Mamuille pakinkantokoulutusta

Työvoimaviranomaiset yrittää kouluttaa mamuista rakennusapumiehiä. Näinköhän näistä mamuista on siihen hommaan?

10

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AhmetMohameti

Kamelikuski ihmeissään kun joutuu 20 asteen pakkasella lankkuja ja tiiliä kantamaan !
      Firman on lisäksi palkattava tulkki, että kamelikuskille saadaan työohjeet välitettyä.

• OikeeIdi

sina teke pakkas rakennus mine pane sinu akka.

• Muhmaed

Mina vaante pitsa. Ei mina tehda raskas tyo. Mina parja hyvi kun kotoutaja neuvo mite mina saa kaiki tuki. Tee sina suomilainen kova tyo. Niin riita raha myos minule. Nain mina tilata ja maksa lisaa tulija kamelimaasta.

• eheeei

Mamu on menny vasta nukkumaan silloin kun raksamiehen pitää aamu seittemältä olla töissä.

• vihreänuori

Mamun uskonto kieltää työskentelyn vääräuskoisille. Jos tätä arvostelet, niin olet natsi-rasisti.

• ramadointia

Kesken työpäivän on useampi tunti varattava Mekkaan päin kumartelulle.

• NÖFNÖFFKOFF

Ei ne kauan kumartele pannaan possut vahtimaan työmaata

• SuloSipilä

Kainuussa on valtava työvoimapula.

• näinseon-todellakin

Ihmiskauppiaiden koko kirjo - oletko hoksannut - tunnistatko itsesi??
      http://mvlehti.net/2017/01/17/vahtera-nyt-saa-taa-jo-riittaa-mitta-tuli-tayteen/
      "Salakuljettajat ovat oma osansa bisneksestä. Siihen on sekaantunut sekä mafia, että mitä todennäköisimmin jotkut eurooppalaiset johtajat. Miksi he muutoin tekisivät ihmissalakuljetuksen niin kannattavaksi.
      Mutta on paljon muutakin. Suomessa voidaan listata asuntorakentajat, asuntojen vuokraajat, koko terveydenhoitosektori, autokoulut, kodinkone- ja tietoliikennekauppiaat, vaatekaupat, koulut ja niiden opettajat. Lastenvaunukaupat, vanhojen autojen myyjät – koko elämän kirjo."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4243
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2945
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2848
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2633
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      332
      2583
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2179
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1925
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe