Siis kun ihminen kuolee niin ne vaatteethan jää sen ruumiin päälle eikä sielun.
Miksi kummituksilla on vaatteet?
11
222
Vastaukset
- PureskeltavaaLEHVÄ
En osaa vastata, eikä kukaan voi tähän vastata luotettavasti, koska Maailman Tiedejärjestö ei ole Virallisessa Tiedotteessaan todistanut kummituksia olemassa oleviksi.
Hmm. toisenlainen kysymys: Miksi unissa ihmisillä on vaatteet? Ehkä ulkoinen olemus on näkijän alitajunnan tulkinta kohdatusta energiasta? Näkijä voi myös vaikuttaa näkyihinsä, kuten uneksija uniinsa. - herttajee
Minä olen nähnyt kummituksen. Se tapahtui Irlannissa. Sydän hakkasi ihan hulluna, kun tajusin, mikä se oli. Luulin sitä ensin oikeaksi ihmiseksi enkä kiinnittänyt huomiota kunnes tajusin, että joko jätkällä on ihan saaaaatanan pitkät koivet tai sitten se leijuu ilmassa. Se liikkui eteen päin ja samalla ylös päin. Yläruumis ihan lihaa verta, ei näkynyt mitään läpi, ja valkoinen pitkähihainen paita päällään. Myöhemmin sain -onneksi- kuulla, että en ole ainoa, joka sen on nähnyt. Kyllä muuttui maailmankuva.
- Uskon.sua
Minäkin olen nähnyt....
Tapahtui nimittäin sellainen juttu mulle kerran että eräällä pihalla autossa näkyi istuvan vieras täysin minulle tuntematon henkilö. Ihmettelin miksi tämä oli sinne mennyt ja tietysti olin myös peloissani miksi joku oli tunkeutunut siihen. No koska auto oli erään tuttuni jne. rohkaisin itseäni ja menin kysyäkseni miksi näin... Kun avasin auton oven ja sit rupesin.. et olisin kysynyt tältä kuka ja miksi,, ei sitä enää näkynyt autossa. Se näytti ihan elävältä ihmiseltä joksi sitä luulinkin kunnes...
Kuulostaa varmaan monelle ihan hölyn pölyltä, mutta minulle se oli aivan todellista.
- sellainenkuvaon
Yleensä ne kummitukset näkyvät tummina (enkelit valkoisina) hahmoina. Niiden yllä ei erota vaatteita.
- OozingDarkness
Kuulemma myös hyvät henget saattavat näkyä tummina varjoina. Myös silmä itse tai aivohäiriö voi muodostaa sellaisia. Jos on aivokasvain tai muu vakava aivovaurio, tai sairaus, niin voi nähdä ihan oikeita ihmisiä tai mitä vaan.
Sen kerran kun luulen että näin ehkä kummituksen, olimme kaverin kanssa sätkää polttelemassa metsän reunassa. Ihmettelin ensin metsässä vaaleaa läikkää pimeydessä jonka ajattelin olevan pensas johon kuunvalo heijastuu, noin 15-20 metrin päässä, mutta että en vain ollut aiemmin huomannut sitä. Vähän ajan päästä huomasin ison mustan hahmon seisovan samassa suunnassa nyt lähempänä noin 5 metrin päässä ja kaverini näki sen myös. Lähdimme karkuun.
- Ollakovaieiköolla
Tuotanoin, helpottamaan havaitsemista, vai miltähän sielun pitäisi näyttää? Arvella voi toki, mutta faktaa ei pysty sanomaan kukaan.
- Albert_Järvinen
Vitun hörö etkö tiedä ettei kummituksia ole olemassa. Painu muualle höröilemään
- Kamamilla
Kuinkas sinä tänne olet päässyt kirjoittamaan?
- kylläkummituksiaon
En ole pessyt siitintäni koemielessä muutamaan viikkoon. Teen päiväkirjanomaista kvalitatiivista ja kvantitaavista tutkimusraportointia päivätasolla, kolme kertaa vuorokaudessa. Aistinvaraiset havainnot tunto- ja etenkin hajuaistilla, sekundaaritasolla huomioita näköaistin varassa. Alustavat tulokset kokeen ollessa noin puolivälissä ilmentävät voimakasta suuntausta siihen, että kyrpä haisee aika väkevästi vehkeeltä.
- fgh7
Kato onko Donald Trump käyttänyt google kääntäjää ja tullut mukaan keskusteluun ?
- AlastomuusEiOlesopivaa
Siksi koska kummituksilla on häpyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376