Mitä, jos vanhemmat vierailisivat lasten kodissa

KunhanMietiskelen

Täällä on joku väläytellyt ideaa, jossa lapsilla olisi koti, jossa vanhemmat kävisivät vierailulla.

Aloin miettimään mitä tämä käytännössä tarkoittaisi.
En ole miettinyt tätä vielä loppuun asti, kunhan ajattelen ääneen. Saa siis tosiaan jatkaa ja kommentoida.

- Jokaisessa kodissahan on hieman eri säännöt, ja elämä on sellaista: eri paikoissa käyttäydytään eri tavalla. Jos vanhemmat vierailevat kodissa, niin säännöt aina muuttuvat. Lasten kodissa säännöt joko vaihtelevat, tai sitten mennään lasten säännöillä
- kun lapsi on uhmapäällä, hän toteaa, että "minun kodissani pätee minun säännöt"
- jos isällä, äidillä tai molemmilla on lapsi tai useampi edellisestä liitosta, niin miten siellä kukakin vanhemmista kulkee. Onko vanhin lapsista se, joka päättää viime kädessä kodin asioista, vai kuka?
- kuka lasten kodissa ylipäätään on ylin auktoriteetti? Lopulta luultavasti angstinen teini-ikäinen.
- pitääkö jokaisella vanhemmalla olla oma makuuhuone? En minä ainakaan halua nukkua samassa sängyssä missä exäni nussii toisen kanssa.
- kuka oikeasti kustantaa tämän lasten kodin? Jos vanhemmat säilyvät eron jälkeen pariutumattomina, niin ehkä voisi jopa kuvitella, että heillä olisi yhteinen koti, mutta jos jompi kumpi pariutuu ja lisääntyy, niin yhtälö menee mahdottomaksi. Silloin pitäisi jollain ihmeellisellä rahalla vuokrata lisäkoti.

37

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohda ideasi unohda kokonaan ... ..kun kerran olen päässyt eroon ex:tä niin ei se ämmä meille tule

      • Mulla on vaimo kotona ja perhe niin ei meillä ulkopuolisia ex:ä tarvita haluta


      • Ja koti on minun missä lapset asuvat


    • nohyisentään

      Meille ei mies katunaisiaan tuo, sen jälkeen ei talossamme voisi enää olla ilman kloorivalkaisua ja täys puhdistusta ja huonekalujen vaihtamista. Eikä lapset saa olla missään tekemisissä katunaisten kanssa sellaista mallia ihmisestä ei kukaan lapsille toivo että lapset näkee katunaisten tekoset ja tavat.
      Emmehän mekään mene katunaisten kotiin katsomaan millaista miehiä siellä on.

      Lapsilla on hyvä kuva isästä, eikä me haluta että he näkevät millaisien korppikotikein kanssa isä aikaansa viettää. sehän olisi julmaa

      • Ei nyt mitään kumppanin tuonnista oo ollu kysekään mut ei tuu ex puolisokaa


      • Tiekatupolkukuja

        Mikä on katunainen ,onko se tienainen tai tiemies tai polkumies tai kujanainen .


      • kukaheitäkaipaa
        radikaal kirjoitti:

        Ei nyt mitään kumppanin tuonnista oo ollu kysekään mut ei tuu ex puolisokaa

        Yksikään ex puoliso ja ex lapset eivät halua edes nähdä niitä katunaisia joita isä kerää kotiinsa. Lapset ymmärtävät että isälle ei lapset merkanneet yhtään mitään kun vaihtoi ne sutturoihin.


      • Kihihihiiii
        kukaheitäkaipaa kirjoitti:

        Yksikään ex puoliso ja ex lapset eivät halua edes nähdä niitä katunaisia joita isä kerää kotiinsa. Lapset ymmärtävät että isälle ei lapset merkanneet yhtään mitään kun vaihtoi ne sutturoihin.

        Lissulla olis vieläkin perhe, jos hän ei olis sairastunut skitsofreniaan ja paranodiaan ja, jos ei olis haukkunut ja terrorisoinut miestään ja valehdellut miehestään hirveitä herjauksia.
        Lissulla on paikka varattu Pitkäniemen parantolassa, jonain päivänä hänet nähdään siellä punomassa narutuoleja.


      • kukaheitäkaipaa kirjoitti:

        Yksikään ex puoliso ja ex lapset eivät halua edes nähdä niitä katunaisia joita isä kerää kotiinsa. Lapset ymmärtävät että isälle ei lapset merkanneet yhtään mitään kun vaihtoi ne sutturoihin.

        Kirjoita omasta puolestas ja manipuloiduista kakaroistas ! Ja olipa minulla kumppani tai ei niin EX pysyy poissa meiltä ja minun kodista... ...lasten äidillä on mahdollisuus tavata lapsiaan joka toinen viikonloppu joten ei ole tadvetta tulla minun kotiin


    • eimitäänheikkooomaksua

      Meillä on myös säännöt kaikissa 7 kodissa missä lapset viettävät aikaa. Mummolassa on 35 sääntöä, toisessa mummolassa 34 sääntöä, isän kodissa 104 sääntöä, äidin kodissa 200 sääntöä,kummilassa 45 sääntöä ja enolassa 80 sääntöä ja serkkulassa 300 sääntöä. Säännöt koskee vaan näitä kiertväiä lapsia ei muita. Muut lapset saavat olla miten haluaa mutta nämä jotka tulevat viikko systeemillä joutuvat omaksumaan kaikkien kotiensa säännöt.
      Mutta lapset tykkää ei ole anakaan sanoneet etei halusi muuttaa joka päivä. Me aikuiset voimme huilata ja kerätä voimia taas omalle kohdalle kun sattuu lasten hoitaminen. On ihanaa raskaan työviikon jälkeen rentoutua ja olla omassa kodissa kun ei tarvi lähtä mihinkään, aikuisilla on kissanpäivät.

    • muutatarkoitustaei

      Joo ei meille kans mies tuo naikkosia, ei ole kyllä tuonutkaan, niin paljon välittää meistä ettei tuo häiriköitään meille. Miksi toisi?

      Pääasia että sutturat elättää miehen jotta mies pystyy maksaan meille elareita.

      • Minä erosin naikkosesta ja otin lapset itselleni joten naikkoset vosut ei meille tule!


      • LuutnanttiR

        Meil ei akka tuo miekkosia , ei uskallakaan tuoda ,turpiin tulee ja haen kiväärini ,jos niitä nurkissa luuraa, koirani Aatu kyl ilmoittaa jos miekkosia liikuskelee nurkissa.


      • Rikkaat

        Kyl kai nyt monta akkaa yhden luuserin elättää.


    • näinmeilläainakin

      Pitiäisi sen itipuolen vierailla miehen lasten kodissa jotta näkee miten siivotonta siellä on ja voisi antaa neuvoja siivoukseen, pyykkäykseen ja lastenhoitoon. Äitipuoli kuitenkin on päävastuussa siitä että lastenäidin kodissa kaikki toimii.

      Ennemmin niinpäin kuin niin että lasten äiti tulee isin luokse katsomaan ja kyttäämään lasten oloja, sehän ei käy päinsä että miehen exä tulee ja haukkuu äitipuolen kauniin kodin ja utsii kaikki jääkaapit ja ja menot ym, lasten olothan ei kuulu äidille enää sen jälkeen kun miehellä on uusi vaimo se uusi perhe. Ex vaimo on mennyttä elämää.

      • Ei kumminkaan päin ex ei meille tule emmekä me mene ex:n luokse korjatkoon siivotkoon ihan omin neuvoin taloutensa.. ..ei ole meidän velvollisuu pitää lasten äidin kotia pystyssa tai auttaa mitenkään


      • Oletmielisairas

        Sun olis syytä vierailla mielisairaalassa, jotta henkilökunta huomaisi miten sairas olet.
        Myös se mielisairaalan henkilökunta vois käydä sun kodissa ja eritoten ottaa sun läppärin mukaan ja tutkia sun hulluja ajatuksiasi "suoli24:ssä".


    • mitä.häh

      Mitä ihmettä? Eikö se yks lissun sivupersoona tällä kertaa osannut kertoa hyviä puolia tällaisesta järjestelystä?

      Odotan kiinnostuneena.

    • koskassaanvierailla

      ja koskas se narsisti akka Raision kaupungin "viranomaisineen" antaa toteuttaa käytännössä lapsen etua- ja oikeuksia omaan isäänsä, isovanhempiinsa ym.
      sukuunsa ilman perättömiä, sairaita "viranomais" selvityksiä mm. tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..

    • kyllädjöadjföa

      Kuka kustantaa? Odotat että vastataanettä lapset maksaa.

      Ehei kyllä se on mies ja suttura jotka maksaa lasten tapaamiskodin maksut, suttura joka on perheen hajoittanutkin saa kustantaa sen että isä näkee lapsiaan.

      Isä voi mennä lasten kotiin viikoksi, mikä estää? suttura ei tykkää että mies tapaa omia lapsiaan, estää ja hankalaoittaa miestä näkemästä omia lapsiaan. Pelkää että vaimo ottaa mieheb takasin, ei ole pelkoa kukaan ei ota likaista miestä takasin vaikka mies kuinka itkee ja kaipaa.

      • 1säpappa

        En minä voi mennä lapseni äidin kotiin viikoksi (tai lyhyemmäksikään aikaa). Sen estää he, jotka siellä asuvat.

        En kyllä haluaiskaan siellä asua.


      • kdjföajflöajf
        1säpappa kirjoitti:

        En minä voi mennä lapseni äidin kotiin viikoksi (tai lyhyemmäksikään aikaa). Sen estää he, jotka siellä asuvat.

        En kyllä haluaiskaan siellä asua.

        Eihän se lapsikaan voi muuttaa joka viikkok koska siellä isän luona on se perheenrikkojasuttura, eikä lapsi haluisikaan.

        Et voi pakottaa lasta jos et ole itsekkään valmis muuttelemaan.


      • kdjföajflöajf
        kdjföajflöajf kirjoitti:

        Eihän se lapsikaan voi muuttaa joka viikkok koska siellä isän luona on se perheenrikkojasuttura, eikä lapsi haluisikaan.

        Et voi pakottaa lasta jos et ole itsekkään valmis muuttelemaan.

        Eihän se lapsikaan voi muuttaa joka viikko koska
        siellä äidin luona on se perheenrikkojaukkosuttura,
        eikä narsisti "äiti ja sossu" haluisikaan.

        Et voi pakottaa lasta jos et ole itsekkään valmis muuttelemaan.


      • kdjföajflöajf kirjoitti:

        Eihän se lapsikaan voi muuttaa joka viikkok koska siellä isän luona on se perheenrikkojasuttura, eikä lapsi haluisikaan.

        Et voi pakottaa lasta jos et ole itsekkään valmis muuttelemaan.

        Ei se mitään muuttamista ole jos menee etävanhemman luokse viikonlopuksi käymään


      • surkeaolet
        radikaal kirjoitti:

        Ei se mitään muuttamista ole jos menee etävanhemman luokse viikonlopuksi käymään

        No onhan, miksi sitten sinä et muuta joka viikonloppu lapsen luokse? Kun sinä asitut mutta lapsihan ei rasitu hänet vaan pakotetaan ja ei huomata lapsen uupumusta.

        Kuka hullu tekee lapselleen kiusaa pakottamalla muuttamaan joka viikonloppu? Lapsiko maksaa sun eron ja sinä vaan vautit vapaasta viikonlopusta?


      • surkeaolet kirjoitti:

        No onhan, miksi sitten sinä et muuta joka viikonloppu lapsen luokse? Kun sinä asitut mutta lapsihan ei rasitu hänet vaan pakotetaan ja ei huomata lapsen uupumusta.

        Kuka hullu tekee lapselleen kiusaa pakottamalla muuttamaan joka viikonloppu? Lapsiko maksaa sun eron ja sinä vaan vautit vapaasta viikonlopusta?

        Sinä hullu olet ! Minä en mene ex:n luokse eikä ex tule minun kotiin ! Ja etävanhemman luona käynnit on vierailuja ei muuttamista


      • Lissuhei
        surkeaolet kirjoitti:

        No onhan, miksi sitten sinä et muuta joka viikonloppu lapsen luokse? Kun sinä asitut mutta lapsihan ei rasitu hänet vaan pakotetaan ja ei huomata lapsen uupumusta.

        Kuka hullu tekee lapselleen kiusaa pakottamalla muuttamaan joka viikonloppu? Lapsiko maksaa sun eron ja sinä vaan vautit vapaasta viikonlopusta?

        Pidä sinä juoppo ämmä pääs kiinni, kun et mistään mitään ymmärrä, kaikki lapset haluu pitää molemmat vanhempansa ja tavata heitä.


    • iuyiou

      Ei vittu mikä keskustelu. Jaksaisko tulla trollaamaan tänne, ehkä illemmalla

    • jkhui

      Olen paljon miettinyt lasten kohtaloa eroissa ja olisin valmis kun saan asiaan satsaamaan omalta osaltani. Heti kun saa rahaa niin paljon, että pystyn ostamaan asunnon etävanhemman paikkakunnalta, niin ostan sellaisen, jossa isä voi tavata lapsiaan ilman tätä uusikkoaan.
      Sama asunto palvelisi myös muita, lähivanhempi voi käyttää asuntoa esim. työmatkoillaan, kuten itse ja ja lähivanhemman sisaruksen perhe.
      Vuoroista varmasti pystytään sopimaan. Samalla laitan varusteet asuntoon ja lasten toiveita mukaan, mutta muut aikuiset eivät siihen tee omia virityksiään.
      Kun aika koittaa, voivat lapset käyttää asunto vaikkapa opiskeluasuntona.

      Joten suurin toiveeni on nyt saada rahat kasaan, jotta pystyisin tämän unelman lapsille antamaan. Heillä olisi koti, jossa saa elää ja olla ilman moitteita ja haukkumisia. Jokainen joka käyttäisi asunto myös huolehtisi asunnon siisteydestä ja pyykkien pesusta, sen verran porukkaa tunnen, että sen kyllä jokainen tekee mielihyvin jos tällainen autuus toteutuisi.
      Unelma toistaiseksi.

      • bvbvbvbvbvbfhfhfhfh

        Miksi et vaan kiellä kovasti ettei suttura saa nähdä sun lapsia. Sull aon oiekus kieltää, olet lasten äiti. Niin minäkin tein, eikä me olla koskaan nähty perheenrikkoja sutturoita. En voinut kuvitellakkaan että sutturat tulisi meille ja lapsia rakastamme niin paljon etei sutturoiden tulo kuulu mitenkään meidän elämään. Miksi niiden pitäisi tunkea meidän elämään? Eikö riitä että rikkoivat jo perheen?

        Minä kielsin kovin sanoin että meille ei tulla, eikä me mennä sutturan kotiin. Se suttura ei kuulu meidän elämään en uskltanut koskaan laskea sutturaa lasten ja mun lähelle. Mieskin snaoi että h eovt meille erittäin haitallista seuraa eikä mies tuonut koskaan niitä meille.
        Eihän he kuulu meidän elämään, heillä on omat ällöt perheensä joten meidän olisi pitänyt desinfioida kotimme ja siivota ja vaithaa kaikki huonekalut jos olisvat väkisn tulleet meille. Siihen emme lähteent.
        On ihanaa kun piti päänsä eikä laskenut sutturoita lähellemme, nyt olemme erittäin erittäin onnellisia ja lapset sanookin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät sutturoilta. Mihin me niitä oltaisi tarvittu, ei mihinkään. Hyi kauhee ajatuskin että sutturat olisi tulleet meille... ei eieieieieieiei ikinä tulleet kun kielsitn.


      • bvbvbvbvbvbfhfhfhfh kirjoitti:

        Miksi et vaan kiellä kovasti ettei suttura saa nähdä sun lapsia. Sull aon oiekus kieltää, olet lasten äiti. Niin minäkin tein, eikä me olla koskaan nähty perheenrikkoja sutturoita. En voinut kuvitellakkaan että sutturat tulisi meille ja lapsia rakastamme niin paljon etei sutturoiden tulo kuulu mitenkään meidän elämään. Miksi niiden pitäisi tunkea meidän elämään? Eikö riitä että rikkoivat jo perheen?

        Minä kielsin kovin sanoin että meille ei tulla, eikä me mennä sutturan kotiin. Se suttura ei kuulu meidän elämään en uskltanut koskaan laskea sutturaa lasten ja mun lähelle. Mieskin snaoi että h eovt meille erittäin haitallista seuraa eikä mies tuonut koskaan niitä meille.
        Eihän he kuulu meidän elämään, heillä on omat ällöt perheensä joten meidän olisi pitänyt desinfioida kotimme ja siivota ja vaithaa kaikki huonekalut jos olisvat väkisn tulleet meille. Siihen emme lähteent.
        On ihanaa kun piti päänsä eikä laskenut sutturoita lähellemme, nyt olemme erittäin erittäin onnellisia ja lapset sanookin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät sutturoilta. Mihin me niitä oltaisi tarvittu, ei mihinkään. Hyi kauhee ajatuskin että sutturat olisi tulleet meille... ei eieieieieieiei ikinä tulleet kun kielsitn.

        Ei todellakaan ole oikeutta kieltää isän kumppanin näkemistä ei! Kun lapset on isän luona niin isällä on 100%:en oikeus päättää keitä lapset näkee


      • Kaksivanhempaa
        bvbvbvbvbvbfhfhfhfh kirjoitti:

        Miksi et vaan kiellä kovasti ettei suttura saa nähdä sun lapsia. Sull aon oiekus kieltää, olet lasten äiti. Niin minäkin tein, eikä me olla koskaan nähty perheenrikkoja sutturoita. En voinut kuvitellakkaan että sutturat tulisi meille ja lapsia rakastamme niin paljon etei sutturoiden tulo kuulu mitenkään meidän elämään. Miksi niiden pitäisi tunkea meidän elämään? Eikö riitä että rikkoivat jo perheen?

        Minä kielsin kovin sanoin että meille ei tulla, eikä me mennä sutturan kotiin. Se suttura ei kuulu meidän elämään en uskltanut koskaan laskea sutturaa lasten ja mun lähelle. Mieskin snaoi että h eovt meille erittäin haitallista seuraa eikä mies tuonut koskaan niitä meille.
        Eihän he kuulu meidän elämään, heillä on omat ällöt perheensä joten meidän olisi pitänyt desinfioida kotimme ja siivota ja vaithaa kaikki huonekalut jos olisvat väkisn tulleet meille. Siihen emme lähteent.
        On ihanaa kun piti päänsä eikä laskenut sutturoita lähellemme, nyt olemme erittäin erittäin onnellisia ja lapset sanookin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät sutturoilta. Mihin me niitä oltaisi tarvittu, ei mihinkään. Hyi kauhee ajatuskin että sutturat olisi tulleet meille... ei eieieieieieiei ikinä tulleet kun kielsitn.

        Minä haluan, että lapsilla on myös isä ja he saavat myös tavata isäänsä.


      • minäkihaluan
        Kaksivanhempaa kirjoitti:

        Minä haluan, että lapsilla on myös isä ja he saavat myös tavata isäänsä.

        lapsen äiti- ja narsistiset, luonnehäiriöiset
        Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaiset" eivät


      • perheernikkojiatyystin
        radikaal kirjoitti:

        Ei todellakaan ole oikeutta kieltää isän kumppanin näkemistä ei! Kun lapset on isän luona niin isällä on 100%:en oikeus päättää keitä lapset näkee

        Minä ainakin pystyin, minä en sallinut perheenrikkojan tulla meille ja näkeväni lapsiamme, kun hajoitti perheemme ja tekivät lapsemme isättömiksi. Meille ei sutturat tulleet emmehän mekään väkisin mene sutturoitden kotiin.
        Eihän ne sutturat ole lapsille ja mulle yhtikäs mitään, vieraita näätiä.


      • perheernikkojiatyystin kirjoitti:

        Minä ainakin pystyin, minä en sallinut perheenrikkojan tulla meille ja näkeväni lapsiamme, kun hajoitti perheemme ja tekivät lapsemme isättömiksi. Meille ei sutturat tulleet emmehän mekään väkisin mene sutturoitden kotiin.
        Eihän ne sutturat ole lapsille ja mulle yhtikäs mitään, vieraita näätiä.

        Sinä olet HULLU JA TYHMÄ etkä sovellu kasvattamaan lapsia !
        Tajuatko TAJUATKO OLLENKAAN KUN SINULLE KIRJOITETAAN ETTÄ ISÄ TAPAA JA VIETTÄÄ ISÄ LAPSI AJAN OMASSA KODISSA JOTEN HÄNEN NAISENSA OLLUT IKINÄ TULOSSA SINUN KOTIISI JA SE KEITÄ LAPSET TAPAA ISÄN LUONA EI KUULU SINULLE EIKÄ JURIDISET OIKEUDET RIITÄ KIELTÄMÄÄN LASTEN ISÄN KUMPPANIN TAPAAMISTA !
        Lisbet olet todella sairas yksilö ihmiskunnassa


      • Oletkojehova
        perheernikkojiatyystin kirjoitti:

        Minä ainakin pystyin, minä en sallinut perheenrikkojan tulla meille ja näkeväni lapsiamme, kun hajoitti perheemme ja tekivät lapsemme isättömiksi. Meille ei sutturat tulleet emmehän mekään väkisin mene sutturoitden kotiin.
        Eihän ne sutturat ole lapsille ja mulle yhtikäs mitään, vieraita näätiä.

        Siihen nyt pystyy noinkin tyhmä ihminen ,kun sinä olet.
        Yleensä ne lapset tulee etävanhemmalle omalle äidilleen tai isälleen, eikä etä tule puolisoineen exän luo lapsia tapaamaan, teidän yhteisössä vissiin on eri tapa, et etä puolisoineen tulee lähin luo.
        Mitä asiaa sulla on jonkun kotiin ei sitte mitään, vain lapset tapaa etävanhempaa, no teillä siellä yhteisössä voi olla sitte niin.
        "Sutturat ja huoripukit "ei sulle kuulu, mutta se on etävanhemmalle tärkeä ihminen, lapsille se isä/äidin puoliso.
        Mitä uskonlahkoa mahdat edustaa aika outoja tapoja teillä on.


    • hjuio

      Turhaa riehumista noita sutturoida kohtaan, sillä niitä riittää ja eihän ne sutturat ketään pakolla, kyllä se toinenkin on melko kelvoton luuseri. Mitä sitten minkäkin asian taakse kätkeytyy, meistä tuskin kukaan tietää, jokainen tänne purettu ahdistus kun omanlaisensa ja saanut alkunsa milloin mistäkin.

      Ainut mitä kannattaa todella estää, on se että lapset entisistä liitoista eivät joudu mukaan näihin riitelyihin. Lasten ei tarvitse kuunnella uuden naisen määräyksiä ja komentoja, sillä he vierailevat ainoastaan isänsä luona, joten miehet pistäkäähän ne uudet akkanne kutiin ja ruotuun, vaikka nyt seksi sujuisikin paremmin, ei se anna tälle naiselle oikeutta lastenne käyttämiseen piikana tai että heitä moititaan tai heidän äitiään moititaan.
      Sama toisinkin päin myös, äiti pidä lastesi puolta, vaikka kuinka ihan seksikumppani olisi löytynyt, hän ei saa alkaa kiusata lapsiasi. Kun tiedän erään miehen jatkuvasti valittaneen lapsien tehneen vaikka mitä, tämä mies itse rikkoi esineitä kodissa ja syytti näitä lapsia ja äitikin tuntui uskovan tätä valehtelijaa. Hirveä todella lapsille, joten jos niitä uusia kumppaneita tulee, nähkää sentään asiat oikein ja pitäkää huoli etteivät nämä tulokkaat vedä teitäkin nenästä ja tuhoa lapsianne. Lapsenne eivät pääse pakoon oikein millään tavalla, joten lapsenne pitää olla ensimmäisinä teille ja sitten vasta muut asiat.

      Kyllä näyttää aika pöljä pää olevan kun yhtenään saa lukea lehdistä, kuinka nettituttavalle annetaan rahaa kymppitonnettain , ehkä tämä on lupaillut yhteistä tulevaisuutta ja rahakastakin. Kyllä täytyy olla todella hölmö, että uskoo rahan voimalla saavansa rakkautta.
      Kun jokainen ja aina muistaisi, että raha-asiat ovat aina omia asioita, ne eivät ole kumppanin rahoja edes yhteen menemällä ja rakastaminen on ihan eri asia.
      Parastahan olisi, että kaksi omillaan toimeentulevaa ihmistä löytäisi toisensa , silloin ei edes keskusteltaisi yhteisistä raha-asioista.
      Toki jos saman katon alla, jokainen ymmärtävä ihminen maksaa kuluista oman osuutensa ilman mitään mankumisia.
      Paras ratkaisu kuitenkin lasten kanssa eläen on, että kumpikin asuu omissa asunnoissaan, tapaa omat entisen liiton lapsensa omassa kodissaan. Yhteistä aikaa varmasti jää yllin kyllin silloinkin ja lasten muuttaessa pois sitten vieläkin enemmän.
      Minusta on aina silloin hyväksikäytöstä kysymys jos toinen änkeää toisen kotiin ja vaatii lastensa oleskelua vielä siellä. Ei sellainen ole enää kenellekään koti vaan jatkuvan kieroilun pesäke.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe