Ostaisin madalletun ja muutenkin rakennetun harrikan nelipyttysellä koneella, joka ois mielellään äänekäs.
Olen 55 vuotias lennonvalvoja Laajasalosta.
Minulla on yli 25 vuoden avioliitto takana pohjanmaalaisen laaturotunaisen kanssa.
Minulla on kallis koti, kaksi autoa ja palkkaakin 17 tonnia kuussa.
Madalletun tahtoisin ostaa sen johdosta, että olen monitoimirajoitteinen, joka tarkoittaa että en osaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan, kuten purkan syöntiä ja jotain muuta.
Tuo vammani ilmenee myös erittäin lyhyinä jalkoina, jonka johdosta vaimoni hassuttelee ja kutsuu minua persjalkaiseksi.
Seksuaalinen suuntautumiseni on idiootti ja olen ymmärtänyt että harrikka on minun juttuni.
Minulla on ktm, mutta lyhyiden persejalkojeni johdosta olen aina kumossa, sekä tuo pyörä on muutenkin liian raskas minun hauikselleni.
Toivon asiallisia vastauksia, eikä niitä imetkö ja otatko kakkoseen juttuja minulle, koska olen ihan heikkohermo ja menetän malttini.
Kiitos:
HondaKurkonen tai Kurko Hondanen, ihan miten vaan mutta kaverit sanoo Snyfä.
Olisiko myytävänä madallettua harrikkaa.
4
171
Vastaukset
- HondaKurkonLetkujenkka
Aloittaja on Niuvanniemessä (omasta mielestään Thaimaassa) näiden muutaman muun HD-apinan kanssa, joilla on Harrikat joka paikassa ja maailman kaunein ja älykkäin lättänaamavaimo (siis 9-v. pikkupoika), jolle Suomi-tyttö ei pärjää. Ei, vaikka Suomi-tyttö on akateeminen, sporttinen, vaalea, hoikka, älykäs, kaikkea hyvää mitä nainen ikinä voi olla. Lättänaamapikkupoika on HD-pelleille se ainoa oikea. No, pikkupilillä kun sohii, niin rupareikä on oikea osoite.
Kun aloittaja nyt penkoi taustojani, niin autoja on kaksi; toinen on työsuhdeauto (pellet, sitä teillä ei ole, kun ette ole edes töissä. Buaahhaahhaa). Lisäksi olen titteliltäni Area Flight Control Supervisor, siis päällikkölennonjohtaja, aluelähestymis- ja tornikelpuutuksilla, FIR-johtaja (lentotiedotusalue Southern Finland). Näin viisikymppiselle hyvä eläkevirka.
Joku sanoi nähneensä minut Lauttasaaressa KTMni kanssa. Täällä on toinenkin iso KTM, mutta se on harmaa.
Ottakaas nyt iltalääkkeenne siellä "Taimaasessa", bentsot kitaan ja uneksimaan moottoripyöristä. Jos olette oikein kilttejä, saatan ensi keväänä järjestää teille yleisölennätyksiä Niuvanniemessä uudella tulevalla KTM:lläni. - Palikkatesti
Yhteiskunnan tukipylväs Kurko tahtoo olla huokion kohteena, joten aktivointi paikallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834503Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu263304Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt412926- 182857
Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172747Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka442617Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132295MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142105- 71751