meille niin saisimmeko elarit ja lapsilisät? Voisiko ne rahat laittaa äitipuolen tilille, koska olen työtön ja tarvitsen shoppailurahaa. Mies kun on töissä niin saa sieltä rahaa joten hänellä sitä riittää.
En etsikkään duunia, sillä en saisi kuitenkaan asumistukea enkä tt tukea sillon. Enkä muutenkaan tykkää tehdä töitä, ja nuo iehenlapset työllistäisi minut täysin, liikaakin, että voisi hommata hoitajan kotiimme, mieshän voisi palkata hänet. Tyttö on 14 v ja poika 13 joten tarvis ammattitaitoinen kasvattaja, vai mkasaako lasten äiti siitä että meillä olisi lastenhoitaja? Lapsethan ei ole minun.
Jos miehen lapset muuttaisi
9
160
Vastaukset
- Kiitostiedostadorka
Painu akka vittuun et ole kelpo äitipuoleksi. Kyttäät vaan rahaa laiska paska.
- ullapulllalslslsls
Et saisi. Äitipuoli ei saa mitään miehen lapsilta, vaikk akuin hoitaisi heitä ja kasvattaisi. Se siinä on kurja juttu, p...saa niskaan kun yrittää kaikkia muita neuvoa.
Ei kannata käyttää tietotaitoa toisten kakaroihin, vaan katsella vaan ja pyöritellä päätään.- asdfghkjöl-
"Ei kannata käyttää tietotaitoa toisten kakaroihin, vaan katsella vaan ja pyöritellä päätään. "
Mä oon just tullu tuohon samaan tulokseen! Mainiosti kirjoitettu!
- niiih
Tottakai. Äitipuolen palkka on n. 2500 €/kk/lapsi kulukorvaukset, ja se lasten isä lasketaan myös lapseksi, eli siitä saa myös tuon 2500 €/kk..
Tämän palkan maksaa tietenkin lapsen äiti, ja tulo on verotonta 10 000 euroon asti.- niiih
Ja tietysti lapsilisät tuohon päällä. Lasten isästä ei valitettavasti saa lapsilisiä.
- muistakaahakee
niiih kirjoitti:
Ja tietysti lapsilisät tuohon päällä. Lasten isästä ei valitettavasti saa lapsilisiä.
Mutta puolisolisää saa.
- Juoponjorinaa
Juopuneen trolli.....kaikki tän juopon trollit alkaa, miehen lapset ja määrätyssä humalatilassa hänelle tulee tarve kirjoitella samaa sontaa.
- satuajavalhetta
Miten sää saat muka asumistukea, jos ukkosi on töissä?
Ei sinä et saa lapsia,ukkoa et mitään lapsiin liittyvää ja jos on lapsia niin teidän tapauksessa vaihtoehdot ovat joko lapset äifillä tai sijoituksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409