskustelussa
- Antero.Mertarysä
KenvoisBarbinsammuttaa kirjoitti:
Naiset ylipäätää kai on semmosia, niinku joku vanha tokaisu menee: Hyvä on akka tarvitesa, jos toruuki toisinansa
- Pasi.Viherlevä
Piiskatin kirjoitti:
Ei jutella tässä keskustelussa
Jaah, kuinkas sitte. Mulla ei oo minkäänlaista sosiaalista tiliä: kikkiä, twiittiä, feispuukkia, irkkiä, whatsappta, messengeriä tai muutakaa
Pasi.Viherlevä kirjoitti:
Jaah, kuinkas sitte. Mulla ei oo minkäänlaista sosiaalista tiliä: kikkiä, twiittiä, feispuukkia, irkkiä, whatsappta, messengeriä tai muutakaa
Siis mennään mun tekemään keskusteluun :D
- sdvbf
Piiskatin kirjoitti:
Siis mennään mun tekemään keskusteluun :D
No jos vaikka siihe josso 339 kommmenttia
- Sukkakukkulan.Jukka
nasta kippale: https://youtu.be/P6jMw_QvC0k?t=14
ei paljo huonompi: https://youtu.be/pdoZvhsERg8?t=10
sitte tommone maratööni joka juostaan kolmeakymppiä alusta loppuun: https://youtu.be/9ziAsMTs9sg - Niilo87
Mitä piristettä tarkoitata?
Mikä vituttaa eniten?
01/02?
Jos voisit muuttaisitko pois sieltä missä asut?
Montako kaveria?
Montako parasta kaveria?
Omakoti/kerrostalo/rivitalo/joku muu?
Montako sisarusta?
Montako kuollutta lähisukulaista?
LGBT myönteinen/vastainen?
Masennus?
Mitä perus koulun jälkeen?
Mp mun profiili kuva.
Sori tää kysely
T:16v poika jonka elämä menee päin helvettiä
Ihme jos vastaa näihin.
Nähään helvetissä- Niilo87
Juu LGBT on vitun kituva.
- GrowingRoow
Kiitos. Googletin juuri tähtesi LGBT. Kaunis uskonto.
-hyvää yötä aivotoiminta- - toivoton01
Eniten vituttaa kaikki.
01
En tiiä, tuskin
About 6
1
Rivitalo
3
0
En puolesta enkä vastaan
Siltä vaikuttaa
Amikseen kaikki pitäs mennä
Ihan kiva - Ceciliacomeskillme
Miks amiksee?
- toivoton01
En lukioonkaa pääse eikä kiinnosta
- JustRedyToGetMaried
Mikä sun keskiarvo sitt o?
- toivoton01
Jotai 7, nyt meen nukkuu öitä
Minulla olisi tällainen ehkä vähän tyhmältäkin kuulostava vinkki kaikille teille elämäänne vittuuntuneille teineille: "Hommatkaa" elämäänne joku varsinaisen perheenne ulkopuolinen nuoria ymmärtävä ja turvallinen aikuinen ja kehittäkää joku yhteinen molempia kiinnostava harrastus/juttu. Siitä saattaa löytyä ihan uutta sisältöä ja mielenkiintoa elämään.
Eihän tuollainen tietysti kaikille sovi, mutta minä olen nähnyt sen toimivan ja kokenut sen omakohtaisestikin. Olin vuosia sitten ns. tukihenkilönä parille lapselle ja heidän ikänsä karttuessa nuorelle. En minä nyt varmaan mikään heidän elämiensä sankari ollut, mutta ystäviä ollaan edelleen, vaikka he ovat jo aikuisia. Koskaan ei kukaan heistä o!e jälkikäteen haukkunut.
Tällaista toimintaa järjestää kai aika moni kunta ainakin ja myös jotkut vapaaehtoisjärjestöt.- asdfvdf
Onhan myös niitä koulupappoja-ja mummoja. Yks sukulaiseni ainakin Lumijoella ollut siinä hommassa. Vai oisko ne jotain koulunkäyntiavustajien tuuraamisia sitten.
- Pärjäile
Kuuntele tämmönen auttaa itteeni ainakin kun kuulee sanoituksia jotka sanoo asiat niinkun ne on https://youtu.be/rg6Hg9fSy_c
Etsi hyviä puolia. Ainakaan elämäsi ei mene päin miehen siitintä, vaan naisen emätintä. Ja se on hyvä puoli jos minulta kysytään(vaikkei kysytä).
- Anonyymi
Löysin tän nyt muutama vuotta myöhemmin ja oon aikalailla samassa tilanteessa.
Tyttö, 15v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1192495- 981688
- 421215
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1801184Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771087Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261014Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61977Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28957Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38870Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56840