Kyseessä pitkään palvellut 2.2 TD Almera, kilometrejä takana 380 tkm. Jätti nyt pakkasella tielle ja havaitsen dieselin saantiongelman olevan. Takaistuimen alta tankki auki, mutta sielläpä ei siirtopumppua ollutkaan. Huolto muisteli syöttöpumpun yhteyteen jotakin mallia tehdyn. Syöttöpumppu on taas paikassa, jonne ei pääse puolta autoa purkamatta. Eli siirtopumppu on kai etupellin ja moottorin välissä, minulle täysin mahdottomassa paikassa.
Laitoin ulkopuolisen siirtopumpun moottoritilaan suotimen jälkeen. Auto käynnistyi temppuilujen jälkeen. Nyt auto vaatii todella pitkää starttausta, kuin ilmaa olisi syöttöpumpussa. Ei tunnu ajamisenkaan auttavan. ( kännistyttyään pyörii hyvin ) Onko vika nyt muualla, vai saako auto jostakin ilmaa putkistoon. Itseäni pohdittaa se, ettei yritäkään käynnistyä alkuun, vaan pyörityttää moottoria kymmeniä sekuntteja.
Diesel almeran käynnistysongelma
Tesurakk
1
152
Vastaukset
- Tesurakk
Vaikutta siltä, että asentamani pumppu oli uutuudestaan rikki. Havaitsin dieseliä tihkuvan pumpun tiivisteiden välistä. Pumppu tyhjä muutaman tunnin jälkeen. Nyt pumppu vaihdettu ja kokeillaan, josko käynnistyvyys paranisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017513
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?965379- 834997
- 1364374
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113120- 462752
- 522749
- 612357
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102314Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211900