Hei!
Meillä on kohta 1-vuotis hääpäivä, mutta en ole vielä keksinyt sopivaa lahjaa ihanalle miehelleni! Olisiko hyviä, eikä kauhean kalliita, ideoita?
1-vuotis hääpäivälahja miehelle?
7
8851
Vastaukset
- vaimo
meillä on myös kohta 1-vuotis hääpäivä :). eikös ne ole paperihäät? eli jotain paperia.. esim lahjakortti kylpylään tai muu hotelliviikonloppu? idea ei kylläkään ole kovinkaan halpa..
- mie vaan kirjoittelen
Mie luulin että ne on pumpulihäät?
http://www.juhlitaan.net/haaopas/haapaiva.php
- mitä sä
laitat. Vitosen tyynyn alle. Ei ole kallistakaan, nimellisarvo noin vitosen.
- mä.
mutta kun ei päästy häämatkalle niin ajattelin jos antaisi yhdistetyn hää-/synttärilahjan(30v) eli pidennetty viikonloppu jossain euroopan maassa.
- Sally
Meillä tulossa pian kans 1-vuotis hääpäivä ja samoihin aikoihin minä täytän 30v.
Mieheni kanssa sovimme menevämme pidennetylle viikonloppureissulle Budapestiin, joka on samalla minulle 30v-lahja.
Innolla odotan matkaamme ja että pari kuukautta kuluis nopeasti.
- Vaimo-04
Meillä ei ostettu 1-vuotishääpäivälahjaa koska ostimme huomenlahjat. Menimme syömään hyvään ravintolaan, vietimme kahdenkeskisen päivän ja nautimme yhdessäolosta. Eihän se yksivuotislahja niin välttämätön ole, mutta jos jotain haluat ostaa, osta joku asia joka muistuttaa kuluneesta vuodesta. Esim, kello johon kaiverrutat hääpäivänne.
- lahjavinkki..
Esim mini-risteily Tallinnaan tai Tukholmaan !
Mini-risteilyt ovat todella halpoja !:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit325207Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3934482Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483799KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1322928Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku112480Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212282Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181998Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511972- 1231890
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241449