Kunnanjohtajaa testataan

kunnanjohtajaatestaamaan

Markku Vehkaoja aloittaa Kannonkosken kunnanjohtajana tänään 9.1.2017.
Keski-Suomen Valokuituverkkojen johdannaissopimukset ovat kunnanjohtajan ensimmäinen testi. Selvitäkseen kuiville viritetystä pyydyksestä Vehkaojan on syytä ottaa asioista selvää viimeisen päälle.

17

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuukaatarvitaa

      Tokko tuo het ymmärtää ottoo ohjat kässiisä. Kovi o kunna rahapuol murohauvasa.

      • nohahaaa

        Vittu näitä juntteja ei voi muuta sanoa....ja mitä ylipäätään tuollainen tuppukylä tekee kunnanjohtajalla??


      • Mistänäitäriittää

        Sinulla tuntuu olevan selvä strategia kuntajohtamiseen. Harmi, ettet ollut kai mukana kunnanjohtajaa haettaessa.
        Selväjärkisiä yksilöitä tarvittaisiin Kannonkoskellakin, sinulla on pointti.


      • hehheee

        Kannonkoski joutaa hävittää kartalta siellähän on enemmän hautuumaalla jengiä kuin eläviä koko kylässä


    • mikätyöootta

      Mite mahto mennä Vehkaojalta esmäne työpäevä?

      • xxfff

        Vittuuko se sulle kuuluu tissiposki


    • kysymyspaikallaan

      Mittee kuuluu Konnankoskelle?

    • kuitupoikki

      Saattaapi olla kuitu poikki Koskelle kun ei uutisia kuulu.

    • Syrjämäen_toivo

      Mites Make ja Teme on päässy tutustumaan toisiinsa? Joko vetävät yhtä köyttä vai onko ilmassa salamointia?

      • Syrjämäen_toivo

        Joku ei tykänny poistetusta viestistä näemmä


      • Voevoee

        Katos saakeli sentään


    • putkellatestaaja

      Eipä mennyt putkeen toi eka testi!
      Markku Vehkaoja aloittaa Kannonkosken kunnanjohtajana tänään 9.1.2017.
      Keski-Suomen Valokuituverkkojen johdannaissopimukset ovat kunnanjohtajan ensimmäinen testi. Selvitäkseen kuiville viritetystä pyydyksestä Vehkaojan on syytä ottaa asioista selvää viimeisen päälle.

      • Huvittavaa

        Minä nyt en ymmärrä mihin kunnan johtajaa tarvitaan tuollasessa tuppukylässä.
        Peukaloitaan pyörittää pöydän ääressä ja tuumaa mitäs nyt??


    • Ulos.ottoon

      Onko Kannonkoskella näkynyt isoa laskua? Liittyy siihen laajakaistaverkon maksuun. Siis siihen mihin ei pitänyt liittyä. Alkaa olla maksujen aika.

    • Utelias.uuno

      Minkälaisia laskuja on kunnat saaneet kuituverkkoyhtiön maksuista ja koroista? Tiettävästi lainat ja korot on ajat sitten langenneet maksettaviksi. Onko taas kyse laittomista tuista? Eikö yhtiön pitäisi hoitaa lainat eikä kuntien. Onko kunnat varanneet talousarvioihinsa nämä tulevat maksut? Pitäisikö tämä verkkoyhtiön rahoitus katkaista, koska tämä vain lisää kuntien velkaantumista?

      • Setietää

        Mene kysymään siltä joutilaalta kunnanpampulta


    • testaaja1

      Ei onnistunu ensmäne testi kunnanjohtajalta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe