Kuinka usein te arvon homoveljet pesette vessanpönttönne? Käytättekö aina jokaisen vessassakäynnin jälkeen vessaharjaa ja pesuainetta vai jääkö vessanpöntön peseminen ja harjaaminen kerran viikossa tai harvemmin tapahtuvaksi perusteellisemmaksi siivoushetkeksi?
Minä, tätimies, huuhtelen aina vessanpöntön ison tarpeen jälkeen parikin kertaa, suihkutan pöntön sisäpintoihin yleispuhdistusainetta ja hankaan harjalla niin että kaikki lika irtoaa. Siinä samalla vessaharjakin puhdistuu. Lopuksi vielä suihkautan yleispuhdistusainetta pöntön reunoille ja istuinosaan ja pyyhkäisen vessapaperilla puhtaaksi. Lopuksi vedän vielä kertaalleen vessanpöntön jolloin puhdistuksessa käytetty vessapaperi huuhtoutuu myös alas viemäriin ja pönttö tuoksuu raikkaalta ja puhtaalta.
Kuinka usein pesette vessanpöntön?
10
477
Vastaukset
Kysyntä ja tarjonta ei ole tässä oikein kohdannut, jospa tarjoaisit hiukan tehokkaamiin palveluksia Kallion pojille pientä korvausta vastaan, kysyntä määrää tarjonnan hinnat ja maksuvälineen ;)
Esim pöntöt puhtaaksi ay ottaa vastaan sopimuksia pöntöjen pesusta Kallion alueella, urakkatarjouksia, kertakäyntejä ja pitkäaikaissopimuksia otetaan vastaan ja meille käy kaikki maksuväineet ;)- hepulix
Mites sitten, jos pönttö ei puhdistu? Kuten esim. aapon pönttö on ollut aikas kusinen vuosikausia ja ei näemmä neste sieltä poistu ja sama paska kelluu vaan, vaikka palttiarallaa kuinka vetäisi oikeasta narusta?
- Anonyymi
Kyllä kerran viikossa riittää perusteellisempi. Satunnaiset raidat tietysti hoidetaan pois myös väliaikoina.
- Anonyymi
Aika pitkän kaavan mukaan teet tämän wc:n siivouksen.
Se, mikä irroittaa virtsan/ulosteen on ihan yleispuhdistusaine.
Se irroittaa ensinnäkin ulosteen/virtsan .- Anonyymi
Kalkin poistoon on omat aineensa ammattikäyttöön.
Kotioloissa sanoisin, että mekaniikkaa.
- Anonyymi
Vinkki: Yleispuhdistusaineella wc:n pesu.
Eli pinta on neutralisoitu.
Seuraavaksi Hapan aine.
Mm. Sitruunahappo on hyvä.
Taas neutralisoidaan eli vedellä kunnon huuhtelu
Mielellään vielä Yleispuhdistusaine pesu.- Anonyymi
Homoilla on omat kemikaalinsa? No hyvä niin
- Anonyymi
Terveisin
Ammattisiivooja
- Anonyymi
Pakotatko poikaystäväsi nuolemaan pyllyaukkosi joka kerta ennen panoa?
- Anonyymi
Yeah. Esileikin saa suojattua halkaistulla kondomilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k684033Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k232845Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552043Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2172008- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57935Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906