jos jollakin samoja kokemuksia tai elät kaksois-suhteessa salaa...olisi terapeuttista jakaa kokemuksia asiasta. haussa naispuolinen n. 40-55v. itse 50v nainen joka rakastunut toiseen ja elämä välillä haastavaa kun on avoliitossa. voit laittaa osoitetta jos haluat jakaa kokemuksia, palaillaan siellä.
tositarinoita salasuhteista
7
383
Vastaukset
pistä sähköpostia
- alottaja
no voihan sitä jakaa miehenkin kanssa jos samassa veneessä??? laitappa sitä osotetta tulemaan
- hienoa999
Nii että eihän se neljäskään pyörä enää mitään haittaa. Antaa mennä alamäkeen kun kerran vauhti on jo päällä
- Jork
Hei,
luin juuri salasuhteestasi ja kysyit kokemuksista samasta tilanteesta. Kyllä olen samassa tilantessa jo yli 10 vuotta. Tähän aikaan mahtuu monenlaista ja alunperin sanoin että en halua mitään suhdetta joka on 24h kotona. Silloin olin juuri selvinnyt todella vaikeasta suhteesta ja se varmaankin on vaikuttanut omiin valintoihini. No tämä on kuitenkin osoittautunut tilantteeksi mikä ei tälle toiselle osapuolelle ole ollut mitekään ongelmallista. Aika kuluu ja mielet muuttu, Tässä tapauksessa on käynnyt niin että varattu osapuoli ei millään halua tajuta milloinka asia on ohi! Se on nyt suuri ongelma ja tätä on kestänyt jo melkoisien tovin. Hän ei kuitenkaan ole milloinkaan ollut valmis muuttamaan omaa tilannettan mutta HALUAA pitää suhdetta yllä. Tämä vain tiedoksesi näinkin voi käydä. - Tyhmämikätyhmä
Laitappa ite osoitetta tänne ensin, mikä mättä????
- Mikätarina
Miten niin tositarinoita?, eihän se ikinä tapahtunutkaan!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997