jos jollakin samoja kokemuksia tai elät kaksois-suhteessa salaa...olisi terapeuttista jakaa kokemuksia asiasta. haussa naispuolinen n. 40-55v. itse 50v nainen joka rakastunut toiseen ja elämä välillä haastavaa kun on avoliitossa. voit laittaa osoitetta jos haluat jakaa kokemuksia, palaillaan siellä.
tositarinoita salasuhteista
7
445
Vastaukset
pistä sähköpostia
- alottaja
no voihan sitä jakaa miehenkin kanssa jos samassa veneessä??? laitappa sitä osotetta tulemaan
- hienoa999
Nii että eihän se neljäskään pyörä enää mitään haittaa. Antaa mennä alamäkeen kun kerran vauhti on jo päällä
- Jork
Hei,
luin juuri salasuhteestasi ja kysyit kokemuksista samasta tilanteesta. Kyllä olen samassa tilantessa jo yli 10 vuotta. Tähän aikaan mahtuu monenlaista ja alunperin sanoin että en halua mitään suhdetta joka on 24h kotona. Silloin olin juuri selvinnyt todella vaikeasta suhteesta ja se varmaankin on vaikuttanut omiin valintoihini. No tämä on kuitenkin osoittautunut tilantteeksi mikä ei tälle toiselle osapuolelle ole ollut mitekään ongelmallista. Aika kuluu ja mielet muuttu, Tässä tapauksessa on käynnyt niin että varattu osapuoli ei millään halua tajuta milloinka asia on ohi! Se on nyt suuri ongelma ja tätä on kestänyt jo melkoisien tovin. Hän ei kuitenkaan ole milloinkaan ollut valmis muuttamaan omaa tilannettan mutta HALUAA pitää suhdetta yllä. Tämä vain tiedoksesi näinkin voi käydä. - Tyhmämikätyhmä
Laitappa ite osoitetta tänne ensin, mikä mättä????
- Mikätarina
Miten niin tositarinoita?, eihän se ikinä tapahtunutkaan!.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303878
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131859Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631314Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671115Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841