Minkä takia kenguru baariin jää asiakkaita sisälle kun myyjät sulkevat paikan. Useasti olen nähnyt että muut komennetaan ulos ja tietyt asiakkaat saavat jäädä sisälle?
Kenguru baari
18
3229
Vastaukset
- eitäälläootietoo
mitäs he vastasivat? fiksuna ja älykkäänä ihmisenä kysyit varmaan tuota jossain vaiheessa henkilökunnalta.
- Aapeli121
Olen nähnyt saman asian. Olisin kysynyt mutta ovet ovat lukossa
- HuiUusavuton
Onhan siellä puhelin.
- Watt-69
Aapeli121 kirjoitti:
Olen nähnyt saman asian. Olisin kysynyt mutta ovet ovat lukossa
Vakio asiakkaat, ovet kiinne, ja kantavat juopot vessoist hittoon, ja alkavat ite baarin, räkälän työntekijät juomaan.....
- lakikoha
Juuri näin, henkilökunta aloittaa tai jatkaa tissuttelun jälkeen kunnolla ryyppäämistä vakioasiakkaiden kanssa, lienee saatu siunaus Puumalasta, pääasia että kassaan tulee rahavirta oikeaan suuntaan. Kenties?
- Tempsteri
Iha normi kenkurus baarimikko jää kaverien kanssa juhlimaa parhaimillaa veetty aamu 8 asti siinä =D
- PartyOn
Tietty
Ite aikoinaan hesassa baarissa töissä,niin monesti yöt rällättiin baarissa bilistä pelaten ja juomia nauttien,joskus jopa aamuun asti kesti karkelot.
Vakkarit pihalle ja"sopiva"tiimi"jäi seuraksi,valot himmeelle ja bileet käyntiin
Oi niitä aikoja. - Juukap
Ilmasta viinaa ja nukkumatilat löytyy alhaalta :)
Kanttis paikka. - Matkustaja76
Noin 1-1,5 vuotta sitten asiakkaita ajettiin ulos useana päivänä jo ennen kuin baari meni kiinni, koska baarimikkoa väsytti.
- OutoaToimintaa88
Jos tällaista toimintaa on, niin luulisi viranomaisiakin kiinnostavan. Luvathan tollasesta lähtee samointein. Voihan tietty olla, että vain halutaan täällä mustamaalata kyseistä kuppilaa kun ei olla humalatilan takia enää tiskiltä juotavaa saatu.
- Oikeuslaitos
En halua mustamaalata kyseistä kuppilaa mutta noin siellä on välillä toimittu. En tietenkään tiedä että tapahtuuko tuota enää koska asia lukee täällä
- Iso-Enska
Eiköhän tuo ole täysin laillista.
- Vitsinlykkäs
Kyllä varmasti on! Joko olet huono sarkasmissa tai sitten vain tyhmä
- Baarinotkuja
Onko kyse baarin oven sulkemisesta, kun valomerkki on tullut? Valomerkkihän tulee ½ tuntia ennen baarin sulkeutumista, joten ovet varmaankin laitetaan kiinni, ettei niitä idiootteja tuu sisään enää, kun ei tarjoillakaan. Osalla kun on tapana tulla sisään ja vaatia kaljaa, kun kerran toisillakin on tuopissa, vaikka tarjoilu on jo loppunut.
Olen joskus ollut myös baarissa yliajalla (eri baari) ja tiennyt muidenkin tehneen näin. Syynä kuitenkaan ei ole ollut ryyppäys vaan tilanteesta riippuen avustus siivouksessa, ei ne tuopit itse putsaannu ja tiskin taakse siirry. Tai mahdollisesti ollut odottamassa henkilökunnan siivoamista/kassan laskemista, jolloin matka yhdessä kotiin kävellen, ollut kuskina tms. Ja vaikka ollut tuoppi edessä, se on ollut vettä.- Mika.K.P
Ovet ovat auki vaikka valomerkki on tullut. Kun baari suljetaan niin ihmisiä on jäänyt sisälle ja se ei ole ollut siivoamista. En ymmärrä mikä tuossa on vaikeaa ymmärtää? Mitäköhän omistajat ovat mieltä tuosta että asiakkaat saavat laskea kassan?
Saattaa tosin olla että se on nyt loppunut koska asia lukee täällä
- enkäyeikiinosta
koko paikka on niin ympee,välibaari paljon parempi!
- bsfgdgd
Ilmoitus pitää tehdä aluehallintovirastolle. Voi tehdä nimettömänä. Jos tuollaista toimintaa on, niin se on laitonta!
- Monttutakas
Tulee väärinkäsityksiä,kun henkilökunta viettää vapaa-aikaa työpaikallaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816