KTM KUNINKAAN MOTORISTIKÄYTÖS.

MotoristiLääkäri

Suomi 24 keskustelupalstojen aiheesta riippumatta yleisin ongelma on se, että niihin on pesiytynyt oireiluaikaansa viettämään varsin ongelmaiset henkilöt, joka ilmenee muun ohessa Inglesin ja Thaimaan matkailuosioista siten, että oli aloitsaihe mikä tahansa, niin ne päätyy seksi-idiotismeihin ja toisilleen tuntemattomien henkilöiden mitä aivottomimpiin panetteluihin.
Sama ilmiö tämän Honda Kurkoksi itseään nimitävän henkilön toimesta on selkeästi ajattelevan henkilön toimesta havaittavissa Harley Davidson ja KTM moottoripyöräilyyn tarkoitetuilla keskustelupalstoilla.

Ei ole tietoa miksi hän pitää itseään Hondaryhmän kurkona, eli kuninkaana, vaikka hän erityisen vahvasti kokee olevansa vannoutunut KTM ryhmän suurimman pyörän haltija, joka asema ainakin asianmukaisesti käyttäytyvän motoristin merkistä riippumatta mielestä edellyttäisi herrasmiesmotoristin käytöstä ainakin enemmän kuin aloittelevan piikkimotoristin.

Tämä Kurko on pitänyt tärkeänä itselleen avatessaan elämäänsä moottoripyöräkiinnostuneille selventää muun ohessa seuraavaa:

Ensinnäkin harrikkaporukka on seksuaalisesti vääristynyttä, rikollisia ja mielisairaita pääosin mielisairaalassa suljetulla osastolla olevia, jotka mielisairaaloiden nimet ja paikkakunnat hänellä on tiedossaan.

Hänellä on Pohjanmaalainen Pitkäsäärinen Suomalainen Laatu Rotu Nainen vaimonaan 25 vuoden avioliitollaan ja muiden, varsinkin jos on Thaimaalainen vaimo, niin se on huora, kuten myös kaikki tämän Thaimaalaisen huoran kanssasisaret kansalaisuutensa johdosta on huoria.

Hänellä on miljoonakoti Helsingin kupeessa Lauttasaaressa ja kolme autotalliosaketta, josta hän valiten oman autonsa, työsuhdeautonsa, tai jopa moottoripyöränsä, kulkee töihinsä Helsingin kansainväliselle lentokentälle lennonjohtajan työhönsä ajean ruuhkaista kehä kolmosta mieleisensä moottoripyöräliikkeen ohitse, jonka sijaintia luonnollisesti muut ei tiedä, vaikka lentokentälle kyllä pääsee ruuhkat vättäen myös varsin sutjakkaasti yleisillä.

Hänen kuukausipalkkansa on 17.000 euroa kuukaudessa, joka laskelmien mukaan riittäisi kahden kuukauden netolla minkä tahansa pyörän ostoon, mutta hän haaveilee keväällä vaihtavansa uuteen.

Kuten hän on kertonut, hän asuu miljoona-asunnossaan viihdyttäen itseään juoden neloskaljaa Lauttasaaren ostoskeskuksen pubissa, myös ollen sitä mieltä että seuralaiset viihtyvät hänen seurassaan, on toki vain hänen oma näkemyksensä kanssaihmisten viihtymisestä, jonka voi kyseenalaistaa.

Hän pitää myös tärkeänä motoristitietona ilmoittaa kuuluvansa niin sanottuun kymppikerhoon, joka tarkoittaa rakastelua lentokoneessa koneen ollessa korkeudella yli 10 kilometriä.

Matkanopeudekseen Saksassa hän on ilmoittanut 270 kilometriä tunnissa, jonka jokainen joka on tuota vauhtia ajanut edes luvallisesti lentokentällä järjestetyssä motoristitapahtumassa pääsuoran tietää, että tuo on mahdottomuus ainakin täyspäiselle motoristille.

Hänen ollessa ylpeä omasta asumismuodostaan, muut asuvat hänen tietämyksen mukaan lehmänpaskataloissa.

Ala-arvoisimpina lausahduksina, joita hän tosin viljelee varsin aktiivisesti, on: "Imetkö" ja "Otatko kakkoseen", joka jo sinänsä osoittaa että ei ole kaikki kotona, hän ei ole penaalin terävin kynä sekä, että jossain on pahasti vikaa kaverin ilmoittaen olevansa yli 50 vuotias.

Hän on avautunut kertomaan hänellä olevan lyhyet jalat, jotka eivät yllä hänen ajaman moottoripyörän tapauksessa maahan, kuin ison varpaan osalta hänen ratkaistessaan ongelmansa hankkimalla paksupohjaiset ajobuutsit.
Tämä on siis ratkaisu kokeneena moottoripyöräilijänä hänelle, kun mm. aloittelijan tulisi että ei ole vaaraksi itselleen ja ympäristölleen valita itselleen sopiva pyörä, tai mikäli sopivaa ei ole olemassa mutta palkka 17.000 euroa kuulaudessa, modifioida itselleen sopiva pyörä oli sitten merkki mikä tahansa.

Olen ihan ammattini puolesta ja motoristina lukenut niin tämän palstan kuin Harrikkapalstan kirjoitteluita tullen siihen tulokseen, että mikäli tämän Kurkon kaltainen käytös on vallitsevampaakin, niin motoristipiireissä kytee varsin ongelmallinen tilanne.

Nuorille motoristeille annan neuvoksi, että olette ryhmässä moottoripyörämerkistänne riippumatta, joka on tarkkailun alla ja mielipiteiden kohteena niin motoristien kuin muiden toimesta, joten olkaa herrasmiehiä ja nauttikaa harrastuksestanne terveesti älkääkä ryhtykö koskaan Kuninkaiksi Kurkon tavalla.

118

2527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MotoristiMotoristille

      Oireulun välttämiseksi en kerro sukupuoltani, seksuaalista suuntautumistani, terveydentilaani, enkä taloudellista elämäntilannettani.

      Olen siis vain motoristi, jokin aika saanut isonpyörän kortin, sekä säästössäni on rahat moottoripyörän ostoon, jonka kaupan teen kun olen päätynyt merkkiin ja malliin, jota ajaessani luonnollisesti töppöseni yltää katuun pysähtyessä.

      Luettuani näitä lieveilmiöitä olen tehnyt vakaan päätöksen, että minusta ei tule KTM-ryhmän edustajaa.
      Lienen päätyväni johonkin suureen customiin joista harrikka toki kiinnostaa mutta miksei victory myös jossa taitaa olla moottorina se jonka moni harrikkarakentaja on asentanut omaansa.
      Toki kaikki aasian tuotteetkin on ok, mutta en ole lämmennyt niihin.
      Kyykyt toki jees, mutta ei palvele kahden ja matkailun tarpeita ainakaan minun mielestäni.

      Toivottavasti kesällä missä tahansa kun tapaan millä tahansa moottoripyörämerkeillä ajavia, en törmää tähän Kurkoon enkä saman käytöksen omaaviin.

      Motoristiterveisin kaikille oikeille motoristeille.

    • HondaKurkonLetkujenkka

      Njäh njäh njäh. Imetkö? Otatko kakkoseen?

      • HondaKurkonLetkujenkka

        Mahtaa aloittajaa vituttaa oma tyhmyytensä, ja hyvinvointini? Lukiessani leperryksesi, siinä oli hyvin vähän, jos yhtään, asiaa. Jos todella lääkärihenkilö kirjoittaa noin typeriä noin huonolla äidinkielentaidolla, ei mikään ihme, että potilaita kuolee vääriin resepteihin ja diagnooseihin.
        Imetkö? Otatko kakkkoseen?
        Buaahhaahhaa.
        Motoristikäytös? Huh huh.


    • MotoristiLääkäri

      Tämä on tyypillinen ongelmanratkaisuongelma.
      Kun henkilö, joka makaa sohvalla selällään tarkoituksella purkaa pahaa mieltään ja syitä siihen, ei kykene näkemään ja hyväksymään todellisuutta, ei kukaan voi olla avuksi.
      Kun potilaalle on tärkeämpää äidinkielen osaaminen kuin oma äidinkielen sanavarasto, itse asian ytimeen joka tässä tapauksessa on TÖPÖJALAT ja kaikenkaikkiaan elämänkatsomus että on KAIKKIA MUITA KANSSAIHMISIÄ PAREMPI YKSILÖ siten että muita ihmisiä vituttaa oma tyhmyytensä ja POTILAAN HYVINVOINTI, ei asiaan ole korjaussarjaa olemassa.

      Uudistan kohteliaan neuvoni nuorille motoristeille.

    • PilleriPäivässäAuttais

      Suomessa on korkeatasoinen terveydenhuolto, mutta ongemana se että apua tarvitsevat eivät hakeudu hoitoon.

    • HondaKurkonLetkujenkka

      Motoristilääkärillä on ilmeisestikin perheongelma. Ensin se, että perhettä ei ole, koska kukapa nainen lähtisi pienimunaisen ruikuttajan matkaan, olit sitten lääkäri tai lähetti. Eihän tuollaista itkupilliä kukaan tosinainen katsele. Saati, että antaisi piparia.

      Motoristilääkärin seuraava ongelma on huono yleissivistys. Ei osaa äidinkieltänsä (jos suomi), ja ilmaisee itseänsä alakoulutasoisesti. Paras itsensäilmaustyyli olisi takki auki ja pili framille Pelastusarmeijan kokouksessa. Nauraahan ne sulle sielläkin, mutta ehkä hillitymmin kuin Helsinginkadun leipäjonossasi.

      Ammu ittes, pedo.

      Tässä taas KTM Kuninkaan käytösmallia. Luuletko, vitun apina, että moottoripyöräilijöillä olisi kohteliata ja normimaailmaan kuuluvia käytötapoja? Mene takaisin pyhäkouluusi, siellä sua kannikkaan duunattiin. Älä tuu tänne vinkuun. Nuija.

      • AksunJaKurkonPääLääkäri

        Hyvä Kurko ja Akseli, mitä nyt kulloinkin olet.
        Tiedoksi Sinulle, että naisilla ei ole pientä eikä suurempaakaan munaa, ei edes naislääkäreillä.
        Naislääkärit eivät myöskään ole niin kovin kiinnostuneita pipareista sinun tavoin, eikä lämpene edemmälti myöskään tosinaisista.
        Voit toki purkaa pahaa mieltäsi tänne palstalle tapasi mukaan, niin hieman helpottaa ja olet ainakin kirjoitusaikasi poissa muusta oireilustasi.


    • ThainAviomiesOriginal10

      Hyvää huomenta sinne kaamokseen.
      Olet Kurko-Akseli tuola harrikkapuolella esittänyt tapaakista kanssani missä tahansa, jonka johdosta Sinulle seuraavaa:
      Minä ensinmäkin asun thaimaan toiseksi suurimmassa kaupungissa nimeltä Chiang Mai ja Sinä olet ilmoittanut, että kyseinen maa ei ole eikä tule olemaan matkailukohteesi koskaan, joten tuo esittämäsi missä tahansa ei toteudu.
      Toiseksi minulla on Sinun näkemyksesi mukaan vaimona thaimaalainen killisilmähuora, joka ei osaa edes omaa äidinkieltään, kun taas minun tietämykseni mukaan minulla on hänen kanssaan yhteinen thaimaassa koulua käyvä lapsi, jonka kielitaito on suomi, englanti ja thai.
      Mitä tulee vaimoni seksuaaliseen aktiviteettiin, niin pidän siitä ja suosittelen toki Sinullekin imu- ja kakkosjuttujesi sijaan jotain normaalimpaa.
      Minulla on Road King koska pidän tuosta kookkaammasta, mutta en mallista jossa on edessä näköesteitä ja vempaimia enemmän kuin tarvitsen.
      Vaimollani sen sijaan on Spora Low, jonka olen rakentanut omasta mielestäni varsin makeeksi ja kun vaimoni sillä pörrää, niin se on minun mielestäni jopa seksikästä.
      Asumme ok-talossa joka thaimaan lainsäädännön johdosta on vaimoni nimissä, josta käytännöstä monet suomalaiset on sitä mieltä että kun joka tapauksessa thai-suomi aviopareille tulee ryppy rakkauteen jossain vaiheessa, vaimo vie kaiken.
      Tämä on toki mahdollista, mutta onpahan lapsellani ainakin talo, joka tilanne ei paljon toiseksi muutu siltä osin että Sinulla on lapsillesi kolme autotalliosaketta odottamassa.
      Kodissamme on kaikki meidän tarvitsemamme, siis ei muiden tarvitsemia ja pihalla suurehko uima-allas, jonka ylläpito on minulle mukavaa puuhaa.
      Sinä olet nimennyt kotini lehmänpaskamökiksi.
      Meillä on liiketoimintaa täälä tällä hetkellä, jota osaa vaimonikin tosin harjoitti jo tuolloin kun minä en ollut kuvioissa mukana, siis aikana jolloin hän Sinun näkemyksesi mukaan oli kokopäivähuora.
      Perheemme varallisuus on siis se mitä ennen avioliittoamme tahoillamme olimme hankkineet ja se mitä olemme yhdessä hankkineet määrän ollessa kokonaisuudessaan ja kuukausituloiltaan luokkaa, että aiheuttaa hymyä Sinun 17.000 egee kuussa pullistelu.
      Missä olen syntynyt ja mikä on ammattini pidän omana tietonani, koska nuo tiedot on merkityksettömiä mm. sen johdosta, että olet minut jo leimannut fattatapaukseksi.
      Sinä sen sijaan olet avautunut omasta elämäntilanteestasi varsin hupaisasti jopa katsoen, että syntyperäisenä Stadilaisena tunnet eri ostoskeskusten räkälät.
      Mikäli todella tahdot tavata, niin mikäs siinä, koska kuulut lentsikkaporukan ydinryhmään, otappa tiketti Hel-Bkk-Chiang Mai.
      Eka etappi sujuu sutjakkaasti finskillä polvet rinnassa istuen ja sitten toinen kunnon thaipalvelua saaden paikallisella jumbolla.
      Meillä varmasti on mukavaa.
      Tapaamisiin.

      • HondaKurkonAkseli

        Kiitos kutsusta. Olen muutaman kerran ollut Bangkokissa, eikä se ole suosikkipaikkani ollut koskaan. Haiseva, likainen, meluisa, kielitaidottomia resupekka killisilmiä nurkat täynnä. Ehkä ChiangMai olisi erilainen, mutta en viitsi käyttää puolta vuorokautta suuntaansa lentämiseen ilman hyvää syytä.

        Taidat hieman tahallasi kärjistää mielipiteitäni, mutta omapa on luetun ymmärtämisen tasosi.

        Toivotan teille hauskaa vuoden jatkoa, mutta valitettavasti tuloni sinne ei ole näköpiirissä.


      • HondaKurkonKardaani

        Niillä kulmilla joskus liikkuneena ja työskennelleenä (liisattuna lennonjohdon kouluttajana), Kuala Lumpur oli hieno paikka, vaikkakin muslimimaa, mutta kaikki toimi, englannilla pärjäsi, sopi myös valkoiselle miehelle. Muut lähialueen paikat (alle 8 tunnin lentomatka), Australia Sydney NSW, siitä pari tuntia Aucklandiin Uuteen Seelantiin, josta etiäppäin Papeetelle Tahitille (EU nykyään, DomTom), josta suoraa huutoa Losiin. Kyllä elämä on ollutkin tylsää.
        Joka päivä samaa keräilytaloushommaa Hesarin Alkoon tyhjiä pulloja vieden. Aperitapullosta saa 20cm.

        Jos asuisitte jossain Kauriin kääntöpiirin kulmilla sivistyneessä maassa (Aussit, NZ, Argentiina, RSA) ottaisin kiljuen kutsunne vastaan. Olette varmasti ihan positiivisia henkilöitä, mutta koska itse olen kusipää, parempi, etten tule pilaamaan elämäänne.

        Lycka till.


    • ThainAviomiesOriginal10

      KIELITAIDOTTOMIA JA KUSIPÄÄ, JONKA JOHDOSTA SEURAAVA PALAUTE:

      1.
      Sinä matkoillasi törmäät nurkat täynnä oleviin kielitaidottomiin killisilmä resupekkoihin, joka aiheuttaa ihmetystä.
      Mitä Sinun matkailuusi mahtaa sisältyä törmäillessäsi mainitsemiisi, kun minä en ole täälä asuessani törmännyt ensimmäiseenkään itseäni lukuunottamattat, mutta minä en törmäilekään itse itseni kanssa Sinun tavoin.
      Minä olen ja tulen olemaan loppuelämäni kielitaidoton, mutta jonkin verran opin toki joka päivä ja oppimiseni aikoinaan aloitin oppimalla, että eka aakkonen on kananpoika jne.

      2.
      Pidät itseäsi kusipäänä, mutta korjaan, olet perseenreikä.
      Lennonjohdon kouluttajana osaat englannin kielen ja luonnollisesti tuon sanonnnan tarkoituksen ja minkälaiselle henkilölle se sopii.
      Minun näkemykseni mukaan henkilö joka pitää kaikkia kanssaihmisiä huonompina kuin itse, sekä luonnollisesti pitää itseään kaikenlattavasti parempana ihmisenä kuin muut, on perseenreikä ja Sinä olet sitä sanonnan varsinaisessa merkityksessä.

      3.
      Tänään vaimollani ei ole hammaslääkäri vastaanotollaan potilaita, joten minäkin vapautin itseni vapaapäivälle.
      Tänään on käyttöä meidän 55 lavaletukalle, koska menemme paikalliseen erityisen suureen kukkamarkettiin ostamaan pari palmua, puskia ja kukkia pihallemme.
      Myös täydennän tänään kotibaarinnjuomavalikoiman, mutta täytyy katsoa kelloa ostoksille mennessä, koska täälä on lainsäädäntö alkoholin myynnin kiellosta perustuen nuorison koulunkäyntiaikoihin.
      Käväisemme myös syömässä hummerit tuossa joen rannalla olevassa ravintolassa.

      Näin meillä, miten Teillä kärjistämättä mielipiteitäsi ?

      • HondaKurkonAkseli

        Kato, pedosetä hermostui.
        Joko poikulisi lähti kouluun, jos sellaista käy? Paritatko häntä muillekin pedokavereillesi, vai pidätkö yksityiskäytössä? Tuliko siis känninvetopäivä (taas) pedosedälle?
        Siksi täältä lähdetään "Taimaaseen", kun ette, kurjat, pärjää Suomessa, liikaa rahaa menee viinaan, eikä kukaan Suomi-tyttö teitä huoli. Taimaasessa on ilmeisesti jokin suomilaisen paskasakin loppusijoituspaikka? Sille nauraa killisilmätkin.
        Melko kummalliset työajat Taimaasessa, jos vaimosi menee siivoamaan kymmenen aikaan (paikallista) illalla hammaslääkärin toimistoa?

        Jakomäessä pubista saat olutta heti aamuyhdeksältä, menepä nyt reippaasti sinne. Kaverisi sponsoroivat perseaukista pedosetää lyömällä pataan. Tuollainen pelle ei ole ikinä käynyt Tallinnaa pidemmällä. Buahhaahhaaaa. Kukaan usko Taimaasen sepustuksiasi. Apina.


      • KurkonJaAkseunPääLääkäri

        EI OLE MUUTA SANOTTAVAA KUIN ETTÄ

        P E R S E E N R E I K Ä

        sanan varsinaisessa merkityksessä !!!!!!!!!!!

        Thaimaassa kello 5 tuntia edellä kaamoksesta.


      • HarleyTyttö

        Perseenreikä on mieto ilmaisu ihmiskunnan idiooteimmasta oman napansa ympärillä elävästä Töpöjalkavittukusipaskapäästä.


    • Mullejoriittäis

      Mitäs poijjaat jos lopettaisitte tämän lätinän?

      Tämähän keskustelu ei johda mihinkään. Näin sivusta seuraavankin on piinallista lukea tällaista kuraa.
      Viisaampi lopettakoon tämän jänkkäämisen.

      • HarleyTyttö

        Ryhdy välimieheksi ja tee kirjallisen valmistelun yhteenveto.


      • SivustaSeurannut

        Hyvä Mulle jo riittäis.
        Minäkin olen sivusta seurannut.
        Helsinki-Vantaan lentoasemalla toimii aluelennonjohtajana Jaakko Kleemola niminen henkilö, sekä palkkaustaso lennonjohtajilla on tosin korkea, mutta tämä Kurko on lisännyt siihen 10.000 euroa lisää kuukaudelle.
        Kleemola omissa kirjoituksissaan on pohtinut mahdollisuuttaan ja mielenkiintoaan joskus kansainväliseen toimintaan, mutta Kurko vanhana konkarina on jo kouluttanut ammattikuntaansa mainitsemissaan maissa.
        Oletko Mulle jo riittäis seurannut tämän Kurkon sanavalintoja myös harrikkapuolella?


      • HondaKurkoKyrpä

        Mites teillä siellä Niuvassa menee? Jos kyseisen henkilön nimi näkyy asiayhteydessä netissä, turvaluokitus on huonoissa. Oletko noin saatanan tyhmä, että kerrot lennonjohtajan nimen täällä? Huh huh. Saattaa olla työsuhteensa katkolla.


      • SivustaSeurannut

        Ei tuo nyt kumempaa kaipaa kuin googleen lennonjohtaja helsinki-vantaa.
        Henkilön nimen laittaminen ei ole vastoin mitään turvaluokituksia, enkä ole henkilöä itseään kommentoinut mitenkään.


    • HondaKurkonAkseli

      Dorkat

      Harley-tyttö on kerrankin oikeassa. En jaksa teidän kanssa joogata. Joku on Harley-pomo Taimaasessa, joku Harley-jakorasia jossain, joku asuu Merenkulkijanrannassa, entäs sitten?
      Mitä tulee ATC-henkilöstön palkkaukseen, se menee virkaiän mukaan. Tällä virkaiällä muine kuluineen (yölisät, kelpuutuslisät, lomat, jne) se on tuolla kulmalla.

      Ajetaan niillä mitä on, moikataan tien päällä, otetaan iisisti. Ajokautta odotellessa, kaikkea parasta teille kaikille. Jopa sille Taimaan pedolle; jättäisi ne pikkupojat rauhaan.

      Merenkulkijanrannan KTM-asema poistuu jaksolta.

      • HarleyTyttö

        Dorka Kurko.
        Nostatin juuri mopopalstalla 15 vuotiaan tytön asiallisen keskustelun ykköseksi ja sen otsikko on MOPOKUUME.
        Katsoppa siellä rannassasi omaa kommenttiasi ja pohdi mielessäsi miten kommenttisi sopii virkaikääsi.


    • HondaKurkonAkseli

      Harley-tytöllä on ilmeisestikin joku ammattiauttajaa vaativa ongelma. Suosittelen konsultaatiota (vaikea sana sinulle, KVG). Mitä tulee valtion palkkaukseen, siinä on niin monta eri tekijää.

      Mitäs jos te työttömät apinat ja apinattaret (Harley-tyttö, jolla ilmeisesti on hyvin pieni pili ja mopokortti) tekisitte vaikka jotain loisteliasta, ja tappaisitte itsenne. Maailma kiittäisi.

      Taimaasessa pikkupoikaa pakoputkeen, siinä on elämän päämäärä teille HD-apinoille. Harley-tyttö on hinttibaarin "naisellinen" anuspanopuu. Sukupuolihan ei ratkaise, jos kakkoseen puskee. Harley-tytön mopokortti on vielä niin tuore, että pilinsä on neitseellinen.

      BUAAHHAAHHAA, nuijat.

    • HarleyTyttö

      TURVALUOKITUS !!!!!!!!

      Nyt on seuraava marssijärjestys koska minä ja muut, varsinkin Helsinki - Vantaalta matkailevat vaadimme turvaluokituksen lennonvalvonnassa olevan jotain muuta kuin, imetkö, nieletkö ja otatko kakkoseen:

      A.
      Kurko pyytää anteeksi minulta kaikkea kirjoittamaansa siten, että tekee hieman työtä tehden muistiinpanoja mitä on lausunut ja kirjoittaa ne anteeksipyyntöönsä pyytäen anteeksi niitä.
      Vittuilun viitekin riittää eliminoimaan anteeksipyynnön.

      B.
      Nyt mennään sillä tasolla, että Kurko pyytää anteeksi myös yhteisesti kaikilta nimimerkeiltä joille on vittuillut, joka tarkoittaa myös muistiinpanotyötä koska hänen tulee anteeksipyynnössään mainita keneltä pyytää anteeksi.

      C.
      Annan anteeksipyynnön rakentelulle aikaa tulevaan maanantaiaamuun asti ja mikäli anteeksipyynnöt A ja B puuttuu, tulostan kaksipyöräisten palstalla tuoreimpina olevat, sekä lukuisan määrän harrikkapalstalla olevista kirjoituksista.
      Korostuskynällä korostan Kurkon kirjoitteluita varsinkin idioottimaisimmista, koska kukaan terve ihminen ei lähde kaikkia edes lukemaan.
      Nämä lähetän Finavian lennonjohtajalle kirjekuoressa.

      D.
      Tuolloin selviää kuuluuko Kurko tuohon työyhteisöön.
      Jos kuuluu niin esimies tekee tehtävänsä.
      Jos ei kuulu, niin lennonvalvontatiimi ainakin tulee tietoiseksi, että heidän työntekoaan harjoitetaan myös Lauttasaaren ostoskeskuksen kaljaräkälässä.

      Muuta:
      Kun eläkettä odottava lennonjohtaja kysyy 15 vuotiaalta mopotytöltä imetkö ja nieletkö, sekä kaikki thaikut on huoria ja thain aviomies on pedo, ollaan todella sairaan henkilön kanssa tekemisissä, siis niin sairaan että olisi syytä poliisin tarkista tämän tyypin tietokoneen tiedostot, onko sielä lapsipornoa.

      NÄIN TÄMÄ LOPPUU TAI JATKUU.

      • HarleyTyttö

        Lisään vielä.

        Tuola sivun ylhäällä oikeassa laidassa on palkki "Etsi keskustelusta" ja kun sinne kirjoittaa Hondakurko klikaten suurennuslasia, pärähtää eteen aikamoinen lista keskusteluja.
        Niitä selatessa taas niin huhhuh.......
        Tosin tällä idiootilla on muitakin nimimerkkejä, jotka ainakin maanantaihin mennessä olen kytsinyt ja kirjoittelut tulostanut.

        Moimoi.


      • HarleyTyttö
        HarleyTyttö kirjoitti:

        Lisään vielä.

        Tuola sivun ylhäällä oikeassa laidassa on palkki "Etsi keskustelusta" ja kun sinne kirjoittaa Hondakurko klikaten suurennuslasia, pärähtää eteen aikamoinen lista keskusteluja.
        Niitä selatessa taas niin huhhuh.......
        Tosin tällä idiootilla on muitakin nimimerkkejä, jotka ainakin maanantaihin mennessä olen kytsinyt ja kirjoittelut tulostanut.

        Moimoi.

        Ainiin, lennonjohtaja toki kirjoituksista mm. yöaikaan, pystyy katsomaan kuka on ollut työvuorossa aina kun oireilua on harjoitettu, joten nimimerkki ei oikeaa nimeä nyt peitä.

        Moimoi thaimaan kielellä.


    • HondaKurkonAkseli

      Harley-tyttö, imetkö? Otatko kakkoseen? Lumppu. Mene sinne Jakomäen baariisi jakamaan ainoaa aarrettasi, tosin tautista, mutta muutakaan sinulla ei ole. Eikä sekään kelpaa muille kuin oleiluluvan onkijoille. Ääliö.

      • HarleyTyttö

        Sun tarinas loppuu...........


      • HondaKurkonAkseli

        Pedosetä on hermostunut...

        BUAAHHAAHHAAAA!


      • HondaKurkonAkseli

        Niin, minä muuten olen aluelennonjohdon esimies. Laitapa tulemaan kirje välittömästi, saan nauraa typeryydellesi. Kauanko sieltä Taimaasesta kestää posti tänne? Nuija.


    • SivustaSeurannut

      Kehotan Kurkoa vakavasti harkitsemaan joko vaikenemista, tai toimimista Harrikkatytön vaatimalla tavalla.

      Aluksi arvelin virheellisesti olevan kyse häiriintyneestä mopopojasta.

      Ei tarvitse kovin kauaksi taaksepäin selata, kun Kurko oli Honda CB 750 omistaja, sekä nyttemmin möhköllä nopeusennätyksen ajanut ja jokainen hieman aikuisempi motoristi tietää, että nykypäivän mopopojat ei tiedä mitään kyseisistä pyöristä.

      Ala-arvoisimmassa kirjoituksessaan tämä Kurko kysyy 15 vuotiaalta tytöltä imetkö ja nieletkö parantaen sitä muille kusymyksellä otatko kakkoseen, mutta sitten toisessa äärilaidasa hän on valtion virkamies.

      OLEN SAMAA MIELTÄ HARRIKKATYTÖN KANSSA, ETTÄ MIKÄLI TODELLA LENNONJOHDON TASO ON KYSEISEN KURKON HALLINNASSA, EPÄKOHTA TÄYTYY POISTAA JA TODELLA VIIPYMÄTTÄ JA SIKSI SEURAAVAA:

      Laita Harrikkatyttö kirjelmäsi yhtiön toimitusjohtajalle, äläkä aluelennonjohdon esimiehelle viitaten Kurkon eiliseen kirjoitukseen.

      Lennonjohdossa on vakituisen henkilöstön lisäksi koulutettavia henkilöitä, joten tämän Kurkon asema on epäselvä, mutta on myös mahdollisuus että hän on pelkkä lentokonebongari kentän länsipään kallioilla, jotka kalliot on varsin lähellä Bike World toimipistettä.

      Tee kirjelmäsi selkeäksi, niin toimitusjohtaja kykenee ilman suurempaa ponnistelua selvittämään, onko kyse hänen alaisestaan tai häiriintyneestä henkilöstä joka elää mielikuvituselämää.

      Automerkki.
      Lauttasaari.
      Arveltu kadun nimi.
      Tarkka listaus varsinkin yöaikojen kirjoitteluista kellonaikoineen ja päivämäärineen, jotka toimitusjohtaja voi yhdistää johonkin henkilöön työvuorojen perusteella.
      Yhteenveto missä hän on ollut niin sanotusti liisattuna henkilönä mailmalla kouluttamassa lennonvalvojia.

      Autan Sinua mielelläni Harrikkatyttö asiassa koska yhteydenpito toimitusjohtajaan tulee olla nimellä ja yhteystiedoilla jatkotoimien ja palautteen johdosta, mutta tästä sitten enemmän myöhemmin.

      Katsotaan ensin tämän käytöhäiriöisen toimenpiteet ja jatketaan sitten.

    • LentoPelkoinen

      Lennonvarmistusliiketoiminnan johtaja on Raine Luojus.
      Finavia Oyj:n toimitusjohtaja on Kari Savolainen.

    • HondaKurkonAkseli

      Harrikka-tyttö ja kätyrinsä, olette säälittäviä pellejä. Kyttäätte ihmisiä netissä, yritätte kyrväyttää heitä, eikö siellä Taimaasessa olekaan niin paljoa tekemistä? Vai oletteko homopari, joka on vaseliinipurkin kanssa netissä Jakomäessä toisiaan vemputellen? Menkää nyt takaisin sinne kaappiinne, ottakaa aamukaljat, koska muuhunkaan ette pysty. Kuolatkaa netistä Harrikan kuvia, apinat.
      Vai Thaimaassa. IP-numeronne mukaan olette eteläisessä Suomessa, joten onnea vaan Taimaaseenne.
      Kurjat vasikkarunkkarit.

      • ThainAviomiesOriginal10

        Annan luvan julkistaa ip-numeroni seuraavaavassa oireilussasi Kurko.

        Kehotan harkitsemaan vakavasti omaa tilannettasi.


      • HondaKurkonAkseli

        Killisilmän "aviomies", kyllä nyt murehdin. Kyyneleet valuvat poskille, kohta vedän varmaan ranteet auki ja hyppään mereen parvekkeeltani. Apina.
        Käymme vaimoni kanssa hakemassa Larun Alkosta pullon viiniä, ja kiinalaisesta hyvää ruokaa illaksi, vietämme rauhallisen koti-illan täällä Merenkulkijanrannassa, sunnuntaina taas töihin.
        Ne käy töissä, joilla semmoinen on.
        Ne on naisen kanssa, joilla semmoinen on.
        Ne ajaa isolla moottoripyörällä, joilla semmoinen on.
        Ne, joilla ei ole mitään, ruikuttavat täällä. Kuten sinä.

        Mode, olet jo kaksi viestiäni poistanut. Älä koske tähän.


    • HarleyTyttö

      Kello käy, joilla sellainen on.

      Järki toimii, joilla sellainen on.

      Ne kysyy 15 vuotiaalta tytöltä imetkö ja nieletkö, joilla järkeä ei ole.

      Ne joilla on kova tarve tuoda julki mitä omistavat, eivät omista henkisesti kovin paljoa.

      Tuleeko niitä ip-osoitteita vai ei ?

      Voin vakuuttaa, että yksikään tämän palstan lukija ei ole kiinnostunut, mitä Sinä ja vaimosi tänään teette, minkä kylän alkossa käytte, mitä sieltä ostatte, minkä maalaista ruokaa syötte, mutta toki kiinnostaa minne aiot isolla moottoripyörälläsi ajella ja onko ajelulla mukana heinäseipääsi.

    • Uudistusehdotus

      Miksei Suomi24: llä ole Omakehu-palstaa?

      Tarvetta sellaiselle mitä ilmeisimmin olisi, jottei tarvitse tällä palstalla roikkua.

      • HarleyTyttö

        On olemassa mielenterveyspalsta, kuin myös terveydenhoitopalvelut, mutta ongelmaiset ei niihin omatoimisesti hakeudu.
        Kirjoitan ammattini kokemuksella, jota pyörämerkkini ei luonnollisesti ole paljastanut, eikä paljasta nytkään tämän enempää.


    • HondaKurkonAkseli

      Harley-Poikatyttö, pyörämerkkisi on Jopo, sellainen homosivarinvihreä, sopii alatyyliisi. Kokemuksesi mielenterveyspalveluista on varmasti mittava. Osaat ulkoa lääkkeiden tehot ja sivuvaikutuksetkin. Saitko niistä pahoja vieroitusoireita? Oletko laitoksessa vai Stadin ratikoissa avohoidossa? Miten omaiset, vai onko lähin omainen viranomainen? Onko poikulisikin laitoskamaa Niuvassa? Oletko lepositeissä vai ulkoilutuksessa?

      Apina.

      Ei varmasti kiinnosta minun illanviettoni, mutta kun kirjoitin mielipiteeni teistä, mode iski heti. Ota iltalääkkeet, poikuli kainaloon, peukalo perseeseen, ja uneksimaan Harrikoista.

      Kauniin vaimoni kanssa merinäköalaa katsellessa. Köyhät, itkekää.

      • HarleyTyttö

        Mode iski ja iskee työnantaja pian, mikäli työnantajasi on lentoturvallisuudesta vastaava.
        Mikäli ei, niin lienet oireilevan entiseen tapaasi.
        Siis aika näyttää.


      • HondaKurkonAkseli

        Harley-Tyttö, imetkö, otatko kakkoseen? Eipä kiinnosta fyysisellä tasolla, koska olen naimisissa, ja sinä olet loppuunporattu poikatyttölumppu hinttibaarista. Lycka till, tautipesäke.


    • ThainAviomiesOriginal10

      Hieman tai oikeastaan enemmän, eikun ihan hörönaurattaa enkä pysty lopettaan, auts, ihan mahasta ottaa.
      Kun Lauttasaaresta suomen talvessa iltapimeällä katselee merinäköalaa jäiselle ulapalle, mitä ylipäätään näkee ja jos näkee, niin miksi köyhät itkee.
      Ainakin jos on esimerkiksi olohuoneessa, niin on hyvä sammuttaa kaikki valot, että näkee muutakin kuin peiikuvansa ikkunasta.
      Näin kaunis pohjanmaalainen pitkäsäärinen laaturotunainen ja syntyperäinen töpöjalka stadilainen syövät kiinalaisten killisilmien tekemää ruokaa viiniä lipitellen Merenkulkijanrannassa.

      Köyhät itkekää johdosta kirjoitan RIKKAAT NAURAKAA.

      Moimoi.

    • HondaKurkonAkseli

      Mahtaa HarleyPoikaTyttöäThaiAviomiestä vituttaa.
      Täällä Helsingissä meillä on keksitty sähkö. Se tuo valoa pimeyteen. Kauniisti Helsingin valot loistavat merellä Länsisataman suunnasta, eikä jäästä ole tietoakaan, paittes pakastimessa.
      Menepäs nyt Poikatyttömikä vitun Harleysekasikiö oletkin, takaisin navettaasi. Se on sinun loppusijoituspaikkasi. Siellä olet syntynyt, ja sinne jäät. Apina.

      Avasimme jo toisen viinipullon vaimoni kanssa, ja nauramme typerille jokelluksillesi. Harley-Girl, perspanopuu Jakomäen Päätybaarissa, suikkiin vitosella tai viimeisellä Bike-lehdellä.

      Tiedoksesi, TOR on viestieni lähtökohta, laita postia lennonjohtoon. Asia etenee poliisitutkintaan, ja siitä etiäppäin. Sitten olet kusessa. Vitun kyylä nilkki. Rottakin on sinuun nähden ylevä olento. Vai reipas moottoripyöräilijä. Huh huh.

      Apina.

      • StadinSlangiArvoonsa

        Varsin outoa murretta vääntää syntyperäinen stadilainen.


      • HondaKurkonAkseli

        Stikkaa breivi, tsiigataan slangin haldaus.


    • Vasikkanilkki

      Mää tiedän ton KTM-kuskin. Sen nimi on Jorma Karvanen, asuu noissa uusissa taloissa. Upee vaimo, Rolex ranteessa, käy Larun punttisalilla. Hyvä tyyppi.

      • PorilainenMää

        Määkin oon porista, mistä nää?


    • TytötTykkääTytöistä

      Hyvää huomenta Kurko.
      Olet saanut aikaiseksi mielenkiintoa itseäsi kohtaan.

      Kirjoitat kirjoituksesi 15 vuotiaalle tytölle sisällöltään imetkö ja nieletkö siirtyvän poliisitutkintaan ilmiantajan vasikkanilkin joutuvan kuseen.
      Hieman ihmettelen näkökantaasi.

      Meillä kuitenkin on jotain yhteistä, sen johdosta kirjoitan.

      Minä olen nainen ja äitini on killisilmä isäni ollessa Sinun kaltainen rikas suomalainen, jonka johdosta taidan olla sekarotuinen näkemyksesi mukaan.
      Minulla on sama naismaku kuin sinulla, koska tyttöystäväni on pitkäjalkainen laaturotunainen ainakin minun mielestäni.

      Meillä on molemmilla harrikat, jotka on menossa maalaukseen pian, mutta värit on vielä hakusessa.

      Sinä olet varsin aktiivisena yhditänyt moottoripyöräilyn ja mieltymyksesi mukaisen seksuaalisuuden kertoen mm. väristä Homosivarinvihreä.

      Pohdin onko KTM punainen sitten Heteropunainen tai jotain muuta.

      Olisiko Sinulla väriasiantuntijana ehdottaa meille meidän elämäntilanne, moottoripyörämerkit ja tietysti seksuaalinen suuntautumisemme huomioon ottaen väriä meidän isoille moottoripyörille.

      Kiitos Kurko jo etukäteen laadukkaasta vastauksestasi.

      • HondaKurkonAkseli

        Imetkö, nieletkö? Muka Harley, etkä osaa edes väriä päättää. Jatka juopottelua.


    • Fattalainen

      RIKKAIDEN ELÄMÄN TÄYTYY OLLA TOSI MAKEETA.

      Syövät Hesan eliittialueella lukutaidottomien killisilmien valmistamaa ruokaa katsellen sataman valoja Rolex kädessä avaten toista viinipulloa vaimon naureskellessa sille, että aviomies kysyy 15 vuotiaalta mopotytöltä, imeekö ja nieleekö tämä.

      Tulisipa minustakin joskus noin rikas ja onnellinen omaan elämääni, että voisin moottoripyöräpalstalla siitä avautua mm. 17.000 euron kuukausipalkallani.

      • HondaKurkonAkseli

        Köyhä, vituttaako?


    • HarleyTyttö

      Kurkon toiveesta laitoin vähän infoa tuonne matkailu-, lento- ja Finnairin palstalle, koska täytyyhän suuremman fattalaisten ryhmänkin tietää, että hänellä on Rolex.

      • HondaKurkonAkseli

        Eikä mikä tahansa Rolex, vaan osakultainen GMT-Master 2. Köyhät, itkekää. Jakomäessä ostarin kello kertoo teille ajan.


      • Jutustelija1

        Ihan kiva kello, sitä saa myös koko mustana jollaisen kelpuuttaisin mieluusti omaan ranteeseeni.

        https://www.blaken.com/en/collection/gmt-master-ii


        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

        Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r


    • HondaKurkonAkseli

      Köyhät, pitäkää kiirettä. Alko on enää viisi tuntia auki.

    • ThainAviomiesOriginal10

      Makunsa itse kullakin maisemista.

      Kauniisti loistaa länsisataman valot Lauttasaareen, varsinkin kun sähkötkin on keksitty.

      Tämä on jonkun mielestä merimaisema.

      Moimoi.

      • HondaKurkonAkseli

        Näistä Merenkulkijanrannan asunnoista kuitenkin pyydetään ja maksetaan n. €10k per neliö, köyhät kyykkyyn. Sillä neliön hinnalla asuu fattan torpassa Jakiksessa pari vuotta helposti. Vaihdetaanko? Joko pääsit leipäjonosta? Oletko imuttanut poikuliasi?


    • HondaKurkonAkseli

      Itkupillit, menen taas maanantai-iltana yövuoroon, tulee lisää juttua teille vitun vasikoille ja itkupilleille mopopojille.
      Otan viiniä kauniin pohjanmaalaisen vaimoni kanssa Merenkulkijanrannan parvekkeen merinäköaloissa. Lyökää lapaseen Jakomäen fattatalossa, kurjat.

    • HarleyTyttö

      Hyvää huomenta Kurko.

      Finavian mukaan on olemassa vain yksi lennonjohtaja, jonka alaisena on lennonvalvojat.
      Sinä olet kirjoittanut olevasi lennonjohtaja.
      Olet myös välinpitämättömästi ilmoittanut että mahdollinen kirjeeni lennonjohtajalle ohjautuu Sinulle aiheuttaen naurua ryhmässäsi.
      Niin ikään olet kirjoittanut jopa vaimosi nauraneen aiheelle, että Sinä aviomiehenä mm. yövuorossa esität mitä erilaisimpia kommentteja keskustelupalstoilla.

      Väitän vakaasti että ne joiden lentoturvallisuudesta Sinä olet vastuussa, ei naura eikä muutoinkaan katso toimintaasi asianmukaiseksi.

      Sinulla on aikaa tämä päivä, mutta koska ilmoitat meneväsi taas maanantai-iltana vastaamaan lentoturvallisuudestamme, pidennän aikaasi maanantai-iltaan.
      Tuohon mennessä Sinulla on mahdollisuus esittää jotain asianmukaista, kuten puhutut anteeksipyynnöt.
      Tosin ylitsepursuavan ylimielisyytesi johdosta en odota edellä ilmeneviä kommenttejasi tasokkaampaa palautetta.

      Matkailu-, lento-ja Finnairpalstalla kullakin erikseen on aiheesta kirjoitus, jonne voit oman näkemyksesi myös kirjoittaa.

      Hyvää sunnuntaita.

      • grtds

        Harley-PoikaTyttö, pääsi on sekaisin mentaalilääkkeistä, jatka tieurasi suunnassa. Tapa ittes, apina.


    • SivustaSeurannut

      Koulutukseeni ja ammattitaitooni perustaen ihmettelen ja paheksun Kurkon valtion virkamiehenä näkemystä, että suomi 24 mode / palstanvalvoja olisi se taho, joka päättäisi lennonjohdon ala-arvoisen tason ylläpitämisestä häiriintyneen henkilön toimesta, eikä kyseisen henkilön esimiehet ja yhtiö joka tuosta tosiasiallisesti vastaa.

    • KöyhätKyykkyyn

      Kyykyttäkää Töpöjalkaa.

    • HarleyTyttö

      Käännyn tänään asianajajani puoleen tiedolla että Kurko - Lennonvalvoja tekee minun "vasikoinnistani" rikosilmoituksen, eli kuluja alkaa muodostumaan ja niiden maksajan päättää aikanaan tuomioistuin.

      • HondaKurkonAkseli

        HarleyPoikatytönTaimaanIsänKivaKeuliiJosOsaa henkilöys on selvitetty turvallisuusosastomme toimesta. Lakiosasto vei asian eteenpäin, joten odottele syytteitä. Vantaan poliisivankilassa voi olla ankeata, mutta kyllä siellä pari viikkoa vierähtää rattoisasti. Ota vaikka Harrikka-lehtiä mukaan. Vitun apina.


      • VitunApina

        Marssijärjestys =
        Asianomistajan nimi = ?
        Rikoksesta epäillyt, nimet = ?
        Rikosnimike = ?
        Vastarikosepäily = tutkinta myös.
        Syyteharkinta.
        Tämän jälkeen voi odottaa mahdollista syytettä, siis ei vielä ja syyte voi tulla niin sanotusti myös omaan nilkkaan.
        Mikäli ei syytettä, Perustuslain oikeudella voi vireille saattaa itse rikosoikeudenkäynnin itse asianosainen.

        Vastaajana Vitun Apina.


      • HondaKurkonAkseli

        Vitun apina, odottele postia tai noutajia kotiovellasi. Kohta häkki heilahtaa.


      • HondaKurkonAkseli

        Vitun Apina

        Odottele noutajia viemään sinut Vantaan poliisivankilaan. Siellä aina ystävä. Vitun nuija. Tiedoksesi, asia etenee viranomaisteitä.


      • HondaKurkonAkseli

        Lycka till, kusipää. Olet todella kusessa nyt.


      • OnnellinenKusipää

        Kiitos Kurko, nyt saadaan lentoturvallisuus ainakin minimissään kuntoon.
        Mitä tulee Sinun oireiluusi, niin se on toki henkilökohtainen ongelmasi.
        Kuka kusessa ja minkä johdosta, selvinnee kun asia etenee viranomaisteitä, josta ensimmäinen viranomainen on valtion täysin omistama Finavia.

        Siis niinkuin syntyperäisenä stadilaisena kirjoitit asia menee ETIÄPPÄIN.


      • Jutustelija1

        Suoraan sanottuna ihmettelen jos kumpikaan osapuoli ikinä näkee edes unta kuulusteluun joutuvansa, saatikka että tulisi oikein tuomio.

        Suomi24 on aika vapaata juttua täynnä oleva sivusto jonne kaikki tulevat omalla vastuulla.

        Ei täällä kannata oikeutta odotella henkeään pidätellen.

        Mutta kuten sanottu, katson ja odotan miten homma etenee.

        Onko Kurko muuten harkinnut vaihtaa SA S malliin, olisi lennonjohtajan arvolle sopiva vehje jos kotka muuten on valintasi.


      • PilleriPäivässäAuttais

        Tämä puoli sanoo höpsistä kanssasi Jutustelija noille Kurkon hermoiluille ja huvittuneena kysyy:

        Mikä mahtaa olla se rikosepäily (leikittely turvallisuudella) johon Kurko työpaikkarunkkari imuinnostunut kakkosenjakaja katsoo tämän puolen syyllistyneen ?

        Kuten Jutustelija kirjoitit suomi24 on vapaata juttua täynnä ja sen takia palstalle on pesiytynyt Kurkon kaltaisia mielisairaita, joiden aamuvellissä ei ole valvotuissa olosuhteissa lääkitystä.


    • Killisilmä

      Niskaperse lentotyylillä tuollaiset Kurkot lennonjohtotornista työtapaturmakompastuksena päiviltä.
      Thaimaassa noita kompastuksia kutsutaan omatoimisiksi parvekehypyiksi.

    • HondaKurkonAkseli

      Jutustelija1, S-mallissa on kai laukut yms vakiona. Yleensä liikumme pieni reppu selässä (hygieniavehkeet, alusvaatteita, yksi fleece), asumme hotelleissa, syömme ravintoloissa, matkustamme siis kevyesti. Näin ollen en näe tarvetta kiinteille laukuille. Muuten se kai on teknisesti sama. Lisäksi on turha ostaa pyörää, jonka ajo-ominaisuudet ovat rataluokkaa. Omani ja tuskin kenenkään tämän palstan lukijan taidot eivät riitä viemään sitä rajoillensa, joten turhaa on.

      Mitä tulee oikeudellisiin juttuihin, lakiosastomme ja virkavalta tulevat hoitamaan asiat. Odotelkaa kiltisti, kohta on valtion kihlat ranteissa ja tietokoneenne valtiolla. Sitten teillä on perse kipeänä poliisivankilassa, kun pojat duunaa kannikkaan.

      • Jutustelija1

        Tuossa on S-mallin tietoja ja kuvaa. Ihan kivan näköinen laite. http://www.ktm.com/travel/1290-super-adventure-s/

        Joo itse en laukkuja käytä, tosiaan kyykyllä tykkään ajella ja ei tänä päivänä muuta kuin maksuvälinettä tarvitse pitää mukana. Lähes kaikki on käytännöllisempää ostaa sitä mukaan matkalta kun tarvetta ilmenee.

        Noista Kotarin versioista kannattaa varmastikin ostaa juuri se, joka itseä miellyttää ja aiottuun käyttöön sopii.


      • HondaKurkonAkseli

        Kiitos linkistä. Tuo on just se malli, mitä olin katsellut. Jostain vain jäänyt päähäni, että laukut olisivat vakiona. Toki ne voi vaihtaa liikkeessä johonkin muuhun kulutustavaraan. Luja moottori, voimaa, alumiinivanteet, hyvä peli. Laitoin nykyiseen omaani ScottOilerin, pysyvät ketjut öljyssä, kiristys tai tarkastus muutaman tuhannen km välein, kevyellä kädellä ajettuna. Toki kardaani tai hihna olisi huolettomampi, mutta hyvä näin. Loistava pyörä.


      • Jutustelija1

        Hieno pyörä on juu, laukut saattoivat olla ihan liikkeen omaa promoa varten pyörässä kiinni ja siitä jäänyt mielikuva. Itse tykkään ketjuvedosta, mutta kuten muutkin asiat niin se on aina paras mikä omiin tarpeisiin sopii.

        Itse olen ahkera ja huolellinen ketjujen ynnä muun voitelussa ja ostan aina X-rengas ketjut niin ei tarvitse niistä juuri murehtia. Kestävät hyvin huollettuna pitkään kovemmassakin ajossa.


      • HondaKurkonAkseli

        KTMssä on tosi tukevat Xketjut, joten eipä isompaa murhetta. Lisäksi ajan pääosin asvaltilla, pyörä on lämpimässä autohallissa, joten pysyvät puhtaanakin. Uskon niiden kestävän n. 30tkm, sitten koko ketju-rataspaketti uusiksi. Enduropyörän pitkä joustovara tekee omat temppunsa myös ketjuihin, mutta en huolehdi siitä nyt. Tosin, jos saan kaupat tehtyä uuteen, sekin huoli on pois.


    • HondaKurkonAkseli

      Harley-poikatyttöpanopuu, jos haluat anteeksipyyntöäni, niin ehdotan seuraavaa: mene kantapaikkaasi Jakiksen (Taimaa) Päätypubiin, siihen naapuritaloosi, osta tuoppi olutta, mene miestenvessaan, vedä housut kinttuihin, ja odota perse pystyssä jäykkää lihaa suoleen. Se varmasti ei ole minun lihaani, mutta kaverit hoitavat nämä jutut.
      Kohta nimittäin Vantaan poliisivankilassa se on sinulle normikauraa. Buaahhaahhaaaaa.

    • HondaKurkonAkseli

      Jutustelija1, taidat olla itseni lisäksi ainoa tervejärkinen tällä palstalla. Muut tuntuvat kehitysvammaisilta, joille on heitetty banaani.

    • PoikaTyttöPanopuu

      En minä ole anteeksipyyntöä odottanut.
      Olen vain kuumentanut tunteitasi idiootti mielisairas ja sen olen tehnyt varsin onnistuneesti.
      Pidät itseäsi tervejärkisenä, huhhuh (Imetkö, Nieletkö, Otatko kakkoseen) moottoripyöräpalstalla.

    • HondaKurkonAkseli

      Imetkö, nieletkö, otatko kakkoseen? Tervejärkisyyteni ja fyysinen terveyteni on tutkittu lennonjohtoasioissa sittemmin, ja Ilmavoimissa aikoinaan 80-luvulla (kaikki testit läpäisty ja kurssit käyty), minulla on siitä dokumentti. Onko sinulla, siis muuta kuin kotiutuspäätös Niuvanniemestä? Apina.

      • HondaKurkonAkseli

        Yövuorossa. Tutkan ruutu melko hiljainen, muutama ilmoitus tullut ilmatilaamme saapumisesta. Pari tuli laskuun, muut jatkoivat muualle. Hyvä niin.

        Helmikuun lopulla menen neuvottelemaan pyörän vaihdosta. Hinta ei ole kynnyskysymys, mutta ilmaiseksi en uutta vastaavaa KTMääni luovuta.

        Aamulla kotiin, josta Larun punttisalille, ja sitten nukkumaan.


      • PsykOpiskelija

        Puhuuko tämä Kurko itse itsensä kanssa ?
        Tervejärkisyys testattu 80 luvulla ( Nyt 2017 ) ja on dokumentti.
        37 vuodessa järjen terveys voi muuttua ja jos se ilmenee esimerkiksi moottoripyöräpalstalla kirjoitteluina imetkö, nieletkö ja otatko kakkoseen, sekä on tarve ilmoittaa ajavansa Rolex kädessä Alfa Romeolla Lauttasaaressa sijaitsevaan kotiinsa, joka on hankittu 17.000 euron kuukausitienesteillä, on mahdollista että uuden sellaisen testauksen jossa tosiseikat huomioidaan, voisi olla eri sisältöinen ja voisi aiheuttaa jotain muuta kuin kotiutuspäätöksen.

        Olen ymmärtänyt että tämä sama henkilö esitti uudella keskustelunavauksellaan pelin poikki vihellystä.
        ONKO NIIN ETTÄ NÄITÄ KURKOJA ON USEAMPI TOINEN TOISTAAN KIUSATEN ?


      • HondaKurkonAkseli

        Psyko, oletko vähän tyhmä? Täällä on ainakin kolme eri henkilöä käyttänyt nimimerkkiäni, koska en ole sitä rekisteröinyt. Samoin täällä on yksi kehitysvammainen, joka käyttää eri nimiä, kuten KKKO, PPA, jne. Samaa sontaa sieltä tulee.


      • PsykOpiskelija

        Onko asia niin, että nämä kolme muuta henkilöä on niitä imu-, nielu- ja kakkoskiinnostuneita aiheuttaen Sinun tervejärkisyyden kyseenalaistamisen ?

        Kysymykseesi vastaus olenko vähän tyhmä vastaan, että yleensä potilas itse ei havaitse omaa tyhmyyttään.


    • HondaKurkonAkseli

      Olette akuankkoja kaikki.

      • AkuAnkkojenKuningas

        Kysyn Sinulta kohteliaasti viitaten edelliseen ja kirjoitukseesi pelin poikki viheltämisestä, johon viimeisin kommenttisi on: "Ei se ollut harkinnan puutetta, vaan mielipiteeni tuollaisista munattomista itkupilleistä kuin sinäkin olet. Koska saat mopokorttisi vaihdettua prätkäkorttiin?"

        Kerro ystävällisesti, selkeästi ja tyhjentävästi ilman näitä akuankkajuttuja, mitä tarkoitat tuolla pelin poikki viheltämiskirjoituksellasi.

        Mitä se tarkoittaa Sinun osaltasi ja miten se tulee ilmenenemään ?

        Mitä odotat muilta ihmisiltä tapahtuvan tai olevan tapahtumatta ?

        Tohdin tämän kysyä ja ainakin olettaa että asianmukaisesti vastaisit koska tervejärkisyytesi on testattu 80 luvulla Sinulla ollen varsin etuoikeutettu tilaisuus tervejärkisyyden testaukseen, joka normaaliolosuhteissa suoritetaan vain henkilöille joiden osalta tulee testata onko he hulluja vai tervejärkisiä.

        En tosin tiedä olenko oikeassa, mutta minulla on käsitys että tervejärkisten tervejärkisyyttä ei yleensä testata.
        Se minulla kuitenkin varmasti on tiedossa, että päästä varpaisiin ja kaikki sillä välillä voi sairastua esimerkiksi 30 vuoden elon aikana, eikä sairastumista estä aiempi testaus, mutta senhän toki Sinäkin tiedät.


      • HondaKurkonAkseli

        Niin, ymmärtänet varmasti, että ammatissani on ilmailulääkärin tarkastus puolen vuoden välein (ikä 51v, liikennelentäjän lupakirja ATPL ja lennonjohtajan ATC kelpuutus), joten ehkä minuakin sekopäisempiä löytyy Suomesta. Katsopa peiliin.


    • PääLääkäri

      Pyydän heti alkuun anteeksi että olen olemassa, koska minut nimetään kuitenkin fatta-akuankaksi.
      Kirjoitan kuitenkin koska minulla on todellista ammattinäkemystä.

      On olemassa ihmisiä joilla ei ole tosiasiallista omaa elämää ja he paikkaavat tätä puutettaan mielikuvituksillaan, uskoen lopulta itsekin niiden olevan tosia.

      Tämä Hondien 51 vuotias kuningasmies ei vastaa, onko hän 80 luvulla ollen alle 23 vuotias, ollut jo tuolloin kiinnostunut imuista, nielemisestä ja kakkosesta, sekä ei varsinkaan vastaa siihen kertooko hän avoimesti nämä mielitekonsa puolen vuoden välein ilmailulääkärilleen.
      Arvelen että ei hän kerro ilmailulääkärilleen myöskään sitä, että hän on maksimaalisen sairaaloinen rasisti, sekä että hän pitää itseään mailman parhaana ihmisenä kaikkien muiden ollen fattaporukkaa, kuin ei myöskään sitä että hänellä on vireillä mielikuvitusrikosesitutkinta rikoksesta epäiltyinä ollen hänen nettikäytöksensä arvostelijat.

      Mikäli joku pitää minua akuankkana, kehotan ennen kirjoittelua tutustumaan lentoturvallisuuden historiaan, eikä tarvitse kovin kauas selata, kun tupsahtaa ruutuun lentäjiä jotka on ohjannut lentokoneita rakennuksiin, vuoren seinämiin, sekä mereen, näiden kaikkien lentäjien luonnollisesti käyden puolivuosittain ilmailulääkärien vastaanotolla.
      Onko siis suomalaiset ilmailulääkärit niin kertakaikkisen korkeatasoisen ammattitaitoisia, että he näkevät idioottien pään sisään ?

      Turvallista ja rauhaisaa lentomatkailua toivotan kaikille jotka uskoo turvallisuutensa yöllä tämän Kurkon käsiin.
      Itse matkustan laivalla ruotsiin ja sieltä lentsikalla lukutaidottomien killisilmien maahan, näin vältyn jo pelkältä ajatukselta, että lennonjohtaja runkkaa ja kysyy 15 vuotiaalta tytöltä jos tämä imee ja nielee, kun tulisi tehdä työtään.

      • HondaKurkonAkseli

        Olet melko lapsellinen peruskoulun käynyt pienimunainen pakkosinkkusekatyömieslapaseenlyöjä, joka fattarahoilla lentää "Taimaaseen" pikkupoikien kannikan perässä.

        Saat vähän löysää siimaa. 17 donan palkkani perustuu siihen, että teen myös free lancerina lentohommia. Pitääkseni liikennelentäjän kelpuutukseni voimassa, lennän eräässä Suomessa operoivassa monikansallisessa yhtiössä liikenneluokan koneita, pääosin päällikkönä (captain), joskus myös perämiehenä (first officer), kuitenkin neljä nauhaa olalla. Ei valtion virassa lennonjohtajana noin paljoa hankita.
        Lääkäri kuuden kuukauden välein, samoin tarkastuslento. Joka toinen simulaattorissa, muut kouluttajakapteenimme valvonnassa työlennolla, sisältäen reittitarkastuslennot.

        Päälääkäri on ilmeisestikin asiakaspuolella kunnostautunut. Joko sait kotiutuspaperit Niuvanniemestä? Saitko hyvät reseptit? Nyt voit myydä piripäille kaikki bentsosi, saat viinipullorahat. Vitun akuankka.
        Menetkö talveksi Taimaaseen ajamaan viidellä Harrikalla ja seitsemällä pikkupojalla? Buaahhaahhaaaa.
        Imetkö? Nieletkö? Otatko Suomessakin kakkoseen?


    • ThainAviomiesOriginal10

      OHESSA TÄMÄN CAPTAIN / FIRST OFFISERIN KIRJOITUS 21.05. VUONNA 2016.

      Naisasiat on kunnossa.
      Kaksi tervettä kättä, mitä sitä muuta.
      Mieluummin niin, kuin lihava näppyläperseinen yksinhuoltajalunttu älisemässä nurkissa, kuten kysyjällä taitaa olla.
      Ja on mulla Honda 750 CB, varhaisessa keskiässä jo, mutta toimiva.
      Eikä täällä Valtimossa muuta tarttekkaan.
      Joesta tulee kalaa, snägärillä saa ruokaa ja tappelun, Oslasta bensaa Hondaan.
      Ei tule sp-tauteja, elatusmaksui, ja saa olla rauhassa.

      SIIS HONDA 750 JOKA EI OLE KTM JA SAMAA IDIOTISMIA.

      Toi jätkä elää ihan haavemailmassa ja jutut täyttä paskanjauhantaa.

    • HondaKurkonAkseli

      HondaKurko ei ollut silloin rekisteröity. Nyt joku on sen jo tehnyt.

      • Palikkatesti

        Vedä kätees kusipää, juttus on samoja nimimerkkien rekisteröimisestä huolimatta.


      • HondaKurkonAkseli

        Adios, akuankat.


      • HarleyTyttö

        Minä olen lennonjohtaja, lentokapteeni ja myös ensimmäinen perämies, olen siis miesten mies neljä nauhaa olalla ja minun pääni on todettu terveeksi 80 luvulla, sekä tarkistetaan puolivuosittain.
        En minä ole se joka kirjoittelee imuista, nielemisistä, enkä ole kakkoskiinnostunut, vaan joku muu minun nimimerkilläni niitä oireilee.
        Minun vain on vaikea keksiä mistä löytyisi jotain minun itseni kirjoittamaa, joka ei olisi idiotismia.

        Ei sekään varmaankaan ole minä, joka kirjoittelee täälä rikosilmoituksista.

        VOI HÖPÖHÖPÖ TÖPÖJALKA, TAITAA AIVOTKIN OLLA IHAN TÖPÖNÄ.


      • HupaisaHeppu

        Huitsin hienosti letkautettu tuolta harrikkatytöltä, taitaa olla aikamoinen....


      • Jutustelija1

        Itse kyllä oletin että tuo ''Imetkö ja otatko kakkoseen'' kaveri on ainakin alunperin ollut eri henkilö kuin Kurko. Huomasin näet aiemmin että noita imu juttuja laitetaan vähän joka ketjuun ja sitten erikseen on nuo Kurkon pidemmät kommentit.

        Mutta nykyään Kurko nimimerkilläkin tulee noita imu ynnä muu juttuja.

        Kurkohan on muuten itse kertonut että joku rekkasi hänen alkuperäisen nimimerkkinsä ja hän joutui sen takia ottamaan uuden käyttöön.


      • HupaisaHeppu

        Höpsistä Jutustelija.
        Lueppa noita lentokapteenijuttuja ja niissä olevia sanavalintoja.
        ( Ainakin alunperin ? )


      • Jutustelija1

        Niin, ainakin alunperin. Eli Kurko vaikuttaisi joko omineen tämän imuttelijan läpät tai sitten imuttelija esiintyy Kurkona.


    • HondaKurkonAkseli

      Milläpä todistan syyttömyyteni tai syyllisyyteni? Miksi? Keille?
      Jos teillä palstakyylillä on vähänkään järkeä päässä, osaatte erottaa minun ja kloonien leperrykset. Jatkakaa kyyläämistä. Joka epäilee ammattitaitoani mp- tai ilmailuasioissa, esittäkää asiallinen kysymys. Vastaus löytyy.

    • HarleyTyttö

      HIENOA ETTÄ VASTAUS LÖYTYY.
      OHESSA KYMMENEN ENSIMMÄISTÄ JONKUN KURKON KIRJOITUSTA PELKÄSTÄÄN TÄSTÄ KESKUSTELUSTA.
      VOISITKO YSTÄVÄLLISESTI VAIKKA VAIN NUMEROIN VASTATA, MITKÄ KIRJOITUKSET ON SINUN JA MITKÄ JONKUN SINUN NIMIMERKILLÄSI OIREILEVAN?
      1.
      15.1.2017. kello 17:20.
      Njäh njäh njäh. Imetkö? Otatko kakkoseen?
      2.
      15.1.2017. kello 17:32.
      Mahtaa aloittajaa vituttaa oma tyhmyytensä, ja hyvinvointini?
      Imetkö? Otatko kakkkoseen?
      Buaahhaahhaa.
      3.
      17.1.2017. kello 12:23.
      Ensin se, että perhettä ei ole, koska kukapa nainen lähtisi pienimunaisen ruikuttajan matkaan, olit sitten lääkäri tai lähetti.
      Eihän tuollaista itkupilliä kukaan tosinainen katsele.
      Saati, että antaisi piparia.
      Motoristilääkärin seuraava ongelma on huono yleissivistys.
      Ammu ittes, pedo.
      Tässä taas KTM Kuninkaan käytösmallia.
      Luuletko, vitun apina, että moottoripyöräilijöillä olisi kohteliata ja normimaailmaan kuuluvia käytötapoja?
      Mene takaisin pyhäkouluusi, siellä sua kannikkaan duunattiin.
      Älä tuu tänne vinkuun.
      Nuija.
      4.
      18.1.2017. kello 13:18.
      Olen muutaman kerran ollut Bangkokissa, eikä se ole suosikkipaikkani ollut koskaan. Haiseva, likainen, meluisa, kielitaidottomia resupekka killisilmiä nurkat täynnä.
      5.
      18.1.2017. kello 18:15.
      Niillä kulmilla joskus liikkuneena ja työskennelleenä (liisattuna lennonjohdon kouluttajana), Kuala Lumpur oli hieno paikka, vaikkakin muslimimaa, mutta kaikki toimi, englannilla pärjäsi, sopi myös valkoiselle miehelle.
      Muut lähialueen paikat (alle 8 tunnin lentomatka), Australia Sydney NSW, siitä pari tuntia Aucklandiin Uuteen Seelantiin, josta etiäppäin Papeetelle Tahitille (EU nykyään, DomTom), josta suoraa huutoa Losiin.
      Kyllä elämä on ollutkin tylsää.
      Joka päivä samaa keräilytaloushommaa Hesarin Alkoon tyhjiä pulloja vieden. Aperitapullosta saa 20cm.
      Olette varmasti ihan positiivisia henkilöitä, mutta koska itse olen kusipää, parempi, etten tule pilaamaan elämäänne.
      6.
      19.1.2017. kello 7:32.
      Kato, pedosetä hermostui.
      Joko poikulisi lähti kouluun, jos sellaista käy?
      Paritatko häntä muillekin pedokavereillesi, vai pidätkö yksityiskäytössä?
      Tuliko siis känninvetopäivä (taas) pedosedälle?
      Siksi täältä lähdetään "Taimaaseen", kun ette, kurjat, pärjää Suomessa, liikaa rahaa menee viinaan, eikä kukaan Suomi-tyttö teitä huoli.
      Taimaasessa on ilmeisesti jokin suomilaisen paskasakin loppusijoituspaikka?
      Sille nauraa killisilmätkin.
      Melko kummalliset työajat Taimaasessa, jos vaimosi menee siivoamaan kymmenen aikaan (paikallista) illalla hammaslääkärin toimistoa?
      Jakomäessä pubista saat olutta heti aamuyhdeksältä, menepä nyt reippaasti sinne. Kaverisi sponsoroivat perseaukista pedosetää lyömällä pataan.
      Tuollainen pelle ei ole ikinä käynyt Tallinnaa pidemmällä.
      Buahhaahhaaaa. Kukaan usko Taimaasen sepustuksiasi.
      Apina.
      7.
      19.1.2017. kello 10:58.
      Mites teillä siellä Niuvassa menee?
      Jos kyseisen henkilön nimi näkyy asiayhteydessä netissä, turvaluokitus on huonoissa. Oletko noin saatanan tyhmä, että kerrot lennonjohtajan nimen täällä? Huh huh. Saattaa olla työsuhteensa katkolla.
      8.
      19.1.2017. kello 10:54.
      Dorkat.
      Harley-tyttö on kerrankin oikeassa.
      En jaksa teidän kanssa joogata.
      Joku on Harley-pomo Taimaasessa, joku Harley-jakorasia jossain, joku asuu Merenkulkijanrannassa, entäs sitten?
      Mitä tulee ATC-henkilöstön palkkaukseen, se menee virkaiän mukaan.
      Tällä virkaiällä muine kuluineen (yölisät, kelpuutuslisät, lomat, jne) se on tuolla kulmalla.
      Ajetaan niillä mitä on, moikataan tien päällä, otetaan iisisti. Ajokautta odotellessa, kaikkea parasta teille kaikille.
      Jopa sille Taimaan pedolle; jättäisi ne pikkupojat rauhaan.
      Merenkulkijanrannan KTM-asema poistuu jaksolta.
      9.
      19.1.2017. kello 14:24.
      Harley-tytöllä on ilmeisestikin joku ammattiauttajaa vaativa ongelma.
      Suosittelen konsultaatiota (vaikea sana sinulle, KVG).
      Mitä tulee valtion palkkaukseen, siinä on niin monta eri tekijää.
      Mitäs jos te työttömät apinat ja apinattaret (Harley-tyttö, jolla ilmeisesti on hyvin pieni pili ja mopokortti) tekisitte vaikka jotain loisteliasta, ja tappaisitte itsenne. Maailma kiittäisi.
      Taimaasessa pikkupoikaa pakoputkeen, siinä on elämän päämäärä teille HD-apinoille. Harley-tyttö on hinttibaarin "naisellinen" anuspanopuu.
      Sukupuolihan ei ratkaise, jos kakkoseen puskee.
      Harley-tytön mopokortti on vielä niin tuore, että pilinsä on neitseellinen.
      BUAAHHAAHHAA, nuijat.
      10.
      19.1.2017. kello 16:04.
      Harley-tyttö, imetkö?
      Otatko kakkoseen?
      Lumppu.
      Mene sinne Jakomäen baariisi jakamaan ainoaa aarrettasi, tosin tautista, mutta muutakaan sinulla ei ole.
      Eikä sekään kelpaa muille kuin oleiluluvan onkijoille.
      Ääliö.

    • HondaKurkonAkseli

      Jutustelija1 on ilmeisestikin huomannut asianosaamiseni mp-asioissa. Muita voin vain säälien seurata. Seuraava kysymys ilmailujutuista, jos mieltänne askarruttaa ilmailuosaamiseni. Liikennelentotasolle ja lennonjohdosta katsottuna asti. Lupaan vastata asiallisesti. Anna palaa, baby.

      Purjelennosta en tiedä mitään (paittes aerodynamiikan, laskuvarjot ovat ilmailukortonkeja), mäntämoottorikoneet (1 moottori), riippuliitimet ja moottorittomat eivät kuulu osaamisalueeseeni.

      Voit kysyä myös parisuhteestamme, mutta siihen on muita foorumeita. Teille pervoille.

      KTM 1290 SA 2017 on työn alla. Oikea kuutiotilavuus on 1301ccm.

      Kloonia imitoiden: imetkö, nieletkö, otatko kakkoseen?

    • HondaKurkonAkseli

      Nettirunkkarit jatkakoot lapasenheilutustansa. En alennu vastaamaan teille pelleille.

    • HarleyTyttö

      TÄSSÄ SEURAAVAT KYMMENEN JA JATKOA TULEE.
      11.
      19.1.2017. kello 16:12
      Pedosetä on hermostunut...
      BUAAHHAAHHAAAA!
      12.
      19.1.2017 kello 16:20
      Niin, minä muuten olen aluelennonjohdon esimies.
      Laitapa tulemaan kirje välittömästi, saan nauraa typeryydellesi.
      Kauanko sieltä Taimaasesta kestää posti tänne?
      Nuija.
      13.
      20.1.2017. kello 10:29.
      Harrikka-tyttö ja kätyrinsä, olette säälittäviä pellejä.
      Kyttäätte ihmisiä netissä, yritätte kyrväyttää heitä, eikö siellä Taimaasessa olekaan niin paljoa tekemistä?
      Vai oletteko homopari, joka on vaseliinipurkin kanssa netissä Jakomäessä toisiaan vemputellen?
      Menkää nyt takaisin sinne kaappiinne, ottakaa aamukaljat, koska muuhunkaan ette pysty.
      Kuolatkaa netistä Harrikan kuvia, apinat.
      Vai Thaimaassa.
      IP-numeronne mukaan olette eteläisessä Suomessa, joten onnea vaan Taimaaseenne.
      Kurjat vasikkarunkkarit.
      14.
      20.1.2017. kello 13:23.
      Killisilmän "aviomies", kyllä nyt murehdin.
      Kyyneleet valuvat poskille, kohta vedän varmaan ranteet auki ja hyppään mereen parvekkeeltani.
      Apina.
      Käymme vaimoni kanssa hakemassa Larun Alkosta pullon viiniä, ja kiinalaisesta hyvää ruokaa illaksi, vietämme rauhallisen koti-illan täällä Merenkulkijanrannassa, sunnuntaina taas töihin.
      Ne käy töissä, joilla semmoinen on.
      Ne on naisen kanssa, joilla semmoinen on.
      Ne ajaa isolla moottoripyörällä, joilla semmoinen on.
      Ne, joilla ei ole mitään, ruikuttavat täällä.
      Kuten sinä.
      Mode, olet jo kaksi viestiäni poistanut. Älä koske tähän.
      15.
      20.1.2017. kello 17:08.
      Harley-Poikatyttö, pyörämerkkisi on Jopo, sellainen homosivarinvihreä, sopii alatyyliisi.
      Kokemuksesi mielenterveyspalveluista on varmasti mittava.
      Osaat ulkoa lääkkeiden tehot ja sivuvaikutuksetkin. Saitko niistä pahoja vieroitusoireita?
      Oletko laitoksessa vai Stadin ratikoissa avohoidossa?
      Miten omaiset, vai onko lähin omainen viranomainen?
      Onko poikulisikin laitoskamaa Niuvassa? Oletko lepositeissä vai ulkoilutuksessa?
      Apina.
      Ei varmasti kiinnosta minun illanviettoni, mutta kun kirjoitin mielipiteeni teistä, mode iski heti.
      Ota iltalääkkeet, poikuli kainaloon, peukalo perseeseen, ja uneksimaan Harrikoista.
      Kauniin vaimoni kanssa merinäköalaa katsellessa.
      Köyhät, itkekää.
      16.
      23.1.2017. kello 11:15.
      Harley-Tyttö, imetkö, otatko kakkoseen?
      Eipä kiinnosta fyysisellä tasolla, koska olen naimisissa, ja sinä olet loppuunporattu poikatyttölumppu hinttibaarista.
      Lycka till, tautipesäke.
      17.
      20.1.2017. kello 19:14.
      Mahtaa HarleyPoikaTyttöäThaiAviomiestä vituttaa.
      Täällä Helsingissä meillä on keksitty sähkö.
      Se tuo valoa pimeyteen.
      Kauniisti Helsingin valot loistavat merellä Länsisataman suunnasta, eikä jäästä ole tietoakaan, paittes pakastimessa.
      Menepäs nyt Poikatyttömikä vitun Harleysekasikiö oletkin, takaisin navettaasi.
      Se on sinun loppusijoituspaikkasi.
      Siellä olet syntynyt, ja sinne jäät.
      Apina.
      Avasimme jo toisen viinipullon vaimoni kanssa, ja nauramme typerille jokelluksillesi. Harley-Girl, perspanopuu Jakomäen Päätybaarissa, suikkiin vitosella tai viimeisellä Bike-lehdellä.
      Tiedoksesi, TOR on viestieni lähtökohta, laita postia lennonjohtoon.
      Asia etenee poliisitutkintaan, ja siitä etiäppäin.
      Sitten olet kusessa.
      Vitun kyylä nilkki.
      Rottakin on sinuun nähden ylevä olento.
      Vai reipas moottoripyöräilijä. Huh huh.
      Apina.
      18.
      22.1.2017. kello 15:56.
      Stikkaa breivi, tsiigataan slangin haldaus.
      19.
      21.1.2017. kello 12:44.
      Imetkö, nieletkö?
      Muka Harley, etkä osaa edes väriä päättää.
      Jatka juopottelua.
      20.
      Köyhä, vituttaako?

    • HarleyTyttö

      AMMATTITAITOA MP-ASIOISSA ???? Mitä lienee tarkoittavan ja miten se ilmenee ?

      Lentopuolen ammattitaitosi on Sinun asiasi.

      Sorry listan keskeytys, mutta köyhiä kun olemme nautimme ikkunastamme vain kauniita Espan katuvaloja, mutta ensin olimme hieman alakerran vuokratallissamme ruuvailemassa harrikoitamme.
      Koska meille ei ole ongelma alkoholi ja voimme viihdyttää itseämme muutenkin kuin ostarin räkälässä, nyt kaffit conjakilla tai ehkä kahdella ja sitten nautitaan toisistamme aviomieheni kanssa.

      MUKAVAA KUN NYT SELVIÄÄ MITKÄ KIRJOITUKSET ON KLOONIN JA MITKÄ KURKON JA JOS EI OLE KURKON, LIENEE PIENTÄ VINKKIÄ TULEVAN MISTÄ OIKEAN KURKON KIRJOITUKSIA VOI TULKITA.

      Huomenna lisää.

    • HondaKurkonAkseli

      Olen imarreltu, että ilmeisesti homoseksuaali HarleyTyttöpoikaThainAviomiesKKKO (ilmeisesi myös minun HKLJ) mitä muita nimimerkkejä "aviomiehensä kanssa" käyttäneekään on jaksanut perehtyä leperryksiini näinkin syvällisesti. Jos kaipaat lyhytterapiaa, en aio sitä antaa, mutta ammattiauttajia sinulle kyllä löytyy. Katso netistä "psykoterapia Jakomäki", kylä lähtee. Tai sitten Jakiksen ostarilla mannelta pataan.
      Täällä Larussa paistoi eilen aurinko, räystäältä vesi valui, lunta ei juurikaan. Tällä menolla kevät on lähellä. Ensi viikolla on jo helmikuu.

      • HarleyTyttö

        Huomenta myös Sinulle, joka lupasit vastata.

        Ensinnäkin vaivaa nähdään sen johdosta, että olet ilmoittanut tehneesi rikosilmoituksen ja olemme samaa mieltä, kunnon rikosesitutkinta on poikaa.

        Olet ilmlittanut jo joidenkin meistä olleen kuulusteluissa, mutta et ilmoita pyydettäessä poliisilaitosta, etkä tutkinnanjohtajaa.
        Kysynkin onko poliisi / sinä / lentokentän turvallisuusyksikkö selvittänyt myös ns. kloonisi ja kuulustellut heitä?

        Jatkan kun huvittaa tuota vaivaani ihan vaan senkin johdosta, että nimittelet minua huoraksi ym.
        Ensin puran yhteenvedoksi tämän keskustelusarjan ja sitten liitän mukaan hieman muista keskustelusarjoista kirjoituksiasi, kuten 15 vuotiaalle kirjoittamasi ja ns. lihavien naisten moottoripyöräilystä jne.

        Kun yhteenvetoni on valmis ja mitä ilmeisimmin asenteesi ei ole muuttunut ARVOSI JA ASEMASI MUKAISEKSI, kopioin yhteenvetoni tuonne lentoliikenne / lentoturvallisuuspuolelle.
        Näin toimien on helppo panna kopsukone laulamaan tulostaen KAIKKI kirjoitukset joihin olet osallistunut ja siihen päälle selvityksenä yhteenvetoni.

        Tämän kokonaisyhteenvetoni lähetän sitten aiemmin mainituille maassamme lentotusvallisuudesta vastaaville johtajille, jotka Sinun ilmoituksesi mukaan on osaisia tekemäsi rikosilmoituksen johdosta.

        Olet alahuuli lerpallasi kirjoittanut lentoammattitaidostasi, jonka johdosta tarkennan että et löydä ainuttakaan kirjoitusta joissa joku arvostelisi lentoammattitaitoasi.
        Ei ole arvostelua myöskään ammattitaidostasi turvata ilmatilaa lennonjohtajana.
        ON ARVOSTELUA SIITÄ, ETTÄ LENNONJOHTAJAN TYÖTÄ TEHDESSÄSI OLET AKTIIVI PALSTALLA SANAVALINTOINESI, JOKA EI ANNA VIITTEITÄ SIITÄ ETTÄ PANEUTUISIT TYÖHÖSI SEN EDELLYTTÄMÄLLÄ VAKAVUUDELLA, SEKÄ ERITOTEN KÄSITYKSEN SIITÄ ETTÄ SINUN PÄÄSSÄSI ON JOTAIN VIKAA.

        Näillä sanoilla tuomio sinulle: Ei jatkoon.


    • HondaKurkonAkseli

      BUAAHHAAHAAAAA. Imetkö? Nieletkö? Otatko kakkoseen? Onko poikulisi lempannut sinut pihalle?

      • Anonyymi

        Otan, otan. Nyt on rahat loppu, tarttis saada päälääkkeet kun fatta ei enää maksa niitä. Satiaislääkkeet on melko kalliita kans.

        T: Harley Tyttö


    • Anonyymi

      Lääh Puuh 11 poistettua sääntöjenvastaista viestiä :DDD Onh kylllä järkevää keskustelua

      • Anonyymi

        Kuka menis mun kaa naimisiin?

        T: H-tyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka menis mun kaa naimisiin?

        T: H-tyttö

        Antasix sää jopa mulle?

        Lörppä från thailandeer


      • Anonyymi

        HondaKurko om meijjän idoli. Sotkamon alajaos äänestää sitä. Ja pari maajussiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HondaKurko om meijjän idoli. Sotkamon alajaos äänestää sitä. Ja pari maajussiakin.

        Ainaskaan se ei semmonen nolla kum Lerppa.

        Sotkamon Harlii riiders.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaskaan se ei semmonen nolla kum Lerppa.

        Sotkamon Harlii riiders.

        Se HK asuu kuulema nykyjään Kap kaupunkissa. Melko karuissa oloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se HK asuu kuulema nykyjään Kap kaupunkissa. Melko karuissa oloissa.

        Cape Townissa ei ole karuja oloja valkoisilla hillopäälliköillä.


    • Anonyymi

      Vieläx toi hullu Hondakurko on henkissä? Jos se ois vaiks potkassu tyhjää koronan saaliina?
      Jos kaikki KTM-kuskit on tommosii, ni pysyn Hondassa. Eikä oo monkey.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe