<Lauletaan Tapio Rautavaaran; Isoisän olkihatun sävelellä>
Mä kerran Sutin ullakolle yksin kapusin
Ja sattumalta vanhan kaapin siellä aukaisin
Mä sitä pengoin mitä lienen oikein etsinyt
Niin löysin vanhan ufosalkun siitä kerron nyt
Sen pölystä kun puhdistin ja sitä kääntelin
Ja härpäkkeitä vimpaimia innolla vääntelin
En aikaa tiedä miten kauan siinä viivähdin
Kun ufosalkun tarinaa mä hiljaa muistelin
Asui kerran pien´varaktori näillä kulmilla
Niin kreisiä ufotutkijaa, nyt et löydä todella
Älynväläys pieneen päähän sitten kerran pälkähti
Ja härpäkkeilleen viimein sitten salkun valitsi
Vaan valinta se tuskin siinä aikaa vienyt ois
Mut salkust piti pirulaiset häätää ensin pois
Kun kerran katsoi värähtelytaajuusmittariin
koth kaikki vehkeet salkkuunsa hän hommannut ol siin´
Näin kului aikaa liiterissä puuhastellessaan
Työtä piisas romanssit ei ehtineet kukkimaan
Ja joka ilta juovuksissa liiteristään huus
Vituks meni tääkin vehje ja meisseleitä kuus
Pelkäsi hän sulkemista Alkon myymälän
Ja kehitteli kummiaan vain päässään hämärän
Niin surkeast kuin lokakuu vain päättyäkään vois
Kun kera valkotakkisten niin vietiin hänet pois
Salkun valokuvat sylissäni ma hämys ullakon
Mietin, miks tuo munasillaan joka kuvas on
Sutistakin sitä kautta potkutkin hän sai..
Jossain eläintarhassa, nuo vuodet vietti kai
Mutt ajan myötä haurastumat tuli kalteriin
Karvainen paits päästään sieltä pakoon luikki niin
Näin varaktorin ufosalkku sai mun nauramaan
Ja vanhan kaapin kätköihin sen laitoin uudestaan
Varaktorin ufosalkku lyrics
92
846
Vastaukset
- kiinnostunuthlö
Onko se myyty jo se varaktorin ufosalkku ja mitä kaikkea se sisältää?
- PeräProbe
Suosittelen että desinfioit ne härpäkkeet ennen käyttöä jos harkitset tuon legendaarisen salkun hankintaa.
- Scenaarisaurus
PeräProbe kirjoitti:
Suosittelen että desinfioit ne härpäkkeet ennen käyttöä jos harkitset tuon legendaarisen salkun hankintaa.
Mitä luulet... et onkohan se dude... niiku itteesä tutkinu sillä probella?
- perusjäsen2.o
on sulla hyvät kappalejaot ainaskiin... taas veikkaan. että oot noita wannabee halluis nähä oikeen ufon -yhdistystyyppejä... ja varman halluisit olla ainaskiin sihteeri, jos et PJ
- mitenmeni
Keksitkö varaktori tuon vajakkitrollihahmon ihan itse, vai onko tuo joku amerikan skepsikseltä saatu vinkki palstahäirinnäksi?
- MeneNytHoitoon
mitenmeni kirjoitti:
Keksitkö varaktori tuon vajakkitrollihahmon ihan itse, vai onko tuo joku amerikan skepsikseltä saatu vinkki palstahäirinnäksi?
On se kumma ettei mene päivää että joku ei horisisi palstalla varaktorista. Itse asiassa tämä varaktorihorina on näemmä tämän päivän ainoa postattu sisältö palstalle, eli hyvää työtä varaktofobi on tehnyt palstan alasajossa.
Joo, varmasti salajuonessa ovat mukana amerikan skepsiksen lisäksi ruotsin sosialidemokraatit, Putin & Trump sekä Yrjö Soros. Ei sovi myöskään unohtaa NASA:n, ESA:n ja Vesan sekä IAEA:N ja IKEA:N osuutta suomalaisen ufotutkimuksen tuhoamisessa...
Tziisus sentään... - hyvinmeneejatkakaa
MeneNytHoitoon kirjoitti:
On se kumma ettei mene päivää että joku ei horisisi palstalla varaktorista. Itse asiassa tämä varaktorihorina on näemmä tämän päivän ainoa postattu sisältö palstalle, eli hyvää työtä varaktofobi on tehnyt palstan alasajossa.
Joo, varmasti salajuonessa ovat mukana amerikan skepsiksen lisäksi ruotsin sosialidemokraatit, Putin & Trump sekä Yrjö Soros. Ei sovi myöskään unohtaa NASA:n, ESA:n ja Vesan sekä IAEA:N ja IKEA:N osuutta suomalaisen ufotutkimuksen tuhoamisessa...
Tziisus sentään...Parempi hiljaisuuskin kuin lueskella päiväkotihuumorin tasolla olevia pennistonjuttuja. Herkkähipiäisen ukkelin saa aika helposti hiljaiseksi. Lupasi postittaa mielenterveysjuttuja palstan täyteen ja niinhän tuo on tehnytkin. Jokaikiseen palstan aiheeseen liittyvään aloitukseen hän viimeistään toisessa vastauksessaan kutsuu kirjoittajaa hulluksi uskovaiseksi. Nämä nimittelyt ja mustamaalaus ovat se todellinen syy miksi palsta kuolee. Kukaan viitsi kirjoittaa mitään omistakaan kokemuksista, kun heti saapuu tuo maanikko ukkeli mielenterveyttä epäilemään.
- otapaslääkkeesi
hyvinmeneejatkakaa kirjoitti:
Parempi hiljaisuuskin kuin lueskella päiväkotihuumorin tasolla olevia pennistonjuttuja. Herkkähipiäisen ukkelin saa aika helposti hiljaiseksi. Lupasi postittaa mielenterveysjuttuja palstan täyteen ja niinhän tuo on tehnytkin. Jokaikiseen palstan aiheeseen liittyvään aloitukseen hän viimeistään toisessa vastauksessaan kutsuu kirjoittajaa hulluksi uskovaiseksi. Nämä nimittelyt ja mustamaalaus ovat se todellinen syy miksi palsta kuolee. Kukaan viitsi kirjoittaa mitään omistakaan kokemuksista, kun heti saapuu tuo maanikko ukkeli mielenterveyttä epäilemään.
Ja tämäkö ketju ja sen aloitus ei ole mielestäsi päiväkotihuumoritasoa? Niitä pennistonjuttuja on ollut aika harvakseltaan, toisin kuin varaktorista itkemistä, jota on joka ikinen päivä aamusta iltaan, ja ollut vuosikausia. Mikään, kenenkään muun kirjoittama ei ole edes samassa mittakaavassa kuin varaktorista itkevän häiriintyneen häirikön palstan tukkiminen varaktori-aiheisilla viesteillään.
Paradoksaalista onkin että varaktofobi itkee palstan tilasta, vaikka on itse juuri sen aiheuttaja.
>>Lupasi postittaa mielenterveysjuttuja palstan täyteen ja niinhän tuo on tehnytkin. <<
Missä tuollainen lupaus on, ja missä ovat palstan täyttävät mielenterveysjutut? Ei näy moisia vaikka kuinka selaisi taaksepäin. LAitapa linkkiä moisiin, vai täytyykö taas yhdessä todeta että kyse on sinun mielikuvitusjutuistasi?
>>Jokaikiseen palstan aiheeseen liittyvään aloitukseen hän viimeistään toisessa vastauksessaan kutsuu kirjoittajaa hulluksi uskovaiseksi.<<
Voitko esittää vaikka linkillä esimerkin tuollaisesta käytöksestä? Ei nimittäin näy palstaa lukemalla. Vai täytyykö taas todeta että kyse on vain sinun kuvitelmistasi?
>>Nämä nimittelyt ja mustamaalaus ovat se todellinen syy miksi palsta kuolee. <<
Kun nyt jälleen joudumme todennäköisesti totemaan että kyse on vain mielikuvitusjutuistasi, koska et luultavasti taaskaan todista väitteitäsi, niin samalla voimme todeta että varaktofobi joka postaa palstalle vainoharhojaan, aloittaa varaktoriaiheisia ketjuja, ja tukkii muiden ketjut, mm. B.Borgin, varaktoriaiheisilla horinoillaan, on se joka oikeasti pilaa palstan.
Varaktorin viestejä, tai väittämäsi kaltaisia kirjoituksia ei ole palstalla murto-osaakaan verrattuna varaktofobin jatkuvaan floodaamiseen palstalla. vain hullu ei näe tätä epäsuhtaa varaktofobin itselleen palstan pelastamisena perustelemassa touhussa, joka itse asiassa on juuri se joka palstan turmioksi on koitunut.
Tämä EI ole trollausta tai häirintää; Olet oikeasti kipeä ja varaktori täyttää koko elämäsi, hakeudu hoitoon. - Per-Saukko
otapaslääkkeesi kirjoitti:
Ja tämäkö ketju ja sen aloitus ei ole mielestäsi päiväkotihuumoritasoa? Niitä pennistonjuttuja on ollut aika harvakseltaan, toisin kuin varaktorista itkemistä, jota on joka ikinen päivä aamusta iltaan, ja ollut vuosikausia. Mikään, kenenkään muun kirjoittama ei ole edes samassa mittakaavassa kuin varaktorista itkevän häiriintyneen häirikön palstan tukkiminen varaktori-aiheisilla viesteillään.
Paradoksaalista onkin että varaktofobi itkee palstan tilasta, vaikka on itse juuri sen aiheuttaja.
>>Lupasi postittaa mielenterveysjuttuja palstan täyteen ja niinhän tuo on tehnytkin. <<
Missä tuollainen lupaus on, ja missä ovat palstan täyttävät mielenterveysjutut? Ei näy moisia vaikka kuinka selaisi taaksepäin. LAitapa linkkiä moisiin, vai täytyykö taas yhdessä todeta että kyse on sinun mielikuvitusjutuistasi?
>>Jokaikiseen palstan aiheeseen liittyvään aloitukseen hän viimeistään toisessa vastauksessaan kutsuu kirjoittajaa hulluksi uskovaiseksi.<<
Voitko esittää vaikka linkillä esimerkin tuollaisesta käytöksestä? Ei nimittäin näy palstaa lukemalla. Vai täytyykö taas todeta että kyse on vain sinun kuvitelmistasi?
>>Nämä nimittelyt ja mustamaalaus ovat se todellinen syy miksi palsta kuolee. <<
Kun nyt jälleen joudumme todennäköisesti totemaan että kyse on vain mielikuvitusjutuistasi, koska et luultavasti taaskaan todista väitteitäsi, niin samalla voimme todeta että varaktofobi joka postaa palstalle vainoharhojaan, aloittaa varaktoriaiheisia ketjuja, ja tukkii muiden ketjut, mm. B.Borgin, varaktoriaiheisilla horinoillaan, on se joka oikeasti pilaa palstan.
Varaktorin viestejä, tai väittämäsi kaltaisia kirjoituksia ei ole palstalla murto-osaakaan verrattuna varaktofobin jatkuvaan floodaamiseen palstalla. vain hullu ei näe tätä epäsuhtaa varaktofobin itselleen palstan pelastamisena perustelemassa touhussa, joka itse asiassa on juuri se joka palstan turmioksi on koitunut.
Tämä EI ole trollausta tai häirintää; Olet oikeasti kipeä ja varaktori täyttää koko elämäsi, hakeudu hoitoon.Onko sinulla kovin tärkeä suhde tuohon "varaktoriin" kun niin intesiivisesti kirjoittelet? Vaikuta ihan samalta henkilöltä joka aina jaksaa puolustella tuota "varaktoria" joka et kuitenkaan. Kiellät sen taas senkin, eikös vaan?
Näitä vakiofraaseja saamme ilmeisesti lukea aina sinulta; "otapaslääkkeesi" - "hakeudu hoitoon" yms. vihjailevia tekstejä. - OtaNytNeLääkkeet
Per-Saukko kirjoitti:
Onko sinulla kovin tärkeä suhde tuohon "varaktoriin" kun niin intesiivisesti kirjoittelet? Vaikuta ihan samalta henkilöltä joka aina jaksaa puolustella tuota "varaktoria" joka et kuitenkaan. Kiellät sen taas senkin, eikös vaan?
Näitä vakiofraaseja saamme ilmeisesti lukea aina sinulta; "otapaslääkkeesi" - "hakeudu hoitoon" yms. vihjailevia tekstejä.Ei minkäänlaista, en tunne henkilöä. Ja huomio siitä kuka palstaa tosiasiallisesti pilaa, on mielestäsi "intensiivistä kirjoittelua"? Taidat lukea intensiivisesti ja tulkita toisten ihmisten tarkoitukset ihan päin vittua. Tässä näemme taas että luisuit harhoihisi ja epäluuloihisi kun puhe oli siitä kuka palstaa pilaa.
Eikä kehoituksissa hoitoon hakeutumisesta ja lääkkeiden ottamisesta yhtään mitään vihjailevaa ole, vaan ne ovat ihan suoria kehoituksia ilmeisen sairaalle ihmiselle. - Arvasihansentaas
Per-Saukko kirjoitti:
Onko sinulla kovin tärkeä suhde tuohon "varaktoriin" kun niin intesiivisesti kirjoittelet? Vaikuta ihan samalta henkilöltä joka aina jaksaa puolustella tuota "varaktoria" joka et kuitenkaan. Kiellät sen taas senkin, eikös vaan?
Näitä vakiofraaseja saamme ilmeisesti lukea aina sinulta; "otapaslääkkeesi" - "hakeudu hoitoon" yms. vihjailevia tekstejä.Blab blab...
Eli todisteita noille yllä esitetýille väitteille ei sitten taaskaan tule? - noniiiin
OtaNytNeLääkkeet kirjoitti:
Ei minkäänlaista, en tunne henkilöä. Ja huomio siitä kuka palstaa tosiasiallisesti pilaa, on mielestäsi "intensiivistä kirjoittelua"? Taidat lukea intensiivisesti ja tulkita toisten ihmisten tarkoitukset ihan päin vittua. Tässä näemme taas että luisuit harhoihisi ja epäluuloihisi kun puhe oli siitä kuka palstaa pilaa.
Eikä kehoituksissa hoitoon hakeutumisesta ja lääkkeiden ottamisesta yhtään mitään vihjailevaa ole, vaan ne ovat ihan suoria kehoituksia ilmeisen sairaalle ihmiselle." Eikä kehoituksissa hoitoon hakeutumisesta ja lääkkeiden ottamisesta yhtään mitään vihjailevaa ole, vaan ne ovat ihan suoria kehoituksia ilmeisen sairaalle ihmiselle. "
Miten tulkitset äidin naimis kehoituksen ja hulluiksi haukkumiset?'Onko se tervejärkisen tasapainoisen kirjoittajan normaali käytös? - muistelehieman
otapaslääkkeesi kirjoitti:
Tämä EI ole trollausta tai häirintää; Olet oikeasti kipeä ja varaktori täyttää koko elämäsi, hakeudu hoitoon."Paradoksaalista onkin että varaktofobi itkee palstan tilasta, vaikka on itse juuri sen aiheuttaja" Hyvin on taas velat käännetty saataviksi. Bravo litterointimies ja uskollisin apostoli.
Pitäisikö mielestäsi varaktorin saada vittuilla yksinään ja haukkua tuntemattomia ihmisiä hulluiksi? Vuodesta toiseen. Jauhaa loputtomasti uskonnoista ja estää keskustelu raivostuttavalla käytöksellään, pilkkakommenteillaan? Ja todellakin, tuo samainen varaktori raivostui kun hänet viimeksi häädettiin palstalta. Uhosi täyttävänsä palstan mielenterveys ja uskontolinkeillä. Häneltä motiiveja kyseltäessä kertonut moneen otteeseen että ufostelu on vaarallista ja siksi hän haluaa estää siitä keskustelua. Linkiksi postittanut tämän kymmeniä jos ei satoja kertoja. Tämä on kuulema todiste siitä että ufotutkimus on hengenvaarallista.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Heaven’s_Gate_(kultti)
Tuo selitys ei nyt mene läpi. Totuus lienee henkilön omassa historiassa ja narsistisessa persoonassa. Tuntuu siltä että hän esiintyisi vaikka kanarianlintuna, jos pääsisi sillä pätemään ja haastamaan riitaa. Mikäli näitä apostolien itkuvirsiä ei olisi, niin luulenpa että itse sankarikin pääsisi vähemmällä. Mutta juuri tuo puskiin pakeneminen ja sieltä huutelu tekee tuosta pellestä vieläkin suuremman vitsin. Sinulla on joko huono muisti, tai sitten valehtelet tarkoituksella. Minä muistan vuosien kiusanteon, vaikka en paljoa ole keskusteluihin edes osallistunut. Entisenä koulukiusattuna olen allerginen härnäämiselle. Nykyään annan takaisin enkä voi sietää tahallista kiusantekoa. - Realiteetteja
muistelehieman kirjoitti:
"Paradoksaalista onkin että varaktofobi itkee palstan tilasta, vaikka on itse juuri sen aiheuttaja" Hyvin on taas velat käännetty saataviksi. Bravo litterointimies ja uskollisin apostoli.
Pitäisikö mielestäsi varaktorin saada vittuilla yksinään ja haukkua tuntemattomia ihmisiä hulluiksi? Vuodesta toiseen. Jauhaa loputtomasti uskonnoista ja estää keskustelu raivostuttavalla käytöksellään, pilkkakommenteillaan? Ja todellakin, tuo samainen varaktori raivostui kun hänet viimeksi häädettiin palstalta. Uhosi täyttävänsä palstan mielenterveys ja uskontolinkeillä. Häneltä motiiveja kyseltäessä kertonut moneen otteeseen että ufostelu on vaarallista ja siksi hän haluaa estää siitä keskustelua. Linkiksi postittanut tämän kymmeniä jos ei satoja kertoja. Tämä on kuulema todiste siitä että ufotutkimus on hengenvaarallista.
Tuo selitys ei nyt mene läpi. Totuus lienee henkilön omassa historiassa ja narsistisessa persoonassa. Tuntuu siltä että hän esiintyisi vaikka kanarianlintuna, jos pääsisi sillä pätemään ja haastamaan riitaa. Mikäli näitä apostolien itkuvirsiä ei olisi, niin luulenpa että itse sankarikin pääsisi vähemmällä. Mutta juuri tuo puskiin pakeneminen ja sieltä huutelu tekee tuosta pellestä vieläkin suuremman vitsin. Sinulla on joko huono muisti, tai sitten valehtelet tarkoituksella. Minä muistan vuosien kiusanteon, vaikka en paljoa ole keskusteluihin edes osallistunut. Entisenä koulukiusattuna olen allerginen härnäämiselle. Nykyään annan takaisin enkä voi sietää tahallista kiusantekoa.Sinähän oksennat joka päivä aamusta iltaan harhakuvitelmiasi suunnilleen jokaiseen ketjuun. Sitten kehtaat kirkkain silmin väittää ettet muka paljon keskusteluihin osallistu. Ymmärrätkö ollenkaan millaisen idiootin itsestäsi teet sotkemalla B.Borgin ja jokaisen muunkin keskusteluavaukset tääällä.
Mitään Heavens's Gatea ei tässä kohtaa tarvita. Sinä ihan itse joka päivä kerrot täällä miten sairas ainakin yksi ufouskova on suoltamalla tuota vainoharhaista itkuasi. - MuistaNeLääkkeet
noniiiin kirjoitti:
" Eikä kehoituksissa hoitoon hakeutumisesta ja lääkkeiden ottamisesta yhtään mitään vihjailevaa ole, vaan ne ovat ihan suoria kehoituksia ilmeisen sairaalle ihmiselle. "
Miten tulkitset äidin naimis kehoituksen ja hulluiksi haukkumiset?'Onko se tervejärkisen tasapainoisen kirjoittajan normaali käytös?"Miten tulkitset äidin naimis kehoituksen ja hulluiksi haukkumiset?"
Saisimmeko todisteita näistä kehoituksista ja haukkumisista? Tätä palstaa selaamalla kun eivät tuollaiset osu silmään, vai toteammeko taas yhdessä että kyse on mielikuvituksestasi?
Ja toisekseen, kun tuollaisia viestejä ei selaamalla saa silmiinsä, niin mmissä suhteessa jatkuva mölinäsi oikein on näihin oletettuihin viesteihin, joita ei löydy, suhteen? Aivan, ei missään suhteessa vaan mölinäsi on täysin suhteetonta.
Ja vaikka jossakin menneisyydessä joitakin tuollaisia viestejä edes olisi, niin normaali ihminen osaa päästää moisista irti eikä traumatisoidu vuosikymmeneksi ja häiriköi koko keskustelupalstaa. - VoiIhmisParkaa
"Paradoksaalista onkin että varaktofobi itkee palstan tilasta, vaikka on itse juuri sen aiheuttaja" Hyvin on taas velat käännetty saataviksi. Bravo litterointimies ja uskollisin apostoli.
Tuo selitys ei nyt mene läpi. Totuus lienee henkilön omassa historiassa ja narsistisessa persoonassa. Tuntuu siltä että hän esiintyisi vaikka kanarianlintuna, jos pääsisi sillä pätemään ja haastamaan riitaa. Mikäli näitä apostolien itkuvirsiä ei olisi, niin luulenpa että itse sankarikin pääsisi vähemmällä. Mutta juuri tuo puskiin pakeneminen ja sieltä huutelu tekee tuosta pellestä vieläkin suuremman vitsin. Sinulla on joko huono muisti, tai sitten valehtelet tarkoituksella. Minä muistan vuosien kiusanteon, vaikka en paljoa ole keskusteluihin edes osallistunut. Entisenä koulukiusattuna olen allerginen härnäämiselle. Nykyään annan takaisin enkä voi sietää tahallista kiusantekoa.>>Pitäisikö mielestäsi varaktorin saada vittuilla yksinään ja haukkua tuntemattomia ihmisiä hulluiksi? Vuodesta toiseen. Jauhaa loputtomasti uskonnoista ja estää keskustelu raivostuttavalla käytöksellään, pilkkakommenteillaan?<<
Voisitko nyt vihdoinkin esittää ne todisteet väittämistäsi? Tuollaista kun ei palstaa lukemalla löydy. Sitä kyllä löytyy että väität tuollaista olevan, joka ikinen päivä, mutta itse tekstiä jota väität palstan olevan pullollaan, kun ei vaan löydy mistään.
Toteammeko jälleen että keskustelet oman mielikuvituksesi kanssa? - TilataankoAika
Tuo selitys ei nyt mene läpi. Totuus lienee henkilön omassa historiassa ja narsistisessa persoonassa. Tuntuu siltä että hän esiintyisi vaikka kanarianlintuna, jos pääsisi sillä pätemään ja haastamaan riitaa. Mikäli näitä apostolien itkuvirsiä ei olisi, niin luulenpa että itse sankarikin pääsisi vähemmällä. Mutta juuri tuo puskiin pakeneminen ja sieltä huutelu tekee tuosta pellestä vieläkin suuremman vitsin. Sinulla on joko huono muisti, tai sitten valehtelet tarkoituksella. Minä muistan vuosien kiusanteon, vaikka en paljoa ole keskusteluihin edes osallistunut. Entisenä koulukiusattuna olen allerginen härnäämiselle. Nykyään annan takaisin enkä voi sietää tahallista kiusantekoa.>>Minä muistan vuosien kiusanteon, vaikka en paljoa ole keskusteluihin edes osallistunut.<<
Joo, jännä vain kun kukaan muu ei muista, eikä enää edes välitä vaikka vuosia sitten jotakin olisi tapahtunutkin.
>>Entisenä koulukiusattuna olen allerginen härnäämiselle. Nykyään annan takaisin enkä voi sietää tahallista kiusantekoa.<<
Olet traumatisoitunut yksilö, joka näkee "härnäämistä" joka puolella, jopa ihan tavallisten ihmisten tavallisissa kirjoituksissa. Loput kuvittelet itse. Nykyään siis "annat takaisin" jotakin itse kokemaasi ihmisille jotka eivät mitenkään liity kokemuksiisi, ja täytät elämäsi tehtävälläsi ja "varaktorilla". Joka päivä aamusta iltaan, vuodesta toiseen.
Eikö tämä jo kerro sinulle että jotakin muuta on oikeasti vialla kuin Suomi24:n ufopalsta ja varaktori? - KerropasToveri
Tuo selitys ei nyt mene läpi. Totuus lienee henkilön omassa historiassa ja narsistisessa persoonassa. Tuntuu siltä että hän esiintyisi vaikka kanarianlintuna, jos pääsisi sillä pätemään ja haastamaan riitaa. Mikäli näitä apostolien itkuvirsiä ei olisi, niin luulenpa että itse sankarikin pääsisi vähemmällä. Mutta juuri tuo puskiin pakeneminen ja sieltä huutelu tekee tuosta pellestä vieläkin suuremman vitsin. Sinulla on joko huono muisti, tai sitten valehtelet tarkoituksella. Minä muistan vuosien kiusanteon, vaikka en paljoa ole keskusteluihin edes osallistunut. Entisenä koulukiusattuna olen allerginen härnäämiselle. Nykyään annan takaisin enkä voi sietää tahallista kiusantekoa."Pitäisikö mielestäsi varaktorin saada vittuilla yksinään"
Kaikin mokomin. Missä se muuten sitten vittuilee yksinään, kun ei sitä täällä näy? - mitä-pahaa
Tuo selitys ei nyt mene läpi. Totuus lienee henkilön omassa historiassa ja narsistisessa persoonassa. Tuntuu siltä että hän esiintyisi vaikka kanarianlintuna, jos pääsisi sillä pätemään ja haastamaan riitaa. Mikäli näitä apostolien itkuvirsiä ei olisi, niin luulenpa että itse sankarikin pääsisi vähemmällä. Mutta juuri tuo puskiin pakeneminen ja sieltä huutelu tekee tuosta pellestä vieläkin suuremman vitsin. Sinulla on joko huono muisti, tai sitten valehtelet tarkoituksella. Minä muistan vuosien kiusanteon, vaikka en paljoa ole keskusteluihin edes osallistunut. Entisenä koulukiusattuna olen allerginen härnäämiselle. Nykyään annan takaisin enkä voi sietää tahallista kiusantekoa.Mitä pahaa B.Borg on sinulle tehnyt kun sotket hänenkin keskusteluketjunsa?
- Ill-be-back
5 puolustuspuhetta apostolien kuninkaalta minuuteissa. Laitappa vielä muutama lissää! :) Omalta osalta lopetan heti varaktori puheet nyt. Mutta tulen lukemaan edelleen kirjoituksia täällä. Mikäli vittuilu jatkuu, niin palaan samoissa merkeissä ankarampana kuin koskaan.
- älä-ihan-vielä
Ill-be-back kirjoitti:
5 puolustuspuhetta apostolien kuninkaalta minuuteissa. Laitappa vielä muutama lissää! :) Omalta osalta lopetan heti varaktori puheet nyt. Mutta tulen lukemaan edelleen kirjoituksia täällä. Mikäli vittuilu jatkuu, niin palaan samoissa merkeissä ankarampana kuin koskaan.
Ennen kuin lähdet vastaisitko sinulle esitettyihin kysymyksiin?
- VoeZiizus
Tuo selitys ei nyt mene läpi. Totuus lienee henkilön omassa historiassa ja narsistisessa persoonassa. Tuntuu siltä että hän esiintyisi vaikka kanarianlintuna, jos pääsisi sillä pätemään ja haastamaan riitaa. Mikäli näitä apostolien itkuvirsiä ei olisi, niin luulenpa että itse sankarikin pääsisi vähemmällä. Mutta juuri tuo puskiin pakeneminen ja sieltä huutelu tekee tuosta pellestä vieläkin suuremman vitsin. Sinulla on joko huono muisti, tai sitten valehtelet tarkoituksella. Minä muistan vuosien kiusanteon, vaikka en paljoa ole keskusteluihin edes osallistunut. Entisenä koulukiusattuna olen allerginen härnäämiselle. Nykyään annan takaisin enkä voi sietää tahallista kiusantekoa." Tämä on kuulema todiste siitä että ufotutkimus on hengenvaarallista.
Tuo selitys ei nyt mene läpi."
Mikä selitys?
https://en.wikipedia.org/wiki/Heaven's_Gate_(religious_group)
Mutta kun tuohan _on_ todiste siitä että ufoilu saattaa koitua hengenmenoksi. Kyseessä oli ufouskonnollinen kultti, joka uskoi avaruusolioihin, ja toimi sen pohjalta. Miespuoliset jopa kastroivat itsensä, siis suomeksi sanottuna leikkauttivat pallinsa irti ja pois, etteivät häiritsisi ufostelua. Lopuksi ufouskovaiset surmasivat itsensä uskoen näin pääsevänsä avaruusaluksen kyytiin.
Tämäkö ei mielestäsi kerro ufouskovaisuuden vaarallisuudesta? Harmiton pikku harrastus, mitä nyt vähän palleja putoilee ja henkiä lähtee.. - HyiHelvetti
Ill-be-back kirjoitti:
Älä nyt saatanan raukka liukene kun asetit itsesi omien väitteittesi eteen kiemurtelemaan. Todisteita nyt kehiin väittämistäsi!
Vai oikein palaat "ankarana".. hah. Palaa vaikka istanbulina mutta palaa heti ja vastaa huutoosi surkimus. - Taashansenähtiin
Ill-be-back kirjoitti:
Vai apostolien kuninkaalta? Enemmän tuo kertoo siitä että ihmiset ovat todellakin vittuuntuneet sinuun ja päivittäiseen varaktorista jokelteluusi.
Ja voisit tosiaan esittää vastauksia kysymyksiin ja todisteita väitteisiisi etkä raukkamaisesti evapuroitua kuin flatulenssi autiomaahan. Mutta ilmeisesti tämä on ufopiireissä normaali toimenpide silloin kun joutuu vastaamaan sanomisistaan..? - vieläkerranboys
Taashansenähtiin kirjoitti:
Vai apostolien kuninkaalta? Enemmän tuo kertoo siitä että ihmiset ovat todellakin vittuuntuneet sinuun ja päivittäiseen varaktorista jokelteluusi.
Ja voisit tosiaan esittää vastauksia kysymyksiin ja todisteita väitteisiisi etkä raukkamaisesti evapuroitua kuin flatulenssi autiomaahan. Mutta ilmeisesti tämä on ufopiireissä normaali toimenpide silloin kun joutuu vastaamaan sanomisistaan..?Vastaan vain että kaikki tietää speksit ja historian. Turha siitä historiasta on kiemurrella irti tyhjillä sanoilla. Toivon että asiat muuttuu, koska en tykkää ollenkaan riitelemisestä. Sitä muutosta on vaan odoteltu todella kauan. Silloin kun palstalla oli seriffi, niin asiat oli paremmin. Täällä oli hyviäkin keskusteluketjuja, erilaisia näkökulmia ja omia päätelmiä. Nyt täällä ei suvaita muita mielipiteitä eikä näkökantoja kuin laskeutumisvalot ja hulluus.
- 37celciusta
HyiHelvetti kirjoitti:
Älä nyt saatanan raukka liukene kun asetit itsesi omien väitteittesi eteen kiemurtelemaan. Todisteita nyt kehiin väittämistäsi!
Vai oikein palaat "ankarana".. hah. Palaa vaikka istanbulina mutta palaa heti ja vastaa huutoosi surkimus.kuumenee.. kuumenee.. onko posket omenanpunaiset? Kaljuthan on kovia hikoilemaan.
- seriffiä-tarvitaan
vieläkerranboys kirjoitti:
Vastaan vain että kaikki tietää speksit ja historian. Turha siitä historiasta on kiemurrella irti tyhjillä sanoilla. Toivon että asiat muuttuu, koska en tykkää ollenkaan riitelemisestä. Sitä muutosta on vaan odoteltu todella kauan. Silloin kun palstalla oli seriffi, niin asiat oli paremmin. Täällä oli hyviäkin keskusteluketjuja, erilaisia näkökulmia ja omia päätelmiä. Nyt täällä ei suvaita muita mielipiteitä eikä näkökantoja kuin laskeutumisvalot ja hulluus.
Sinähän niitä tyhjiä sanoja suollat tuutin täydeltä. Tuo viittaus laskeutumisvaloihin taitaa viitata BB:n ansiokkaaseen ufotukimukseen? Varaktori ei muistini mukaan ole laskeutumisvaloista täällä kirjoitellut. Jos on, niin on mennyt totaalisesti ohi silmien. Kysyn uudemman kerran mitä pahaa BB on sinulle tehnyt?
Tännehän ei asiallista keskustelua pääse syntymään kun sinä tuhoat kaikki ketjut varaktorifobiallasi. Tämä on fakta jonka jokainen voi tarkistaa lukemalla muutaman viimeisimmän ketjun täältä.
Seriffi olisi todellakin tarpeen. Saisit kengänkuvan perseeseesi ja täällä voisi keskittyä palstan aiheeseen. Palstan seriffit MrKala, kekek-kekek ja käpymäki eivät koskaan huomautelleet varaktorille hänen kirjoittelustaan? Eivät ainakaan niin että minä olisin huomannut. - ÄläNytVäistele
Vastaan vain että kaikki tietää speksit ja historian. Turha siitä historiasta on kiemurrella irti tyhjillä sanoilla. Toivon että asiat muuttuu, koska en tykkää ollenkaan riitelemisestä. Sitä muutosta on vaan odoteltu todella kauan. Silloin kun palstalla oli seriffi, niin asiat oli paremmin. Täällä oli hyviäkin keskusteluketjuja, erilaisia näkökulmia ja omia päätelmiä. Nyt täällä ei suvaita muita mielipiteitä eikä näkökantoja kuin laskeutumisvalot ja hulluus.
>>Vastaan vain että kaikki tietää speksit ja historian.<<
No mutta silloinhan sinun on varsin helppoa todistaa väittämäsi, eikö? Todista nyt, kaikki eivät tiedä "speksejä ja historiaa" eikä sitä täältä lukemalla löydy.
>>Turha siitä historiasta on kiemurrella irti tyhjillä sanoilla.<<
Mutta niinhän sinä juuri tuossa teit.
Joudummeko taas yhteisymmärryksessä toteamaan että et pysty vastaamaan omaan huutoosi, et kykene todistamaan väitteitäsi? - jatkavaanjoshaluat
ÄläNytVäistele kirjoitti:
>>Vastaan vain että kaikki tietää speksit ja historian.<<
No mutta silloinhan sinun on varsin helppoa todistaa väittämäsi, eikö? Todista nyt, kaikki eivät tiedä "speksejä ja historiaa" eikä sitä täältä lukemalla löydy.
>>Turha siitä historiasta on kiemurrella irti tyhjillä sanoilla.<<
Mutta niinhän sinä juuri tuossa teit.
Joudummeko taas yhteisymmärryksessä toteamaan että et pysty vastaamaan omaan huutoosi, et kykene todistamaan väitteitäsi?Kaikki tietää totuuden. Turha sitä moskaa on alkaa enää kaivelemaan. Mutta jos haluat jatkaa ihmisten kutsumista hulluiksi niin jatketaan sitten tähän malliin minun puolestani. Täällä ei narsistit kekkuloi.
- SurkimusOlet
jatkavaanjoshaluat kirjoitti:
Kaikki tietää totuuden. Turha sitä moskaa on alkaa enää kaivelemaan. Mutta jos haluat jatkaa ihmisten kutsumista hulluiksi niin jatketaan sitten tähän malliin minun puolestani. Täällä ei narsistit kekkuloi.
Eli et kykene todistamaan väitteitäsi. Kiemurtelet väitteistäsi irti tyhjillä sanoilla. Väistelet omia kovia puheitasi jouduttuasi todistusvelvolliseksi.
Kaikki eivät ole tietoisia siitä mitä sinä _väität_ totuudeksi, ja sinä et pysty väitettäsi todistamaan. Väittämiäsi asioita ei löydy palstan viestihistoriasta, vaan ainoastaan lisää väitteitäsi joita et kykene todistamaan. Tajuatko edes että ei se toisto väitteistäsi totta tee?
Samalla tavallako suhtaudut ufoihin, "turha sitä todisteita on alkaa kaivelemaan"? - maailmanpisinkääpiö
"Nyt täällä ei suvaita muita mielipiteitä eikä näkökantoja kuin laskeutumisvalot ja hulluus."
No voi pyhäinhäväistys sentään! Joku on mennyt ehdottamaan laskeutumisvaloja! Jos laskeutumisvaloista saa tuollaiset mielenhäiriöt että täytyy paasata palsta paskaa täyteen, niin kyllä sitä hyvällä syyllä voi jo varsin hulluksi toiminnaksi sanoa.
- tääonihanparas
Hieno runoelma aloituksessa. Aitoa huumoria, eikä mitään lapsellista skeidaa. Varaktorin suhtautuminen tähän on suorastaan hilarious! Äijä huutaa pää punaisena kaikkia "vainoajiaan" hulluiksi ja harhaisiksi. Siis sanasta sanaan juuri sellaiseksi, kuin mistä häntä syytetään ja minkä hän kieltää. Onko tyhmempää skepoa nähty ikinä???
- kerro-meille
Missä se varaktori huutaa?
- HyvinköMielestäsiMeni
"Aito huumorisi" on pelkkää kömpelöä uudelleensanoitusta jonkun toisen tekemiin säveliin. Ei mitään luovaa eikä originellia, ja kaikkein vähiten aitoa.
Ja totta tosiaan, kertoisitko meille että missä se varaktori nyt sinulle huutaa? Pistorasioistako se sinulle huhuilee? - tilasit_vainon
kerro-meille kirjoitti:
Missä se varaktori huutaa?
Paraikaa huutaa 21:19 viimeksi.
Ymmärrätkö sellaisen pienen asian, että kukaan muu ei voi tietää olevansa varaktori ja puolustella hänen tekemisiään ja tekemättä jättämisiään, kuin hän itse? Oletko varaktori oikeasti noin urpo, että kuvittelet jonkun sinusta tietämättömän henkilön puolustelevan sinua asiantuntijana tuntematta sinua? Olet kyllä ihan vitun pihalla. Perun puheeni enkä jätä sinua rauhaan. Kommentoin jokaista juttua joka haiskahtaa vähänkin sinulle. Teen sitä vaikka 50 vuotta vielä ja muillakin palstoilla joihin kirjoittelet. Raiskaan kaikki paskapuheesi. Miltä nyt tuntuu apina? - VanhaKirjoittelija
tilasit_vainon kirjoitti:
Ymmärrätkö sellaisen pienen asian, että kukaan muu ei voi tietää olevansa varaktori ja puolustella hänen tekemisiään ja tekemättä jättämisiään, kuin hän itse? Oletko varaktori oikeasti noin urpo, että kuvittelet jonkun sinusta tietämättömän henkilön puolustelevan sinua asiantuntijana tuntematta sinua? Olet kyllä ihan vitun pihalla. Perun puheeni enkä jätä sinua rauhaan. Kommentoin jokaista juttua joka haiskahtaa vähänkin sinulle. Teen sitä vaikka 50 vuotta vielä ja muillakin palstoilla joihin kirjoittelet. Raiskaan kaikki paskapuheesi. Miltä nyt tuntuu apina?No minä en ole Varaktori, mutta varaktofobiasi on aivan aikuisten oikasti sillä asteella, että sinun olisi hyvö pitää pitkä breikki palstalta.
Olen keskustellut Varaktorin, Eikan, Danan, Solarmanin, Ford Prefektin, UFO-äijän ja monen muun kanssa jo vuonna 2006. Enää muutamaan vuoteen en ole käynyt muuta kuin vilkaisemassa silloin tällöin, missä palstalla mennään.
Pohjamuta on saavutettu ja iso kiitos siitä sinulle ja kaltaisillesi. Varaktori tai muukaan vanha porukka ei olisi ikinä lähtenyt tuollaiseen kouhkaamiseen kuin sinä tässä ketjussa. Eikä tämä ketju kai ole ainoa.
UFO-palstan vaipuminen pohjamutiin ja vielä siitä alemmas, johtuu täydellisestä kyvyttöpmyydestä alkeelliseenkaan keskusteluun. Viisaammat ovat kai nostaneet kytkintä jo vuosia sitten. Siltä ainakin tuntuu. - hakeudu-raukka-hoitoon
Ymmärrätkö sellaisen pienen asian, että kukaan muu ei voi tietää olevansa varaktori ja puolustella hänen tekemisiään ja tekemättä jättämisiään, kuin hän itse? Oletko varaktori oikeasti noin urpo, että kuvittelet jonkun sinusta tietämättömän henkilön puolustelevan sinua asiantuntijana tuntematta sinua? Olet kyllä ihan vitun pihalla. Perun puheeni enkä jätä sinua rauhaan. Kommentoin jokaista juttua joka haiskahtaa vähänkin sinulle. Teen sitä vaikka 50 vuotta vielä ja muillakin palstoilla joihin kirjoittelet. Raiskaan kaikki paskapuheesi. Miltä nyt tuntuu apina?Koitahan hakeutua hoitoon. Tuo ei todellakaan ole terveen ihmisen kirjoittelua.
- vainoajasi
VanhaKirjoittelija kirjoitti:
No minä en ole Varaktori, mutta varaktofobiasi on aivan aikuisten oikasti sillä asteella, että sinun olisi hyvö pitää pitkä breikki palstalta.
Olen keskustellut Varaktorin, Eikan, Danan, Solarmanin, Ford Prefektin, UFO-äijän ja monen muun kanssa jo vuonna 2006. Enää muutamaan vuoteen en ole käynyt muuta kuin vilkaisemassa silloin tällöin, missä palstalla mennään.
Pohjamuta on saavutettu ja iso kiitos siitä sinulle ja kaltaisillesi. Varaktori tai muukaan vanha porukka ei olisi ikinä lähtenyt tuollaiseen kouhkaamiseen kuin sinä tässä ketjussa. Eikä tämä ketju kai ole ainoa.
UFO-palstan vaipuminen pohjamutiin ja vielä siitä alemmas, johtuu täydellisestä kyvyttöpmyydestä alkeelliseenkaan keskusteluun. Viisaammat ovat kai nostaneet kytkintä jo vuosia sitten. Siltä ainakin tuntuu.Sun tarina on ohi ufoasioissa. Sutissa ja kaikissa muissakin. Olet menneen talven lumia. Mennyt. Kuollut. Kuopattu. Koeta ymmärtää se. Sinua ei kaivata. Keksi joku muu harrastus eläkepäivinäsi kuin puhua paskaa. Goodbye. Muista että minä olen täällä aina katsomassa mitä teet. Ikuisesti sinun elinaikanasi. En lähde minnekään. Aina. Ikuisesti. Forever. Miltä tuntuu nyt apina?
- HyvinköMielestäsiMeni
Ymmärrätkö sellaisen pienen asian, että kukaan muu ei voi tietää olevansa varaktori ja puolustella hänen tekemisiään ja tekemättä jättämisiään, kuin hän itse? Oletko varaktori oikeasti noin urpo, että kuvittelet jonkun sinusta tietämättömän henkilön puolustelevan sinua asiantuntijana tuntematta sinua? Olet kyllä ihan vitun pihalla. Perun puheeni enkä jätä sinua rauhaan. Kommentoin jokaista juttua joka haiskahtaa vähänkin sinulle. Teen sitä vaikka 50 vuotta vielä ja muillakin palstoilla joihin kirjoittelet. Raiskaan kaikki paskapuheesi. Miltä nyt tuntuu apina?No, eipä huutanut varaktori vaan minä, joka en ole varaktori.
"Ymmärrätkö sellaisen pienen asian, että kukaan muu ei voi tietää olevansa varaktori ja puolustella hänen tekemisiään ja tekemättä jättämisiään, kuin hän itse?"
Ei hyvää päivää, täydellistä hullun "logiikkaa".. Siis sinun mielikuvituksessasi kaikki ovat varaktoreita, ja perusteena sille on että kukaan muu kuin sinun kuvittelemasi varaktori ei voi tietää olevansa sinun kuvittelemasi varaktori? Tiedän sinun kuvittelevan, koska en ole varaktori.
Ja missä on puolusteltu kenenkään tekemisiä, kun on vain pyydetty todisteita sinun väittämistäsi tekemisistä, joita todisteita ei ole tullut. Kuinka puolustella jotakin josta ei ole todisteita? Olet ihminen todella pihalla.
Ja sinun mielestäsi puolustellaan jo tekemättä jättämisiäkin, siis asioita joita ei ole tehty! Kerro, hullu, kuinka puolustellaan tekemättömiä asioita? Juttusi ovat jo, sanalla sanoen aivan ufoja.
"Olet kyllä ihan vitun pihalla."
-Kirjoittaa mielikuvitusopponentilleen henkilö joka _oikeasti_ on täysin pihalla, kuten yltä on luettavissa. Ei enää päätä eikä häntää kuvitelmissa. Pyydettiin todisteita, ei tullut. Sen sijaan luotsasit vainoharhojen venhosi kauas parodiahorisontin tuolle puolen, huudellen varaktoria siellä hulluuden aavoilla ulapoilla.
"Perun puheeni enkä jätä sinua rauhaan. Kommentoin jokaista juttua joka haiskahtaa vähänkin sinulle. Teen sitä vaikka 50 vuotta vielä.."
No siinäpä sitä sinulla riittää tekemistä seuraaviksi vuosikymmeniksi, jos todella kommentoit jokaista juttua jonka luulet varaktorin kirjoittamaksi, tai joka "haiskahtaa" eli käytännössä lähes kaikkea mitä luet.
Ajattelepa, (oh gosh batman, salaliitto!) jos joku todella pyrki saamaan sinut tuohon tilaan jossa nyt olet, ja asioihin mihin elämäsi suunnittelet käyttäväsi, eli kaiken sinun mielestäsi varaktorilta "haiskahtavan" kyttäämiseen seuraavat vuosikymmenet... - MuistaIltalääkkeet
vainoajasi kirjoitti:
Sun tarina on ohi ufoasioissa. Sutissa ja kaikissa muissakin. Olet menneen talven lumia. Mennyt. Kuollut. Kuopattu. Koeta ymmärtää se. Sinua ei kaivata. Keksi joku muu harrastus eläkepäivinäsi kuin puhua paskaa. Goodbye. Muista että minä olen täällä aina katsomassa mitä teet. Ikuisesti sinun elinaikanasi. En lähde minnekään. Aina. Ikuisesti. Forever. Miltä tuntuu nyt apina?
Sinä nyt et vainoa ketään muuta kuin itseäsi noilla jutuillasi.
- kalikkakolisee
MuistaIltalääkkeet kirjoitti:
Sinä nyt et vainoa ketään muuta kuin itseäsi noilla jutuillasi.
Tuntuu varsin hyvin osuvan oikeaan osoitteeseen.. hhehh! Kuka viitsisi kommentoida toisten puolesta jos ei osuisi. No ei kukaan. Koetahan nukkua välillä vanha kalju itsesi varapromoottori.
- OnneksiOlkoonVaan
kalikkakolisee kirjoitti:
Tuntuu varsin hyvin osuvan oikeaan osoitteeseen.. hhehh! Kuka viitsisi kommentoida toisten puolesta jos ei osuisi. No ei kukaan. Koetahan nukkua välillä vanha kalju itsesi varapromoottori.
Ehtymätöntä pöpin päättelyä. Missä on kommentoitu toisten puolesta? On kysytty todisteita, ei niitä saatu, ja seurattu sinun luisuvan syvemmälle hulluuteesi ja todettu tilasi.
Tajuatko kuinka tragikoomista on lukea sinun tuumailevan "tuntuu varsin hyvin osuvan oikeaan osoitteeseen" kun tietää että et todellakaan osu oikeaan osoitteeseen vaan oikeasti horiset itsellesi omia harhaluulojasi?
Näitä ketjujasi pitäisi kyllä käyttää lääketieteen opiskelijoiden oppimateriaalina, siksi hyvän ikkunan ne avaavat luulosairaan ihmisen sielunmaisemaan ja inttipäisyydessään periksiantamattomaan "logiikkaan". VanhaKirjoittelija kirjoitti:
No minä en ole Varaktori, mutta varaktofobiasi on aivan aikuisten oikasti sillä asteella, että sinun olisi hyvö pitää pitkä breikki palstalta.
UFO-palstan vaipuminen pohjamutiin ja vielä siitä alemmas, johtuu täydellisestä kyvyttöpmyydestä alkeelliseenkaan keskusteluun. Viisaammat ovat kai nostaneet kytkintä jo vuosia sitten. Siltä ainakin tuntuu.Jos veikata pitäisi, niin sanoisin siellä entisen Kähmiksen puskista huutelevan. No joka tapauksessa näkyy suunnilleen kaikki muut kirjoittajat muuttuvan varaktoreiksi tämän palstaa häiriköivän raukan mielikuvituksessa.
- KieroilevaSiili
VCO kirjoitti:
Jos veikata pitäisi, niin sanoisin siellä entisen Kähmiksen puskista huutelevan. No joka tapauksessa näkyy suunnilleen kaikki muut kirjoittajat muuttuvan varaktoreiksi tämän palstaa häiriköivän raukan mielikuvituksessa.
Mahtaa olla läheisillään kestämistä, mikäli niitä enää on. Kaveri lupasi vielä jatkaa varaktofiliaansa seuraavat 50 vuotta, eli ennuste ei liene hyvä. Itselle tulee tuosta varaktofobista mieleen sutifoorumin entinen nimimerkki "radioamatööri" lopullisesti flipanneena, kaikessa pyhässä vihassaan ja törkyturpaisuudessaan.
- sinäköseoottaas
VCO kirjoitti:
Jos veikata pitäisi, niin sanoisin siellä entisen Kähmiksen puskista huutelevan. No joka tapauksessa näkyy suunnilleen kaikki muut kirjoittajat muuttuvan varaktoreiksi tämän palstaa häiriköivän raukan mielikuvituksessa.
Jos veikata pitäisi sinut tuntien, niin Kähmiskin on yksi roolihahmosi. Niitä kun sinulla piisaa.
- myönnätkö.itse
VCO kirjoitti:
Miten on, myönnätkö itse kirjoitelleesi tänne vuosien saatossa puskista kuten tuo Kähmiskin?
- VoePoekaParkaa
sinäköseoottaas kirjoitti:
Jos veikata pitäisi sinut tuntien, niin Kähmiskin on yksi roolihahmosi. Niitä kun sinulla piisaa.
Koskahan menet niin pitkälle että luulet olevasi itse varaktori? Kun "kehitystäsi" seurailee, niin siihen ei kovin kauaa enää mene.
- kamikazemike
VoePoekaParkaa kirjoitti:
Koskahan menet niin pitkälle että luulet olevasi itse varaktori? Kun "kehitystäsi" seurailee, niin siihen ei kovin kauaa enää mene.
En ole kukaan edellisistä kirjoittajista, mutta jos arvelisin olevani varaktori jonakin päivänä, niin iskisin itseäni lihakirveellä päähän riittävän monta kertaa, että en enää olisi varaktori.
- HuutavanÄäniPuskasta
sinäköseoottaas kirjoitti:
VCO veikkasi oikein ja sinä väärin. Varaktorille appukaijamerkki hyvästä tunnistamisesta. Kähmis ei ole Varaktori. Meitä on yhdistänyt lähinnä kiinnostus hituvirtatekniikkaan, mutta muuten taustamme on erilainen. Itse en ole kuulunut ikinä mihinkään UFO järjestöihin, (jos ilmavoimia ei sellaiseksi lasketa;-).
Puskista huutelin, kun Kähmis nikki on jo lakannut olemasta hengissä. On surkeaa, mille tasolle palsta on vajonnut ja ilmeisesti vain parin kirjoittajan takia. Kun palstalla ei enää ole seriffiä, pystyy yksikin aktiivinen trolli terrorisoimaan koko palstaa.
Ihan asiallisesti puhuen, palstalla ei nykyisin ole kenellekään mitään annettavaa. Korkeintaan se toimii jollekin tunteiden purkamisen kanavana, paitsi että sekin saattaa kääntyä vastakkaiseksi. Jatkuva pyöriminen negatiivisten tunteiden suossa ei ainakaan tue kenenkään henkistä terveyttä.
Ilman MrKalan kaltaista sefua palstasta ei enää tule toimivaa ja sefut ja luotsitkin on ylläpito lopettanut. Lisää se ehkä klikkauksia ja sitä kautta mainoskuluja, mutta romahduttaa useilla palstoilla keskustelun tason. - Ex-Kähmis
myönnätkö.itse kirjoitti:
Miten on, myönnätkö itse kirjoitelleesi tänne vuosien saatossa puskista kuten tuo Kähmiskin?
Henkilö, joka ei ilmeisesti käytä rekattua nikkiä lainkaan, kirjoittaa puskista huutelusta. Erikoista? Niin kauan kuin nikkini toimi, kirjoitin yli 95 % omalla nikillä. Nyt käyn palstalla hyvin harvoin, enkä näe tarvetta rekkaustua tänne nykyään käyttämälläni nikillä.
- hfhrfifhiuf
kamikazemike kirjoitti:
En ole kukaan edellisistä kirjoittajista, mutta jos arvelisin olevani varaktori jonakin päivänä, niin iskisin itseäni lihakirveellä päähän riittävän monta kertaa, että en enää olisi varaktori.
Väkivaltaiset fantasiat kertovat hyvin paljon ihmisen luonteesta ja mielenmaisemasta.
>>jos arvelisin olevani varaktori jonakin päivänä, niin iskisin itseäni lihakirveellä päähän riittävän monta kertaa<<
Voit tehdä tuon jo etukäteen, kiitos. - Ex-Kähmis
vainoajasi kirjoitti:
Sun tarina on ohi ufoasioissa. Sutissa ja kaikissa muissakin. Olet menneen talven lumia. Mennyt. Kuollut. Kuopattu. Koeta ymmärtää se. Sinua ei kaivata. Keksi joku muu harrastus eläkepäivinäsi kuin puhua paskaa. Goodbye. Muista että minä olen täällä aina katsomassa mitä teet. Ikuisesti sinun elinaikanasi. En lähde minnekään. Aina. Ikuisesti. Forever. Miltä tuntuu nyt apina?
"Miltä tuntuu nyt apina?"
Ihan mukavalta tuntuu meuhkaamisestasi huolimatta. Vähän tietenkin huvittaa, kun lähes kaikki muu paitsi minun kutsumiseni apinaksi meni väärin.
Olen Homo sapien ja kuulun Hominidae (isot ihmisapinat) heimoon. Kirjoitit sen varmaan pilkataksesi, mutta jo Linne luokitteli ihmisen apinoihin.
Jos sinä käytät sanaa "apina" pilkaamiseen, niin mihin taksonomiseen heimoon itse ollenkaan mahdat kuulua? Humanoidae?
Nyt lähden ladull, enkä varmaan taas ihan hetkeen palaa. Kivat vaan sullekin. - PalstanAiheeseen
"mihin taksonomiseen heimoon itse ollenkaan mahdat kuulua? Humanoidae?"
Tuo muuten selittäisi paljon, että varaktofobi olisi humanoidi tähtein takaa. Se osaltaan selittäisi meuhkaamisenkin; raporttien mukaan kun humiksillahan ei ole sukupuolielimiä eikä persereikää, niin se voi laittaa ihan pikkuisen ahdistamaan, varsinkin jos on paskahätä ja panettaa. Se ahdinko sitten purkautuu palstahäiriköintinä. - tavanomaista
Ex-Kähmis kirjoitti:
Henkilö, joka ei ilmeisesti käytä rekattua nikkiä lainkaan, kirjoittaa puskista huutelusta. Erikoista? Niin kauan kuin nikkini toimi, kirjoitin yli 95 % omalla nikillä. Nyt käyn palstalla hyvin harvoin, enkä näe tarvetta rekkaustua tänne nykyään käyttämälläni nikillä.
Kysymys ei ollut sinulle tarkoitettu.
No mutta etkö juuri sanonut puskista kirjoittelevaa Kähmistä roolihahmokseni?
Vastaa sinä sinulle tässä ketjussa esitettyihin kysymyksiin, niin minä vastaan sinulle.- myönnätkö.itse
VCO kirjoitti:
No mutta etkö juuri sanonut puskista kirjoittelevaa Kähmistä roolihahmokseni?
Vastaa sinä sinulle tässä ketjussa esitettyihin kysymyksiin, niin minä vastaan sinulle.Nyt erehdyt pahasti kirjoittajasta,en ole todellakaan se miksi minua luulet.
Tuleeko se vastaus esitetyyn kysymykseeni? - epäuskottavaa
Ex-Kähmis kirjoitti:
Tuo selitys haisee pahasti. Et oikein sovi apostolin roolihahmoon ja tulet liian tilattuna. Muistelen näin käyneen aiemminkin silloin, kun varaktori kaipaa tukea höpinöilleen, niin yhtäkkiä ei-rekattu Kähmis saapuu paikalle ja puhuu varaktorin suulla kuin kaksoisveli. Olen yhä enemmän sitä mieltä, että tämä Kähmis on varaktori ja oikeaa Kähmistä ei ole enää täällä, jos sitä koskaan olikaan.
Nyt erehdyt pahasti kirjoittajasta,en ole todellakaan se miksi minua luulet.
Tuleeko se vastaus esitetyyn kysymykseeni?Se tulee heti kun varaktofiili on vastannut ketjussa hänelle esitettyihin kysymyksiin.
- eikssullaooelämää
epäuskottavaa kirjoitti:
Tuo selitys haisee pahasti. Et oikein sovi apostolin roolihahmoon ja tulet liian tilattuna. Muistelen näin käyneen aiemminkin silloin, kun varaktori kaipaa tukea höpinöilleen, niin yhtäkkiä ei-rekattu Kähmis saapuu paikalle ja puhuu varaktorin suulla kuin kaksoisveli. Olen yhä enemmän sitä mieltä, että tämä Kähmis on varaktori ja oikeaa Kähmistä ei ole enää täällä, jos sitä koskaan olikaan.
No kaikkihan sulla haisee omille vainoharhoillesi. Välillä kaikki ovat varaktoreita, ja välillä taas ei vaan "apostoleita", välillä apostolit varaktoreita, välillä varaktorit kähmiksiä tai sitten ei, välillä "apostolit" kähmiksiä ja taas kähmis on varaktori joka onkin välillä "apostoli" ja taas...
Jätkä oikeasti aloittaa aamusta, tänäänkin 07:28 ja jatkaa iltamyöhään, joka vitun ikinen päivä. Ei vastaa todisteilla väittämiinsä vaan horisee niitä kysyttäessä yhä sekavampia harhojaan. - myönnätkö.itse
VCO kirjoitti:
Se tulee heti kun varaktofiili on vastannut ketjussa hänelle esitettyihin kysymyksiin.
Sinä se esität ehtoja jonkun kolmannen henkilön kirjoituksen takia, tosi outoa käytöstä. Taitaa asiassa olevan perää mitä kysyin sinulta aiemmin.
- YoureBusted
Sinä se esität ehtoja jonkun kolmannen henkilön kirjoituksen takia, tosi outoa käytöstä. Taitaa asiassa olevan perää mitä kysyin sinulta aiemmin.
Lukijat tietävät että vainoharhaisia varaktofobeja on vain yksi.
>>Taitaa asiassa olevan perää mitä kysyin sinulta aiemmin.<<
Kun sinä se pudokas paljastat itsesi toistuvasti noilla lauserakennevirheilläsi.
Tuon mukaan kysyit varaktorilta perää. - SamaPälliSeOn
YoureBusted kirjoitti:
Kun sinä se pudokas paljastat itsesi toistuvasti noilla lauserakennevirheilläsi.
Tuon mukaan kysyit varaktorilta perää.Joo taitaa salkkuja korveta taas... Kumma kun se ei opi vaikka sille on ystävällisesti moneen kertaan neuvottu lauseen muodostamista. Ei taida olla otsaluu kovin vastaanottavainen uudelle tiedolle.
- meniväärin
YoureBusted kirjoitti:
Tuon mukaan kysyit varaktorilta perää.Lue koko lause,niin se kysymys selviää sinulle.
- SivupuskastaHuutelen
tavanomaista kirjoitti:
Kysymys ei ollut sinulle tarkoitettu.
"vuosien saatossa puskista kuten tuo Kähmiskin? "
Huhuu, kuuluuko?
Jos minun nikkini mainittaisiin kommentissa, katsoisin kyllä sen koskevan myös itseäni. - tuomioistuin
hfhrfifhiuf kirjoitti:
Väkivaltaiset fantasiat kertovat hyvin paljon ihmisen luonteesta ja mielenmaisemasta.
>>jos arvelisin olevani varaktori jonakin päivänä, niin iskisin itseäni lihakirveellä päähän riittävän monta kertaa<<
Voit tehdä tuon jo etukäteen, kiitos.Itsemurha ei ole rikos, mutta yllyttäminen siihen on.
- Supelsankali
eikssullaooelämää kirjoitti:
No kaikkihan sulla haisee omille vainoharhoillesi. Välillä kaikki ovat varaktoreita, ja välillä taas ei vaan "apostoleita", välillä apostolit varaktoreita, välillä varaktorit kähmiksiä tai sitten ei, välillä "apostolit" kähmiksiä ja taas kähmis on varaktori joka onkin välillä "apostoli" ja taas...
Jätkä oikeasti aloittaa aamusta, tänäänkin 07:28 ja jatkaa iltamyöhään, joka vitun ikinen päivä. Ei vastaa todisteilla väittämiinsä vaan horisee niitä kysyttäessä yhä sekavampia harhojaan.Onhan se naurettavaa, että aikuinen mies menee piiloon kesken haastattelun, mutta hänen "kaverinsa" saapuvat valkoisilla ratsuillaan pelastamaan sankarinsa maineen ja kunnian. Sitteen unohdetaan ja vääristellään historia, jonka jälkeen vedetään tutun tuttu mielenterveysteema esiin ja leikitään mukaviisasta ilmiselvästi kiihtyneenä ja tuohtuneena. Luuleekohan Hra Varaktori, että hänen historiansa poistuu ja puhdistuu, jos hän itse niin väittää? Ei se poistu. Sellaisen roskamäärän puhdistaminen ei tapahdu päivissä eikä viikoissa. Se vie vuosia. Mutta sitä ei tule koskaan tapahtumaan, koska kirkkoveneen kuva on tatuoitu tuon turjakkeen otsaan näkymättömällä musteella ikuisiksi ajoiksi.
Ja älä edelleenkään kuvittele, että täällä on yksi sinuun kyrpiintynyttä. Niitä on tässäkin ketjussa vähintään kolme. - ÄläSelittele
Supelsankali kirjoitti:
Onhan se naurettavaa, että aikuinen mies menee piiloon kesken haastattelun, mutta hänen "kaverinsa" saapuvat valkoisilla ratsuillaan pelastamaan sankarinsa maineen ja kunnian. Sitteen unohdetaan ja vääristellään historia, jonka jälkeen vedetään tutun tuttu mielenterveysteema esiin ja leikitään mukaviisasta ilmiselvästi kiihtyneenä ja tuohtuneena. Luuleekohan Hra Varaktori, että hänen historiansa poistuu ja puhdistuu, jos hän itse niin väittää? Ei se poistu. Sellaisen roskamäärän puhdistaminen ei tapahdu päivissä eikä viikoissa. Se vie vuosia. Mutta sitä ei tule koskaan tapahtumaan, koska kirkkoveneen kuva on tatuoitu tuon turjakkeen otsaan näkymättömällä musteella ikuisiksi ajoiksi.
Ja älä edelleenkään kuvittele, että täällä on yksi sinuun kyrpiintynyttä. Niitä on tässäkin ketjussa vähintään kolme.Et ole edelleenkään esittänyt ainoatakaan todistetta väittämästäsi roskamäärästä. Kiemurtelet, luikertelet, puhut asian vierestä ja aidanseipäistä, mutta kun se peruskysymys on edelleen sama:
Missä on väittämäsi roskamäärä, kieroilu ja vittuilu? Palstaa lukemalla näitä ei näy, voitko laittaa väitteittesi tueksi linkkiä, vai toteammeko taas että puhut paskaa? - Opettelepas
meniväärin kirjoitti:
Lue koko lause,niin se kysymys selviää sinulle.
"Taitaa asiassa olevan perää mitä kysyin sinulta aiemmin."
Tuolla rakenteella perästä muodostuu lauseen partitiiviobjekti perää, tai objekti perä, mitä kerrot kysyneesi aiemmin. - haluatkomuistaa
ÄläSelittele kirjoitti:
Et ole edelleenkään esittänyt ainoatakaan todistetta väittämästäsi roskamäärästä. Kiemurtelet, luikertelet, puhut asian vierestä ja aidanseipäistä, mutta kun se peruskysymys on edelleen sama:
Missä on väittämäsi roskamäärä, kieroilu ja vittuilu? Palstaa lukemalla näitä ei näy, voitko laittaa väitteittesi tueksi linkkiä, vai toteammeko taas että puhut paskaa?Jos olet seurannut palstaa pitkään, niin varmaan muistat että hra varaktori aivan itse poisti omia kirjoituksiaan ja siinä samalla pitkiäkin toisten komentti kirjoituksia. Ps: en ole tuo edellinen kirjoittaja.
- kunhankuvittelee
ÄläSelittele kirjoitti:
Et ole edelleenkään esittänyt ainoatakaan todistetta väittämästäsi roskamäärästä. Kiemurtelet, luikertelet, puhut asian vierestä ja aidanseipäistä, mutta kun se peruskysymys on edelleen sama:
Missä on väittämäsi roskamäärä, kieroilu ja vittuilu? Palstaa lukemalla näitä ei näy, voitko laittaa väitteittesi tueksi linkkiä, vai toteammeko taas että puhut paskaa?Luulisi tosiaan olevan helppoa esittää esimerkki "valtaisasta roskamäärästä", mutta kun ei. Ei tule, ei ole.
- Jooniinvarmaan
haluatkomuistaa kirjoitti:
Jos olet seurannut palstaa pitkään, niin varmaan muistat että hra varaktori aivan itse poisti omia kirjoituksiaan ja siinä samalla pitkiäkin toisten komentti kirjoituksia. Ps: en ole tuo edellinen kirjoittaja.
Selittelyä kun ei ole todisteita. Voisi sanoa jopa että tyypillistä ufoilua. Palstaa seurattu yli kymmenen vuotta, mitään poistamisia ei ole osunut silmään, eli meillä ei siis ole muuta kuin väite vailla pohjaa todellisuudessa. Ja vaikka, kuten väitetty, palstalta olisi poistettu pitkiäkin aikoja sitten kirjoituksia, niin kuinka nämä nykyään olemattomat kirjoitukset voivat vieläkin ajaa yhden henkilön, varaktofobin mielenterveyden menettämisen partaalle, tai jo yli?
- kysytäänvaikkamuilta
Jooniinvarmaan kirjoitti:
Selittelyä kun ei ole todisteita. Voisi sanoa jopa että tyypillistä ufoilua. Palstaa seurattu yli kymmenen vuotta, mitään poistamisia ei ole osunut silmään, eli meillä ei siis ole muuta kuin väite vailla pohjaa todellisuudessa. Ja vaikka, kuten väitetty, palstalta olisi poistettu pitkiäkin aikoja sitten kirjoituksia, niin kuinka nämä nykyään olemattomat kirjoitukset voivat vieläkin ajaa yhden henkilön, varaktofobin mielenterveyden menettämisen partaalle, tai jo yli?
Ex-Kähmis; muistatko noita aikoja jolloin sinä olit palstalla aktiivi, poistiko varaktori useita omia kirjoituksia pitkistä vastaus ketjuista? Samoihin aikoihin hän poisti oman nimimerkkinsäkin. Pitääkö nämä esitetyt asiat paikkansa?
- Ettaidaollaihanterve
haluatkomuistaa kirjoitti:
Jos olet seurannut palstaa pitkään, niin varmaan muistat että hra varaktori aivan itse poisti omia kirjoituksiaan ja siinä samalla pitkiäkin toisten komentti kirjoituksia. Ps: en ole tuo edellinen kirjoittaja.
Ai nyt ne onkin sitten poistettu, jo aikoja sitten? No mitä helvettiä ne poistetut viestit sitten edelleen vaivaavat jonkun päätä niin että asiaa täytyy pitää esillä ja palstaa omana henkisenä paskaviemärinään vuositolkulla?
- äläpähermostunoin
Ettaidaollaihanterve kirjoitti:
Ai nyt ne onkin sitten poistettu, jo aikoja sitten? No mitä helvettiä ne poistetut viestit sitten edelleen vaivaavat jonkun päätä niin että asiaa täytyy pitää esillä ja palstaa omana henkisenä paskaviemärinään vuositolkulla?
Noissa pitkissä kirjoitusketjuissa poistui monta hyvää kommenttia ja mielipidettä joita muut kirjoittajat sinne laittoivat. Mutta valitettavasti ne kaikki hävisivät kun tämä hra varaktori poisti omia kirjoituksiaan. Ne kirjoitukset eivät kestäisi tätä päivää ja antaisivat vain oikean kuvan tuosta "herrasmiehestä".
- kerro-meille
äläpähermostunoin kirjoitti:
Noissa pitkissä kirjoitusketjuissa poistui monta hyvää kommenttia ja mielipidettä joita muut kirjoittajat sinne laittoivat. Mutta valitettavasti ne kaikki hävisivät kun tämä hra varaktori poisti omia kirjoituksiaan. Ne kirjoitukset eivät kestäisi tätä päivää ja antaisivat vain oikean kuvan tuosta "herrasmiehestä".
Jostain vuosia sitten tapahtuneesta poistosta vedit sitten niin herneen nenään, että vielä 2017 sotket esimerkiksi B.Borgin keskusteluketjun vaikka hänellä tuskin on mitään tekemistä asian kanssa? Onko se mielestäsi terveen ihmisen toimintaa? Tämän palstan ominausuuksiin kuuluu se, että rekisteröitynyt käyttäjä voi poistaa viestinsä eli se on ihan sallittua toimintaa. Miten muuten varaktori pystyi sen tekemään kun hän mielestäsi kirjoittelee kaiken puskista? Entä mistä tiedät ettei ylläpito tehnyt jotain poistoa? Nykyäänhän vastaukset jäävät vaikka ketjun välistä poistaa jotain. En tiedä miten se täällä aikaisemmin on ollut. Ainoastaan avauksen poistolla käsittääkseni lähtee koko ketju. Sekin ihan sallittua tällä foorumilla.
- kerron-sinulle
"En tiedä miten se täällä aikaisemmin on ollut" no eipä tuo yllätä, senpä takia on hyvä silloin tällöin kertoa miten tämä "sympaattinen-asiallinen" herra on täällä aiemmin meuhkannut ja herjannut muita. Ei koira karvoistaan pääse, näin sanotaan. Tuosta "henkisenä paskaviemärinään vuositolkulla" pitää tuo herra vielä tiukasti kiinni, kun on luvannut olevansa tällä palstalla ihan piruuttaan.
Onko se mielestäsi terveen miehen merkki? - Kaavamaista
Ettaidaollaihanterve kirjoitti:
Vaikka omalla nimimerkillään esiintyykin nykyään hillittynä piruilijana ja mielipiteiden ohjaajana, niin heti kun siltä palaa käpy, ja se palaa todella helposti, (kun joku ei vaikka usko hänen naturellia selitystä) niin hän katoaa ja kahden minuutin päästä salaperäinen paikalle kiiruhtanut apostoli haukkuu erimieltä olevan pystyyn tutuin sanankääntein, kuten "ufosontaa ja humpuukia suoltava imbesilli ufoidiootti". Yllättävästi ne hänen apostolinsa käyttävät ihan samoja sanoja, kuin hän itse käyttänyt vuosia. Seuraavaksi paikalle tulee kaupallisuusmies, litterointimies ja välikappaleen tulee tarjoilemaan vajakkitrolli. Joku näistä hahmoista on samalla niin sanottu pahanpäiväisesti loukkaantunut abcmies, mutta häntä ei saa muuten paikalle kilpikonnan kuorestaan kuin hellakoukku. Mielenkiintoinen katras ja kaikki samalla asialla. Olisikohan käynyt niin, että kun asialliset skeptiset kirjoittajat ovat kadonneet palstalla, niin herra V on luonut heitä tuollaisen puolijoukkueellisen päänsä sisällä, mutta tuo identtinen aggressiivisuus, suoranainen viha ja herjasanat paljastavat, että kyseessä on max 2 henkilöä. Todennäköisesti 1.
- ajanviete-palsta
kerron-sinulle kirjoitti:
"En tiedä miten se täällä aikaisemmin on ollut" no eipä tuo yllätä, senpä takia on hyvä silloin tällöin kertoa miten tämä "sympaattinen-asiallinen" herra on täällä aiemmin meuhkannut ja herjannut muita. Ei koira karvoistaan pääse, näin sanotaan. Tuosta "henkisenä paskaviemärinään vuositolkulla" pitää tuo herra vielä tiukasti kiinni, kun on luvannut olevansa tällä palstalla ihan piruuttaan.
Onko se mielestäsi terveen miehen merkki?No tämähän on ajanvietettä joten eikö kaikki täällä ole huvikseen aikaa tappamassa? Pitäisi nähdä se ketju johon viittaat, mutta piruuttaan taitaa tarkoittaa samaa. Ainakin minun murrealueellani sen voi ymmärtää niin.
- terppahellis
Kaavamaista kirjoitti:
Vaikka omalla nimimerkillään esiintyykin nykyään hillittynä piruilijana ja mielipiteiden ohjaajana, niin heti kun siltä palaa käpy, ja se palaa todella helposti, (kun joku ei vaikka usko hänen naturellia selitystä) niin hän katoaa ja kahden minuutin päästä salaperäinen paikalle kiiruhtanut apostoli haukkuu erimieltä olevan pystyyn tutuin sanankääntein, kuten "ufosontaa ja humpuukia suoltava imbesilli ufoidiootti". Yllättävästi ne hänen apostolinsa käyttävät ihan samoja sanoja, kuin hän itse käyttänyt vuosia. Seuraavaksi paikalle tulee kaupallisuusmies, litterointimies ja välikappaleen tulee tarjoilemaan vajakkitrolli. Joku näistä hahmoista on samalla niin sanottu pahanpäiväisesti loukkaantunut abcmies, mutta häntä ei saa muuten paikalle kilpikonnan kuorestaan kuin hellakoukku. Mielenkiintoinen katras ja kaikki samalla asialla. Olisikohan käynyt niin, että kun asialliset skeptiset kirjoittajat ovat kadonneet palstalla, niin herra V on luonut heitä tuollaisen puolijoukkueellisen päänsä sisällä, mutta tuo identtinen aggressiivisuus, suoranainen viha ja herjasanat paljastavat, että kyseessä on max 2 henkilöä. Todennäköisesti 1.
Onko hellis ja solkku alkaneet oikein yhteisvoimin trollaamaan?
- TajuatkoEttäOletKipeä
Kaavamaista kirjoitti:
Tarinoissasi vilisevät viestit joita ei ole, ja jos olisi ollut, eivät enää kuitenkaan vuosiin ole olleet olemassa, ja joista olet vetänyt niin suuren palkokasvin nekkuusi että jaksat vaahdota niistä vuositolkulla joka ikinen päivä aamusta iltaan.
"kaupallisuusmies", "litterointimies", "vajakkitrolli", "abcmies", "apostolit", ja mitä vielä. Kaikki oman pääsi sisällä esiintyviä, sinun kuvittelemiasi hahmoja. Tajuatko edes kuinka naurettavan kuuloisia tuollaiset pääsi sisällä asustelevat "miehet" oikein ovat näin lukijan näkökulmasta?
Kun sinulla mielikuvitusta riittää, niin kuvittelepa lääkärisi ilme kun kerrot hänelle kaikista näistä kohtaamistasi miehistä, joiden kanssa arkesi kamppailet, aamusta iltaan, joka päivä, joka vuosi.
"ufosontaa ja humpuukia suoltava imbesilli ufoidiootti"
Ja missäs näin on sanottu? - OletSairas
kerron-sinulle kirjoitti:
Onko se mielestäsi terveen miehen merkki?"senpä takia on hyvä silloin tällöin kertoa miten tämä "sympaattinen-asiallinen" herra on täällä aiemmin meuhkannut ja herjannut muita."
Ai silloin tällöin? Jos ja kun sinun sillointällöinisi tarkoittaa joka päivä aamusta iltaan, niin mitähän sinun usein sitten tarkoittaisi? - fobiaaliikkeellä
terppahellis kirjoitti:
Onko hellis ja solkku alkaneet oikein yhteisvoimin trollaamaan?
Aika pahalta näyttää sinun fobiasi,mistä kummasta vedät tuollaisia johtopäätöksiä.Pistä niitä todisteita sitten pöytään?
- LaitaKorkkiKiinni
äläpähermostunoin kirjoitti:
No mitä vittua sitten?
-Jos keskustelufoorumilta on rekisteröidyn nimimerkin mahdollista poistaa vaikkapa koko aloittamansa keskusteluketju, niin se on täysin sääntöjen mukaista.
-Julkisella, toisten omistamalla keskustelufoorumilla sinun sinne kirjoittama teksti ei ole enää sinun omaisuuttasi sen jälkeen kun olet painanut "lähetä" -nappia.
-Kun nyt itket tuossa mittakaavassa missä itket, viesteistä joita ei ole, niin jokainen voi kuvitella minkälainen itkupotkuraivari olisi päällä jos niitä vielä olisi.
Sanalla sanoen touhuissasi ei ole logiikan häntääkään. - helppo-nakki
fobiaaliikkeellä kirjoitti:
Aika pahalta näyttää sinun fobiasi,mistä kummasta vedät tuollaisia johtopäätöksiä.Pistä niitä todisteita sitten pöytään?
Kirjoitusvirheistä...
- äikänope
helppo-nakki kirjoitti:
Kirjoitusvirheistä...
Tuolla perusteella joka toinen kirjoitus on tuolta kaksikolta.
- IhaMeniLepikko
HuutavanÄäniPuskasta kirjoitti:
VCO veikkasi oikein ja sinä väärin. Varaktorille appukaijamerkki hyvästä tunnistamisesta. Kähmis ei ole Varaktori. Meitä on yhdistänyt lähinnä kiinnostus hituvirtatekniikkaan, mutta muuten taustamme on erilainen. Itse en ole kuulunut ikinä mihinkään UFO järjestöihin, (jos ilmavoimia ei sellaiseksi lasketa;-).
Puskista huutelin, kun Kähmis nikki on jo lakannut olemasta hengissä. On surkeaa, mille tasolle palsta on vajonnut ja ilmeisesti vain parin kirjoittajan takia. Kun palstalla ei enää ole seriffiä, pystyy yksikin aktiivinen trolli terrorisoimaan koko palstaa.
Ihan asiallisesti puhuen, palstalla ei nykyisin ole kenellekään mitään annettavaa. Korkeintaan se toimii jollekin tunteiden purkamisen kanavana, paitsi että sekin saattaa kääntyä vastakkaiseksi. Jatkuva pyöriminen negatiivisten tunteiden suossa ei ainakaan tue kenenkään henkistä terveyttä.
Ilman MrKalan kaltaista sefua palstasta ei enää tule toimivaa ja sefut ja luotsitkin on ylläpito lopettanut. Lisää se ehkä klikkauksia ja sitä kautta mainoskuluja, mutta romahduttaa useilla palstoilla keskustelun tason."Ihan asiallisesti puhuen, palstalla ei nykyisin ole kenellekään mitään annettavaa. Korkeintaan se toimii jollekin tunteiden purkamisen kanavana, paitsi että sekin saattaa kääntyä vastakkaiseksi."
Kui sää Kähmis nyt tollai kirjotit?
Palsta olisi erinomainen harjoittelukohde ensimmäisen vuosikurssin psykologian opiskelijoille ja miksi ei edistyneemmillekin. Kyllä näistä viiropäistä ainakin muutaman psykan kandityön kirjoittaisi.
Sosiaalialan tutkimuksia on tehty s-24 keskustelupalstoilta useitakin. Tiedä sitten paljonko Närvä käytti tätäkin palstaa uskontotieteen väikkärinsä pohjaksi?
Kui nii sit, ettei mittä annettava. Kyl sää Kähmis nyt varsinaine putkisilmä olit ja mää ku piri sua iha tolkkuna miähenä.
Tiäräksää Kähmis, mikä on äimän käki? Ne se on Turu ja Pori seurul asustava käkilaji, joka ääntelee: kui, kui tai täh, täh ja jää sitte nokka auki kuuntelemaa ja pyärittämä päätäs.
Eks sää Turus ollut kotosi? - mitäsaavutatvalheilla
Kaavamaista kirjoitti:
>>Joku näistä hahmoista on samalla niin sanottu pahanpäiväisesti loukkaantunut abcmies, mutta häntä ei saa muuten paikalle kilpikonnan kuorestaan kuin hellakoukku.<<
Miksi käännät asiat juuri päinvastoin kuin ne oikeasti ovat, valehtelet? Asiahan on niin päin että mainitsemalla ABC:n, saa helliksen ilmestymään palstalle, "tulin taas ihan sattumalta kurkistamaan jne...". Tästä on ihan viimeaikainen esimerkkikin ja tämä on ihan jokaisen luettavissa tältä palstalta parilta aikaisemmaltakin kerralta.
- KeepingBusyEh
>> Kommentoin jokaista juttua joka haiskahtaa vähänkin sinulle. Teen sitä vaikka 50 vuotta vielä ja muillakin palstoilla joihin kirjoittelet. Raiskaan kaikki paskapuheesi. Miltä nyt tuntuu apina?
Muista että minä olen täällä aina katsomassa mitä teet. Ikuisesti sinun elinaikanasi. En lähde minnekään. Aina. Ikuisesti. Forever. Miltä tuntuu nyt apina?<<
Kun nyt otetaan huomioon se, että todella luulet jo liki kaikkia kirjoittajia varaktoriksi ja jos taudinkuva etenee niin tulevaisuudessa tasan kaikkia, niin taitaapa tuossa riittää tekemistä, tulevaisuudensuunnitelmassasi.
Onhan se tottakai hyvä sinänsä tietää mitä elämällään tekee, ja olethan tuota jo kohta vuosikymmenen harjoitellutkin, mutta ei tuo kyllä kokopäiväisenä toimena leiville lyö.. - klopotiklok
Kun vastaatte sille ääliölle, niin käyttäkää hänen oikeata nimeä joka kerta ja joka asiassa. Luulisi turha öykkäily vähenevän.
Olisi sen pellen nimi hyvä iskostua laajemmallekin muillekin harrastepiireille, että nekin jotka eivät vielä tiedä, oppivat tietämään.
Jospa joku antaisi edes pienen vinkin kenestä puhutaan, niin ei ulkopuolisten tarvitse ihmetellä ja arvailla vääriä henkilöitä.- turhaannäitvaivasi
Kyllähän tuota ääliötä omalla nimellään kutsutaan, varaktofobiksi.
- näätäkääneikestä
Aloituksen tarina on kiehtova kertomus. Tämä kertomus on suoraan Tampereelta ja se on lyhyt tarina, mutte eläinsuojelijat ovat sen alkuperästä kiinnostuneita:
"Varaktori meni luolaan, haisunäätä tuli pois"
En ole varma onko kertomus symbolinen vai actual event.- LapsikaanEiNaura
Ja ikä oli?
Olen tukihenkilönä 11 vuotiaalle nuorelle miehelle, jolla on elämässä ongelmia lievien kehityshäiriöiden takia. Edes hän ei kerro noin lapsellisia "vitsejä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708