Oma suosikkini on numero 2 Sari.
On tosin missiksi hieman lyhyenläntä, 164cm, mutta muuten aika hottis.
Numero 9 Marjaana on myös ok, mutta turhan pitkä, 177cm (mua vain 4cm lyhyempi).
No niin, alkakaas haukkua...
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005038415.html
Taas valitaan missiä
31
381
Vastaukset
- joka.vuosi
Missä navetassa lehmänäyttely on menossa? En katsonut linkkiä. Niitä tulee olemaan riittävästi lähikuukausina.
- Susannajamarjaana
Pirteän ja hyväkuntoisen näköisiä naisia, kaikista olisi myös missiksi.
- ent.siivoojaparka
Haukkua? Nyt?
Haukutaan sitten vasta se voittaja. Kaikkia jaksa ...- koko.kolmen.kopla-
Tasa-arvon vuoksi on hyvä päästä haukkumaan myös ensimmäinen ja toinen painonhallitsemattomuusprinsessa.
Susanna ehdottomasti kaunein..
- reppuriika
Miss- suomessa on ikähaitari alhainen, taitaa olla 18- 24-vuotiaisiin saakka. Lihavien missien pitää olla nuoria aikuisia tai jopa keski-ikään ehtineitä. Lihavuusko siinä on se pääkriteeri.
Eipä yhden kuvan perusteella, kun on mukana pätkää ja pitkää, nuorta ja keski-ikäistä ja vaatetuskin ja asento on erilainen.
No 4. ja 8. tuli ensikatselulla mieleen.- mimmimum-..mi
Ehkä Jutta Gustafsberg on haistanut uuden bisneksen....plus kokoisen urheiluvaate mallisto.... uusi miss plus tulee edustamaan kyseistä mallistoa....
- tykkäänvaaleista
Elovenatytöt loistivat valitettavasti poissaolollaan, taitavat olla jo kuolemassa sukupuuttoon :(
tyttö no 4 oli iloisen ja pirtsakan näköinen. - Heikunkeikku
Iltaa täältä.
En oikein ole tyyppi, joka seurailee missejä.
Joskus kauan sitten missikisoja katsoin telkkarista, mutta siitä on jo niin kauan aikaa, että en ees muista. Se oli sitä aikaa, kun Satu Östring vai minkä niminen olikaan, valittiin missiksi.
Avasin linkkisi ja plerasin ehdokkaat läpi. Minusta tuo ensimmäinen on sievä. Naama tosi nätti.
Ihmettelen, miksi kirjoitit, että "No niin, alkakaas haukkua..." - LähdetäänLeikkiin
Katselin kuvia ja mietin, että pitäisiköhän ilmoittautua mukaan. Eivät näyttäneen kovinkaan nuorilta.
- tarkka_tuomari
Taas valitaan tissiä ja sitä noilla ehdokkailla on riittoisasti. Heikkous on se, etteivät esiinny yläosattomissa.
Kakkonen Sari Pulakka on kivasti tasaisen paksu ja tukka sekä kasvot on nätit. Jos ja kun minulle tulee tarpeeksi noita harmaita laitan tumman violetin värin hiuksiini. Veikkaan että Sari voittaa ☺️
- teerrieri
Tasapaksu pötkylä on varmaan helppo pukea. Naapurissa on tasapaksu pötkylä se on terrieri.
- Olis-hauskaa-nähdä
Onko terrieri puettu? Bikineihinkö?
- lommoposki
Valihtivat miss Helsingiksi kongolaisen mustanruskean naisen, jota kehuivat varreltaan hyväksi. Hah. Naamasta hienotunteisesti eivät maininteet,kun se on sitä suvaitsevaisuutta. Itse olen sitä, että missin on oltava kaunis kasvoiltaan eikä mikään murjaanin näköinen.
- hpuolik
Marjaana voittaa, jos käytetään urheiluvaatemallina niin meikäläiset ns. hevosenpuolikkaatkin löytävät sitten vaatetta.
- pitkäpötkylaiskalötky
expimot. Mihin se 177sm nainen on liian pitkä? Sinun mittasiko on sopiva, mihin?
- ent.siivoojaparka
Kai sinä sen tiedät, että miehen mielestä kaikki häntä 15 senttiä pitemmät naiset ovat liian pitkiä.
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Kai sinä sen tiedät, että miehen mielestä kaikki häntä 15 senttiä pitemmät naiset ovat liian pitkiä.
Tai sitten vaihtoehtoisesti 177 cm XL-kokoisella naisella olisi niin paljon tilavuutta, ettei Expimot enää pysty kantamaan hänet luolaan :)
- aina.meidän.syy
Tämä on rasismia! Kaikki taitavat olla valkoihoisia. Ei ketään voi valita missiksi.
- ent.siivoojaparka
Miss läskiksi voi/on pakkokin kyllä valita suomalaisen.
Sehän olisi rasismia, jos joku tummaihoinen valittaisiin rumemmaksi vartaloltaan kuin suomalainen nainen. - eto_va
Miss läskiksi voi/on pakkokin kyllä valita suomalaisen.
Sehän olisi rasismia, jos joku tummaihoinen valittaisiin rumemmaksi vartaloltaan kuin suomalainen nainen.olet vastenmielisen tuntuinen ihminen...
- ent.siivoojaparka
eto_va kirjoitti:
olet vastenmielisen tuntuinen ihminen...
Oletko ihan valveilla?
Oletko ihan valveilla?
Ehkä hän on unissaan tunnustellut sua. Tai luullut tunnustelevan sua lähinnä.
Marjaana Lehtinen on nätti. Ei kovinkaan pulska, mutta terveen näköinen.
- reppuriika
No meikäläinen ei koskaan olisi mittelöinyt missikisoissa, kun on ensinnäkin vain 160-senttinen. Ei se taitaisi iänkään puolesta enää onnistua, se "parasta ennen" on auttamattomasti mennyt ohi ja ei ole edes tarpeeksi noihin Plus Size-kisoihin.
Löysin kirjastosta Armi Aavikko ja vein sen yhtenä muutaman muun teoksen kanssa luettavaksi ystävättärelleni, joka lukee paljon ja ei enää jaksa paljon liikkua. Antoi eilen luettuja kirjoja takaisin. No ajattelin hieman silmäillä teosta, mutta päädyin sittenkin lukemaan sen kokonaan. Kun sitä on kiinnostunut elämänkerroista ja voi samalla palauttaa mieleensä 70-lukua ja nuoruutta. Vaikutti myös että kirja on asiallinen ja hyvällä maulla kirjoitettu. Jotenkin minua kyllä tökkii Dannyn osuus Armin elämässä ja sen vuoksi tuntui vaikealta alkaa tarinaa lukemaan.
No nuori ja mutta jo kokenut aikuinen Danny on ollut alkaessaan yhteistyön Armin kanssa. Yhden hölmöyden vielä ymmärtää elämässä, mutta ei kyllä jaksa enää käsittää sitä että alkaa jälleen pilamaan kokemattoman nuoren elämää mitä tapahtuu hänen ja Erikan suhteessa.
Aikuinen Eerika on, mutta kyllä sitä ihminen on vielä vihreä ja lentoon lähtenyt linninpoikanen 23-vuotiaana. Hyvin sen muistaa kun muistelee aikojaan kun itse oli sen ikäinen.
Vanha hautaan köllistyvä äijä käyttää hyväkseen nuorta tytön höperöä ja on saanut ilmaa siipiensä alle musiikin avulla ja saa kaipaamansa turvaa ja ukkelin kainalossa. Se on kumma piirre, että nuoret tytöt ihastuvat iäkkäisiin miehiin eroottisesti, ja taustalla on vain tarve saada kaivattua isän tai ukin läheisyyttä ja ukot käyttävät heitä häikäilemättä hyväksi. Sitten kun se vaihe on ohi ja he saavuttavat tunnetasolla aikuisuuden ja naiseuden, tuo suhde suorastaan ällöttää jälkeenpäin.
Tunnen erään parin jossa ikäero oli yli 40 vuotta. Vuosi sitten tyttö lähti omilleen ja löysi ikätoverin. Hän itsekin katuu ja ihmettelee, että miten sortui moiseen. Tunnustaa, että kyllä se jonkinlainen isän tai papan kaipuu ja ikävä kun oma isä on niin tunnetasolla saavuttamoton.
Olisi nyt Danny ollut sen verran ihminen, ja jättänyt tytön tässä suhteessa rauhaan ja keskittynyt vain hänen ammatilliseen valmentamiseen. Kyllähän äijä temput osaa, millä nuoren saa hyppysiinsä. Pilaa nuoren ihmisen elämän.Luin äskettäin EinoJuhani Rautavaarasta ja hänen 29v nuoremmasta Sini vaimostaan. En ole varma elääkö säveltäjä vielä.
Vaimo huolehtii hyvin vanhuksesta. Oma valintahan tuo on.
Turha miettiä motiivia miksi, hän itse sen tietää, vai tietääkö?
Dannyn motiivia voi arvailla, kai tyttökin suhteesta jotain hyötyy, vaikka mielestäni ei ole edes ammatillisesti eduksi jos kumppani on oman ukin ikäinen.
En itse miettinyt paljonkaan miksi aloin hoitamaan miestäni hänen sairastuttuaan, se vain jäi minulle, en uskonut aloittaessani että pesti kestää yli kymmenen vuotta. Mitä tuosta katumaan, se oli elämääni silloin.Rautavaara kuoli heinäkuussa 2016. Heillä oli iso ikäero myös. Nuo muusat on taiteilijoilla aina olleet. Minä en ota täydestä tätä Erikan tapausta. Toinen on nousu ja toinen laskukiidossa.. 😌
- bessie-
Eilisen Hesarin välissä olleessa isossa Cittarin mainoslehdykässä on yli puolen sivun mainos "UUSI FOR EVERY BODY BY JUTTA MALLISTO". Siinä mailleina on Jutta itse, lihaksikas mies ja vähintäänkin xxl kokoinen nainen, enempi päärynävartaloinen nainen.
Sopusuhtaisemmalla vartalolla, jollainen useimmilla näistä ehdokkaista taisi olla, mallisto kuin mallisto voi näyttää hyvältä, ja numero yhdeksän on mielestäni vähän liian hyvä ja valmis malli tavallaan. Rohkaistuuko tai vaivautuuko huomattavasti isompi ihminen edes sovittamaan vaatteita, ellei näe niitä enemmän itsensä kokoisen päällä.
Ehdokas numero viisi olisi minun valintani, uskoisin hänen pystyvän edustamaan mallistoa ja edistämään myyntiä mm. erottumalla ja tuomalla näkyvyyttä.
"No niin, alkakaas haukkua..." Vai vielä haukkua pitäisi, pelkkä wwuhh mielestäni riittää vastaukseksi tuollaiselle räksytykselle. wwuhh. Eihän vielä voi haukkua, kun ei väärää ole vielä valittu. Susanna (nro 4) ansaitsee tulla valituksi, niin valloittava hymy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584