Inkotenssi ja työelämä

uusitilanne

Miten olette selvinneet päivittäisestä työstänne inkotenssin kanssa? Oletteko
joutuneet noloihin tilanteisiin suojien kanssa tai onko päässyt housuun?

Itse olen vasta alkanut käyttää suojia jokapäiväisessä käytössä ja se on helpottanut
työskentelyä asiakaspalvelussa mutta suojien vaihto tai näkyminen on askarruttanut
kun työssä joutuu kumartelemaan ja nostelemaan. Olen kokeillut nyt Tenan Level3
"boxerivaippaa" ja inkohousuja, molemmat toimii mutta pysyykö boxerivaippa
paikallaan ja näkyykö inkohousut kumartuessa?

112

6005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy myös kalukukkaron mallisia tippasuojia jotka tarkoitettu pienempään tiputteluun tai virtsaamisen jälkitiputteluun. Kannattaa valita tilanteeseen sopiva suoja. Pants eli pikkuhousun mallinen suoja on usein ihan riittävä jos kastelu ei ole kovin pahaa ja välillä pystyy käymään vessassa normaalisti. Tenakauppa löytyy netistä taii googlaamalla "inkontinenssi suoja miehille"

    • yläpäää

      Ystävälleni kävi metrossa ollessa niin että näkyvästi karkasi, hän yritti seistä kasvot ikkunaan ja puikahtaa nopeasti pysäkille tullessa ulos mutta kun liikahti paikaltaan niin naurun säestämänä
      joku huusi ettei kannata yläpäätä kiristää kun samalla alapää aukeaa. Nolotus oli ollut sanoinkuvaamatonta.

      • MekaanikkoKiristäjä

        Sillä huutajalla ei ollut kaikki mutterit vintillä.


      • Anonyymi

        Näitä pöhlöjähän on aina joka paikassa, jotka eivät voi ymmärtää asian vakavuutta ja mitä se aiheuttaa ihmisille.
        Ei nämä vaivat ole mitään mukavia olemassa, mutta monella niitä on, joten kukaan ei ole yksin vaivansa kanssa .


      • Anonyymi

        Mulle kävi just noin. En pystynyt pidättämään, pissa senkun suihkusi housuun kastellen etumuksen ja valuessaan polvitaipeesta sukkiin asti. Kyllä hävetti, nolotti ja olisi voinut
        mennä maanrakoon mutta edessä kassia kantaen ajelin metrolla kotiin.
        Mutta seuraavana päivänä ostin noita Tenan suojaavia alkkareita ja käyttänyt siitä lähtien.
        Oli se niin pysäyttävä kokemus ettei sitä haluu elää uudelleen jos vain inkohousuja on
        tarjolla. Töihin tai kaupungille en todellakaa lähde kuin inkkarit jalassa.


    • inkohoi

      Nyt kun on noloilu loppunut Tenojen ostoon ja käyttöön niin on ainakin itselle yksi ja sama
      vaikka karkaakin housuun kun tietää että suoja imee ja kukaan ei huomaa. Rutiinit suojien vaihtoon ja mukana pitoon helpottaa stressiä ja antaa elämänlaatua.

      Että voikin olla mukavaa kun ei koko ajan tarvi etsiä vessaa tai jännittää että yllättääkö hätä
      ja voi käydä kahvilla tai oluella eikä olla juomatta jotta voi olla töissä tai käydä kaupassa.

      Inkohousut ovat loistava tuote.

      • Anonyymi

        Joskus tulee tosiaan täysi lasti pissaa ei haittaa työssä eikä juodessa.


      • Anonyymi

        Totta joka sana. Inkohousut ovat loistava tuote, eihän ilman niitä voisi ajatella menevänsä
        parturiin tai hammaslääkäriin. Housu kastuisi varmasti kun et kuitenkaan heti pääsisi vessaan.

        Itsellä työ vaatii suojat housuun jotta ilman näkyvää kastelua päivästä selviää.


    • p.o.l.i.s

      Olen poliisimies ja käytän työssä ollessani inkohousuja, tämä sen vuoksi koska työtehtävien aikaan kun tilanne on päällä minulta usein kastuu housu välillä vähemmän ja joskus enemmänkin
      sillä silloin ei etsitä vessaa vaan toimitaan.

      Aloin kokeilemaan suojia kun kerran minulta kastui housut ja naiskollega huomasi tapahtuneen ja vinkkasi miten tytöt hoitaa asian miksen siis minäkin voisi hoitaa. Kokeilun jälkeen käyttö alkoi, ja en ole katunut. Intiimihygienia on jokaisen oma asia miten sen hoitaa, mutta poliisi
      pissat housussa ei luo luottamusta poliisiin joten suojien käyttö on minusta paikallaan.

      • Anonyymi

        Taas on yksi yö valvottu, huumemiehiä ja muita häiriintyneitä talteen otettu, juostu ja painittu.
        Housuunkin päässyt pissa niin itsellä kuin asiakkaillakin, Inkohousut kyllä antaa mielenrauhaa,
        kestää tätä jatkuvaa rumbaa, että voi keskittyä toimimaan vaikka virtsaamisongelmat vaivaavatkin.


      • Anonyymi

        Samoin käyttelen myös Tena Pantseja, antavat varmuutta tienpäällä kun ei tiedä missä
        taukoja pääsee viettämään ja kun hätä yllättää niin vaihtoehdot ovat kovin vähissä.
        Minulla on pakkoinkontinenssi joten sitä vain ei pysty pidättelemään vaan pissa tulee
        housuun oli sitten suojat tai ei, ja virkamies kastuneissa housuissaan ei vetele.


    • PetePalomies

      Työskentelen pelastuslaitoksella, ja touhutipat kastelee kalsareita päivittäin kun on kanssa tilanne päällä. Sitä kun syke on oikein koholla ja olo jotenkin epävarma tilanteenhallinnasta
      niin tuppaa pippeli ylivuotamaan housuun. Suojia en ole käyttänyt kun ei tiedä miten ne reagoivat esim. lämpötilaan mutta harkittu kyllä on käyttöä sillä casen jälkeen on ikävä mennä
      laitokselle housut kastuneina.

    • torille

      Ei tarvita "sankareita", kyllä se pissa karkaa housuun välistä torikauppiaaltakin, kun vessaan on pitkämatka ja asiakaskin on palveltava ensin ennenkuin voi rampata vessaan. Kesäisin se on erityisen hankalaa kun on vähemmissä vaatteissa, ja ulkona ollessa janottaa/on juotava enemmän
      jotta ei ala särkeä päätä yms. Eli suojien käyttö pakonsanelemaa jotta voi tehdä kauppaa ja olla
      tulematta ryöstetyksi.

    • teena

      Mulla on jokapäivä jalassa nämä laivaston siniset Tenan aktiv fit inkohousut, kerää hyvin päivän
      karkailut ja tuntuu mukavilta myös vähän kostuneina eikä aiheuta ihoärsytystä. Ei minulle ainakaan ole kukaan huomautellut vaikka joskus kyykistyessä voivat hetkellisesti näkyäkin, muistuttavat kuitenkin niin paljon alushousuja että tuskin kukaan noteeraa vaippahousuiksi.
      Töissä olen huomannut että en ole ainut, asioista vaan ei puhuta, mutta eihän se puhumalla
      miksikään muuttuisi jokainen hoitaa itse omat juttunsa mutta on hyvä että myös näitä tuotteita
      mainostetaan ja tiedotetaan että mistä voi ostaa jos tarvii.
      Ainakin itse meinasin erakoitua ennen kuin älysin että aikuisillekin on housuvaippoja jotka
      mahdollistavat ainakin mulle normaalit, elokuvaillat, pubi ja pelireissut, työtapaamiset yms.

    • pollisi27

      Minkä ikäsiä on poliisi ja pelastuslaitoksella työskentelevät henkilöt, ketkä kertoivat käyttävänsä suojia? Itse olen alle 30v poliisi ja olen miettinyt suojien käyttöä.

      • Anonyymi

        Näin
        Itä juttuja on kaiken ikäisillä , joten ei mitenkään harvinaista sinänsä . Kannattaa hommata suojat jos on niiden tarpeessa niin ei tarvitse ajatella koko ajan että ” jos” ………..


    • Anonyymi

      Ei näy ja vaipan päälle on myytävänä alushousujen näköisiä suojahousuja .

    • Anonyymi

      Tena men level 2 ja 3 sekä housuvaippoja käytän lähes päivittäin. Ikää alle 30

    • Anonyymi

      Inkohousuja itsekkin käyttelen. Pysyy karkailut housussa ja kukaan ei näe tai haista.
      Työssäni bussikuskina kun ei pääse hädäntulleessa heti helpottamaan oloa niin
      inkohousut ovat suuri stressin poistaja kun tietää että voi lirauttaa housuun ja
      suorittaa suojan vaihdon kun siihen tilaisuus.

      • Anonyymi

        Tämähän oli yksi painava syy AKT:n lakkoon, ei ole oikein jos työssä ollessaan joutuu
        käyttämään vaippoja että selviää työvuorosta "kuivana". Ajovuorot ja tauolle pääsy
        on vaikea ongelma jota etenkään pääkaupunkiseudulla ei ole noteerattu mitenkään.

        Bussilakon neuvottelijoilta pitäisi estää vessassa käynnit kesken neuvotteluiden,
        muuttuisikohan käsitykset taukojen tarpeellisuudesta ja saniteettitiloista.

        Olen itse jo kohta 60 vuotias ja vaipoissa on pakko olla jos mielii kuivinhousuin
        kotiin päästä sillä etenkin kesäisin on pakko juoda kesken ajon kun akvaariokaapissa
        ratikassa tai bussilla ajelee ja kaikki juotu ei hikenä haihdu vaan jokunen liraus housuunkin
        piisaa.


    • Anonyymi

      Inkohousuilla arki rullaa, ei tartte stressata kerkiääkö vessaan vai ei. Opettajana
      työskentelen ja kärsin tiheävirtsaisuudesta ja ainakin minulle on oiva ratkaisu
      nuo Tenan ActivFit inkohousut. Joskus menee päiviä ettei tarvetta suojille ole,
      mutta toisina päivinä joutuu suojan vaihtamaan kesken päivän, ja tähän nämä
      ActivFit housut ovat oivat.

    • Anonyymi

      Mä käytän vaippahousuja työssä ja vapaalla. Ei tartte stressata vaikka lirahtaisikin
      isompikin pissa, siniset imee ja matka jatkuu. Olisihan se noloompaa jos haarut
      märkänä sitä olisi kesken duunin. Koska sattuu ja tapahtuu niin Tena siniset housuvaipat saa multa ainakin ison peukutuksen.

    • Anonyymi

      Sanokaapa muuta, stressitontä kesää tarjoaa Tenan siniset. Mulla tuppaa hätä
      yllättämään, vessaan on lähes aina kiire, ja sen myötä tuppaa ainakin vähäsen
      karkaamaan monesti. Nuo inkohousut antaa varmuutta ja suojaa jota tarvin siksi
      käyttelen niitä.

    • Anonyymi

      Nyt on taas syksyn ensimmäinen "Tena" lähetys saapunut. Parilla laatikollisella
      pärjätään pitkälle talveen. Ammattikoulun opettajana kun arkeni vietän, niin
      on pakko suojautua jotta nolot tilanteet ei yllätä kesken tuntien.

      Virtsankarkailu on nolo vaiva mutta sen kanssa kyllä pärjää kun löytää sopivat
      suojat. Itse käytän housuvaippoja niiden helppokäyttöisyyden vuoksi kun ovat
      kuin normi alushousut. Valkoisista inkohousuista en pidä, ne kun näyttävät
      niin "vaipoilta" mutta ne siniset ja mustat ovat tosi cool.

    • Anonyymi

      Nolo vaiva tuo inkotenssi, mutta vaivaa lähes jokaista ennenmin tai myöhemmin.
      Mulla on päässyt pissa housuun kerranpari vuodessa lähes koko aikuisiän, syitä on
      ollut monia. Jos et pääse vessaan kun on tarve niin pissa karkaa kyllä housuun.
      Töissä ravintolassa näkee viikottain kun jollain on housu kastunut ja meno tuppaa
      lopahtamaan.

      Ei kannata stressata asiasta, kun suojia on tarjolla jokaiselle. Itse pidän housunmallisista suojista, käytän niitä baari, elokuva ja teatteri-illoissa ja tuntuvat
      toimivan. Vatsavaivojen suhteen en kyllä luottaisi niihin .

    • Anonyymi

      Moro vaan, peräpukamat vaivasi ja leikkaus meni mönkään, tuhrut housussa päivittäin. Kyllä se muita varmaan naurattaisi jos tietäisivät että kyykkyyn meno
      voi saada aikaan että tulee lusikallinen housuun tai että pierua on vaikea pidättää
      se tulee kun on tullakseen. Suojat housussa on pakko kulkea ja olla aina valmis
      että lastia tulee. On oltava aina 100% kartalla, ei voi irrotella.

    • Anonyymi

      Opiskelija olen ja ei sitä oikein kehtaisi kesken tunnin/luennon vessassa rampata, joten
      inkosuojien käyttö on varmuustekijä. Kokeilin inkosuojia yo kirjoituksissa ja totesin
      että hyviä ovat, pikkupisut vaippaan ja stressitön koetulos.

      Nyt yliopisto-opiskelijana arvostaa kokemusta eikä pelkää ostella ja käyttää Tenoja.
      Housuun on päässyt mutta noloilta tilanteilta vältytty, muutaman kerran tosin
      on joutunut kieltäytymään "jatkoista" kun on tietämys että housussa on kastunut
      Tenasuoja.

    • Anonyymi

      Kyllähän se on noloo, housuun tehdä tarpeensa mutta kyllä suojat on hintansa väärti.
      Itellä tuppaa pissa karkailemaan kun innostuu ja keskittyminen herpaantuu. Asiassa
      auttaa inkohousut, ilman niitä en töihin lähde.

      • Anonyymi

        Sama juttu Rahikaisella, Tenakaupasta tilatut Tena Pants Superit jalkaan joka aamu niin
        selviää iltaan turhia nolostumatta. Inkohousut antaa varmuutta runsaankin lirauksen
        hallinnassa.


    • Anonyymi

      Vanha vitsi, mitä yhteistä on kulkukoiralla ja rekkakuskilla, no tietenkin molemmat
      kusee renkaalle. Valitettavasti itse olen se rekkakuski, mutta kaupunkien keskustoissa
      ei oikein voi kuseksia renkaalle, joten vessa on löydyttävä tai menee housuun.
      Itse olen valinnut ratkaisuksi nuo inkohousut, antavat vapautta löytää vessat tai
      sitten imee tarvittaessa karanneen pissan. Valitettavasti vahinkoja käy, mutta
      niistä on selvitty kuivin päällihousuin ja inkohousut on joskus joutunut vaihtamaan
      kesken päivänkin.

    • Anonyymi

      Mulla tuppaa haarut kastumaan kun aivastan, pissaa karkaa aika runsaastikin.
      Olen kuullut että naisilla on sama vaiva mutta että minulla 40 vuotiaalla miehellä.
      Nyt jos tulee taas syksyn flunssa-aalto niin on pakko laittaa suojat housuun.
      Ostin Kärkkäiseltä Tenan level3 suojia, tuntuisi olevan helppo kuljetella mukana
      kun on siististi yksittäispakattuja.

    • Anonyymi

      Kyllä on nolo vaiva tämä inkotenssi, kun joutuu olemaan vaipoissa tai vaihtoehtona
      että housut kastuu päivittäin. Olen nyt noloillut virtsankarkailun kanssa kohta
      viisivuotta, käynyt lääkärissä, syönyt pillereitä, laihduttanut, käyttänyt/kokeillut lähes kaikkia vaippamalleja mutta vaiva on ja pysyy. Töissä kun ponnistelee, kyykistelee,
      nostelee ja tietysti ei ole aina vessan katveessa tuppaa pissaa karkailemaan välillä
      runsaastikin. Nykyisin käytän Tenan Pants Plus inkohousuja joka päivä töissä ja ne
      tuntuvat mukavilta ja imevät runsaammatkin karkailut.

    • Anonyymi

      ParkkiPekkana työskentelen, ja olen jo vuosia joutunut käyttämään työssäollessani
      karkailusuojaa. Kun olet jalkaisin liikkeellä ja hätä yllättää -mihin menet? Kaupungilla
      et voi puskapissata vaan vessa on löydyttävä tai sitten housuun tehtävä. Housuun
      teko on vaihtoehto vain silloin jos on riittäväsuoja housussa. Noloa eikö totta mutta Inkohousut Tena Pants Plussat hyväksi todetut ja ovat
      itselle riittävä suoja ja vaihdon voi tehdä ruokatunnilla tai silloin kun vessaan pääsy
      hoidossa.

      • Anonyymi

        Ei tohdi ilman inkohousuja lähteä vapaa-ajalla urheiluseuran liikenteenohjaajaksi parkkiin
        kun pitää olla toista tuntia ohjaamassa parkkeeramista. Oli se noloa kun kerran housu kastui
        ja joutui kotio lähtee kesken homman.


    • Anonyymi

      Suojat housussa itsekin kuljen. Varmuus on kaiken a/o, stressi on sietämätön jos
      tarvii kokoajan pelätä että pissa voi karata housuun. Ennemmin noloilee vaippaostoksilla kuin että noloilee kastuneissa housuissaan.

    • Anonyymi

      Intiimihygeinian hoito on tärkeää, että tuoksuu raikkaalta ja ettei kukaan saa tietää,
      että housuvaippaan on voinut lirahtaa runsaastikin virtsaa. Tena Pantsit itsellä
      hoitavat homman kun aikataulut työssä rajoittaa wc asiointia.

    • Anonyymi

      Inkotenssi on ollut melkoinen stressitekijä työssä, vasta kun on tottunut luottamaan
      inkohousuihin virtsankarkailussa niin homma normalisoitunut. Käyttelen niitä Tenan
      sinisiä ja ne auttavat normiarjessa. Tuppaavat vain kastumaan päivittäin kun
      asennusnosturin puikoista ei yhtäkkiä voi vain kadota vessaan.

    • Anonyymi

      Ei töihin tohdi mennä ilman että on karkailusuojat housussa, mites sitä keskenkaiken
      koneelta voi vessaan ykskaks lähtee. On varmempi olla kun ei tartte pelätä että
      housuun lirahtaessa kaikki sen näkis. Inkohousut on kyllä hyvät pissa vaivaan.

    • Anonyymi

      Kyllä tosi on että ei voi vain lähteä vessaa etsimään poliisi, palomies tai ensihoitaja,
      on se vaan pöksyyn laskettava jos hätä kesken tehtävän yllättää. Itse kun "lanssissa"
      työskentelen niin joka viikko on lähellä piti tilanne että pystyykö pidättelemään
      vai karkaako housuun. Jos pissa pääsee housuun niin Tena imee, olen sen tehnyt
      itselleni selväksi että ei ole noloo jos vaippa kastuu mutta on noloo jos potilas
      "menehtyy" omassa kyydissä. Inkohousut ovat ehdottomat.

    • Anonyymi

      Sama homma itselläni, kerran meinas p#skat tulla housuun, kun oli paha kyttäyskeikka, ei silloin voi kesken kaiken vessaan lähteä. Ei voi jättää kaveria yksin vastuuseen, ei pysty millään vahtimaan kolmea rikollisjenkiä samanaikaisesti. Eli jatkuvasti tenat käytössä, varmuuden vuoksi. Olisi se ollut rehellisesti todella noloa, jos olisi joutunut ”siivoojan” pyytämään avuksi, jos olisi ns. ruumiita tullut, Tenoilla selvittiin onneksi. Meillähän sihteereistä olisi paljon hyötyä poliisiasemalla, nyt on vaan päädytty vähentämään ja vaatimaan, että edes poliisien kenkiin ei laitetakaan (jalkojen mukaan muotoutuvia) vakipohjallisia vaan, että ensi vuoden alusta pitäisi kulkea ihan normaaleissa rantasandaaleissa, jos ei itsellä varaa muuhun. Tulee ns. omasta pussista nekin pohjalliset hankittua.

    • Anonyymi

      Onneksi näyttää olevan muitakin miehiä, jotka turvautuuvat tenoihin

    • Anonyymi

      Noloo tai ei, jokaisen täytyy huolehtia omasta hyvinvoinnista, ja ainakin itselle on
      suuri helpotus nuo inkohousut. Työssä ja harrastuksissa olisi tosi vaikeeta jos
      kaikenaikaa pitäisi olla vessan vieressä. On tosin päässyt housuun ja suojan vaihdossakin on yllätetty mutta pieni hinta siitä että suojat on imenyt monet karkailut
      ja mahdollistanut kaikenlaista ilman turhaa stressiä.

    • Anonyymi

      Pääsi tosa uutenavuotena pissa housuun, onneksi ol tenat kun emäntä tokas illalla
      et laita ny ne inkohousut ku on ostettukin ettei tartte häpeä sit illast. No karkas pissa
      kuiteskin ku ol vähä maisteltu.

    • Anonyymi

      Olen sosiaalialalla töissä, joudun työssäni kohtaamaan erilaisissa tilanteissa ihmisiä.
      Joskus asikkaan kohtaaminen saa aikaan sellaisen jännitystilan että on päässyt
      pissa housuun.Muutaman kerran on täytynyt käydä tosin vessassa tarkistamassa ettei housuun ole tullut muutakin. Käytän siis työssä ollessani housuvaippoja, ne jotenkin antavat suojan myös uskottavuudelle asiakkaiden silmissä.

      • Anonyymi

        Samoin täällä, välillä vaipat käytössä sosiaalialalla työskentelen


      • Anonyymi

        Valtion koulukodissa kun duunaa, tilanne on päällä päivittäin, ja suojat housussa enemmän
        kuin tarpeeseen. Vaikka sitä kuinka itseään psyykkaisi niin kun yllättävä tilanne kärjistyy
        niin kuinka ollakaan meinaa pissa karata ja karkaakin. Tenat housussa on parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtion koulukodissa kun duunaa, tilanne on päällä päivittäin, ja suojat housussa enemmän
        kuin tarpeeseen. Vaikka sitä kuinka itseään psyykkaisi niin kun yllättävä tilanne kärjistyy
        niin kuinka ollakaan meinaa pissa karata ja karkaakin. Tenat housussa on parempi.

        Onneks on tenat olemassa. Noloa olis jos housut kastus asiakkaan edessä tilanteen ollessa päällä.


      • Anonyymi

        Myöskin Tenoissa iltalöysiin. On niin monesti housuun lirahtanut iltasella kun yksin olet
        kaupan kassalla ja "nuoriso jengi" tulee rähinöimään. Tilanteet ovat arvaamattomia ja
        jännitys rakolle liikaa, ei sitä huomaakaan kun pöksyyn vaan valuu pissa joten ilman suojia
        en iltalöysiin lähde.


    • Anonyymi

      Suojien kanssa en ole joutunut noloihin tilanteisiin mutta ilman suojia joutuisin varmasti.

    • Anonyymi

      Housujen kastelija itsekin, onhan se noloo käytellä vaippoja mutta vaihtoehdot kun
      punnitsee niin helpoin ja varmin konsti tuppaa olemaan. Nuo inkohousut ovat
      itsestä ainakin verrattomat käyttää ja imukykykin loistava. Työskentelen
      kemianteollisuudessa ja joudun käyttämään suoja-asusteita työskennellessäni
      niin vessassakäynti on jo oma lukunsa lisättynä yliaktiiviseen rakkoon.

    • Anonyymi

      No ompa sitä kokeiltu samaan vaivaan useampiakin erityyppisiä suojia, mutta kyllä nuo
      housunmalliset ovat parhaimpia. Eihän sitä enää oikein muuten osaisikaan olla kuin
      vaippahousut alkkareina. Ne kun antaa suojaa kokopäiväksi ja kastuttuakin tuntuvat
      mukavilta jalassa. Työssäni kun ei tiedä milloin asiointi vessassa on mahdollista niin suojat antavat mielenrauhaa tehdä hommat.

    • Anonyymi

      Hei ollan 2023. On olemassa Miesten Tena housu vaipat kuin naisten Tena Housuvaipat. Pitävät eivät petä käyttäjää.Löytyy apteekista niitä.Kuin jokaisesta s-ketjun ja k-ketjun isosta kaupoista.

    • Anonyymi

      Itse tilaan inkosuojat Tenakauppa.fi:stä, tulee kotiin saakka eikä herätä huomiota.

      Minulla on myös suojat arkikäytössä työssä ja vapaalla, eikä tulisi mieleenkään enää
      niistä luopua. On jotenkin vapauttavaa ettei tarvi miettiä kaikenaikaa vessojen
      sijaintia. Työssäni näyttelijänä olisi noloa laskea näkyvästi alleen kesken esityksen, onneksi
      niin ei ole käynyt suojien ansiosta.

    • Anonyymi

      Virtsankarkailua on ollut itsellänikin ja suojat varmistavat arjen sujumisen ilman
      noloja tilanteita. Hätä yllättää ja on aika runsasta joten imukykyä suojalla tulee
      olla, sen vuoksi inkohousuja käyttelen. Työssäni "kaupparatsuna" sitä kun aina ei ole
      vessan lähettyvillä suojan tulee olla "varma". Samoin harrastaessani vapaan hiihtotavan hiihtoa siinä veivatessa tuppaa pissaa karkaamaan ja suojat ovat
      paikallaan. Onneksi on noita inkohousuja aikuisille, kyllä muutoin olo ja elo olisi
      aika vaikeeta.

    • Anonyymi

      Personal trainerina kuntosalilla työskentelen ja työssäni näen jatkuvasti asiakkaita
      joilla on inkontinenssi ongelmia. Monilla on jopa salitreenit lopetettu kun vaiva on
      näkynyt. Mielestäni se on sääli sillä hyviä suojia on käytettäväksi. Oikeiden lihasten
      vahvistus auttaa hallitsemaan inkontinenssiä ja väittäisin että kaikille on siitä
      iso hyöty.

    • Anonyymi

      Vaippa housussa kuljen, ja olo on varma vaikka joskus pissaa lirahtaakin housuun.
      En voisi kuvitella oloa ilman suojia, olisihan se tosi noloa jos näkyvästi karkaisi
      pissa housuun. Onneksi suojien valikoima ja saatavuus on hyvä eri tavarataloissa ja
      niistä löytyy hyviä vaihtoehtoja jokaiselle tarvitsevalle. Kyllä kannattaa kokeilla ja
      löytää omansa, itse pidän housunmallisista suojista.

    • Anonyymi

      Kärsin tihentyneestä virtsaamisentarpeesta, ongelmaani kärjistää että joudun työni
      puolesta matkustamaan paljon, niin bussien kuin lentokoneiden vessat ovat itselleni
      eli isokokoiselle miehelle(pituus 202cm ja paino 112kg) todella vaikeita asioida.

      Olen joutunut muutaman kerran noloon tilanteeseen, tästä oppineena olen alkanut
      käyttää inkohousuja työreissuilla ihan vain varmuudeksi. Mikään kun ei ole nolompaa
      kuin että aikuinen mies laskee alleen, onneksi suojat estää ettei kukaan saa tietää siitä.

      Itsellä on aina reissussa mukana ns. selviytymissetti, eli varakalsarit, vähintään yhdet
      inkohousut, savetteja sekä kosteusvoidetta.

    • Anonyymi

      Noloa tai ei, siitä kun ei paljon puhuta eli jos karkailuvaivan saa kuriin esim. inkohousuilla niin käyttö on ok. Ainakin itsellä jos housussa kastunut suoja niin
      se alkaa jo hermostuttaa että jos suoja pettääkin reunavuotona tai muuten housut
      kastuu. Tämän vuoksi myös minulla on aina mukana "kriisipakkaus", jotta vaihto on
      mahdollinen.
      Kotiin kun on nolointa mennä jos pääsee heti housupyykille, kastunut suoja ei niinkään.

    • Anonyymi

      Ite tulee käytettyä inkohousuja tai teippivaippaa. Olo paljon turvallisempaa kuin olla ilman vaippaa.

    • Anonyymi

      Taksikuskina leipäni tienaan ja housuni(tenapantsit) päivittäin kastelen, mutta on
      helpompi hyväksyä asia ja käyttää suojia kuin kokoajan pelätä että kastelee
      housunsa. Riittävä imukyky suojissa kummasti rauhoittaa ja niihin kummasti tottuu
      ja jos ei olekaan vaippa housussa on kuin alipukeutunut.

    • Anonyymi

      Olen vartijan hommissa kauppakeskuksessa, tilanteet työssä vaihtelee ja välistä
      housukin kastuu kun painii asiakkaiden kanssa. Tilanteista oppineena käytän myös
      inkohousuja, antavat varmuutta,

    • Anonyymi

      Ite tulee myös käytettyä inkohousuja tai tena men suojia töissä. Työskentelen sote-alalla. Noloa olisi jos joku työkavereista näkisi minut märissä housuissa

    • Anonyymi

      Joku sanoisi, että kuhan puhutte, mutta on kyllä aika painajaismaista jos joutuu
      koko ajan pelkäämään että jos lirahtaakin housuun. Ja sekun jatkuu joka ikinen päivä
      niin siitä tulee aikamoinen stressi.
      Vaikka itsellä karkaakin pissaa kerran kaksi viikossa niin on sitä vaan vaipoissa kuljettava 24/7. Inkohousuihin tottuu kuin alushousuihin konsanaan ja se varmuus
      mitä ne tarjoavatkaan. Työskentelen asiakaspalvelussa hymy huulilla inkohousujen
      ansiosta.

    • Anonyymi

      Huomenna on taas päivä jona ilman inkohousuja ei pärjäisi. Kun täytyy jalkautua
      ohjaamaan liikennettä ja katsoa ihmisten perään että kaikki sujuu rauhallisesti
      ilman yhteenottoja. Kun paikka määrätty niin ei sieltä voi kuselle poistua vaan jos
      hädän tunne yllättää on se vaan housuun/inkohousuun laskettava. Näin se vain menee. Uskoisin että Ullanlinnanmäelläkin on muutamia muitakin aikuisia vaipat housussa
      vappupäivän piknikillä.

    • Anonyymi

      Onneksi on suojia saatavilla. Olisihan se painajaista elää ainaisen pelon keskellä
      peläten jos vaikka housuun lirisee pissa. Olen käyttänyt suojia jo viitisen vuotta
      ja työssäkäynti on sujunut normaalisti ilman noloilua, kiitos hyvien suojien.

      Ole itsevarma ja vapaa karkailuhuolista, käytä suojia äläkä nolostu pienistä sillä
      meitä muita vaippahousuja on lähempänä kuin arvaatkaan.

    • Anonyymi

      Ootteko lukeneet 19.5. kirjoitettua kuinka huonosti asiakkaat käyttäytyvät
      Iltalehden jutussa uutiset/työelämä.

      Ei ole ihme vaikka monet "vaippoja" tarvitsevatkin, vaikka itsekin olen yksi heistä
      ei pidä luulla että huvin vuoksi housuun lirauttelee. Kun on taipumusta että
      stressitilanteessa helposti pissa karkaakin housuun -suojat imee.

      • Anonyymi

        Kirjoittamasi on totta, että huonosti käyttäytyvät, varastelevat, paikkoja sotkevat ja rikkovat
        saavat ainakin minulla palan kurkkuun ja pissat housuun kun sitä yrittää palveluhuoltamolla
        työskennellä täällä Helsingissä.
        Työssä ollessa on pakko käyttää kevlarliiviä sekä inkohousuja jotta minä 190cm ja 100kg
        uskallan olla.


    • Anonyymi

      Täällä käytössä vaipat lähes päivittäin. Tulee käytettyä housu- ja teippivaippoja ja lisäksi miesten tippasuojia. Ikää vasta 25.

    • Anonyymi

      Noloa tai ei, inkohousuissa töissä käydään muutoin ei kuivana oltaisi. Jäteautonkuljettajana työni on fyysistä, on nostelua ja työntämistä ja kun tulee juotua
      työvuoronaikana runsaasti niin jokusen kerran sitä täytyy myös poistaa kehosta. Ja
      kun kaupunkialueella toimitaan ei voi kuseskella mihin sattuu ja siitä seuraa että
      usein hätä vie voiton ja housuunkin lirahtaa joskus runsaastikin. Inkohousut varmistaa
      ettei kukaan tiedä vaivasta.

    • Anonyymi

      Taas itsellä se aika vuodesta kun kaikkein eniten pelkää että jos karkaa housuun
      siten että kaikki näkevät. Rehtori kun olen ja pitäisi todistuksia ja stipendejä jakaa
      sekä pitää kaikille opiskelijoille puhekin.
      Jo vuosia olen luottanut inkohousuihin mutta aina sitä pelkää että jos ei suoja pidäkään ja kaikki näkevät "Rehtorin" laskevan alleen, mikä nolous siitä seuraisi.

      • Anonyymi

        Niin monesti minulle on käynyt samoin, pastorina tilaisuuksissa pikkuhätä yllättänyt ja
        housuun päässyt, onneksi asiaan varustautuneena nuo oivat inkohousut ovat nolosta
        tilanteesta pelastanut. Meillä kaikilla on omat vaivamme ja onneksemme olemme niin
        kekselijäitä niistä selvitäksemme.


    • Anonyymi

      Kyllä Tampereella kehtaavat, ei usko että bussikuskilta voi päästä pissa housuun kun vessaa ei ole kuin päätepysäkillä!
      Kyllähän se on niin että meistä bussikuskeista on suuri osa lähes kuuskymppisiä ja
      monilla eturauhasvaivoja kuten muillakin ikätovereilla ja riski inkontinenssiin on
      suuri. Pakkoinkontinessi vaivaa itseänikin ja housussa täytyy olla suoja työvuoroissa
      ettei housut näkyvästi kastu. Ei sitä vain voi lähiliikenteessä pysähtyä minne sattuu ja
      kuseskella missä vain, vaan pyrittävä vessa pysäkille kiirehtien.
      Ala kun on naisistunut niin ongelma on entisestään lisääntynyt kun naiskuljettajilla on
      vieläkin todennäköisempää inkontinessivaivat. Katupäällikölle vaippa housuun ja
      vessassa käyntikielto työaikana niin oppisi jotakin ennenkuin antaa lausuntoja asioista
      joita ei ymmärrä.

    • Anonyymi

      Tosi on, se ei ymmärrä vaivaa jos ei itse kärsi siitä. Työvoimaviranomaisille tuosta
      pitäisi tehdä kantelu työsuojelurikoksesta sillä ei ole mitenkään hyväksyttävää
      että työtä tehdessään ei pääse suorittamaan WC käyntejä tarpeen tullessa.
      Bussireitit ovat aina samat joten mahdottomasta ei liene kyse vaan tahdosta.

      Käyttelen myös inkontinenssisuojia ja tiedän miten ahdistavaa se oli kun saa
      joka päivä pelätä näkyviä vuotoja joten suojille iso peukutus.

      • Anonyymi

        Juurikin noin, ei sitä voi oikein ymmärtää ennenkuin itse kokee sen että vaikka kuinka
        yrität pidättää pissaa se vain tulee housuun ja silloin oikeanlainen suoja on enemmän kuin
        paikallaan. Minulla alkoi kanssa inkohousujen käyttö ensin matkoilla, teatterissa, elokuvissa
        kun lähes aina oli lähelläpiti tapauksia ja sitten kerran en enää kerinnytkään vaan housut
        kastuivat ja siinä sitä sitten oltiin. Nykyisin Tenan activ fit housut varmistavat arjen onnen.


    • Anonyymi

      Niin monta kertaa tulin pissa housussa kotiin, oli noloa tunnustaa että joutuu alkamaan
      käyttämään vaippoja että voi ylipäätään poistua kotoa töihin ja asioille. Vapaan vietto
      muualla kuin kotona oli vain haave.
      Mutta ei niin synkkää etteikö valoa näkyvissä, näin mainoksen inkohousuista. Ostin ja
      kokeilin ja nyttemmin en niistä luopuisi. Työ ja vapaa-aika sujuu muutoinkin kuin
      kärvistelemällä.

    • Anonyymi

      Kesäteatterikausi on käynnistymässä, ja mukana kun ollaan on pakko laittaa inkohousut jalkaan että voi lavalle astua. Yliaktiivinen rakko kun hermostuu
      ja väkisin pissa housuun pyrkii kesken esityksen niin housussa on oltava varma
      suoja.
      Muistakaa että pelko pois ja kesäteatterien katsomoon inkohousuissa, kyllä niitä
      käyttävät myös lavalla olevat.

    • Anonyymi

      Olen poliisi, ja moottoripyörällä olen valvonut liikennettä jo usean kesäkauden ajan.
      Minun on ollut pakko alkaa käyttää karkailusuojia housuissani kun ns. jännäpissa
      on alkanut kastelemaan muutoin housuni. Sitä kun ajaa tosi kovaa niin adrenaliini
      taso nousee ja sitten kun tilanne rauhoittuu niin ykskaks huomaakin että housuun
      on mennyt välistä isokin pissa. Onneksi nuo housuvaipat ovat imukykyisiä ja
      käytössä huomaamattomia.

      • Anonyymi

        En ole poliisi enkä muukaan viranomainen mutta saman asian olen huomannut, "jännäpissa"
        kyllä housun saa kastumaan prätkällä ajaessa. Tenan Aktiv Fit inkohousut on itsellänikin
        käytössä, antavat huomaamatonta suojaa.


    • Anonyymi

      Onneksi kaupan ostajat ovat ymmärtäneet, että meitä suojien ostajia on todella
      paljon eri ikäisissä ja eri ammateissa olevissa. Tarjonta on laajaa ja laatu hyvää.
      Olen ollut nyt viitisen vuotta aktiivikäyttäjä, paketti inkohousuja menee viikottain
      mutta viis siitä kun saa olla kuten muut huomaamattomasti.
      Työssäni haluan pysyä kuivana vaikka sitten vaipoissa kuljenkin.

    • Anonyymi

      Niin usein olen housuni pissannut, vaikka vessaan mennessä kun pakkoinkontinenssi
      on voiton vienyt. Siitä oppineena tena pantsit jalassa kuljen niin töissä kuin vapaallakin. Onneksi suojat ovat imukykyisiä ja käytössä huomaamattomia, ja saatavuus erinomaista esim. tenakaupasta.

    • Anonyymi

      Kyllä olo on helpottunut kun ei tarvi pelätä housujen kastumista inkohousujen
      ansiosta. Ja kun vielä niitä voi tilata netistä Tenakaupasta kenenkään tietämättä.
      Kun käyttelen mustia Tenan Silhuette tai Tenan Activ Fit niin olohan on "ihan normaali" kun muistuttavat niin paljon tavallisia alkkareita.
      Töissä kun joutuu kumartumaan tai sellasta niin reuna inkohousuista voi vilahtaa
      muttei se kuiteskaan vaipalta näytä.

    • Anonyymi

      Vaikka ikää on vasta alle 30. Niin inkohousut, suojat ja vaipat on joka päiväsessä käytössä nykyään. Paljon helpompaa kun ei tartte aina pelätä tuleeko housuun vai ei.

    • Anonyymi

      Ei sitä uskoisi kuinka monet meistä kärsivät virtsaamisvaivoista. Viiskymppisenä
      lähes joka kolmannella tuppaa housuun joskus lirahtelemaan. Toimiessani hoitajana
      nostaessani potilaita tai kovassa kiireessä usein tapahtui "pieniä päästöjä" ja kun
      työsuhde-etuihin kuului vapaassa käytössä olleet vaipat niin tulihan niitä sitten
      käytettyä.
      Nyt jo eläköityneenä on itsestään selvää että käyttää inkohousuja ja näin huolehtii
      omasta hygieniastaan ja se ei todellakaan ole noloa vaan järkevää ennakointia.

    • Anonyymi

      Taas kerran inko housuun lirahti oikein kunnolla kun eräs "koulukodin"lapsista
      aamupalapöydässä veitseä alkoi heilutella. Sitä kun pitää asioihin reakoida nopeesti
      suurempien vahinkojen estämiseksi. Onneksi saatii tilanne hoidettua mutta
      housupyykille tuli tarve.

      • Anonyymi

        Oletko minkä ikänen jos saa kysyä?


    • Anonyymi

      *jungleasolheiah*

    • Anonyymi

      Se on aamun sininen hetki kun jalkaan laittaa "ne Tenan siniset" activ fit inkohousut.
      On mukava ja stressitön olla duunissa kun ei pienet vuodot häiritse eikä kukaan
      huomaa pientä kastelua.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt vaippoja 24/7 nyt parin vuoden ajan. Loppui jatkuva stressaaminen löytääkö vessaan tai suojaista paikkaa ulkona ennen kun housut kastuu. Yökastelu alkoi uudelleen 2.5 vuotta sitten yllättäen.
      Olen 26v poika

      • Anonyymi

        Oliko siis nuorempana yökasteluu ennen taukoo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko siis nuorempana yökasteluu ennen taukoo?

        Juu oli. 10-11 vuotiaaksi asti. Sen jälkeenki kerran pari vuodessa saattoi sänky kastua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu oli. 10-11 vuotiaaksi asti. Sen jälkeenki kerran pari vuodessa saattoi sänky kastua

        Melko yleistä jos pitkään yökasteluu, niin myöhemmin myös ajoittaista tai alkaa uudellee, kuten sulla. Miten pärjäät vaippojen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko yleistä jos pitkään yökasteluu, niin myöhemmin myös ajoittaista tai alkaa uudellee, kuten sulla. Miten pärjäät vaippojen kanssa?

        Hyvin pärjään. Osa elämää ne alkaa jo olemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin pärjään. Osa elämää ne alkaa jo olemaan

        Tosi hienoo, oletko kuinka avoin asiasta muille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi hienoo, oletko kuinka avoin asiasta muille?

        Muutama kaveri ja perhe tietää. Ei niistä nyt hirveästi tarvitse kertoa. Ei ne muiden elämiseen vaikuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama kaveri ja perhe tietää. Ei niistä nyt hirveästi tarvitse kertoa. Ei ne muiden elämiseen vaikuta

        Mulla ei oikeestaan kukaa tiedä, vain pari nettituttua. Mä en myöskää katso tarpeelliseks muille kertoa. Jännä tunne kun pissa tulee vaippaa, mutta muut ei huomaa mitää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei oikeestaan kukaa tiedä, vain pari nettituttua. Mä en myöskää katso tarpeelliseks muille kertoa. Jännä tunne kun pissa tulee vaippaa, mutta muut ei huomaa mitää..

        Onhan se vähä erikoinen tunne kun se vaan tulee huomaamatta. Ootko joutunu jo pitkään käyttää vaippoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se vähä erikoinen tunne kun se vaan tulee huomaamatta. Ootko joutunu jo pitkään käyttää vaippoja?

        Olen joitakin vuosia pitäny varalta leffois, baareis, matkoilla, Se vaan paljon helpompaa kun ei tarvii jännittää. Nyt kylmillä keleillä pidän päivittäin, kun hätä yllättää tosi nopeesti. pakkasessa märät housut ikävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joitakin vuosia pitäny varalta leffois, baareis, matkoilla, Se vaan paljon helpompaa kun ei tarvii jännittää. Nyt kylmillä keleillä pidän päivittäin, kun hätä yllättää tosi nopeesti. pakkasessa märät housut ikävät.

        Kannattaa vaan käyttää vaippoja, jos on vaarana kastua housut. Ootko minkä ikänen vaippojen käyttäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vaan käyttää vaippoja, jos on vaarana kastua housut. Ootko minkä ikänen vaippojen käyttäjä?

        olen 50v


    • Anonyymi

      Vähän huolettaa se Westlogin tietomurto. Olen tilannut Tena kaupalta useita lähetyksiä inkontinenssi tuotteita lähinnä housuvaippoja. Jos ja kun tietomurtaja
      alkaa käsitellä meitä julkisuudessakin tunnettuja niin kieltämättä kyllä nolottaa
      leimautua vaippahousuksi. Mutta toisaalta työelämästä ilman inkohousuja ei oikein
      tulisi mitään, vielä nolompaa se olisi kastella housunsa kaiken kansan nähden.
      Toivottavasti tietomurtaja jää kiinni ja julkinen polemiikki asian tiimoilta unohtuu.

      • Anonyymi

        Tämä huolettaa itseäkin, mutta jospa ei julkisuuteen päädy. En usko että mitään enää juuri tapahtuu.


    • Anonyymi

      Olin lääkärissä ihottuman takia, ja sitten puheeksi tuli että myös sisäreidessä ja pohkeessa on ihottumaa. Lääkäri käski näyttämään ja riisuin siinä sitten
      farkut ja en muistanutkaan että mulla oli alkkareina vain Tenan siniset.
      Siinähän sitten ihottuman hoito jäi takaalalle ja inkontinenssi olikin ykkösjuttu.
      Siinä hetkessä kyllä nolotti inkohousujen käyttö mutta kun asiasta alettiin
      puhua niin nyt jälkeen ajateltuani se olikin loistava asia.
      Nyt sain lääkettä kumpaankin vaivaan. Itseluottamus kuitenkin vaatii edelleen
      kulkemaan inkohousuissa ainakin töissä.

    • Anonyymi

      Vahingosta viisastuneena joulupukkina pistin pöksyyn inkohousut aatto-illaksi
      ja huonosti siinä olisikin käynyt jos suojia ei olisi ollut. Inkohousut pelasti onnistuneet
      vierailut lapsiperheiden pariin ja lahjat saatiin jaetuksi. Mutta pukin täytyy tunnustaa
      että alkaa käyttämään inkohousuja myös muulloin.

    • Anonyymi

      Olen alkanut käyttää inkohousuja noin kaksi vuotta sitten kun stressi virtsankarkailusta ylitti nolostelun vaippojen käytöstä ja ostamisesta. Päätöstä en
      ole katunut, nyt olen kuin kuka tahansa, voin taas tehdä mitä haluan eikä tarvi
      päivystää vessan vieressä.
      Käyn vessassa normaalisti, tosin välillä vaihdan myös kastuneen vaipan mutta on
      se pienihinta siitä ettei virtsankarkailusta tarvi stressata.

    • Anonyymi

      Kastelen housuni päivittäin ja silti "kiitos hyvien suojien" kanssa käymään töissä. Joskus kun pissa housuun lirahtaa aamupäivästä saa olla tarkkana loppupäivän
      ettei vaan reunavuodot kastele päällyshousuja. Vaikka näin kolmevitosena vähän
      hävettääkin ostaa housuvaippoja niin kyllä se sen nolouden joka housujen kastumisesta aiheutuu voittaa 6-0.

      • Anonyymi

        En tiedä onko se näin 27-vuotiaanakaan kiva vaippoja käyttää. Mutta mielummin käytän vaippoja kun pissiä housuun


    • Anonyymi

      Olen kerran terveyskeskuksen vuodeosastolta kotiutuessani pukenut itselleni vaipan mahdollisen ripulin takia taksimatkan ajaksi. En edes osannut kiinnittää sitä oikein, mutta kyllä melko iso vaippa pysyi farkkujen sisällä paikallaan. Se säilyi viivästyneenkin matkan ajan kuivana ja puhtaana. Myöhemmin halusin kokeilla voiko siihen antaa vaan pissan tulla ja erään bussimatkan aikana pissasin siihen, koska muutenkin yliaktiivinen rakkoni on aiheuttanut välillä täpäriä tilanteita ja lirahduksiakin. Imukyky oli yllättävän hyvä, mutta en kuitenkaan ollenkaan viihtynyt märkä möykky farkuissa. Joten hyväksyn itselleni satunnaiset pienet housujen kastumiset, vaikka joihinkin tilanteisiin vaippakin voisi olla ok. Kuten kerran parturissa jouduin odottelemaan vuoroani ja alkoi pissahätä ilmaantua, mutta uskoin pystyväni pidättelemään. Mutta jo oman leikkauksen alussa pääsi pissaa housuun. En kehdannut sanoa asiasta mitään, koska ajattelin farkkujeni ehtivän kuivua ainakin vähän ennen kuin nousisin ylös. No sitten se mitä uskalsin housujani katsoa huomasin märkyyden näkyvän ja tuolikin oli märkä, mutta parturi ei asiaa kommentoinut. Itse olin vaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut, mutta en ole siellä enää käynyt.

      • Anonyymi

        Minulle on käynyt samoin parturissa, vaikka housussa olikin Tenan tippasuojat. Myös
        Onnibussissa matkalla Jyväskylään kävi samoin kun bussin vessa oli käyttökiellossa ja
        eihän se pidätyskyky riittänyt niin sitten kastui housut ja penkki.


    • Anonyymi

      Inkontinenssi kun on jokapäiväistä niin vaipankäyttö on perusteltua. Itselläni ainakin
      on ihoärsytys melkoinen jos on vähänkin kastuneet housut. Vaikka inkohousut
      imevätkin virtsaa hyvin ja tuntuvat kastuneinakin mukavilta on ainakin minun
      pestävä intiimialue hyvin miedolla saippualla ja rasvattava iho joka päivä vaikka
      olisikin ollut ns. kuivapäivä.
      Inkontinenssi kun vaivaa niin stressi housujen kastumisesta on melkoinen jos olet
      ilman suojaa, sitä on niin hermostunut että lähes aina kastelee silloin housunsa.
      Työssä olen 100% inkohousuissa, vapaalla vain jo menen jonnekin, ja kotona
      "vessan vieressä" aina ilman.

    • Anonyymi

      Inkohousuissa itsekin kuljen, meillä liikenteenammattilaisilla vanhemmiten
      alkaa nuo virtsavaivat ahdistaa. Mutta hyvät suojat kyllä helpottaa stressiä ja
      painetta selviytyä hommista. Vai miltä kuulostaisi "iltapäivälehden" juttu että
      taas oli housut märkänä bussikuski, taxikuski, rekkamies tai vaikka poliisi. Kysehän
      on luonnollisesta tarpeesta, joten "inko"housuun pääsee itsellä kyllä monesti pissa,
      mutta suojat hoitaa.

    • Anonyymi

      On meitä monessa ammatissa olevia, yhdistävänätekijänä käyttöön on monilla
      kova stressi siitä että muut näkee jos pissa housuun pääsee.
      Vahinko kun itsellä sattuu niin kyllä huokaisen syvään kun tiedän että inkohousut
      sen imee ja olo on normaali ja kukaan sitä ei saa tietää. Ja kun inkohousujen imukyky
      riittää useampaakin karkailuun ja tuntuvat kumminkin jalassa kuivan tuntuisilta koko
      työvuoron.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe