Miten Ramadan näkyy esim. Turkissa tai Tunisiassa? vaikuttaako turistien elämään paljonkin?
Olen ollut mm. Dubaissa Ramadanin aikaan ja siellä se vaikutti aika paljon. Esim. monet liikkeet, ruokapaikat ym. olivat päivisin kiinni.
Olemme lähdössä lomalle lokakuussa ja kuun alussa alkaa juuri Ramadan. Eli kannattako Arabimaat unohtaa vai mihin päin kannattaisi suunnata?
Ramadan
2
769
Vastaukset
- Lokakuu
Itse olin viime vuonna lokakuussa Turkissa ja siellä se ei näkynyt mitenkään ainakaan Marmariksessa. Jotkut turkkilaisethan ovat todella tarkkoja säännöistä mutta sitten on niitä jotkat vähät välittävät onko ramadan vai ei. Mikään paikka ei ollut ramadanin takia suljettuna. Hyvää matkaa lokakuulle. Silloin on vielä ihan kivat ilmat siellä ja rannallakin tarkenee makoilla ja iltasella vähän pitkähihaista ja punttista päälle niin pärjää. Öisin oli kyllä hiukan viileä mutta pyytäkää viltit niin tarkenee.
- Turkissa
Turkissa olin viime syksynä Ramadanin aikaan. Periaatteessa ei vaikuttanut mitenkään turistin elämään. Kaikki ravintolat ja kaupat oli normaalisti auki. Tosin iltapäivällä kun he saavat syödä, kaikki kauppiaat ja työntekijät ovat syömässä joten omaa ruokailua ei kannata ajoittaa siihen aikaan.
Muuten tuohon aikaan oli Alanyassa hyvin rauhallista, vähän turisteja. Sai kierrellä rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192620Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671669Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71627Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121590Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471513Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911444Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681356Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521096