Uskookohan tän joku?
No kun sillä oli ässävika ja kun se halus olla auttaville autokuskeille mieliksi ja kun ne kysy minne mennään se halus sanoo sen kohteliaan: "Ass You wish.."
olikos hauska? Mun mielestä ei ollu.
Miksi blondi ei päässyt
3
1377
Vastaukset
- kysmysmerkki
"..ass You wish?"..siis se kato sen intonaatio nousi väärässä paikkaa..no nyt varmaan naurattaa
- kas näin
"Miksi blondi ei päässyt Jenkeissä kadulta pois vaikka rahavarat koko ajan lisääntyi?"
-No koska sillä oli s-vika, huono intonaatio, ja sit se oli kohtelias meinaan ko autoilija tarjos kyytiä ja kysy mihin mennään blondi sano että
"Ass You wish..?"
Naurattaaks tää nyt? - Nyt kässäsin
kas näin kirjoitti:
"Miksi blondi ei päässyt Jenkeissä kadulta pois vaikka rahavarat koko ajan lisääntyi?"
-No koska sillä oli s-vika, huono intonaatio, ja sit se oli kohtelias meinaan ko autoilija tarjos kyytiä ja kysy mihin mennään blondi sano että
"Ass You wish..?"
Naurattaaks tää nyt?Joo heti oli selkosampi! Kiitti vuan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271994
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001740Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?821568Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611424Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311098- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731016
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983