OLENKO HULLU?

Hillythgdd

Lääkäriä palstalla??

Eli oon 16v poika jolla on diagnosoitu lievä asperger ja ahdistuneisuushäiriö.
Huomasin ekan kerran jo ala-aste iässä.
Sillloin vain masturboin ja fantasoin.
Kuitenkin kesällä 2015 keksin, että kerään maasta jonkun juuri heittämän käryävän tupakan jämät.
Menin sitten tekemään niin ja se yskitti minua mutta kiihotti todella paljon.
Elämäni oli hyvin tylsää ja tyhjää.

Aloin tehdä tuota usein. Eli näin kaupungilla jonkun heittävän käryävänä tupakan lopun maahan ja keräsin sekä poltin sen.
En saanut muuten tupakkaa ja tuo toi mulla suurta nautintoa.
Heinäkuussa 2015 keksin, että kerään mahdollisimman pitkiä tumppeja maasta joita sytyttelin uudelleen.
Tupakointia kesti kesäkuusta 2015 - joulukuuhun 2015 jolloin lopetin.
Tuolla välillä poltin todella paljon muiden jämiä ja sytyttelin maasta tumppeja myös aika paljo.
Tiedän, että oli tyhmää.
Lopetin polttamisen joulukuussa 2015 ja olin polttamatta kesäkuuhun 2016.
Tuolla välillä huomasin että mun oli vaikea olla polttamatta. Ei niinkään nikotiinin takia vaan tämän fetissin. Aina yhtäkkiä rupeaa kiihottamaan ja silloin ajatus polttamisesta tuntuu kiihottavalta.
Aloin siis uudelleen kesäkuussa 2016 mutta aloin saada ihan kokonaisia.
En enää polttanut tumppeja.
Sen jälkeen oon lähes joka pv polttannu 1-3 (kokonaista)
Nyt oon yrittänny taas lopettaa.
Mutta tästä ei tule mitään tämän kiihotuksen takia.
En ole koukussa nikotiiniin. En saa vierotusoireita mutta tupakointi kiihottaa minua voimakkaasti.
Masturboin sille monta kertaa päivässä ja tuntuu, että tää on jotenkin pakonomasta. Aina lopettaessa anna jossain kohtaa periksi, että olkoot ja sitte taas kaduttaa.
Olenko jotenkin hullu? Seksiaddikti vai mitä??
Oon alkannu pelätä, että mulla on joku aivokasvain mikä aihruttaa tätä.
Olenko epänormaali?

1

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jgtj

Et ole

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      1306
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1033
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      900
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      878
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      870
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      825
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      751
    8. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      145
      730
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      193
      728
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      716
    Aihe