media assistentti

mediakouluinnokas

hei.olisin kiinnostunut mediaassistentti koulusta, mutta haluaisin tietää mitä minun pitäisi jo osata koulua varten. minulla on viä vähä yli 6kk aikaa miettiä minne kouluun meen mutta minua karmii kun en ole varma mitä minun pitäisi osata. ajattelin audio visuaalista viestinnän puolta tai jotain semmoista. voisiko joku kertoa kokemuksestaan??

3

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannata

Varoitan! Media-assistentiksi opiskelu on turhista turhin homma. Töitä et saa. Oman alan töitä ei vain ole ja muiden alojen työnantajat karttavat media-assistenttia kuin ruttoa.

• Shalala

Hellurei. Nykyaikana media-assari on ns. "mediaseksikäs" ammattivaihtoehto. Mutta töitä hyvin vähän. Hyvin vähän. Jos kahta asiaa, siis taitoja ja suhteita löytyy, niin työpaikka saattaa ehkä löytyäkin. Ei tuonne mitään ihmeempiä taitoja tarvitse, mutta luova silmä ja piirtämiskyky ovat aika pakolliset.

Periaatteessa ekan vuoden aikana käydään läpi semmoisia asioita kuten CMYK ja RGB, typografia, logo ja käyntikorttisuunnittelu etc. Ohjelmistoina yleensä Adoben Illustrator ja Photoshop. Jossain kohtaa tulee verkkosivusuunnittelu, HTML, CSS, Wordpress.

• edes.tämä

Hyvä olisi osata kirjoittaa suomea edes sen sanan 'media-assistentti' verran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2395
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      72
      1160
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1107
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      78
      822
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      668
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      635
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      29
      608
    Aihe