Oliskohan aika lopettaa suomesta ruuan tuotanto kun siitä kerran kauppa ei halua maksaa? Sais sok sitä mitä haluaa.
Sok toimii
4
128
Vastaukset
- Eikö_kelpaa_enää
Tuotahan me demarit olemme yrittäneet jo vuosikymmeniä. Kyllä maailmalla ruokaa riittää ja kohtuuhinnalla ilman lumenauraustukia.
Mutta on kai niitä Suomessa muitakin ostajia kuin S-ryhmä? Teillähän on niin pirun hyvää ja laadukasta tavaraa tarjolla, että on suorastaan ihme miksi nuo ulkomaan pellet elävät pitempään.- j.uhanna
KATEUS TAPPAA... sääki saatana oot nii rikas että iha vihas laittaa, sulla o merseitä kotona ja kahreksa mökkiä, sää oot sellane tyätä viaroksuva pelle että iha vihaks laittaa,sää sää sulla o veneitä sellasia isoja veneitä jolla sää viät kaikki rahat multa nii että iha vihaks laittaa...
Sok nyt halua voimallisestiprofiloitua Kaupaksi jonka tärkeä intressi on lopettaa elintarviketuotanto suomesta.
- Niimpä--
ravenlored kirjoitti:
Sok nyt halua voimallisestiprofiloitua Kaupaksi jonka tärkeä intressi on lopettaa elintarviketuotanto suomesta.
Niin, kaikkihan Suomalain väärin käsittää. täl foorumil ainakin se on ainoa käsittämisen muoto :)
Eikös Sok alentanut suomalaisten kasvisten myyntihintaa kajoamatta tuottajahintaan että saisi vähennettyä kuluttajien myrkkyjäämien syöntiä ja sitä kautta säilyttämään asiakkaansa pitempään hengissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286