Keskeytin juuri opiskelut enkä ole menossa takaisin kouluun ainakaan vuoteen. Jotta vuosi ei menisi kokonaan viemäristä alas, haluaisin aloittaa töissä käymisen. Osaatteko sanoa, mihin kannattaa hakea? Mainostenjakoon en mene takaisin. Työskentelin vuosia siellä ja vihdoin, kun lopetin, pomo myönsi, että ovat maksaneet minulle liian vähän palkkaa kaikki minun työvuodet. Joten, ehdotelkaa työpaikkoja!
16-vuotiaana töihin
5
87
Vastaukset
Mitä sinä opiskelit ja miksi se keskeytyi?
Sinun iässäsi ja ilman minkäänlaista koulutusta on todella vaikeaa saada pitkäaikaisia töitä. Nykyään kun johonkin laatikoiden pinoamiseenkin pitää melkein olla joku tutkinto...
Edes summittaisen asuinpaikkasi tietäminen helpottaisi tuota vinkkien antamista.Autoasentajana, jouduin lopettamaan kolmiolääkkeiden takia, jotka lopetin tossa kuukausi sitten. Asun PK-seudulla.
AlexTrande kirjoitti:
Autoasentajana, jouduin lopettamaan kolmiolääkkeiden takia, jotka lopetin tossa kuukausi sitten. Asun PK-seudulla.
Opiskelujen jatkaminen nytheti poissa laskuista?
Oletko katsellut: www.mol.fi ja sieltä avoimet työpaikat?
Paikalliset autokorjaamot ja sitä kautta oppisopimuskoulutukseen?Olen katsellut. Olen myös nyt eilisestä lähtien ollut yhteydessä yhden korjaamon kanssa, josta voisin mahdollisesti saada huoltoneuvojan paikan. Kiitos
AlexTrande kirjoitti:
Olen katsellut. Olen myös nyt eilisestä lähtien ollut yhteydessä yhden korjaamon kanssa, josta voisin mahdollisesti saada huoltoneuvojan paikan. Kiitos
Ole hyvä. Toivottavasti asiat järjestyy hyvin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1222743- 991822
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261134Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901