Hengenvaarallinen Hua Hinin alue

Hengenvaarallista

30

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 696949576547

      Varmaan jotkin pommit mitä seudulla säännöllisesti räjähtelee ovat vaurioittaneet sillat ensin ja sen jälkeen tulvavesi sai ne romahtamaan

      • eiitkehymyillään

        Thaimaan hallinto, ihmisoikeudet, eläintensuojelu pitäisi ensin laittaa kuntoon, tulvia ja tsunameita tulee ja menee.


    • HuaHinsaarroksessa

      Onko hätäapu jo matkalla hua hiniin? Nähdäänkö huassa nälkää. Pettikö lerpan väittämä hyvä intra?
      Vastaako intra?

      • Hengenvaarallista

        Minun on suorastaan pakko lisätä kommentteja tähän aloittamaani ketjuun.
        Toivottavasti kukaan ei huomaa, sillat ovat sortuneet noin 100 km Hua Hinista etelään. Minun täytyy kaikin mahdollisin keinoin yrittää halveerata ihailemaani Hua Hiniä, koska minulla ei ole mitään mahdollisuutta matkustaa sinne. Itse Hua Hinissa ei ole mitään ongelmia tulvien kanssa.
        Koettakaa hyvät palstalaiset ymmärtää minua yksinäistä ja köyhää raukkaa täällä vuokra läävässäni.


      • Huanviihtyisyys
        Hengenvaarallista kirjoitti:

        Minun on suorastaan pakko lisätä kommentteja tähän aloittamaani ketjuun.
        Toivottavasti kukaan ei huomaa, sillat ovat sortuneet noin 100 km Hua Hinista etelään. Minun täytyy kaikin mahdollisin keinoin yrittää halveerata ihailemaani Hua Hiniä, koska minulla ei ole mitään mahdollisuutta matkustaa sinne. Itse Hua Hinissa ei ole mitään ongelmia tulvien kanssa.
        Koettakaa hyvät palstalaiset ymmärtää minua yksinäistä ja köyhää raukkaa täällä vuokra läävässäni.

        Todellakin turvallista ja viihtyisää Hua Hinissä, lento kapteeni lerppa tietää kyllä Hiekkaharjussa kaiken
        https://www.stara.fi/2017/01/09/sampo-kaulasen-loma-alkoi-kosteissa-merkeissa/


      • totuusesiinHuaHinistä
        Hengenvaarallista kirjoitti:

        Minun on suorastaan pakko lisätä kommentteja tähän aloittamaani ketjuun.
        Toivottavasti kukaan ei huomaa, sillat ovat sortuneet noin 100 km Hua Hinista etelään. Minun täytyy kaikin mahdollisin keinoin yrittää halveerata ihailemaani Hua Hiniä, koska minulla ei ole mitään mahdollisuutta matkustaa sinne. Itse Hua Hinissa ei ole mitään ongelmia tulvien kanssa.
        Koettakaa hyvät palstalaiset ymmärtää minua yksinäistä ja köyhää raukkaa täällä vuokra läävässäni.

        Onpas nimimerkinvarastaja aika törkeä valehtelija, Hua Hinissä on suurtulvat ja todella hengenvaarallista.


      • Huanviihtyisyys

      • Huanviihtyisyys
        Huanviihtyisyys kirjoitti:

        USA:n pohjoisosissa tullut ennätysmää lunta. Älkää viekö lapsianne sinne.

        Jakutiassa ennätyspakkaset. Kuolette pakkasiin jos sinne menette.


    • pienionkelma

      Veden saanti hotellissa pätkinyt. muutoin normaalia elämää Hua Hinissä

    • 656546456456

      Ei kannata tulla hua hiniin jos pelottaa, tämä on vaarallinen paikka, mene pattayalle kaltaistesi seuraa, mukavia aktiviteettejä, kuten pattayapalstalla näkee, keskiarvo 4,8 cm erinomaiset harrastusmahdollisuudet, https://youtu.be/aWjeITmDmmo
      Mukavia leikkejä rannanrotilla, täysin uusi kokemus jota et hua hinistä löydä, https://youtu.be/SwvA4HjBwGU
      Tuonneko viet lapsesi, ei kannata resuperse

    • RottiaMyösHuaHinissä

      Helvetisti täällä Hua Hinissä on poliiseja. Kyllä se todistaa että pinnan alla kytee. Pelko jäynää selvästi paikallisia. Ei täällä mukavaa ole jatkuvan pelon alla lomailla.
      Menkää muuten auringonlaskun jälkeen rannalle jos Hua Hinissä haluat nähdä rottia, on niitä täälläkin paljon.

      • 656546456456

        Jep kuten totesin ei kannata tulla jos pelottaa, eilenkin thaiarmeija suoritti automarssin liki kolmella ajoneuvolla kohti keskustaa, pattayalle kannattaa mennä.


      • UskonLerpanPelkäävän
        656546456456 kirjoitti:

        Jep kuten totesin ei kannata tulla jos pelottaa, eilenkin thaiarmeija suoritti automarssin liki kolmella ajoneuvolla kohti keskustaa, pattayalle kannattaa mennä.

        Numerotyyppiä peloittaa niin paljon ei uskalla nukkua piti valehdella klo 23.05 Suomen aikaan eli 04.05 thaimaan aikaa palstalla.


      • suomessaseon
        UskonLerpanPelkäävän kirjoitti:

        Numerotyyppiä peloittaa niin paljon ei uskalla nukkua piti valehdella klo 23.05 Suomen aikaan eli 04.05 thaimaan aikaa palstalla.

        Amalian loma sairaan isänsä luona Huassa lienee taas päättynyt. Nyt on masentuneena kotonaan sossun yksiössä ja kerää voimia uuteen trollausjaksoon.


      • 654767567657

        resuperse thaimaassa ei edelleenkään ole sossua eikä muitakaan sinun käyttämiä tukisysteemejä, täällä pitää pärjätä omillaan, ei taida olla tuttua sinulle.


    • pelottavattulvat

      Eivätkö nuo isot tulvat Hua Hinissä saa rottien lisäksi käärmeet liikkeelle?

    • KäärmeidenParatiisi

      Käärmeitä Hua Hinissä on saanut varoa aina.
      Niitä on paljon.

      • hehehehee

        Monta käärmettä olet nähnyt kun kerran puhut noin varmasti?
        Elätätkö käärmeitä siellä vuokraläävässäsi?


      • 654767567657

        Minä olen nähnyt vuosien varrella satoja käärmeitä, osa harmittomia osa taas ei, pihalla on ollut cobria, kyitä koirat pitävät ne kaukana... ei tarvitse niitä pelätä... ne kuuluu tähän luontoon, eikä niistä ole koskaan ollut mitään haittaa, ikävä on sellainen 5-10 senttinen tuhatjalkainen, puree niin perkeleen kovaa, ja sattuu niin saatanasti, nyt kun on satanut niitä on paljon, tänään oli pihalla pari, eli kun menet pimeällä ulos hoida valot päälle ensin. että näet minne astut.


      • hehehehee
        hehehehee kirjoitti:

        Monta käärmettä olet nähnyt kun kerran puhut noin varmasti?
        Elätätkö käärmeitä siellä vuokraläävässäsi?

        Ainakin kaksijalkainen käärme, Lerppa nimeltään on päässyt luikertelemaan Hua Hiniin. Tavattaessa poljettava maan rakoon.


      • 654767567657

        Ei resuperse olen luikahtanut pattayalle, sinne paratiisiin...


      • lerpanluikahdukset
        654767567657 kirjoitti:

        Ei resuperse olen luikahtanut pattayalle, sinne paratiisiin...

        Hiekkaharjusta lento kapteeni lerppa luikahtelee googlen avulla, milloin minnekin.
        Sika-amalia pitää huolen, ettei liian pitkäksi aikaa luikahda.


      • 654767567657

        Ei resuperse ensiviikolla lautalla hua hinistä pattayalle, reppana.
        Ei minulla ole mitään tekemistä äitisi kanssa reppana.


      • lerpanluikahdukset
        654767567657 kirjoitti:

        Ei resuperse ensiviikolla lautalla hua hinistä pattayalle, reppana.
        Ei minulla ole mitään tekemistä äitisi kanssa reppana.

        lento kapteeni lerppa se jaksaa valehdella, juuri kertoi:
        "654767567657
        12.1.2017 4:39
        Ei resuperse olen luikahtanut pattayalle, sinne paratiisiin..."

        Nyt se tapahtuukin ensiviikolla, sellaista se lento kapteenin elämä Hiekkaharjun kankahilla, roskiksen vieressä, mopopoikia jahdaten on!
        On siinä meillä sukeltava lento kapteeni, joka osaa kukkienkin kastelun, Hiekkaharjun orkideat kaipaavatkin näin talviaikaan lämmintä vettä...


    • hehehehee

      Mitä ihmettä! Onko Lerppa Hua Hinissä kun kirjoittelee paikan vaaroista. Toivottavasti hänellä ei ole virtuali lapsiaan mukana. Voisivat joutua vielä hengenvaaraan.

    • Äkkiäpois

      Hua Hinistä moni saa ja nopeasti tarpeekseen, kuten Jounin kaupan Sampo Vaimoineen, Äkäslompolosta:
      Jounin Kauppa jakoi käyttäjän Sampo Kaulanen videon.
      18 t ·
      Terveisiä HuaHinistä! Täällä alkaa ilmeisesti oleen sellanen olo, että pitäs vaihtaa paikkakuntaa!
      Me aateltiin huomenna tuupata Pattayalle ja siitä Ko Sametille, Ko Trangiin ja minne vielä?
      Saa antaa vinkkejä!
      Muuten ollu kivaa! Pilvistä ja hiukan tuulista! Se ei haittaa! Lämpö huitelee siinä 27c paikkeilla ja ihmiset on kivoja! ❤

    • onkopoikakyselee

      Missä lerppa luuraa?

      • lerpanseurue

        Täällähän minä paistelen makkaraa seurueeni kanssa. Tulli pakana vei kaikki karjalanpiirakat, mutta onneksi jätti hk siniset kassiin.
        Kyllä kelpaa tikun nenässä paistaa makkaraa pusikossa teltan edessä. Toivottavasti makkarat riittää koko matkan ajaksi. Jos ei riitä, niin täytyy mennä hullun miekkamiehen grillille syömään hänen lanseeraamaa grillattua rottaa. Tosin hullu miekkamies joutuu rahtaamaan rotat Pattayalta, koska Hua Hinissä ei ole rottia tarpeeksi kulutukseen nähden.
        Tämä on sitä todellista matkailua.


      • Oskarystäväsi
        lerpanseurue kirjoitti:

        Täällähän minä paistelen makkaraa seurueeni kanssa. Tulli pakana vei kaikki karjalanpiirakat, mutta onneksi jätti hk siniset kassiin.
        Kyllä kelpaa tikun nenässä paistaa makkaraa pusikossa teltan edessä. Toivottavasti makkarat riittää koko matkan ajaksi. Jos ei riitä, niin täytyy mennä hullun miekkamiehen grillille syömään hänen lanseeraamaa grillattua rottaa. Tosin hullu miekkamies joutuu rahtaamaan rotat Pattayalta, koska Hua Hinissä ei ole rottia tarpeeksi kulutukseen nähden.
        Tämä on sitä todellista matkailua.

        Hyvä, hyvä lentokapteeni -sukeltaja lerppis!
        Oot kuulemma taas pistämässä sitä lammaslupias uuteen uskoon. Omhan ne lampaat paljon parempia kuin neitsytvaimot, ruoholla selviävät, eikä tarvii kmaalliita korjuja ostella, kuhan päivittäin kävelytät nurmikolla. Onnea uusille suhteillesi.


    • lupiinhaluava

      Arvoisa lerppa, olen poikamies Suomesta ja tulossa sinne mahtavaan Hua Hiniin.
      Voisitko InterContinental Hua Hiniin jättää yhteystietosi Erkki Jaakopinpojalle niin otan heti saavuttuani yhteyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9343
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2760
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      154
      2513
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1356
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe