mä haluun olla rasisti aikuisena, niin tietääkö kukaan onko suomessa kkk seuroja?
Mä haluun olla isona rasisti
17
600
Vastaukset
Haluatko liittyä rankaisukerhooni? Sen nimi on elintasopakolaisten rankaisijat. Tai mustan yön sotilaat. Tai värittömän Suomen puolustajat.
- Toivottavastirasisti69
Tietenkin haluan liittyä kerhoosi.
- isisisis
Kyllä minäkin haluaisin.
animehomo- kirjoitti:
Turkkilaiset orjat.
He ei ole orjia. Me oltaisiin kuoltu sukupuuttoon ilman kebabbia
- Eeeeeeeee
Voidaanhan me semmonen ainakin järjestää.
Lapuan liike satuttiin lopettamaan mutta onneks vielä SVL ja PVL toimii :)
Suosittelen!
Lisäksi, liittymisessä voi auttaa tutustuminen kyseiseen sivustoon: "http://www.vastarinta.com/", sekä väkivaltarikostuomio. Toivottavasti pääset polttamaan ristejä ja kantamaan Etelän tai Saksan lippua jo kuukauden sisällä! :)- Toivottavastirasisti69
Kiitos kaikille on hieno nähdä että suomessa on vielä innokkaita rasisteja.
- FrömLapua
Tottakai!! Me täällä eteläpohjammaalla koetamme nuorisovoimin potkia sen Lapuan Liikkeenkin henkiin, valoisalta näyttää ainakin vielä!
Voin tulla mukaa jos voidaa alentaa ruåttalaisia.
Voithan sinä ilman KKK:ta rasisti olla. Ei muuta kuin kadulle vain osoittamaan mieltä! Tulen mukaan kun lonkka paranisi.
Matuja koko sakki
- Kirkottuleen666
Nyt on oikee meininki!
Eli haluat syylistyä rikokseen. Kiva. Pitää auttaa 16v lapsia.
- LahopääValtio
Sebastian Tynkkynen sai rikoksestaan suhteessa vähäisen tuomion, samat selitykset sillä on edelleen sivuillaan ja julkisuutta palkintona.... että kun oikeus yrittää rangaista, saa se teoillaan aikaan enemmänkin vahinkoa sillä noi sen hokemat asiat tulivat paremmin esille ja sai paljon kannatusta sen sijaan että olisi aiheuttanut jotakin häpeämistä rikoksesta. Aika päälaellaan on tämä maa näköjään. Ilmaista julkisuutta ja Suosionosoituksia. 300e o pikku raha siitä että pääset VALTAMEDIAN etusivuille ^^
Rasistina pääset nopeammin esille ja etenemään Poliitikkona! Tulevaisuuden ala! - Anonyymi
mikä tää ny o:DDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514