Tottakai jos haluatte.....

Ministeri-ainesta

Voin alkaa palstan pää-ministeriksi sopivin ehdoin, niin ettei se rajoita muuta toimintaani?
Minulla, suvulla, serkuilla ja tuttavilla ei ole kytköksiä Alleriin, Elleniin, Sanomiin eikä muihinkaan julkaisuihin.
Itselleni ei tule Seiskaa, ei irtoa Hymy ja minulla on Alibi. Seuraa kaipaisin mutta en Apua.
Sitä en tiedä, mitä sukupiiri on tilannut, joten en jäävää itseäni. Tiedä vaikka saisin tuttaviltani, tiskin alta vaivihkaa, jotain Kalle-Jallu sektoria selailtavaksi?
Palstan hallitus-ohjelmassa minulla on aikeita jakaa sanktioita.
Lapsia minulla ei ole. En olisi ehtinyt valvomaan mihin järjestöihin ja rikollispiireihin he olisivat liittyneet? Johonkin Helvetin Luusereihin kuka ties?
Kiistän ehdottomasti, että olisin tiennyt tämän palstan olemassa olosta. Tulin tänne ensimmäistä kertaa ilman sukuni painostusta.

7

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää.vaan

      Älä valehtele , on sinulla yksi lapsi, tyttö

    • vain-luuseri-valitaan

      PÄÄ-MINISTERIKSI VOIDAAN VALITA VAIN JOS EI OLE PERHETTÄ, SUKUA, KAVEREITA, NAAPUREITA, TYÖKAVEREITA, TYÖPAIKKAA, ELÄMÄÄ, RAHAA, EIKÄ MUUTAKAAN OMAISUUTTA.

      • HalvatunHuutajaPÖöö

        Älä HUUDA!!!!


    • Sopii mainiosti, siitä vaan puuhiin, älä turhaan jääväile itseäsi, se on sanakin jo niin ei-kaunis, että anna mennä vaan ja isoilla kaarilla joka suutaan vaan heilut, niin hyvä tulee.

      Mitä noihin sanktioihin tulee, niin aina pistän hanttiin oli aihetta tai ei.

      Onnea vaan valitsemaasi hölmöläisen hommaan. Kaikkia meitä tarvitaa.

    • eppu2

      No, mikset samantein rupea presidentiksi.

    • 333134567

      Kuka vaan voi olla palstan pääministeri jos jaksaa olla valveilla.

    • Äänestin sinua peukulla, aloittaja: jo vain minulle sopii. Arvelen, että olet Hyvän tahdon lähettiläs mieluummin kuin Mielensäpahoittaja..))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe