Miksi asiakkaat ajattelevat vain itseään?

MissäMeneeRajat

Olen töissä buffet paikassa ja pääsin tänä iltana kotia sairaalasta. Eli sain jonkun kohtauksen töissä Ja pyörryin paistoon missä tehdään ruoat pöytään. Säästösyistä olin yksin päivästä ja muut tulevat iltaan. Tuli kiire,en edes tiedä mistä kaikki asiakkaat ilmestyivät yhtä äkkiä.Noh siinä kiireen keskellä yritin kassalla olla ja paistella sapuskoja pöytään yms. Minulla alkoi tulemaan sitten huono olo ja huimasi,lopulta pimeni ja luultavasti pyörryin.Heräsin siihen kun asiakas tökkii ja katsoo olenko hereillä.Ensimmäinen asia mitä asiakas on,että 'kauanko menee vielä pizzoissa'. Siis mitä helvettiä oli minun ensimmäinen vastaus.Asiakas suuttui ja alkaa huutamaan,että on maksava asiakas. Jouduin itse soittamaan työkavereita töihin ja jopa ambulanssin. Lopulta tuli väkeä töihin ja ambulanssi saapui myös. Katsoivat sydänfilmin ynnämuut ja lopulta tie vei päivystykseen.Hoitajat saattelivat minua kohti ambulanssia niin tämä sama asiakas alkoi vittuilemaan ja haukkumaan.Minulla napsahti en edes tiedä miten,olen normaalisti rauhallinen ihminen,potkaisin kyseisen asiakkaan pöytää ja haistatin vitut. Hoitajat rauhoittelivat ja veivät lanssille. Myöhemmin kuulin pomolta kuinka tämä asiakas oli jatkanut räyhäämistä ja minun haukkumista,pomoni oli antanut hänelle porttikiellon ja uhannut soittaa poliisit. Olin sairaalassa varmuuksi muutaman yön,minulla oli ilmeisesti neste vajetta. Tykkään työstäni ja tykkään palvella asiakkaita,myös hankalat asiakkaat hoidetaan asiallisesti,mutta tuollaista käytöstä en ymmärrä. Ilmeisesti maksettu ruoka on tärkeämpi kuin ihmisen terveys.

10

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihemmetti

      Kyllähän se pitää maksavalle asiakkaalle ruuat hoitaa. tsot tsot teitpäs tepposet... Asiakas on aina oikeessa.

      Joo lähinnä säälittää ihmiset jotka ajattelevat näin.

      • Kateuttako

        Säälittää nämä asiakkaat, jotka vainoavat aspoja, kiusaavat ja seuraavat työpaikasta toiseen haukkuen, mustamaalaten ja savustaen joka työpaikasta pois.

        Eikö aspat tai ex-aspat saisi tehdä duunia, tienata rahaa vai mikä on? Velaksiko pitäisi elää vai lopun elämää olla kotona nyrkin ja hellan välissä rahattomana? Palkka&koulutuskateusko iskee vai onko kyseessä joku psyykkisesti hyvin sairas asiakas, psykopaatti, sadisti vai mikä?

        Jos kyse puhtaasti palkkakateudesta niin ainahan itse voi kouluttautua urallaan eteenpäin, vaihtaa ammattia ja työpaikkaa. Paljolti on itsestä ja omien korvien välistä kiinni! Sadismi ja kateus ei auta paljoa omalla uralla eteenpäin!


      • MissäMeneeRajat

        Olipa yllättävä vastaus.Asiakasta täytyy palvella myös kohtauksen saaneena,että asiakkaalla olisi hyvä olla. Jos aspi kuolee töihin niin asiakas tekee valituksen koska ei saanu palvelua. Sairasta.


      • tapahtumien_kirjo
        MissäMeneeRajat kirjoitti:

        Olipa yllättävä vastaus.Asiakasta täytyy palvella myös kohtauksen saaneena,että asiakkaalla olisi hyvä olla. Jos aspi kuolee töihin niin asiakas tekee valituksen koska ei saanu palvelua. Sairasta.

        Vuosia sitten paloi hoitokoiti. Suuri osa hoitajista kiisi ulos ensitöiksensä pelastamaan oman autonsa (talon seinustalla parkkipaikka). Unohtivat potilaat eli asiakkansa totaalisesti. Näitä juttuja tapahtuu kyllä molempiin suuntiin silloin tällöin. Onneksi itsekeskeisiä pelkästään omaan napaansa tuijottajia on silti aika vähän.


      • hoit_su
        tapahtumien_kirjo kirjoitti:

        Vuosia sitten paloi hoitokoiti. Suuri osa hoitajista kiisi ulos ensitöiksensä pelastamaan oman autonsa (talon seinustalla parkkipaikka). Unohtivat potilaat eli asiakkansa totaalisesti. Näitä juttuja tapahtuu kyllä molempiin suuntiin silloin tällöin. Onneksi itsekeskeisiä pelkästään omaan napaansa tuijottajia on silti aika vähän.

        Olitko paikalla vai onko pelkkää mutua?


      • tapahtumien_kirjo
        hoit_su kirjoitti:

        Olitko paikalla vai onko pelkkää mutua?

        Oma muistikuva. Luin lehdistä. Oli myös paljon esillä medioissa. Myös televisiossa. En ollut paikalla. Joka paikassa ei voi olla henkilökohtaisesti. Varmaankin 90 luvun alkupuolella tapahtui. Voi olla 80 luvun puolellakin. En tietenkään laittanut päiväkirjaani ylös asiaa. Sanon kuitenkin että näin tapahtui. Joku fiksumpi voi asian
        varmentaa. Ja Kupittaa G1 osaston laittomuudet ovat uudempaa settiä.


    • RoskaAsiakas

      Eli siis sain kohtauksen ja pyörryin,enkä pystynyt palvelemaan,asiakas valitti siis aiheesta? Naurettavaa !!!

    • juovettä

      Olet siis kuumassa nopeatempoisessa työpaikassa. Nythän opit pitämään nesteytyksestä huolen.

    • OtaOpikses

      Ei nälkäsii asiakkaita muukaan kiinnosta... prkl

    • Empatiakyvytön

      Asiakas on useimmiten idiootti ja tyhmä yksinkertainen apina, joka ei ymmärrä Suomea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe