Haen matkaseuraa 50-60v. Naisesta kaveriksi etelään! Yksin ei uskallusta lähteä... loma 3.2 alkaen - 2 viikkoa.
Nainen hakee matkaseuraa
14
588
Vastaukset
- Matkakutsuu
Minäkin ilman matkaseuraa, juuri samaikäistä, naishenkilöä. Matka tilattu, 2 viikkoa, mut lähtö 4.3. Matkakamun paikka vapaana. Onnistuisiko loman ajankohdan siirto.?
- Talviloma17
Harmi. En pysty siirtämään lomaa kun vahvistettu. Tosi ikävää...
- Matkaseuraa62
Vaan minä voisin lähteä just tuolloinkin!
- Talviloma17
Matkaseuraa62 kirjoitti:
Vaan minä voisin lähteä just tuolloinkin!
Ikävä kyllä muutin lomaa siten että pidän vain viikon tällä erää...
- Matkaseuraa62
Kyllä minulle sopii viikkokin, kunhan vain paluu viimeistään 17.2.2017
- Talviloma17
Matkaseuraa62 kirjoitti:
Kyllä minulle sopii viikkokin, kunhan vain paluu viimeistään 17.2.2017
Olisitko vielä kiinnostunut lähtemään? Viikoksi 3.2 lähdöllä Kanarialle...laita sähköp.os. jos kiinnostaa?
- Matkakutsuu
No niimpä, ei lomansiirrot onnistu. Harmi. Mut hyvää matkaa, jos jonnekkin päädyt.
- 66778899
Minäkin lähden Espanjaan ensi (Helmikuussa) ja takaisin kesäksi, mulla on siellä asunto ja mukaan mahtuu yksi terve naimem 40-60 v
Itse voi päättää matkan pituudesta enkä rajoita sun menemisiä.- Talveksilämpöön
Vieläkö ensi talveksi mahtuisi mukaan aikuinen terve naisihminen
- blööh
Blaaaaaa
- Nopeastikin
Moikka! Olet saanut matkaseuraa?
Edellellisestä reissusta on kauan enkä uskalla myöskään yksin lähteä.- Talviloma17
Jos sinua kiinnostaa lähteä tuolloin niin laita sähköpostiosoite niin otan yhteyttä? Voidaan tutustua...
- talvimatka2017
AM on lähtö 2.2. 2 vko Playa Doradalle tai 3.2. 2 vkoa ChaAm, 3.2. 2 vkoa Pattayalle.
Olisin lähdössä- kiinnostako ? - Galle.mister
Heh kaifarit. Mulla ois lomaa jäljellä vielä pari viikkoa. Vois lähtee vain Kanarialla jos sopiva daami löytyy. Olen 167 pitkä. Paimio kertynyt 90 kiloo. Eli suht sopusuhtane. Ootan vastauksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818