1-vuotis hääpäivälahja miehelle?

nuori vaimo

Hei!

Meillä on kohta 1-vuotis hääpäivä, mutta en ole vielä keksinyt sopivaa lahjaa ihanalle miehelleni! Olisiko hyviä, eikä kauhean kalliita, ideoita?

7

8937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimo

meillä on myös kohta 1-vuotis hääpäivä :). eikös ne ole paperihäät? eli jotain paperia.. esim lahjakortti kylpylään tai muu hotelliviikonloppu? idea ei kylläkään ole kovinkaan halpa..

• mitä sä

laitat. Vitosen tyynyn alle. Ei ole kallistakaan, nimellisarvo noin vitosen.

• mä.

mutta kun ei päästy häämatkalle niin ajattelin jos antaisi yhdistetyn hää-/synttärilahjan(30v) eli pidennetty viikonloppu jossain euroopan maassa.

• Sally

Meillä tulossa pian kans 1-vuotis hääpäivä ja samoihin aikoihin minä täytän 30v.
        Mieheni kanssa sovimme menevämme pidennetylle viikonloppureissulle Budapestiin, joka on samalla minulle 30v-lahja.
        Innolla odotan matkaamme ja että pari kuukautta kuluis nopeasti.

• Vaimo-04

Meillä ei ostettu 1-vuotishääpäivälahjaa koska ostimme huomenlahjat. Menimme syömään hyvään ravintolaan, vietimme kahdenkeskisen päivän ja nautimme yhdessäolosta. Eihän se yksivuotislahja niin välttämätön ole, mutta jos jotain haluat ostaa, osta joku asia joka muistuttaa kuluneesta vuodesta. Esim, kello johon kaiverrutat hääpäivänne.

• lahjavinkki..

Esim mini-risteily Tallinnaan tai Tukholmaan !
      Mini-risteilyt ovat todella halpoja !:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      177
      4995
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27