Hei täytyykö talviverkkoihin laittaa painot?? Ainakin you tubesta kun olen noita videoita katsellut eivät ole laittaneet painoja. Kävin ensimmäisen kerran kokemassa verkkoja eilen ja pahemman kerran sotkuun sain.. Onneksi saatiin selvitettyä mutta noi painot otettin pois.. Ja lopuksi olen naispuolinen immeinen joten kaikki vinkit talviverkkojen pitoon ovat tervetulleita
Talviverkot
aloitteleva
3
938
Vastaukset
- Borgepeäskä
Ei tarvitse, eikä pidä. Jos pohjassa on esim. kiviä, voi paino jäädä jumiin. Riittää kun alapaula on riittävän painava.Onko kokuavannoissasi peitot.
- aloitteleva
Vanerilevyillä peitin avannot. Pietarin verkot ostin näin alkuun..Ei sano toi alapaulan paino mitään, mutta toivottavasti verkot ei jäädy jäähän kiinni :) :) ?
- Säästäjä
Halvoissa verkoissa alapaino on liian kevyt talvikalastukseen ainakin 3 metrin korkeuteen asti. Tahtoo verkko jäädä sukaksi, kun vetää jään alle. 5 m korkea verkko on hyvä talvikalastukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606744- 1003472
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262800- 212458
- 272013
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581852- 251720
- 321588
- 111532
- 491512