ILMOITAN TÄMÄN NYT TÄÄLLÄ, ETTÄ THAIMAAHAN TULEE 29.1-6.2.2017 VÄLISENÄ AIKANA KOVEMPI TSUNAMI AALTO MITÄ 2004 TYYNENMEREN TSUNAMISSA.
TÄLLÄ KERTAA TUHOT OVAT VIELÄKIN PAHEMMAT, JOTEN TÄMÄ VAROITUS KANNATTAA SILLOIN OTTAA VAKAVASTI.
Tsunami varoitus 29.1-6.2.2017
11
517
Vastaukset
- sitäodotellessa
vielä ei näkynyt.
- leksa65
sut pitäisi saada pakkohoitoon
- tuleekuinTuulikki
Aurinko laskee ja Pimeys alkaa nousemaan. Kohta tulee !
- RunkkariTuulikki
Tuliko jo, tuntuiko hyvältä.
- PääTonnikalassa
Makeeta! Mä matkustan tonne heti kattoo tuhoja!Hiekkarannalta oli kuulemma joku turisti löytänyt irtokäden jokin aika sitten......Kiva lomamesta kun löytyy jänniä asioita rantsusta...
- Nationalghosts
Karonin rannalla siinöä Meren Jumalan patsaan lähettyvillä liikkuu öisin kummituksia. Thait pelkää sinne menemistä, kun aurinko on tullut alas. Suomalaiset käyvät siellä mielellään pussikaljoilla.
- kunnioitaMERTA
Kannattaisi vähän miettiä missä kaljoittelee. Menetkö kirkon portaille kaljaa juomaan Suomessa ?
- KonstaS
https://www.youtube.com/watch?v=EscTW3Wr8e8
Ei oo tsunamia näkyvissä:D - ARShole
Toi PERSEREIKÄ voi vetää ton kommenttinssa hanuriinsa.
- Sika-Amalialle
Mene hoitoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849