hei.olisin kiinnostunut mediaassistentti koulusta, mutta haluaisin tietää mitä minun pitäisi jo osata koulua varten. minulla on viä vähä yli 6kk aikaa miettiä minne kouluun meen mutta minua karmii kun en ole varma mitä minun pitäisi osata. ajattelin audio visuaalista viestinnän puolta tai jotain semmoista. voisiko joku kertoa kokemuksestaan??
Vastaukset 3
- eikannata
Varoitan! Media-assistentiksi opiskelu on turhista turhin homma. Töitä et saa. Oman alan töitä ei vain ole ja muiden alojen työnantajat karttavat media-assistenttia kuin ruttoa.
- Shalala
Hellurei. Nykyaikana media-assari on ns. "mediaseksikäs" ammattivaihtoehto. Mutta töitä hyvin vähän. Hyvin vähän. Jos kahta asiaa, siis taitoja ja suhteita löytyy, niin työpaikka saattaa ehkä löytyäkin. Ei tuonne mitään ihmeempiä taitoja tarvitse, mutta luova silmä ja piirtämiskyky ovat aika pakolliset.
Periaatteessa ekan vuoden aikana käydään läpi semmoisia asioita kuten CMYK ja RGB, typografia, logo ja käyntikorttisuunnittelu etc. Ohjelmistoina yleensä Adoben Illustrator ja Photoshop. Jossain kohtaa tulee verkkosivusuunnittelu, HTML, CSS, Wordpress. - edes.tämä
Hyvä olisi osata kirjoittaa suomea edes sen sanan 'media-assistentti' verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518