Työvoimaviranomaiset yrittää kouluttaa mamuista rakennusapumiehiä. Näinköhän näistä mamuista on siihen hommaan?
Mamuille pakinkantokoulutusta
10
253
Vastaukset
- AhmetMohameti
Kamelikuski ihmeissään kun joutuu 20 asteen pakkasella lankkuja ja tiiliä kantamaan !
Firman on lisäksi palkattava tulkki, että kamelikuskille saadaan työohjeet välitettyä.- OikeeIdi
sina teke pakkas rakennus mine pane sinu akka.
- Muhmaed
Mina vaante pitsa. Ei mina tehda raskas tyo. Mina parja hyvi kun kotoutaja neuvo mite mina saa kaiki tuki. Tee sina suomilainen kova tyo. Niin riita raha myos minule. Nain mina tilata ja maksa lisaa tulija kamelimaasta.
- eheeei
Mamu on menny vasta nukkumaan silloin kun raksamiehen pitää aamu seittemältä olla töissä.
- vihreänuori
Mamun uskonto kieltää työskentelyn vääräuskoisille. Jos tätä arvostelet, niin olet natsi-rasisti.
- ramadointia
Kesken työpäivän on useampi tunti varattava Mekkaan päin kumartelulle.
- NÖFNÖFFKOFF
Ei ne kauan kumartele pannaan possut vahtimaan työmaata
- SuloSipilä
Kainuussa on valtava työvoimapula.
- näinseon-todellakin
Ihmiskauppiaiden koko kirjo - oletko hoksannut - tunnistatko itsesi??
http://mvlehti.net/2017/01/17/vahtera-nyt-saa-taa-jo-riittaa-mitta-tuli-tayteen/
"Salakuljettajat ovat oma osansa bisneksestä. Siihen on sekaantunut sekä mafia, että mitä todennäköisimmin jotkut eurooppalaiset johtajat. Miksi he muutoin tekisivät ihmissalakuljetuksen niin kannattavaksi.
Mutta on paljon muutakin. Suomessa voidaan listata asuntorakentajat, asuntojen vuokraajat, koko terveydenhoitosektori, autokoulut, kodinkone- ja tietoliikennekauppiaat, vaatekaupat, koulut ja niiden opettajat. Lastenvaunukaupat, vanhojen autojen myyjät – koko elämän kirjo."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618830- 1405073
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384443- 213628
- 233252
- 603082
- 293007
- 322668
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222383- 322319