Mihin voi ilmoittaa toimittajasta joka vapaa ajallaan ja jopa työajallaan käyttäytyy uhkaavasti ja jopa agressiivisesti ja lähettää muun muassa uhkausviestejä ja soittaa uhkauspuheluita ja välillä jopa vainoaa ja kyttää, kuuluu journalistiliittoon voiko sinne ilmoittaa kyseisen toimittajan käytöksestä,poliisille myös ilmoitettu mutta ei vaikutusta henkilön käytökseen jatkaa edelleen
Toimittajan törkeä käytös
4
218
Vastaukset
- nilkkuallan
Joku teeskentelee naiivia. Uhkaava eli agressiivinen, höh
- paljastit_itsesi
Sinä taas et pysty edes teeskentelemään fiksua...
- Pissapää-toimittajat
Valtamedian toimittajilla on oikeus valehdella työkseen, joten he luulevat olevansa muutenkin lain yläpuolella.
Toimittajan ammatti on perinteisesti ollut Suomessa rankasti yliarvostettu. Pääsevät herrojen kanssa marjaan ja luulevat olevansa itsekin jotain eliittiä.
Suoraan sanottuna pissa on noussut monella toimittajalla pahasti päähän...- pimpelipompelitrallaa
Komppaan sinua suuresti :) uutiset ovat sillee valetta, jos niitä ei osaa kotonaan suomentaa oikein. Niitä aina sievistellään valtaeliitin hyödyksi. Tottakai, kun ollaan kerran eliitin kanssa marjassa. Mutta ei siinä ole lain kanssa mitään tekemistä. Että terveisiä sinne Journalistiliittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308