Mistä löytäisin Hänet?

UusiKumppaniMull

Mistä pitäisi lähteä etsimään?
Mitä pitäisi tehdä?
Leskivuosia on takana ihan riittävästi, haluan matkakumppanin ja ...

58

821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

Älä nyt yön selkään lähde etsimään mistään. Nukkuisit ensin yön yli.
      Tuollainen myrskykin ...

• Aika ei todellakaan ollut paras. Löydöksenä humaltunut kapakasta palaaja, tai lehdenjakaja.

• Nappaa.joku.mummo

Kokeile suomi24 palstaa 60
      Ellet löydä täältä, mene 70 - 80 palstoille.

• hunksuttimellekkinmallia

Vaan minäpä siron ja sorjan 60 naisen löysin, pienen ja siron,takamuskin pieni kuin postimerkki.

• IkimerkkiköVaikortti

Onko itseliimautuva takamus vai pitääkö nuolaista ennen kuin hän istuu?

• Tämä palstahan on kuin maamiehen tietolaari, vastaus löytyy kaikkiin polttaviin ja mieltä painaviin ongelmiin.

Auttaisiko jos hankkisit prepaid-numeron ja ilmoittaisit sen täällä.
      Silloin voisit odottaa rauhassa kotona, jos vaikka juuri se oikea pirauttaisi.
      Eikä maksaisi paljonkaan.

• 6y8tgu98Opl

Palstalta löytyy kaksi hyvää miestä. Nimimerkkejä en kerro, mutta toisen tunnen henkilökohtaisesti. Siisti, pitkä, hyväkäytöksinen, jolla on kova halu pääkaupungiseudulle. Esim Kuusisaari, Lauttasaari alueelle.

• 6y8tgu98Opl kirjoitti:

Palstalta löytyy kaksi hyvää miestä. Nimimerkkejä en kerro, mutta toisen tunnen henkilökohtaisesti. Siisti, pitkä, hyväkäytöksinen, jolla on kova halu pääkaupungiseudulle. Esim Kuusisaari, Lauttasaari alueelle.

Onko hänellä prepaid?Eiköhän kaikki miehet täällä ole hyviä, en tosin tunne ketään henkilökohtaisesti.

• seontiina
        6y8tgu98Opl kirjoitti:

toi on sun mielipide
        kaikki ei oo kaikkien mielestä hyviä
        palstalta voi löytyä montakin hyvää miestä
        ja myös hyvää naista
        enkä oo kiinnostunu kenenkän prepaideista
        kun en itsekkään harrasta niitä
        yksi ja sama numero ollu jo niin kauan kun on ollu matkapuhelin
        vaikka oon ollu täällä ikäryhmissä jo vuosikausia
        niin täytyy sanoo että täällä on ainoastaan
        kolme nikkiä joihin luoltan ja joiden uskon olevan aitoja ihmisiä
        näitä vaihtuvia en jaksa miettiä
        kuka on kuka ja millonka :)

• Kannattaisi panna kuva naamasta profiiliin ja puhelinnumero. Prepaid numeron käyttäjän henkilöllisyyskään ei paljastu. Voihan laittaa kuvan vaikka autostaan tai mökistään jos ei viitsi naamaansa näyttää.
      Treffipalstakin on, jospa sieltä löytyisi se oikea matkakumppani.
      Ihmettelen miksi matkoille pitää olla kaveri, itse matkustelen mieluummin yksin.

• "Ihmettelen miksi matkoille pitää olla kaveri, itse matkustelen mieluummin yksin. " kirjoittaa mielikki-mummo

Tärkein syy on että on joku joka seisoo lentokentällä vessan ulkopuolella ja vahtii matkalaukkuasi, ettei sun tarvi tunkea sitä pikkuruiseen koppiin, jonne just ja just mahdut itse, ilman matkalaukkua.

• Paloma.se.co kirjoitti:

"Ihmettelen miksi matkoille pitää olla kaveri, itse matkustelen mieluummin yksin. " kirjoittaa mielikki-mummo

Tärkein syy on että on joku joka seisoo lentokentällä vessan ulkopuolella ja vahtii matkalaukkuasi, ettei sun tarvi tunkea sitä pikkuruiseen koppiin, jonne just ja just mahdut itse, ilman matkalaukkua.

Pyytäisin jonkun rehellisen näköisen mummon vahtimaan laukkujani :)
        Minusta vapaus olla mielensä mukaan on lomalla tärkeää. Sellainen kumppani olisi hyvä joka osaa kuljeskella yksinäänkin eikä roiku koko ajan vierellä.
        En ole tuntenut oloani yksinäiseksi, aina on muita yksin matkaajia joiden kans voi seurustella jos haluaa.
        Olen saanut monta ystävää matkoillani, pidetään yhteyttä harvakseltaan vieläkin.

• mielikki.mummo kirjoitti:

Pyytäisin jonkun rehellisen näköisen mummon vahtimaan laukkujani :)
        Minusta vapaus olla mielensä mukaan on lomalla tärkeää. Sellainen kumppani olisi hyvä joka osaa kuljeskella yksinäänkin eikä roiku koko ajan vierellä.
        En ole tuntenut oloani yksinäiseksi, aina on muita yksin matkaajia joiden kans voi seurustella jos haluaa.
        Olen saanut monta ystävää matkoillani, pidetään yhteyttä harvakseltaan vieläkin.

:))
        ja sitten kun tulet veskistä niinse rehellisen näköinen mummo on poistunut paikalta sinun matkalaukkusi mukanaan (mutta tämänhän tiesit jo kirjoittaessasi)

Nuorena matkustin aina yksin ja juttukavereita löytyi pilvinpimein. Nyt vanhempana olen tullut enemmän mukavuudenhaluiseksi ja minusta on hyvä kun on matkalaukkujen kantaja ja vahti omasta takaa. Uusia tuttavuuksia tulee tehtyä matkoilla siitäkin huolimatta. Lutunen on puheliasta sorttia ja tuolla etelässä ne pyytää sitä jopa poseeraamaan valokuviin nuorten neitojen tai perheen lasten kanssa, se on sen verran eksoottinen pitkänhuiskeana miehenä jolla on vaalea suora tukka lapaluiden alapuolelle....ja vielä ikämiehenä.

• AloittajaKysyy

Eikös elämä ole myös matka?

• AloittajaKysyy kirjoitti:

Eikös elämä ole myös matka?

Onhan se. Alkumatkasta tuntuu että matkaa on jäljellä loputtomiin.
        Nyt alkaa huomata että matka onkin kovin lyhyt.

• RikhartKere
        Paloma.se.co kirjoitti:

"Ihmettelen miksi matkoille pitää olla kaveri, itse matkustelen mieluummin yksin. " kirjoittaa mielikki-mummo

Se että miehellä seisoo lentoaseman vessassa, on pelkästään hyvä asia.

• Heikunkeikku

Kuulin radiosta, että tänään on kansainvälinen Pussaa punapäätä-päivä.
      Hitto.
      Mulla on kaks vaihtoehtoa, joko a) en mene töihin tänään, enkä minnekään muuallekaan näiden seinien sisältä. Tahi b) menen töihin, plus norkoilen töiden jälkeen sellasissa paikoissa, jossa on paljon ihmisiä. Prisma ehkä tai Rewell-center, jossa kuleksii paljon ihmisiä myös.
      Ei sitä tiiiiiä, josko tänään tulis joku mies huulet töröllään suuteloimaan. Jos kyseinen töröhuuli osaa niitä huulia käyttää oikealla tavalla, niin siinä ei kauaa nokka tuhise, kun tää muori ilmottaa tällä palstalla, että oon varattu nainen. :)
      Tarttee nyt kuitenkin vielä harkita, sillä jos jonoon asti miehiä tulis mun eteen ja kaikkia pitäis pussata, niin vois olla työlästä. Ja niitä huuliakin on niin erisorttisia.
      Voi ku en osaa päättää.
      .
      Aloittajan kysymykseen en osaa nyt vastata, koska oon pikkuusen pää täynnänsä pulmallisten kysymysteni kera, enkä näin ollen pysty keksimään sopivia ehdotuksia aloittajalle.

• ulkona.ainakin

Laita pipo päähäsi.

• Vio-lettikin-käynee

Punainen pipo, mielellään.

• Heikunkeikku
        Vio-lettikin-käynee kirjoitti:

Punainen pipo, mielellään.

Pipo ei tullut mieleeni, koska en pipoja käytä. Hiukset tulee sähköiseksi ja littana-lättänäksi.
        Huppu on enemmän mun juttu, jos pakkasta paljon.
        En ole vielä päättänyt, minkä vaihtoehdon valitsen.
        Varmuuden vuoksi oon kyllä ruvennut alkuverryttelemään huuliani, sikälimikäli valitsen ostoskeskuksessa norkoilemisen illalla.
        Jännittävä päivä edessä:)

• töröhuuli
        Heikunkeikku kirjoitti:

Pipo ei tullut mieleeni, koska en pipoja käytä. Hiukset tulee sähköiseksi ja littana-lättänäksi.
        Huppu on enemmän mun juttu, jos pakkasta paljon.
        En ole vielä päättänyt, minkä vaihtoehdon valitsen.
        Varmuuden vuoksi oon kyllä ruvennut alkuverryttelemään huuliani, sikälimikäli valitsen ostoskeskuksessa norkoilemisen illalla.
        Jännittävä päivä edessä:)

No ei näkynyt punapipoa Prismassa.

Tällä tuulella en lähtenyt Reweliin, siellähän olisi ollut muutakin katseltavaa tänään, kun mummuja.

• suvenkorento12

Voi riemunkeikaus, sait hymyn silmäkulmiini asti. Iso kiitos!

• Heikunkeikku
        suvenkorento12 kirjoitti:

Voi riemunkeikaus, sait hymyn silmäkulmiini asti. Iso kiitos!

Huomenta!
        Sinne meni kansainvälinen "pussaa punapäätä"-päivä.
        Ei niin mitään, ei mitään hyötyä ollut siitäkään riemupäivästä.
        Yleensä pidän hiukset nykyään kiinni. Hattarahkomainen mytty takaraivolla, sivukarvat ja otsatukka vapaana. Eilen päästin hiukset vapaasti liehumaan, hieman tupeerasin saadakseni näyttävyyttä.
        Mistään ei ollut mitään hyötyä. Suomalaiset taitaa olla vähä "out", kun eivät näköjään tiedä kansanvälisistä Tärkeistä päivistä mitään.
        Töitten jälkeen en mennyt Prismaan, enkä Rewelliin. Lidliin menin.
        Olin varma, tai ainakin lähes varma, etten saa rauhassa kuleksia kaupan käytävällä töröhuulien seuratessa minua.
        Mutta ei. Kyllä mä ihmettelin. Tosi Outoja tyyppejä sattumalta oli saapunut kauppaan.
        Ihan rauhassa sain ostokset tehdä.
        Muutamia valokuvia jotkut napsas kännyköillään, mutta muuten ne eivät ehdotelleet mitään. Paitsi kauheesti ne kyttäs. Vahtas satasella.
        Onko suomalaiset lukutaidottomia? Vai mitä häh?
        Olin ennen töihin menoa niitannut jotain metri kertaa metrin kokoisen pahvin harjanvarteen. Pahvissa luki ihan selvästi: Kansainvälinen pussaa punapäätä-päivä.
        Huuleni punasin huulipunalla tiiliskiven väriseksi siten, että hieman olin rajannut huuleni isommaksi. Sopi mun pörhöhiuksiin paremmin.
        Pidin harjanvartta kädessäni kulkiessani, huulia seksikkäästi heiluttaen. Toisella kädellä sopivin väliajoin heilautin hiuksiani, laittamalla käteni niskan juureen ja pölläyttämällä hiuksia kivan ilmavasti.
        Siis EI mitään hyötyä mistään.
        Olis sittenkin pitänyt mennä Rewelliin. Sielä olis Varmaan ollut fiksumpia ihmisiä liikenteessä.
        Sanomattakin on selvää, että olin HYVIN pettynyt.

• Voi hertsileijaa, Heikunkeikku, eivät raukat tiedä, mitä menettivät. ;-))

• HYVIN_pettynyt-puolestas
        Heikunkeikku kirjoitti:

Huomenta!
        Sinne meni kansainvälinen "pussaa punapäätä"-päivä.
        Ei niin mitään, ei mitään hyötyä ollut siitäkään riemupäivästä.
        Yleensä pidän hiukset nykyään kiinni. Hattarahkomainen mytty takaraivolla, sivukarvat ja otsatukka vapaana. Eilen päästin hiukset vapaasti liehumaan, hieman tupeerasin saadakseni näyttävyyttä.
        Mistään ei ollut mitään hyötyä. Suomalaiset taitaa olla vähä "out", kun eivät näköjään tiedä kansanvälisistä Tärkeistä päivistä mitään.
        Töitten jälkeen en mennyt Prismaan, enkä Rewelliin. Lidliin menin.
        Olin varma, tai ainakin lähes varma, etten saa rauhassa kuleksia kaupan käytävällä töröhuulien seuratessa minua.
        Mutta ei. Kyllä mä ihmettelin. Tosi Outoja tyyppejä sattumalta oli saapunut kauppaan.
        Ihan rauhassa sain ostokset tehdä.
        Muutamia valokuvia jotkut napsas kännyköillään, mutta muuten ne eivät ehdotelleet mitään. Paitsi kauheesti ne kyttäs. Vahtas satasella.
        Onko suomalaiset lukutaidottomia? Vai mitä häh?
        Olin ennen töihin menoa niitannut jotain metri kertaa metrin kokoisen pahvin harjanvarteen. Pahvissa luki ihan selvästi: Kansainvälinen pussaa punapäätä-päivä.
        Huuleni punasin huulipunalla tiiliskiven väriseksi siten, että hieman olin rajannut huuleni isommaksi. Sopi mun pörhöhiuksiin paremmin.
        Pidin harjanvartta kädessäni kulkiessani, huulia seksikkäästi heiluttaen. Toisella kädellä sopivin väliajoin heilautin hiuksiani, laittamalla käteni niskan juureen ja pölläyttämällä hiuksia kivan ilmavasti.
        Siis EI mitään hyötyä mistään.
        Olis sittenkin pitänyt mennä Rewelliin. Sielä olis Varmaan ollut fiksumpia ihmisiä liikenteessä.
        Sanomattakin on selvää, että olin HYVIN pettynyt.

Eikö Sepänkyläntien Lidlissa edes nuo Ahmedin taika-ukko pojat olleet kiinnittäneet huomiota sinun ?

Ai niin, hehän katsovat aivan muualle, kun huomaa että parasta ennen meni jo.

• Heikunkeikku
        HYVIN_pettynyt-puolestas kirjoitti:

Eikö Sepänkyläntien Lidlissa edes nuo Ahmedin taika-ukko pojat olleet kiinnittäneet huomiota sinun ?

Ai niin, hehän katsovat aivan muualle, kun huomaa että parasta ennen meni jo.

Joo, se "parasta ennen meni jo"-tilanne varmaan vaikutti mun epäonnistuneeseen kaupassa tallusteluun.
        Uskaltaisin varmaan jo mennä Turkkiinkin, ettei tulisi hankaluuksia lähentelevien miesten kanssa. Joskus nuorena sielä ollessani miehet suorastaan hyökkäsivät mun kimppuun. Lauma miehiä ympärillä heti, jos hetkenkin olin yksin. Jouduin koko loppuajan pitämään miestäni käsikynkästä kiinni tiiviisti. Silloin sain olla rauhassa.
        Silloin päätin, että en IKINÄ enää mene Turkkiin.

• Haikailemalla.et.löydä

Aloittajalle senverran sinä löydät kumppanin koska se on olemassa, loppu on sinusta itsestäsi kiinni.

• enuskallaitse

Miten yksin voi matkustaa, eikö ole ankeaa kun ei voi vaihtaa mielipiteitä ja jos jotain sattuu, kuka auttaa.

• Vai.kuinka

Keskustelupalstoilta kysy, palstoilla pyörii etupäässä yksinäiset sinkkumaiset ehkä parisuhteessa silti yksinäiset seuraa vailla, miksi ovat seuraa vailla outoa ?

• Oliko-jo-7miljardia

"Miten yksin voi matkustaa"
        Oman näkemykseni mukaan ellei mene ihan sademetsiin tai Saharaan (jossa sielläkin jollain keitaalla istuu joku Ahmed taika-ukko), niin maailma on pursollaan ihmisiä. Missään et pääse olemaan yksin, paitsi huoneessasi - ellei sielläkin ole ns hotellien piilokameroita? Niitä nimittäin on ja sitä ei perusmatkustaja ajattele.

• seontiina

nää on hyviä nää netin senssi palstat
      ite en niissä oo käyny kun ei toi kumppani oo vielä heittäny veiviään
      mutta monet tutut on sieltä löytäneet itselleen kumppanin
      joskus on ollu pitkissä kantimissa
      mutta sinnikkyys on palkittu
      ja toiset on jopa onnellisesti aviossa.

• Ootpa-laskelmoiva

Eli HETI kun kumppani heittää tunkkinsa, menet senssipalstoille, vai?

• Ootpa-laskelmoiva kirjoitti:

Enpä usko että "seontiina" sitä tarkoitti.
        Ei hän varmaankaan odota kumppanistaan eroon pääsyä, voihan asian todeta noinkin.
        Olen käynyt katselemassa treffipalstaa, paljon siellä on porukkaa, ihan meidänkin ikäisiämme.
        Ei kaikkea tarvitse ottaa heti tosissaan, edes treffipalstaa.

• seontiina
        Ootpa-laskelmoiva kirjoitti:

hei hei ja huomenta
        vielä toi heräs mun vierestä uuteen aamuun onneks
        ja jos kiinnostaa menisinkö treffipalstoille
        hei en menis
        mulla on jo niin monta varalla jos entisestä aika jättää
        ettei siinä mitään treffipalstoja tarvii
        jos nää varalla olevat vaan säilyy hengissä :)

• seontiina
        mielikki.mummo kirjoitti:

Enpä usko että "seontiina" sitä tarkoitti.
        Ei hän varmaankaan odota kumppanistaan eroon pääsyä, voihan asian todeta noinkin.
        Olen käynyt katselemassa treffipalstaa, paljon siellä on porukkaa, ihan meidänkin ikäisiämme.
        Ei kaikkea tarvitse ottaa heti tosissaan, edes treffipalstaa.

juu en oo menossa en heti enkä sen jälkeenkään
        ja mun mielestä mää annoin vinkin aloittajalle
        enkä kertonu mitä itse tekisin
        mutta ootpa-laskelmoiva halus sen ymmärtää niin
        mun mielestä tää aloittaja kyseli just mistä löytäis uuden kumppanin
        ja annoin yhden vaihtoehdon
        kivaa kolmattatoista päivää sullekkin :)

• ihmeen
        seontiina kirjoitti:

hei hei ja huomenta
        vielä toi heräs mun vierestä uuteen aamuun onneks
        ja jos kiinnostaa menisinkö treffipalstoille
        hei en menis
        mulla on jo niin monta varalla jos entisestä aika jättää
        ettei siinä mitään treffipalstoja tarvii
        jos nää varalla olevat vaan säilyy hengissä :)

Onpa meitä monenlaisia. Yks tykkää, että edesmennyt mies oli niin hyvä, ettei muita vilkuile, vaikka jonossa olisi tulijoita. Miksi pitää moista vakuuttaa. Itse olen aina myöntänyt, etteivät vastakkaisen sukupuolen edustajat ole olleet koskaan olleet erityisen kiinnostuneita minusta. Silti olen löytänyt ihania kumppaneita, ovat lentäneet pilven päälle. Nyt on melko tuore suhde meneillään.

• vertti3

en vaihda kovin usein mielipiteitä. uusia otan lisäksi kun mieli tekee. Monet mielipiteistäni ovat jo kymmenen vuotta vanhoja, mutta kun ne ovat vielä ihan hyviä niin miksi vaihtaisin?

• IhmettelenMiekii

Miten tuo tekstisi liittyy tähän keskusteluun? Vai ilmoititko muuten vaan tuon tärkeän tiedon?

• Rohkeutta.etsintään

Minä en liioin halua matkustaa yksin, kaupungeissa on mukavampi mennä hukkaan kaksin kuin yksin.
      Aloittaja, mieti ensi mitä haluat. Sitten vain profiili seuranhakupalstalle. Jos matka- ja muuta menoseuraa haluat, niin varmasti monikin alkaisi (minäkin jollei minulla jo olisi sellainen). On sitten vaativampaa, jos etsit kanssasi asujaa tai ulkonäkövaatimukset ovat kovat tai matkojesi maksajaa.
      Yli 10 vuotta sitten laitoin sh-palstalle ilmoituksen, vaatimus oli "omillaan toimeen tuleva, erilaisiin liikunta ja muihin tapahtumiin osallistuva". Itsestäni laitoin että voi taloudellisesti hyvin, siellä oli jotain vaihtoehtovalintoja asiasta. Vastauksia tuli kymmeniä, pääasiassa rahattomia. Toki löytyi yksi sopiva, tämä nyxäni.

• Juu... ajattelin kans että voisin etsiä vaikka ihan vaan keskustelukumppaniks netin senssipalstoilta sellaista ihmistä joka ei ainakaan mitään netin senssipalstoja selaile... mutta jotenkin taitaa ajatteluni taas tökkiä.

• kerranerhtynytjo

Siistin oloisen jopa varakkaan näköisen miehen voi löytää helpostikkin, mutta mikä on totuus, sen huomaa viimeistään silloin jos muuttaa nopeasti yhteen.

• Luin juuri jostain että Danny on matkustanut ykkösluokassa Thaikkuihin, Eerika turistiluokassa kun ei ollut varaa kalliiseen lippuun. Elintasokuiluko?

• mimmimum-..mi

Minäkin luin tuon jutun.....eilen oli lehdissä kuinka hieno luxushuvila heillä on siellä..... 400neliötä....4makuuhuonetta....ja kaikkea luxusta....jos olisin lemmenlomalla en kyllä tarvitsisi neljää makuuhuonetta....yksi riittäisi aivan hyvin.....

• 1235

Herraisä, miksi muuttaa yhteen ? eipä tulisi mieleenikään jos jostain joku ilmestyisi, yli 20 vuotta leskenä ollut eikä sitä uutta vaan ole löytynyt, en tosin ole hakenutkaan, enää. Sen verran olen toivoton tapaus.

• etsitäänyhdessä

Onko kadonnut nainen vai mies? Tuntomerkkejä?

• Siilimuorikka3

Ei löyvy hyvä ehtimällä vaan elämällä.

• Tavattaessa

Löytäjä saa pitää hyvänä niin kauan kuin kelpaa,

• Siilimuorikka3
        Tavattaessa kirjoitti:

Löytäjä saa pitää hyvänä niin kauan kuin kelpaa,

:D. Onhan se niinhi :).

• elloopukkaa

Ei löydy hakemalla. Ilmestyy yhtäkkiä ystävän häissä, kurssilla tai kontakti-ilmoitukseen vastaamalla. Näin on käynyt minulle.

• talou

Tanssi suurella alueella.

Netti -kauniit naiset lähettelevät miehien elimien kuvia ja kirjoittavat näistä pidän.
      Hyvä kun suoraan ja siihen jäi koko netti.

Oli monia tapaamisia.

• talou

Voi olla myös ex kaupassa kun suu ei ole kiinni.

• Dva_HES_oog

Kuinka tärkeää palstan naisille on miehen "toimivuus". Tanssipaikoilla minulta , lähes joka kerta kysytään siitä "pelaako sulla".

• KaikkiEiTahdo

Osa varmaan kysyy siksi ettei halua enää kestää onnettomia vanhan miehen räpellysyrityksiä, eli valitsevat mieluummin "pelaamattoman"

• kuka.mitäki

Tuntuupa uskomattomalta, tästä pelaamisesta keskustelen sinkkuystävieni kanssa. Itse ajattelisin että se kumppani ja yhteiset menot ovat tässä iässä mukavinta, ei seksi. Tai luulen sen ainakin olevan vähemmistön tavoite.
      Tuossa ylempänä kirjoitetaan, että etsimällä ei löydy, että se oikea tulee vastaan ja jotakin on näin onnistanutkin. Onnittelut hänelle! Itse en siihen usko, olen etsimällä etsinyt kumppanin, mutta en pidäkään rakastumisen tunnetta tavoitteena, en usko itseni sellaiseen enää riehaantuvan. Sopivan kaverin olen sillä arkisella tavalla löytänyt. No...

• ifheökjd

Minun tekee mieli. Se on yksi hakukriteereistä, että nainen antaa/hänen tekee myös mieli.

• Tangonhuumaa

Tanssipaikoilla se kuuluu asiaan, miksi mennä sinne jos ei kuitenkaan "pelaa" Sinne mennään että liki päästään, älä ihmettele.

Sellaisissa paikoissa joissa ihmiset tutustuvat ensin toisiinsa käsivarren mitan etäisyydeltä kohtaa myös ihmisiä joiden kanssa voi ystävystyä vaikka tuossa asiassa vähän ongelmaa olisikin.

• VaihtoAskeleet2016

Kyllä siinä tanssilattialla puhutaan 1cm etäisyydestä "niiden välillä".

• 1lesken

Kyllä sen kumppanin voi löytää ilman hakemista. Kävi niin, että kauan sitten ovikelloni soi. Ovella seisoi tuntematon mies, joka kysyi, onko yhtä kaveria näkynyt. Ei ollut ja mies lähti. Tapasimme sattumalta piankin baarissa. Ja monien mutkien ja vaikeuksien jälkeen hänestä tuli seurustelukumppanini ja toinen aviomieheni. Ei koskaan voi tietää kuka tulee käymään. Lesken

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      139
      2998
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      57
      2388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      28
      1911
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1617
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      74
      1387
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1378
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      76
      1365
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1095
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1029
    10. 133
      1002
    Aihe