Miten kerron miehen e vaimolle

mitenautannaista

että voisi laihduttaa ja vähän hoitaa itseään? Ymmärrän miestä että halusi eron, ja nauramme yhdessä hänen ulkonäölleen, ihan aiheesta. Voisin vähän ulkoiluttaa ja juoksuttaa häntä tuolla metsässä ja käyttää kuntosalilla, eihän häntä kukaan huoli kun on tuota ylipainoa tuplat. Myöskin hiukset voisi leikata ja alkaa meikkaukoulu. Auttaisin häntä kaunistumaan mutta ei hää jaksa. Mitä teen? Olen laittanut useaan otteeseen ruokavalion postitse mutta sekään ei mene perille.

11

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LissuOnFörbi

Katso vain omaan peiliisi. Sun ei kannata poistua kotoota.

• olenniinihana

Miehen ex vaimo ei sieltä meidän peilistä luojan kiitos näy.

Minä kunmenen peilin eteen, sieltä katsoo erittäin kaunis hoikka ja upea nainen, minä.

• Kuule se on sellanen juttu ettei sinulle kuulu kenenkään ulkonäkö,talous,fyysinen/henkinen hyvin vointi eikä varsinkaan ex:n koti

• LissuOnFörbi

Juuri näin. Lissu keskittyköön vain siihen omaan ulkonäköönsä ja olkoon tyytyväinen, että edes hän itse (luultavasti ainoana ihmisenä maailmassa) pitää itseään kauniina ja hoikkana.

Mitä todennäköisemmin lissulla peilistä näkyvän hoikkuuden takana on vääristävä peili, ja kauneuden takana huimausaineet tahi alkoholi.

• LissuOnFörbi kirjoitti:

Juuri näin. Lissu keskittyköön vain siihen omaan ulkonäköönsä ja olkoon tyytyväinen, että edes hän itse (luultavasti ainoana ihmisenä maailmassa) pitää itseään kauniina ja hoikkana.

Mitä todennäköisemmin lissulla peilistä näkyvän hoikkuuden takana on vääristävä peili, ja kauneuden takana huimausaineet tahi alkoholi.

Ja mitä iloa on koreasta kuoresta kun joka kerta avaa suunsaja niin koreakuori rapisee ja näyttää sydämmen mustuuden

• Näinseontotta
        radikaal kirjoitti:

Ja mitä iloa on koreasta kuoresta kun joka kerta avaa suunsaja niin koreakuori rapisee ja näyttää sydämmen mustuuden

Juurikin näin ,vaikka olis kuinka kaunis, mutta kun avaa suunsa, valtava rumuus ja tyhmyys tulee esiin, sillon ulkoisella kauneudella ei ole vetään virkaa.

• Näinseontotta
        Näinseontotta kirjoitti:

Juurikin näin ,vaikka olis kuinka kaunis, mutta kun avaa suunsa, valtava rumuus ja tyhmyys tulee esiin, sillon ulkoisella kauneudella ei ole vetään virkaa.

Näppäinvirhe ,siis mitään virkaa.

• LissuOnFörbi
        Näinseontotta kirjoitti:

Mut eihän toi lumppu ole edes kaunis.

• Näinontotta
        LissuOnFörbi kirjoitti:

Mut eihän toi lumppu ole edes kaunis.

Niinpä, jatkuva päihteiden käyttö rumentaa valtavasti ja samalla myös järki lähtee ,aivosoluja tuhoutuu päihteiden myötä.

• KIRJOITUSHÄRÖT

Sä voit auttaa itse itseäsi ja käydä eka luokka uudelleen.

• AAkerho

Miten sulle vois kertoo , että vähentäisit tuota alkoholin käyttöä ja menisit ulkoilemaan muuallekin kun baariin ja Alkoon.
      Me nauramme sun kännäämistäsi
      Kuontalosikin voisit joskus pestä ja käydä suihkussa, ja aloittaa sen " meikkakoulun".
      Opetettais sun syömäänkin jotain ainaisen juomisen sijaan.
      Tässä sulle posti, tuskin menee perille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5093
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      111
      2616
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2064
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1920
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      118
      1670
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1279
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1269
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1038
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1027
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1019
    Aihe