Tämä kymppi on aivan per_eestä, kun kakki helvetin mainokset hyppii joka puolelta SAA_ANA...
Vastaukset 1
- kaikki-päin-persettä
Microsoftin kiimaa koko windows10.Olen kieltäytynyt päivittämästä kohteliaasti kiitos mutta en halua windows10,mutta perkeleen saatana,vit.......eikös se perkule ihan omatoimisesti sotkenut koneeni asentamalla niitä 10 päivityksiä.
Voi helvetti että olenkin pahalla päällä,tekesi mieli pistää kaikki tuhannen pillun päreeksi.Kiitos mikrosoft aivan helvetisti etten saa itse päättää mitä haluan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597